M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Lorenz Bahlsen Snack-World (firma)"

Kraj, 17 kwietnia 2015

Opcom kolejny rok będzie pracował dla marki Chipsletten

Umowa została przedłużona bez potrzeby organizowania przetargu.

Kraj, 14 maja 2014

Startuje "Loteria Crunchips"

Start loterii jest połączony z kampanią telewizyjną oraz wsparciem interactive.

Kraj, 23 maja 2013

Marketing Sara Lee Coffee & Tea przeniesie się do Warszawy

Z Poznania wyprowadza się kolejny duży marketer.

Przetargi, 6 marca 2013

Opcom wygrywa budżet marki The Lorenz Bahlsen Snack-World

Agencja będzie odpowiadać za komunikację marki Nic Nac's.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Arkadiusz Gwizdek dyrektorem marketingu Hochland Polska

Firma przeprowadziła optymalizację struktury działu marketingu.

Kraj, 17 stycznia 2012

Walczak przeszedł z The Lorenz Bahlsen Snack-World do Lisnera

Marka Lisner ma nowego kierownika marki.

Kraj, 4 listopada 2011

Ziemowit Walczak nie jest już kierownikiem marketingu The Lorenz Bahlsen Snack-World

Wprowadzono zmiany w strukturze firmy.

Przetargi, 6 czerwca 2011

Opcom wygrywa dwa przetargi

Agencja zdobyła dwa całoroczne budżety. Pierwszy należy do marki chipsów, drugi do sieci apteczno-drogeryjnej.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Z Piotra i Pawła do Grupy Żywiec

Przemysław Stolpiak w Grupie Żywiec.

Kraj, 18 czerwca 2010

Chipsletten po relaunchu debiutuje z reklamą w TV

Lorenz zainwestował w relaunch marki i jej wsparcie reklamowe - po raz pierwszy w telewizji.

Kraj, 26 maja 2010

Przekąska dla wojowników

The Lorenz Bahlsen Snack-World i Unilever Deutschland reklamują nową na naszym rynku markę BiFi.

Kraj, 11 maja 2010

Aktywności Pulmolla przesunięte na jesień

Marka cukierków Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje z reklamą w telewizji jesienią.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Meksykanka Francys promuje Chio Nachos

The Lorenz Bahlsen Snack-World wspiera w internecie markę chipsów kukurydzianych Chio Nachos.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Wawelskie Smoki w mediach

Lorenz wspiera nowe krakersy Wawelskie Smoki.

Kraj, 3 lutego 2010

The Lorenz Bahlsen Snack-World debiutuje w telewizji z marką Wiejskie Ziemniaczki

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World chce w tym roku zwiększyć świadomość marki chipsów ziemniaczanych Wiejskie Ziemniaczki, którą wprowadziła do oferty...

Kraj, 25 stycznia 2010

Lajkonik priorytetem Lorenz Snack-World; współpraca z Unileverem

Kluczową marką dla The Lorenz Bahlsen Snack-World będzie w tym roku marka Lajkonik. Marketer nie zrezygnuje ze wsparcia brandu Crunchips,...

Kraj, 20 sierpnia 2009

Kolejna odsłona kampanii reklamowej Crunchipsów

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-World) realizowanej w ramach pomysłu kreatywnego “Jest Crunchips! Jest impreza!"....

Kraj, 19 maja 2009

Projekt "Jest Crunchips, jest impreza!" w politycznej odsłonie

Na początku czerwca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii "Jest Crunchips, jest impreza!" marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Albedo autorem promocji Lajkonika w regionach

Agencja Albedo Marketing przygotowała regionalne działania promocyjne dla marki Lajkonik (The Lorenz Bahlsen Snack-World). Ich cele to wsparcie sprzedaży i...

Przetargi, 17 kwietnia 2009

The Lorenz Bahlsen Snack-World wybiera G7

The Lorenz Bahlsen Snack-World w przetargu dotyczącym kreatywno-strategicznej obsługi marki Hit wybrał agencję G7. Umowa ma charakter projektowy, dotyczy realizacji...

Przetargi, 9 marca 2009

Bahlsen wybrał dwie agencje w przetargu na markę Hit

The Lorenz Bahlsen Snack-World w przetargu dotyczącym kreatywno-strategicznej obsługi marki Hit rozmawia już tylko z dwiema agencjami - dowiedzieliśmy się...

Przetargi, 21 stycznia 2009

Trzy agencje w przetargu na markę Hit

The Lorenz Bahlsen Snack-World zaprosił trzy agencje do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną ciastek marki Hit - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do...

Przetargi, 16 stycznia 2009

Chio Chips będzie mieć nowe opakowania i identyfikację - trwa przegląd agencji

The Lorenz Bahlsen Snack-World prowadzi przegląd agencji pod kątem wyboru partnera, który opracowałby nowe opakowania i identyfikację wizualną marki Chio...

Przetargi, 16 stycznia 2009

MediaCom i Starcom MediaVest na short-liście przetargu Lorenz Bahlsen

The Lorenz Bahlsen Snack-World wyłonił short-listę w przetargu mediowym. Z naszych informacji wynika, że znalazły się na niej MediaCom Warszawa,...

