M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tesco (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Piano Group przejmuje Benefit Multimedia

Przejęcie ma na celu zwiększenie zasięgu sieci DOOH Move Media, oferującej dotąd nośniki w sklepach Alma, Tesco oraz Piotr i Paweł.

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

Zagranica, 22 października 2015

Alibaba otworzy hub w Londynie

Chiński gigant e-commerce chce umożliwić europejskim firmom sprzedaż w Azji.

Przetargi, 21 października 2015

Grupa Eurocash z nowym claimem od Schulz Brand Friendly

Agencja opracowała nowe hasło "W hurcie liczy się detal".

Zagranica, 21 października 2015

Tesco w Irlandii podkreśla, jak bardzo stara się dla swoich klientów

Za kreację minutowego spotu odpowiada agencja Rothco.

Zagranica, 19 października 2015

Tesco rusza z nową kampanią na Wyspach

Głową nowej "rodziny Tesco" została aktorka Ruth Jones, a za kreację odpowiada agencja BBH wybrana do zadania bez przetargu.

Kraj, 13 października 2015

Robert Michalik szefem działu strategii w Schulz Brand Friendly

Strateg po sześciu latach wraca do agencji.

Zagranica, 9 października 2015

Tesco: zysk operacyjny za półrocze spadł o 55,1 proc.

Za pierwsze półrocze roku fiskalnego w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego globalny zysk operacyjny Grupy Tesco spadł o 55,1 proc. Globalne przychody ze sprzedaży były niższe o 0,8 proc.

Zagranica, 1 października 2015

Tesco spróbuje zmienić układ sklepów

W najbliższych tygodniach detalista w 50 lokalizacjach w Wlk. Brytanii rozpocznie testy nowego układu półek i ekspozycji towarów.

Kraj, 24 września 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence

Stanowisko head of business intelligence objął Tomasz Tołłoczko.

Kraj, 9 września 2015

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

Zagranica, 8 września 2015

Tesco sprzedaje swój biznes w Korei Płd.

Transakcja, która ma się zamknąć kwotą ponad 6 mld dolarów, będzie jedną z największych w historii azjatyckiej przedsiębiorczości detalicznej.

Kraj, 23 lipca 2015

Katarzyna Smarczewska w White Paper Agency

Przeszła z domu mediowego Initiative Media.

Kraj, 17 czerwca 2015

MSLGroup wzmacnia retail

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Przetargi, 16 czerwca 2015

Unique One ponownie dla Nestle Polska

Agencja tym razem organizuje ogólnopolską loterię pod hasłem "Z Nestle zdrowo i sportowo".

Zagranica, 12 maja 2015

Tesco sprzeda swoje usługi mobilne

Brytyjska sieć w kolejnej próbie zredukowania swego największego w historii długu wynoszącego już 22 mld funtów ogłosiła zamiar sprzedaży swoich usług mobilnych, z których korzysta 4 mln użytkowników.

Zagranica, 16 kwietnia 2015

Pierwsze centrum rozrywki Legoland powstanie w 2016 r. w Szanghaju

Duńska marka klocków rozpoczyna podbój azjatyckiego rynku.

Zagranica, 15 kwietnia 2015

Robinsons przypomina, jak szybko rosną dzieci

W Wielkiej Brytanii marketer wystartował z kampanią rodzinną.

Zagranica, 20 marca 2015

Aldi w Wielkiej Brytanii wchodzi w e-commerce

Niemiecka sieć dyskontowa prowadzi pierwsze próby handlu online na Wyspach.

Zagranica, 20 marca 2015

Waitrose ogłasza przetarg reklamowy

Budżet to 25 mln funtów.

Zagranica, 10 marca 2015

Szef restauracji odchodzi z Tesco

Działanie jest częścią planu oszczędnościowego sieci na Wyspach, która chce się skupić na swoim core biznesie.

Kraj, 6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 3 marca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland to nowa nazwa agencji

Zmieniona zostanie również identyfikacja 
wizualna agencji.

Kraj, 3 marca 2015

"SME": Tesco rozważa wycofanie się z Polski, Czech, Słowacji i Węgier

Wobec problemów finansowych brytyjska sieć handlowa rozważa ponoć sprzedaż biznesu w czterech krajach regionu wspólnie lub na każdym z rynków osobno. W Polsce sieć zamknęła właśnie cztery placówki, wkrótce dwie kolejne.

Zagranica, 27 lutego 2015

Tesco wprowadza konsultacje kosmetyczne online

W tym zakresie brytyjska sieć będzie współpracować z Google Plus.

Kraj, 11 lutego 2015

Angry Birds wracają do Tesco

Poprzednia promocja (w 2013 r.) z maskotkami zakończyła się wielkim sukcesem.

