M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tesco (firma)"

Kraj, 1 grudnia 2016

Karina Molęda account directorem w Leo Burnett

Wcześniej była związana z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Kraj, 22 listopada 2016

Saatchi & Saatchi IS realizuje kampanię dla Federacji Polskich Banków Żywności [wideo]

Film zachęca widzów do wsparcia finansowego Banków Żywności.

Zagranica, 3 listopada 2016

Tesco prezentuje kampanię bożonarodzeniową

Za przygotowanie kampanii, której bohaterami są zwyczajni mieszkańcy Wysp, odpowiada agencja Rothko.

Zagranica, 3 listopada 2016

Twitter uruchamia chatboty dla marek

Marki będą mogły korzystać z narzędzia Twittera, żeby poprawić jakość swojego customer service.

Kraj, 27 października 2016

Sebastian Olszowy nowym client service directorem Communication Unlimited

Były marketing & new business director Leo Burnett na nowym stanowisku.

Zagranica, 11 października 2016

Paul Hammersley rezygnuje z funkcji CEO Cheil UK

Hammersley chce wystartować z własną działalnością w przyszłym roku.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Zagranica, 5 października 2016

Aldi z impetem wchodzi w segment win premium

Niemiecka sieć dyskontów znacznie podnosi poprzeczkę supermarketom i konkurencyjnym dyskontom.

Zagranica, 21 września 2016

Lidl rozpoczyna ekspansję w Stanach

W ciągu najbliższego roku sieć chce otworzyć w Stanach 150 sklepów.

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.

Zagranica, 6 września 2016

Sainsbury wprowadza linię ubrań premium

Na Wyspach sieć idzie w ślady Tesco, Aldi i Lidla.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Lidl najszybciej rozwijającą się siecią na Wyspach

W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.

Zagranica, 3 sierpnia 2016

Morrison w obawie przed skutkami Brexitu znacznie obniża ceny

Brytyjska sieć Morrison - jedna z tzw. wielkiej czwórki (poza tym: Tesco, Sainsbury i Asda) detalistów na Wyspach - w obawie przed skutkami Brexitu zdecydował się na obniżenie o średnio 18 proc. cen ponad tysiąca swoich produktów.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Streetcom przejmuje większościowy pakiet udziałów Talk Marketing

Agencje pozostają niezależne w swojej działalności.

Zagranica, 27 czerwca 2016

Tesco uruchomi swój główny hub pod Poznaniem

Tesco w pośredni sposób zaprzecza informacjom o wycofaniu się z Europy Wschodniej.

Zagranica, 21 czerwca 2016

Tesco zredukuje nocne operacje sklepów 24h

Odpowiadając na zmieniające się trendy konsumenckie, przedstawiciele Tesco ogłosili zamiar zmian harmonogramu pracy w co najmniej 50 placówkach całodobowych.

Kraj, 30 maja 2016

Tesco i Fundacja Tesco Dzieciom promują akcję "Decydujesz, pomagamy"

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.

Zagranica, 16 maja 2016

Tesco - w Irlandii planują strajk, CEO dostaje milionowy bonus

Około 1000 najdłużej pracujących osób w irlandzkim oddziale Tesco zapowiedziało strajk w odpowiedzi na zapowiadaną restrukturyzację płac. Tymczasem chief executive sieci Dave Lewis do swojej rocznej pensji (ok. 1,25 mln funtów) doliczy bonus w wysokości 3 mln funtów.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Codemedia prowadzi dwie kampanie Tesco

Kreacje obu kampanii przygotowała agencja Czart.

Zagranica, 13 kwietnia 2016

Tesco będzie sprzedawać nierentowne dywizje

Dave Lewis, chief executive sieci Tesco, zapowiedział zainicjowanie zdecydowanych kroków służących redukcji nierentownego biznesu. Jako pierwsza zostanie wystawiona na sprzedaż dywizja Dobbies Garden Centres przejęta przez Tesco w 2008 r.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Facebook nawiązuje kompleksową współpracę z Dunnhumby

Facebook nawiązał ścisłą i - jak zapewnia - długofalową współpracę z Dunnhumby (agencja badawcza Tesco). Cel jest jasny - przełożenie ruchu online na offline, czyli efekt sprzedażowy dla produktów FMCG oferowanych przez brytyjskiego lidera rynku detalicznego.

Zagranica, 7 kwietnia 2016

John Lewis, Nestle i Tesco pierwszymi klienatmi nowego formatu Pinteresta

Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.

Zagranica, 23 marca 2016

Tesco rozpoczyna kolejną batalię z niemieckimi dyskontami

Brytyjska sieć zapewnia, że siedem brandów marek własnych, na które składa się 76 nowych linii produktowych, będzie oferować taniej (a co najmniej w identycznej cenie) jak niemieckie dyskonty Aldi i Lidl.

Zagranica, 24 lutego 2016

Brexit: brytyjskie korporacje zajmują zróżnicowane stanowiska

Czerwcowe referendum w Wlk. Brytanii co do pozostania w UE już teraz dzieli także brytyjskie firmy i korporacje. Około jedna trzecia firm z pierwszej 100 notowanej na londyńskiej giełdzie (FTSE) podpisała list intencyjny za pozostaniem wyspiarzy w Unii.

