M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tesco (firma)"

Kraj, 27 września 2017

Tesco obniża zawartość cukru w napojach marek własnych

Nowy standard to mniej niż łyżeczka cukru w 100 ml.

Kraj, 25 września 2017

Tesco zwolni 400 osób

Cięcia dotyczyć będą biura głównego firmy.

Kraj, 22 września 2017

Gemius: Allegro wciąż nr 1 e-commerce w Polsce

W swoich kategoriach dystansują je jednak Rossmann, Tesco, Mediamarkt i Empik.

Kraj, 21 września 2017

Wit Nirski odchodzi z Tesco

CE digital manager żegna się z firmą po sześciu latach pracy.

Zagranica, 12 września 2017

Sieć Sainsbury czeka na sukcesora

Niebawem prezes weteran David Tyler ustąpi ze stanowiska, rozpoczęły się spekulacje, kto zajmie jego miejsce.

Kraj, 8 września 2017

Agnieszka Godlewska prezesem Screen Network

Do zarządu dołączyła też Aneta Parafiniuk.

Zagranica, 18 sierpnia 2017

Sprzedaż sieci Asda rośnie po trzech latach spadków

Przychody brytyjskiej sieci supermarketów należącej do Wal-Mart Stores wzrosły w drugim kwartale br. o 1,8 proc.

Zagranica, 4 sierpnia 2017

Lucozade wchodzi na rynek wody butelkowanej

Planuje największą kampanię launchującą w swojej historii dla nowej marki - Fitwater.

Zagranica, 1 sierpnia 2017

Tesco na Wyspach walczy z "podatkiem tamponowym"

Konsumenci nie zapłacą VAT-u za produkty sanitarne - sieć jako pierwsza na Wyspach pokrywa VAT za ponad 100 produktów sanitarnych dla kobiet, dzięki czemu konsumentki zapłacą mniej o ok. 5 proc.

Zagranica, 13 czerwca 2017

Tesco potwierdza plany kolejnych zamknięć w Polsce

Brytyjska sieć supermarketów zamyka dziewięć najmniej rentownych sklepów w Polsce.

Zagranica, 30 maja 2017

Davina McCall reklamuje markę Tesco F&F

"Trenerka wszystkich Brytyjek" jest twarzą marki odzieżowej F&F i jej nowej kampanii.

Zagranica, 17 maja 2017

Wal-Mart obawia się konkurencji Lidla

Wal-Mart z niepokojem przygląda się planom ekspansji niemieckiej sieci dyskontowej na amerykańskim rynku.

Zagranica, 17 maja 2017

Tesco odpowiada na potrzeby osób na diecie

Dzięki nawiązaniu współpracy z firmą technologiczną Spoon Guru Tesco zaoferuje klientom ze specjalnymi preferencjami dietetycznymi opcję wyszukiwania odpowiednich dla nich produktów spożywczych.

Zagranica, 16 maja 2017

Wlk. Brytania: L'Oreal korzysta z influencerów na Snapchacie

Sprzedaż Pure Clay Mask, nowego produktu L'Oreal do pielęgnacji cery, wzrosła o 51 proc. po akcji w mediach społecznościowych, głównie na Snapchacie.

Zagranica, 4 maja 2017

Najwięksi detaliści w Europie. Na czele właściciel Lidla

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.

Kraj, 26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

Zagranica, 19 kwietnia 2017

Brytyjscy detaliści podnoszą ceny

Słaby funt wpłynie na obraz rynku detalicznego.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Tesco szykuje plan naprawczy dla Polski

Polska jest największym wyzwaniem dla Tesco. Druga połowa 2016 r. okazała się dla brytyjskiego detalisty na tyle wymagająca, że odcisnęła piętno na funkcjonowaniu sieci w całym regionie. Prezes koncernu zapowiada jednak podjęcie kroków naprawczych.

Zagranica, 29 marca 2017

Tesco przepłaci za Bookera?

Dwaj duzi udziałowcy Tesco ostrzegają przed finalizacją zakupu Bookera. Oceniają transakcję jako zbyt kosztowną.

Zagranica, 22 marca 2017

Masters opuszcza Tesco po 38 latach

Trevor Masters, chief executive Tesco International, ogłosił swoje odejście, podając jako powód znaczącą redukcję biznesu sieci poza granicami Wielkiej Brytanii.

Kraj, 20 marca 2017

Ponad 1 mld zł na reklamę sieci handlowych

Lidl wydał ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego główny konkurent - Biedronka.

Kraj, 8 marca 2017

Tesco w Polsce w obliczu zwolnień i zamykania sklepów

Brytyjska sieć będzie reorganizować się w Polsce.

Kraj, 1 marca 2017

IQ Marketing dla Whiskas

Marka Whiskas realizuje kampanię promocyjną z okazji Światowego Dnia Kota.

Kraj, 24 lutego 2017

Urszula Dyduła i Marta Kulik awansowały w strukturach Codemedia

Obejmują stanowiska media managerów.

Zagranica, 10 stycznia 2017

Tesco próbuje trafić przez żołądki do serc

Na Wyspach wystartowała "miłosna" kampania przygotowana przez Bartle Bogle Hegarty.

Kraj, 1 grudnia 2016

Karina Molęda account directorem w Leo Burnett

Wcześniej była związana z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Kraj, 22 listopada 2016

Saatchi & Saatchi IS realizuje kampanię dla Federacji Polskich Banków Żywności [wideo]

Film zachęca widzów do wsparcia finansowego Banków Żywności.