Zagranica, 3 lutego 2015

Tesco zamierza zredukować liczbę produktów o 30 proc.

Nowy prezes Tesco Dave Lewis zapowiedział zredukowanie liczby produktów oferowanych przez sieć o jedną trzecią. W tej chwili Tesco oferuje swoim konsumentom ponad 90 tys. towarów (tzw. SKU).

Zagranica, 23 stycznia 2015

Lidl szybko rośnie w Irlandii Północnej

Sieć zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży na poziomie 12,9 proc.

Zagranica, 16 stycznia 2015

Tesco bez przetargu przenosi budżet do BBH

Sieć Tesco bez przetargu przeniosła po 2,5-rocznej współpracy wart 110 mln funtów budżet reklamowy z Wieden & Kennedy London do agencji Bartle Bogle Hegarty.

Kraj, 16 stycznia 2015

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Tesco ogłasza bezprecedensowy plan biznesowy

Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.

Zagranica, 8 stycznia 2015

Wlk. Brytania: Asda i Sainsbury's podejmują cenową wojnę z Tesco

Obydwie sieci zapowiedziały wdrożenie programów redukcji cenowych setek oferowanych przez nie produktów o łącznej wartości 450 mln funtów. Analitycy na Wyspach są przekonani, że wkrótce analogiczny ruch ogłosi Tesco i zapowiadają "początek wielkiej bitwy cenowej".

Kraj, 11 grudnia 2014

Agencja Unique One w świątecznej akcji dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej promocji Świąteczna Poczta Winiary.

Zagranica, 10 grudnia 2014

Tesco znowu obniża roczne prognozy

Brytyjska sieć po raz czwarty w ciągu półrocza obniżyła roczną prognozę zysku. Według najnowszej na koniec roku finansowego (tj. do końca lutego 2015) zysk ten nie przekroczy 2,19 mld dolarów.

Kraj, 6 listopada 2014

Universal McCann przebudowuje dział digital

Awansowana Iwona Suwińska pokieruje nową strukturą i będzie raportować do Anny Gruszki - chief digital officera IPG Mediabrands.

Kraj, 30 października 2014

Na rynek trafia pierwszy produkt w całości wytwarzany z białka jaja kurzego

Newella ma być wolna od tłuszczu, cukru i cholesterolu i ma być bezpieczna dla alergików.

Kraj, 29 października 2014

Testowy sklep Tesco na stacji Orlen

Obie firmy otworzą na początek 10 sklepów.

Zagranica, 24 października 2014

Zyski Tesco spadają szybciej niż oczekiwano

Z związku z niepokojącymi danymi sir Richard Broadbent podał się do dymisji.

Zagranica, 14 października 2014

W Wielkiej Brytanii startuje kampania tabletów Hudl2

Sieć promuje swoje urządzenia pod hasłem "Brings people together".

Zagranica, 9 października 2014

Prawie połowa shopperów online przeniosła się na mobile

Zakupy przez komórkę i tablet coraz popularniejsze.

Zagranica, 6 października 2014

Tesco personalizuje tablet Hudl i wesprze go kampanią

Na Wyspach marketer kontynuuje inwestycje w markę własną tabletów.

Kraj, 17 września 2014

Tesco odświeża linię Value

Detalista zmienia opakowania swojej podstawowej linii produktów.

Kraj, 16 września 2014

Paweł Popek przechodzi z PZL do Red8

Senior strategic planner zmienia agencję.

Zagranica, 11 września 2014

Tesco i Coca-Cola zachęcają Brytyjczyków do recyklingu

Na Wyspach wystartowała kolejna odsłona akcji "Recycling is the Answer".

Zagranica, 9 września 2014

Nissan na Wyspach błyskawicznie reaguje na wiadomość o rodzeństwie Royal Baby

Kampania taktyczna i kontekstowa kosztuje marketera na Wyspach 7 mln funtów.

Zagranica, 2 września 2014

Jeden z głównych udziałowców znacząco redukuje zaangażowanie w Tesco

Siódmy co do wielkości udziałowiec brytyjskiej sieci, amerykański fundusz Harris Associates, sprzedał blisko dwie trzecie swoich udziałów w spółce. Jego zdaniem inwestowanie w Tesco "staje się zbyt ryzykowne".

Kraj, 1 września 2014

Tomasz Szkodziński creative directorem w VML

Awans w krakowskim oddziele agencji.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Tesco dba o zdrowe apetyty

Firma wprowadza specjalną stronę internetową i aplikację dla zainteresowanych zdrowym żywieniem. Za kreację strony internetowej i aplikacji odpowiada agencja CzArt.