Zagranica, 3 lutego 2016

Sainsbury przejmuje Argos za 1,9 mld dol.

Brytyjska sieć detaliczna (wicelider na Wyspach za Tesco) tuż przed transakcyjnym deadline'em zdecydowała o przejęciu firmy Argos należącej do Home Retail Group. Poprzednia próba w listopadzie ub.r. zakończyła się niepowodzeniem.

Kraj, 26 stycznia 2016

Tesco wprowadza grę na smartfony i tablety

Celem projektu jest budowanie wizerunku, zwłaszcza wśród młodszych konsumentów.

Zagranica, 20 stycznia 2016

Asda: po trudnym okresie świątecznym będą zwolnienia pracowników

Należąca do Walmarta sieć detaliczna Asda ogłosiła, że po niekorzystnych wynikach sprzedaży w okresie świątecznym ub.r. musi zwolnić na Wyspach ok. 200 osób. Będą to głównie pracownicy administracji z brytyjskiej centrali sieci mieszczącej się w Leeds.

Przetargi, 15 stycznia 2016

Initiative obronił obsługę mediową Tesco

W przetargu udział brały jeszcze Mindshare i SMG.

Zagranica, 23 grudnia 2015

Wielka Brytania: Tesco i Sainsbury zredukowały wydatki reklamowe o 30 proc.

Dane Nielsena pokazują spadek wydatków reklamowych sieci detalicznych na Wyspach na średnim poziomie 8,6 proc.

Kraj, 9 grudnia 2015

Piano Group przejmuje Benefit Multimedia

Przejęcie ma na celu zwiększenie zasięgu sieci DOOH Move Media, oferującej dotąd nośniki w sklepach Alma, Tesco oraz Piotr i Paweł.

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

Zagranica, 22 października 2015

Alibaba otworzy hub w Londynie

Chiński gigant e-commerce chce umożliwić europejskim firmom sprzedaż w Azji.

Przetargi, 21 października 2015

Grupa Eurocash z nowym claimem od Schulz Brand Friendly

Agencja opracowała nowe hasło "W hurcie liczy się detal".

Zagranica, 21 października 2015

Tesco w Irlandii podkreśla, jak bardzo stara się dla swoich klientów

Za kreację minutowego spotu odpowiada agencja Rothco.

Zagranica, 19 października 2015

Tesco rusza z nową kampanią na Wyspach

Głową nowej "rodziny Tesco" została aktorka Ruth Jones, a za kreację odpowiada agencja BBH wybrana do zadania bez przetargu.

Kraj, 13 października 2015

Robert Michalik szefem działu strategii w Schulz Brand Friendly

Strateg po sześciu latach wraca do agencji.

Zagranica, 9 października 2015

Tesco: zysk operacyjny za półrocze spadł o 55,1 proc.

Za pierwsze półrocze roku fiskalnego w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego globalny zysk operacyjny Grupy Tesco spadł o 55,1 proc. Globalne przychody ze sprzedaży były niższe o 0,8 proc.

Zagranica, 1 października 2015

Tesco spróbuje zmienić układ sklepów

W najbliższych tygodniach detalista w 50 lokalizacjach w Wlk. Brytanii rozpocznie testy nowego układu półek i ekspozycji towarów.

Kraj, 24 września 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence

Stanowisko head of business intelligence objął Tomasz Tołłoczko.

Kraj, 9 września 2015

Almette jeszcze mocniej akcentuje bogactwo swego portfolio

Startuje rozległa kampania marki Hochlandu akcentująca polskość składników.

Zagranica, 8 września 2015

Tesco sprzedaje swój biznes w Korei Płd.

Transakcja, która ma się zamknąć kwotą ponad 6 mld dolarów, będzie jedną z największych w historii azjatyckiej przedsiębiorczości detalicznej.

Kraj, 23 lipca 2015

Katarzyna Smarczewska w White Paper Agency

Przeszła z domu mediowego Initiative Media.

Kraj, 17 czerwca 2015

MSLGroup wzmacnia retail

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Przetargi, 16 czerwca 2015

Unique One ponownie dla Nestle Polska

Agencja tym razem organizuje ogólnopolską loterię pod hasłem "Z Nestle zdrowo i sportowo".

Zagranica, 12 maja 2015

Tesco sprzeda swoje usługi mobilne

Brytyjska sieć w kolejnej próbie zredukowania swego największego w historii długu wynoszącego już 22 mld funtów ogłosiła zamiar sprzedaży swoich usług mobilnych, z których korzysta 4 mln użytkowników.

Zagranica, 16 kwietnia 2015

Pierwsze centrum rozrywki Legoland powstanie w 2016 r. w Szanghaju

Duńska marka klocków rozpoczyna podbój azjatyckiego rynku.

Zagranica, 15 kwietnia 2015

Robinsons przypomina, jak szybko rosną dzieci

W Wielkiej Brytanii marketer wystartował z kampanią rodzinną.

Zagranica, 20 marca 2015

Aldi w Wielkiej Brytanii wchodzi w e-commerce

Niemiecka sieć dyskontowa prowadzi pierwsze próby handlu online na Wyspach.