Zagranica, 3 listopada 2016

Tesco prezentuje kampanię bożonarodzeniową

Za przygotowanie kampanii, której bohaterami są zwyczajni mieszkańcy Wysp, odpowiada agencja Rothko.

Zagranica, 3 listopada 2016

Twitter uruchamia chatboty dla marek

Marki będą mogły korzystać z narzędzia Twittera, żeby poprawić jakość swojego customer service.

Kraj, 27 października 2016

Sebastian Olszowy nowym client service directorem Communication Unlimited

Były marketing & new business director Leo Burnett na nowym stanowisku.

Zagranica, 11 października 2016

Paul Hammersley rezygnuje z funkcji CEO Cheil UK

Hammersley chce wystartować z własną działalnością w przyszłym roku.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Zagranica, 5 października 2016

Aldi z impetem wchodzi w segment win premium

Niemiecka sieć dyskontów znacznie podnosi poprzeczkę supermarketom i konkurencyjnym dyskontom.

Zagranica, 21 września 2016

Lidl rozpoczyna ekspansję w Stanach

W ciągu najbliższego roku sieć chce otworzyć w Stanach 150 sklepów.

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.

Zagranica, 6 września 2016

Sainsbury wprowadza linię ubrań premium

Na Wyspach sieć idzie w ślady Tesco, Aldi i Lidla.

Zagranica, 26 sierpnia 2016

Lidl najszybciej rozwijającą się siecią na Wyspach

W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.

Zagranica, 3 sierpnia 2016

Morrison w obawie przed skutkami Brexitu znacznie obniża ceny

Brytyjska sieć Morrison - jedna z tzw. wielkiej czwórki (poza tym: Tesco, Sainsbury i Asda) detalistów na Wyspach - w obawie przed skutkami Brexitu zdecydował się na obniżenie o średnio 18 proc. cen ponad tysiąca swoich produktów.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Streetcom przejmuje większościowy pakiet udziałów Talk Marketing

Agencje pozostają niezależne w swojej działalności.

Zagranica, 27 czerwca 2016

Tesco uruchomi swój główny hub pod Poznaniem

Tesco w pośredni sposób zaprzecza informacjom o wycofaniu się z Europy Wschodniej.

Zagranica, 21 czerwca 2016

Tesco zredukuje nocne operacje sklepów 24h

Odpowiadając na zmieniające się trendy konsumenckie, przedstawiciele Tesco ogłosili zamiar zmian harmonogramu pracy w co najmniej 50 placówkach całodobowych.

Kraj, 30 maja 2016

Tesco i Fundacja Tesco Dzieciom promują akcję "Decydujesz, pomagamy"

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.

Zagranica, 16 maja 2016

Tesco - w Irlandii planują strajk, CEO dostaje milionowy bonus

Około 1000 najdłużej pracujących osób w irlandzkim oddziale Tesco zapowiedziało strajk w odpowiedzi na zapowiadaną restrukturyzację płac. Tymczasem chief executive sieci Dave Lewis do swojej rocznej pensji (ok. 1,25 mln funtów) doliczy bonus w wysokości 3 mln funtów.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Codemedia prowadzi dwie kampanie Tesco

Kreacje obu kampanii przygotowała agencja Czart.

Zagranica, 13 kwietnia 2016

Tesco będzie sprzedawać nierentowne dywizje

Dave Lewis, chief executive sieci Tesco, zapowiedział zainicjowanie zdecydowanych kroków służących redukcji nierentownego biznesu. Jako pierwsza zostanie wystawiona na sprzedaż dywizja Dobbies Garden Centres przejęta przez Tesco w 2008 r.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Facebook nawiązuje kompleksową współpracę z Dunnhumby

Facebook nawiązał ścisłą i - jak zapewnia - długofalową współpracę z Dunnhumby (agencja badawcza Tesco). Cel jest jasny - przełożenie ruchu online na offline, czyli efekt sprzedażowy dla produktów FMCG oferowanych przez brytyjskiego lidera rynku detalicznego.

Zagranica, 7 kwietnia 2016

John Lewis, Nestle i Tesco pierwszymi klienatmi nowego formatu Pinteresta

Na Wyspach wystartował nowy format oferowany przez serwis społecznościowy oparty na kontencie graficznym.

Zagranica, 23 marca 2016

Tesco rozpoczyna kolejną batalię z niemieckimi dyskontami

Brytyjska sieć zapewnia, że siedem brandów marek własnych, na które składa się 76 nowych linii produktowych, będzie oferować taniej (a co najmniej w identycznej cenie) jak niemieckie dyskonty Aldi i Lidl.

Zagranica, 24 lutego 2016

Brexit: brytyjskie korporacje zajmują zróżnicowane stanowiska

Czerwcowe referendum w Wlk. Brytanii co do pozostania w UE już teraz dzieli także brytyjskie firmy i korporacje. Około jedna trzecia firm z pierwszej 100 notowanej na londyńskiej giełdzie (FTSE) podpisała list intencyjny za pozostaniem wyspiarzy w Unii.

Zagranica, 3 lutego 2016

Sainsbury przejmuje Argos za 1,9 mld dol.

Brytyjska sieć detaliczna (wicelider na Wyspach za Tesco) tuż przed transakcyjnym deadline'em zdecydowała o przejęciu firmy Argos należącej do Home Retail Group. Poprzednia próba w listopadzie ub.r. zakończyła się niepowodzeniem.