M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Tesco (firma)"

Zagranica, 20 września 2018

Rusza Jack's - dyskont Tesco

Firma otwiera dwie pierwsze placówki, a w ciągu pół roku sieć ma się powiększyć do 10-15 sklepów.

Zagranica, 13 września 2018

Jamie Olivier podpisał kontrakt z Tesco

Razem z siecią promować ma zdrowe i oszczędne odżywianie.

Zagranica, 10 września 2018

Tesco rezygnuje z Wine by the Case

Projekt zdaniem firmy nie ma szans na rentowność.

Zagranica, 8 sierpnia 2018

Tesco i Carrefour potwierdzają alians

Firmy spodziewają się, że już w październiku rozpoczną wspólne zakupy.

Zagranica, 24 lipca 2018

Tesco już we wrześniu uruchomi dyskonty Jack's

Firma prowadzi rekrutację do nowego formatu.

Zagranica, 18 lipca 2018

Alians Tesco i Carrefoura pod lupą

Francuski urząd ds. konkurencji wszczął postępowanie ws. strategicznego sojuszu między detalistami.

Zagranica, 3 lipca 2018

Carrefour i Tesco zawierają strategiczny sojusz

Porozumienie ma przynieść obniżkę kosztów i cen w sklepach.

Zagranica, 2 lipca 2018

Tesco bez kas

Detalista testuje bezkasowe metody płatności w swoim sklepie w Welwyn Garden City.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Tesco rezygnuje z "Brand Guarantee"

Brytyjska sieć chce inwestować w "codziennie niższe ceny".

Zagranica, 25 maja 2018

Tesco zamyka swoją stronę non-food Tesco Direct

Firma zamyka zaopatrujące ten sklep centrum dystrybucyjne, pracę może stracić 500 pracowników.

Zagranica, 24 maja 2018

Tesco rezygnuje z "best before"

Powód? Klienci mają problem z odróżnieniem znaczenia tych etykiet od "use by".

Kraj, 21 maja 2018

GfK: Lidl i Biedronka mają najwięcej lojalnych klientów

Wśród drogerii najlepiej wypadają Rossmann i Drogerie Natura.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W ramach akcji "I Love Radio" stacje radiowe wyemitowały charytatywne bloki reklamowe

Na rehabilitację dzieci z niedosłuchem udało się zebrać 120 tys. zł.

Przetargi, 8 marca 2018

MediaCom Warszawa zajmie się obsługą mediową Tesco

Do tej pory był to klient Initiative.

Kraj, 8 marca 2018

Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem

"Historie pisane smakiem" realizowane będą w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.

Zagranica, 6 marca 2018

Komercyjny sektor radiowy z rekordem w Wielkiej Brytanii

Według firmy badawczej Radiocentre na Wyspach Brytyjskich reklamodawcy wydali na promocję w 2017 r. w radiu 679,2 mln funtów, co oznacza 5,2-proc. wzrost w stosunku do 2016 r.

Zagranica, 27 lutego 2018

Diet Coke przechodzi w UK rebranding

Poszerzenie portfolio o nowe smaki wspiera kampania za 10 mln funtów.

Zagranica, 13 lutego 2018

Tesco otwiera dyskonty

Detalista chce w ten sposób odpowiedzieć swoim największym konkurentom na Wyspach - sieciom Aldi i Lidl.

Zagranica, 13 lutego 2018

Klienci brytyjskich supermarketów najbardziej zadowoleni z sieci Aldi

Drugie miejsce w rankingu satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez organizację Which? zajęła sieć Marks & Spencer, zaś na trzeciej pozycji uplasował się Lidl.

Kraj, 5 lutego 2018

Tesco zamknie w Polsce kolejnych 18 marketów

Kolejny rok brytyjska sieć ogranicza swój biznes nad Wisłą.

Kraj, 4 stycznia 2018

Zwolnienia grupowe w Tesco

Zwolnienia obejmą pracowników biura głównego.

Zagranica, 29 listopada 2017

Świąteczne prosecco dla kotów i piwo dla psów od Tesco

Liczba świątecznych prezentów dla zwierząt domowych w asortymencie brytyjskiego Tesco wzrosła z 12 rok temu do 50 w br.

Zagranica, 22 listopada 2017

CEO Havas Helia odchodzi do Tesco

Tash Whitmey po sześciu latach szefowania Havas Helia odchodzi do Tesco, żeby kierować pracami nad programem lojalnościowym.

Zagranica, 13 listopada 2017

Muzułmańska rodzina w świątecznej reklamie Tesco budzi kontrowersje

Minutowy spot, część kampanii "Everyone's Welcome at Tesco" w Wielkiej Brytanii, znalazł się pod ostrzałem w mediach społecznościowych.

