M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Testardo Gram (firma)"

Kraj, 24 lutego 2015

Generali: "Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia"

Polski oddział włoskiego ubezpieczyciela rusza z zapowiadaną ofensywą reklamową. Kreacje kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.

Kraj, 11 października 2013

Grey wydziela jednostkę do obsługi sektora telekomunikacyjnego

Zarządzać nią będzie Ireneusz Turski, account director, business development Grey Group.

Kraj, 17 października 2012

Łomża Podkapslowe będzie brand energizerem

Nowy produkt ma ambitne zadania wizerunkowe.

Kraj, 2 października 2012

Grey Group z kolejną odsłoną kampanii napoju Black

Na początku października rusza nowa odsłona kampanii napoju energetyzującego Black produkowanego przez FoodCare. Kampania będzie emitowana pomimo negatywnego zaopiniowania przez Komisję Etyki Reklamy.

Kraj, 20 września 2012

Łomża Podkapslowe otrzyma silne wsparcie

Nowe piwo ma się wyróżniać dwoma sposobami picia.

Kraj, 26 lipca 2012

Powstanie warszawskie w reklamie PKO BP

Testardo Gram realizuje wyjątkową kampanię dla największego polskiego banku.

Przetargi, 17 lipca 2012

Totalizator wybrał Brain

Agencją kreatywną, która będzie pracowała dla Totalizatora Sportowego do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne lata, został Brain.

Kraj, 31 maja 2012

Startuje kampania Blacka z udziałem Tysona

FoodCare rozpoczyna zapowiadane wsparcie swojego energetyku.

Kraj, 7 maja 2012

Łomża Niefiltrowana w TV [wideo]

Producent wspiera nowy wariant swojej sztandarowej marki w telewizji.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Kamis rusza z silną kampanią [wideo]

Jej celem jest umocnienie wizerunku marki.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Ferrero Polska zawiesiło przetarg

Marketer zrezygnował z planowanych działań.

Kraj, 20 marca 2012

Na rynku pojawi się nowe piwo - Łomża Export Niefiltrowane

Nowy produkt otrzyma silne wsparcie reklamowe obejmujące m.in. kampanię telewizyjną.

Kraj, 13 marca 2012

Łomża sponsorem transmisji Formuły 1

Marka należąca do Browarów Regionalnych Łomża przez cały tegoroczny sezon angażuje się w transmisje wyścigów.

Kraj, 6 marca 2012

Więcej na promocję Łomży

Zaplanowane działania reklamowe mają umocnić pozycję Łomży jako najsilniejszej marki piwa regionalnego na rynku; marketer przygotował wyższy budżet.

Kraj, 16 lutego 2012

Siedem agencji w przetargu na Totalizator Sportowy

Siedem agencji dostanie brief Totalizatora, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 14 lutego 2012

Testardo Gram dla Ministerstwa Skarbu Państwa [wideo]

Agencja po raz drugi przygotowała spot zachęcający do inwestowania w obligacje Skarbu Państwa.

Przetargi, 31 stycznia 2012

Link4 wybrał Brasil

W końcowym etapie przetargu brały również udział: DDB, Testardo Gram i Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 17 stycznia 2012

Joanna Włodek dołączyła do Fabryki Pomysłów

Agencja reklamowa powiększa zespół działu kreacji.

Przetargi, 22 listopada 2011

Cztery agencje na short-liście Link4

DDB, Brasil, Testardo Gram i Gruppa66 Ogilvy walczą o budżet ubezpieczyciela.

Kraj, 18 listopada 2011

Hajduk i Szwed wzmacniają Fabrykę Pomysłów

Dział kreacji agencji powiększył zespół.

Kraj, 9 listopada 2011

Reklama energii jądrowej pochłonie 22 mln zł

Jeszcze w tym roku rozpocznie się kampania informująca społeczeństwo na tematy związane z energetyką jądrową. Za projekt ma odpowiadać konsorcjum firm Partner of Promotion, Maxus i Migut Media.

Kraj, 18 października 2011

Serce i Rozum triumfują na Effie Awards 2011

Ogilvy - Agencją Roku, MEC - Domem Mediowym Roku. Grand prix dla Telekomunikacja Polska SA, Publicis i MEC za kampanię "Dociekliwe Serce".

Przetargi, 17 października 2011

Cztery agencje starają się o budżet kampanii energii jądrowej

Ministerstwo Gospodarki przeznaczy na kampanię informacyjną 22 mln zł.

Przetargi, 17 października 2011

Największy reklamodawca wśród banków rusza z przetargiem mediowym

Do końca roku bank PKO BP musi wybrać dom mediowy do dalszej współpracy.

Kraj, 29 września 2011

Blisko 0,5 mln zł w promocji Ferrero

Marketer rusza z akcją wspierającą sprzedaż wybranych produktów.

