M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Economist (marka)"

Zagranica, 28 lipca 2015

Pearson prowadzi rozmowy o sprzedaży 50 proc. udziałów w The Economist

Wydawca ponownie zaskakuje po zbyciu "The Financial Times" japońskiemu koncernowi.

Zagranica, 11 czerwca 2015

Apple uruchomi serwis streamingowy z muzyką

Trwają prace nad uruchomieniem "Apple Music", ma być dostępny jeszcze w bm.

Zagranica, 1 kwietnia 2015

"The Economist" z aplikacją na smartwatch

Dziennik będzie można "odsłuchać" z nadgarstka.

Zagranica, 27 stycznia 2015

Kobieta po raz pierwszy w historii naczelną "The Economist"

Nowym, siedemnastym z kolei redaktorem naczelnym magazynu "The Economist" została Zanny Minton Beddoes. Wydawca tygodnika po raz pierwszy w swojej historii powierzył to stanowisko kobiecie.

Zagranica, 17 lutego 2014

Rośnie sprzedaż edycji tabletowych na Wyspach

W drugiej połowie ub.r. wydania na tablety odnotowały 61-proc. wzrost.

Zagranica, 20 lutego 2013

Burberry stawia na personalizację

Marka mody wprowadza kolejne technologiczne innowacje.

Zagranica, 5 marca 2012

W Wlk. Brytanii najlepiej pracować w BBDO

Brytyjski dziennik "Sunday Times" po raz 12. opublikował ranking najbardziej atrakcyjnych pracodawców na Wyspach. W branży reklamowej najwyższą pozycję (17. w klasyfikacji generalnej liczącej 100 firm) zajęła Abbot Mead Vickers BBDO.

Przetargi, 23 lutego 2011

Kreacja i zakup mediów w jednym

Zwycięzca przetargu rozpisanego przez resort skarbu ma wykreować i kupić reklamy w mediach międzynarodowych.

Zagranica, 26 listopada 2010

"The Economist" już na iPadzie

Wydawca magazynu przygotował jego cyfrową wersję adresowaną do nowych i dotychczasowych czytelników.

Zagranica, 25 listopada 2010

Take That ma najpopularniejszą aplikację w Facebooku

Popularny boysband zdystansował na wyspach brytyjskich Coca-Colę i "The Economist".

Zagranica, 28 października 2010

"The Economist" tworzy sieć idei

Na bazie własnego website'u i kilkudziesięciu innych niszowych portali wydawca magazynu utworzył nową sieć reklamową online.

Kraj, 16 grudnia 2008

Nina Kowalewska-Motlik reprezentantem The Economist w Polsce

Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, została wyłącznym polskim przedstawicielem The Economist Group. Podpisany pomiędzy obiema stronami kontrakt dotyczy: tygodnika...

Zagranica, 16 kwietnia 2008

Tim de Lisle wydawcą kwartalnika "Intelligent Life"

Tim de Lisle został wydawcą lifestyle'owego magazynu "Intelligent Life", który ukazuje się raz na kwartał z logo "The Economist". De...

Zagranica, 5 grudnia 2006

Conde Nast przygotowuje się do debiutu "Vogue'a" w Indiach

Conde Nast International przygotowuje się do debiutu magazynu "Vogue" w Indiach. Według planów pierwszy numer pojawi się jesienią przyszłego roku...

Zagranica, 23 października 2006

"The Economist" poszerza sekcję zagraniczną

"The Economist" wprowadza nową trzykolumnową sekcję poświęconą newsom z rynków zagranicznych. W tej rubryce pojawią się m.in. takie tematy, jak:...

Zagranica, 8 sierpnia 2006

Tim Howat i Paola Hellel pokierują sprzedażą pisma "Time"

"Time" wybrał dwóch dyrektorów sprzedaży odpowiedzialnych za region EMEA. W londyńskim biurze nowe osoby zastąpią Nadine Howarth, która w marcu...

Kraj, 7 grudnia 2005

Ukazała się czwarta edycja wspólnego raportu "Polityki" i "The Economist"

Współpraca "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) i brytyjskiego "The Economist" zaowocowała czwartą edycją raportu "Świat i Polska" (2006). Jest w sprzedaży...

Zagranica, 8 sierpnia 2005

"The Economist" utworzył stanowisko global marketing directora

Susan Clark objęła stanowisko global marketing directora magazynu "The Economist" i zajmie się wspieraniem reklamowym i PR marki tytułu. Dodatkowo...

Zagranica, 18 lipca 2005

"Financial Times" najpopularniejszym dziennikiem wśród europejskich elit

"The Financial Times" jest najpopularniejszym dziennikiem wśród europejskich elit finansowych i politycznych, jak wynika z badania Europe 2005 przeprowadzonego przez...

Zagranica, 27 września 2004

BBC reklamuje w Stanach serwisy online

Rusza kampania reklamowa BBC, która ma zachęcić amerykańskich internautów do korzystania z informacji dostępnych na stronach www. Gorący okres przedwyborczy...