Kraj, 8 listopada 2017

Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store

Wdrożeniem nowych narzędzi pozwalających na optymalizację i mierzenie wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez swoją spółkę córkę Connect Media.

Przetargi, 6 listopada 2017

Ogilvy & Mather agencją full service dla firmy Decathlon

Do tej pory dla tego klienta pracowały agencje PZL i K2.

Kraj, 30 października 2017

Piotr Korek odszedł z Tesco

Były wiceprezes Tesco Polska został prezesem spółki P.A. Nova.

Zagranica, 26 października 2017

Czeski firma produkująca miodowe torty wygrała z Dr. Oetkerem

Spór o Marlenkę trwał rok.

Kraj, 20 października 2017

Lizard Media: Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach

Piotr i Paweł, Auchan i Castorama najsłabiej spełniają kryteria omnichannel.

Kraj, 11 października 2017

Dunnhumby zaplanuje i zmierzy kampanie w mediach instore w Tesco

Od początku nowego roku startuje usługa Connect Media.

Kraj, 10 października 2017

Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Kraj, 5 października 2017

Tesco Polska - ponad 5 mld zł przychodów ze sprzedaży w pierwszym półroczu

Według firmy opłaciło się wzmocnienie oferty świeżych produktów oraz promocje.

Kraj, 4 października 2017

Tesco grozi strajk

NSZZ Solidarność informuje, że pozostaje w sporze zbiorowym z Tesco Polska i grozi strajkiem.

Kraj, 27 września 2017

Tesco obniża zawartość cukru w napojach marek własnych

Nowy standard to mniej niż łyżeczka cukru w 100 ml.

Kraj, 25 września 2017

Tesco zwolni 400 osób

Cięcia dotyczyć będą biura głównego firmy.

Kraj, 22 września 2017

Gemius: Allegro wciąż nr 1 e-commerce w Polsce

W swoich kategoriach dystansują je jednak Rossmann, Tesco, Mediamarkt i Empik.

Kraj, 21 września 2017

Wit Nirski odchodzi z Tesco

CE digital manager żegna się z firmą po sześciu latach pracy.

Zagranica, 12 września 2017

Sieć Sainsbury czeka na sukcesora

Niebawem prezes weteran David Tyler ustąpi ze stanowiska, rozpoczęły się spekulacje, kto zajmie jego miejsce.

Kraj, 8 września 2017

Agnieszka Godlewska prezesem Screen Network

Do zarządu dołączyła też Aneta Parafiniuk.

Zagranica, 18 sierpnia 2017

Sprzedaż sieci Asda rośnie po trzech latach spadków

Przychody brytyjskiej sieci supermarketów należącej do Wal-Mart Stores wzrosły w drugim kwartale br. o 1,8 proc.

Zagranica, 4 sierpnia 2017

Lucozade wchodzi na rynek wody butelkowanej

Planuje największą kampanię launchującą w swojej historii dla nowej marki - Fitwater.

Zagranica, 1 sierpnia 2017

Tesco na Wyspach walczy z "podatkiem tamponowym"

Konsumenci nie zapłacą VAT-u za produkty sanitarne - sieć jako pierwsza na Wyspach pokrywa VAT za ponad 100 produktów sanitarnych dla kobiet, dzięki czemu konsumentki zapłacą mniej o ok. 5 proc.

Zagranica, 13 czerwca 2017

Tesco potwierdza plany kolejnych zamknięć w Polsce

Brytyjska sieć supermarketów zamyka dziewięć najmniej rentownych sklepów w Polsce.

Zagranica, 30 maja 2017

Davina McCall reklamuje markę Tesco F&F

"Trenerka wszystkich Brytyjek" jest twarzą marki odzieżowej F&F i jej nowej kampanii.

Zagranica, 17 maja 2017

Wal-Mart obawia się konkurencji Lidla

Wal-Mart z niepokojem przygląda się planom ekspansji niemieckiej sieci dyskontowej na amerykańskim rynku.

Zagranica, 17 maja 2017

Tesco odpowiada na potrzeby osób na diecie

Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą technologiczną Spoon Guru Tesco zaoferuje klientom ze specjalnymi preferencjami dietetycznymi opcję wyszukiwania odpowiednich dla nich produktów spożywczych.

Zagranica, 16 maja 2017

Wlk. Brytania: L'Oreal korzysta z influencerów na Snapchacie

Sprzedaż Pure Clay Mask, nowego produktu L'Oreal do pielęgnacji cery, wzrosła o 51 proc. po akcji w mediach społecznościowych, głównie na Snapchacie.

Zagranica, 4 maja 2017

Najwięksi detaliści w Europie. Na czele właściciel Lidla

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.

Kraj, 26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

Zagranica, 19 kwietnia 2017

Brytyjscy detaliści podnoszą ceny

Słaby funt wpłynie na obraz rynku detalicznego.