Kraj, 26 września 2011

Inteligo będzie wspierał reklamowo lokaty Igo

W najbliższej kampanii reklamowej, która ruszy za miesiąc, internetowy bank nie będzie już zachęcał do zakładania kont - będzie kusił lokatami. I to wysoko oprocentowanymi.

Kraj, 19 września 2011

Inteligo reaktywacja - drugie podejście?

Internetowy bank Inteligo szykuje się do nowej kampanii - już bez Peszek i Smolika. Ale znów ma być zaskakująco.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 22 lipca 2011

PKO BP zdeklasował konkurencję w wydatkach reklamowych

W minionym półroczu bank zwiększył swój budżet mediowy aż trzykrotnie.

Kraj, 19 lipca 2011

Łomża notuje duże wzrosty sprzedaży

Mimo perturbacji w marketingu flagowa marka Browarów Regionalnych "Łomża" notuje 20-proc. wzrosty.

Zagranica, 6 lipca 2011

Ferrero szuka agencji reklamowej

Oprócz przeglądu mediowego producent słodyczy prowadzi też konkurs reklamowy dotyczący rynków europejskich.

Kraj, 1 lipca 2011

Red8 Group przejmuje Unlimited

Grupa powiększa się o agencję wyspecjalizowaną w usługach BTL.

Kraj, 30 czerwca 2011

Sprawa w toku: Grey i Niezgoda dalej w sądzie

Na razie sąd przyznał rację udziałowcom większościowym, na rozpatrzenie czeka sprawa dotycząca obecności Pawła Niezgody w zarządzie Argonauts.

Kraj, 16 czerwca 2011

Członkowie zarządu Greya nawzajem się odwołują

Zgromadzenie wspólników Grey Group Poland sprawdza, kto kogo ostatecznie odwoła. Odwołany Paweł Niezgoda wespół z Grzegorzem Sucheckim odwołuje z zarządu Rafała Barana i Annę Konarską.

Kraj, 1 czerwca 2011

Łomża wprowadza wersję pszeniczną

Producent piwa Łomża wprowadza nowy wariant produktu i wspiera go reklamowo.

Kraj, 18 maja 2011

Łomża wychodzi z ekranu [WIDEO]

Browary Regionalne "Łomża" wspierają swoją główną markę silną kampanią. Działania rozpoczęły się od teaserów, a obecnie komunikaty pojawiają się w telewizji, internecie i na outdoorze.

Kraj, 9 maja 2011

Grzegorz Suchecki startuje z własnym projektem

Nowe przedsięwzięcia byłego szefa kreacji Testardo Gram zadebiutuje na rynku w drugim półroczu br.

Kraj, 4 maja 2011

Grzegorz Suchecki odchodzi z Testardo Gram

Stanowisko szefa kreacji nie będzie ponownie obsadzane.

Kraj, 7 kwietnia 2011

Unlimited ma nowego dyrektora zarządzającego

Stanowisko zajmuje Ireneusz Turski, dotychczas związany z Grey Group.

Kraj, 31 marca 2011

Testardo Gram zbiera słodkie wyznania dla Raffaello

Ferrero zachęca do miłosnych wyznań i wysyła zakochanych na Malediwy.

Kraj, 16 marca 2011

Royal Unibrew inwestuje w nową Łomżę

Po raz pierwszy w ogólnopolskiej telewizji pojawią się reklamy piwa o smaku miodowym.

Kraj, 15 marca 2011

Agencja Directors zatrudnia

Zespół agencji powiększył się o nowych menedżerów, był też awans.

Przetargi, 10 marca 2011

Agencja dla Benecolu

Bunge startuje z fullservice'owym przetargiem.

Kraj, 7 marca 2011

Najbliższą kampanię dla Getin Banku przygotuje DDB

Współpraca ma charakter projektowy.

Artykuły weekendowe, 4 marca 2011

Grey Group nagradza marketingowców

Grey Group zaprojektowała statuetkę dla dyrektora marketingu roku.

Kraj, 21 lutego 2011

Kamis pozbędzie się przypraw?

Według prasowych doniesień marketer zostawi sobie segment herbaty.

Przetargi, 1 lutego 2011

Agencja dla Irving zostanie wybrana póżniej

Kamis odkłada działania marketingowe dla marki.

Kraj, 27 stycznia 2011

Wielkie porządki i transformacje w Grey

Argonauts przestaje istnieć jako osoba struktura; agencja wprowadza creative planning. Plany startu G2 odłożone. Paweł Niezgoda odchodzi z grupy.

Kraj, 24 stycznia 2011

Grey likwiduje stanowisko new business directora

Jarosław Hendzel rozstaje się z grupą w przyszłym miesiącu; zmiany w strategii i obsłudze klienta.

Kraj, 4 stycznia 2011

Mocniejsza strategia w Grey

Marcin Ejsmont wraca do strategii Grey Group.