Kraj, 13 sierpnia 2004

"Polityka" rozpoczyna współpracę z "Der Spiegel" i zacieśnia z "The Economist"

Tygodnik "Polityka" rozpoczyna współpracę redakcyjną z niemieckim tygodnikiem "Der Spiegel". Prowadzone są m.in. rozmowy na temat przygotowania polskich wersji wybranych...

Zagranica, 5 maja 2004

Kampania outdoorowa z nowym layoutem plakatów "The Economist" ma umocnić jego wizerunek

"The Economist" wystartował 1 maja z nową kampanią outdoorową. Od 20 lat tytuł współpracuje z BBDO. Nowa kampania wpisuje się...

Kraj, 28 listopada 2003

Wspólna publikacja tygodników "Polityka" i "The Economist" - II edycja

(Spółdzielnia Pracy Polityka) Tygodnik "Polityka" wyda na przełomie listopada i grudnia br. drugą edycję specjalnego raportu "Świat i Polska" przygotowanego...

Zagranica, 6 października 2003

BBDO z tytułem Agencji Roku, Absolut z Grand Prix na Euro Effie 2003

Agencja sieciowa BBDO w Europie po raz pierwszy w historii otrzymała tytuł Agencji Sieciowej Roku 2003. Na gali Euro Effie...

Zagranica, 1 października 2003

"The Economist" rozpoczyna kampanię outdoorową z okazji 160-lecia

Obchodzące 160. rocznicę powstania pismo "The Economist" rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię. W działaniach reklamowych wykorzystywane bedą nośniki reklamy zewnętrznej...

Zagranica, 12 sierpnia 2003

Organizatorzy Epica 2003 korygują regulamin przyznawania nagród

Organizatorzy europejskiego konkursu reklamowego Epica (17. edycja) zdecydowali, że jury będzie wręczać dwie nagrody główne Epica d'Or zamiast jak dotychczas...

Kraj, 2 grudnia 2002

Leo Burnett Warszawa jedynym polskim laureatem konkursu Epica

Praca agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa została jako jedyna spośród zgłoszonych z Polski nagrodzona podczas tegorocznej 16. edycji konkursu reklamowego...

Kraj, 2 grudnia 2002

"Polityka" będzie reklamować raport "Świat i Polska w 2003"

"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca m.in. tygodnika "Polityka", rozpocznie 5 grudnia br. kampanię reklamową. Kampania będzie promowała specjalne wydanie raportu "Świat...

Kraj, 2 grudnia 2002

Leo Burnett Warszawa jedynym polskim laureatem konkursu Epica

Praca agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa została jako jedyna spośród zgłoszonych z Polski nagrodzona podczas tegorocznej 16. edycji konkursu reklamowego...

Kraj, 2 grudnia 2002

"Polityka" będzie reklamować raport "Świat i Polska w 2003"

"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca m.in. tygodnika "Polityka", rozpocznie 5 grudnia br. kampanię reklamową. Kampania będzie promowała specjalne wydanie raportu "Świat...

Zagranica, 15 października 2002

General Electric rozpoczyna pierwszą europejską kampanię reklamową

Amerykański koncern General Electric (GE) rozpoczyna pierwszą europejską, korporacyjną kampanię reklamową, skierowaną do zamożnych i opiniotwórczych środowisk. Celem kampanii jest...

Kraj, 14 października 2002

Dodatek "Magazyn Finansowy" funkcjonuje jako samodzielny tygodnik

Od dziś usamodzielnił się "Magazyn Finansowy", dotychczas poniedziałkowy dodatek dziennika "Prawo i Gospodarka" wydawanego przez Dom Wydawniczy "Wolne Słowo" (DWWS)....

Kraj, 5 sierpnia 2002

"Polityka" i "The Economist" opublikują wspólne wydanie specjalne

Tygodnik "Polityka" wraz z "The Economist", jednym z najbardziej renomowanych światowych tygodników opinii, przygotowuje wydanie specjalne "Świat i Polska w...

Zagranica, 17 czerwca 2002

Unisys rozpoczyna kampanię skierowaną do top-menedżmentu

Unisys, globalna kompania technologiczna, rozpoczyna nową międzynarodową kampanię reklamową. Grupa docelowa działań to osoby na kierowniczych stanowiskach, podejmujące decyzje w...

Kraj, 27 maja 2002

Kampania wizerunkowa Mercedesa klasy E

Agencja interaktywna digital One i broker CR Media przygotowały dla DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) kampanię internetową promującą nowy model Mercedesa...

Zagranica, 9 listopada 2001

Rozstrzygnięcia konkursu London International Advertising Awards

Rozstrzygnięty został konkurs reklamowy London International Advertising Awards. Napłynęło do niego ponad 18 tys. zgłoszeń (w kategoriach: telewizja/kino, radio, media...

Kraj, 26 września 2001

NOWE, KOLOROWE "FORUM" CO PONIEDZIAŁEK OD 1 PAŹDZIERNIKA

W najbliższy poniedziałek 1 października wejdzie na rynek przeobrażony tygodnik "Forum". Niezmienna pozostanie formuła pisma. "Forum" nadal jest przeglądem przedruków...