Kraj, 4 listopada 2008

Marcin Jarysz awansował w Tequila/Polska; Bartosz Kluczyński odchodzi

Marcin Jarysz awansował na stanowisko account directora w agencji marketing services Tequila/Polska. Jest absolwentem politologii w Instytucie Nauk Politycznych i...

Przetargi, 28 października 2008

Lorenz Bahlsen wybiera dom mediowy

The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Koordynuje go audytor Media Strategy Warsaw. Marketer nie ujawnia na razie...

Kraj, 2 października 2008

Bahlsen chce wzmocnić branding chipsów Naturals

The Lorenz Bahlsen Snack-World ruszył z kampanią reklamową chipsów Naturals. Stanowi ona kontynuację wiosennych działań reklamowych wspierających rynkowy debiut marki....

Kraj, 5 września 2008

"Jest Crunchips, jest impreza!" znów w telewizji - na szkolną nutę

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World "Jest Crunchips, jest impreza!". Agencja Just przygotowała spot telewizyjny,...

Kraj, 31 lipca 2008

Beata Zubek pokieruje połączonymi zespołami w MediaComie

Beata Zubek, account manager, przejmie kierownictwo nad nowo powstałym zespołem w ramach domu mediowego MediaCom Warszawa. Team powstał z połączenia...

Kraj, 12 czerwca 2008

Lorenz przeprowadzi cykl eventów "Jest Crunchips, jest impreza"

The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotował kolejną odsłonę projektu komunikacyjnego realizowanego pod hasłem "Jest Crunchips, jest impreza" prowadzonego dla marki chipsów...

Kraj, 6 czerwca 2008

Rada Reklamy odrzuca skargę na reklamę chipsów Naturals

Komisja Etyki Reklamy działająca w ramach Rady Reklamy oddaliła skargę na reklamę telewizyjną The Lorenz Bahlsen Snack-World. Przedmiotem skargi była...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Crunchips w kolejnej odsłonie kampanii "Jest Crunchips, jest impreza!"

Ruszyła kampania reklamowa marki Crunchips (The Lorenz Bahlsen Snack-World) pod hasłem: "Jest Crunchips, jest impreza!". Jest to kolejna odsłona kampanii...

Kraj, 14 marca 2008

Just przygotował projekt "Smak natury" dla marki Naturals

Ruszyła kampania reklamowa chipsów Naturals z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World wspomagająca wprowadzenie produktu na rynek. Kampania obejmie telewizję, m.in.:...

Przetargi, 18 lutego 2008

Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marki chipsów Naturals

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR nowej marki chipsów Naturals, należącej do koncernu The Lorenz Bahlsen Snack-World. Przetarg...

Kraj, 5 lutego 2008

The Lorenz Bahlsen Snack-World wpisuje czipsy w ideę wellness

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nową markę czipsów ziemniaczanych pod nazwą Naturals. Ma odzwierciedlać charakter produktu, który...

Kraj, 2 października 2007

Crunchips nawiązuje w reklamach do wątków politycznych

Agencja reklamowa Just jest autorem najnowszego 30-sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Film jest...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Peppermint wzmacnia dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta agencji marketing services Peppermint wzmocniły trzy nowe osoby. Piotr Paterowicz i Dominik Konieczny objęli stanowiska account executives,...

Kraj, 29 maja 2007

Just przygotował kolejną odsłonę kampanii marki Crunchips

Agencja Just jest autorem najnowszej kampanii dla marki Crunchips. Kampania "Jest Crunchips, jest impreza", podobnie jak zeszłoroczne "Emotikony", podkreśla imprezowy...

Kraj, 21 września 2006

Agencja reklamowa Zero,2 wprowadza nowe narzędzie analityczne

Agencja reklamowa Zero,2 stworzyła nowe wyspecjalizowane narzędzie do badania marki - Zoom. Jest to autorskie narzędzie analityczne wprowadzone przez firmę....

Kraj, 20 marca 2006

Prima realizuje program korporacyjny "Promoting people's performance"

Rośnie lista partnerów programu "Wszystkie dzieci są nasze" realizowanego przez pracowników przedsiębiorstwa Prima SA. Do programu dołączyły nowe firmy: agencja...

Kraj, 13 lutego 2006

Peppermint przebudowuje struktury i wraca do pozycjonowania BTL

Agencja Peppermint zakończyła 2005 rok wzrostem przychodów o 60 proc. Ten wynik osiągnęła dzięki wygranej w kilku przetargach, m.in. na...

Kraj, 26 października 2005

Julita Raczko i Filip Fiedorow awansowali w strukturze Tequila/Polska

Julita Raczko i Filip Fiedorow awansowali na stanowiska senior account executive w dziale obsługi klienta agencji marketing services Tequila/Polska. Oboje...

Przetargi, 21 października 2005

The Lorenz Bahlsen Snack-World prowadzi przetarg na obsługę BTL

The Lorenz Bahlsen Snack-World prowadzi przetarg na obsługę BTL, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Rozstrzygnięcie przetargu powinno nastąpić w ciągu najbliższego tygodnia....

Kraj, 13 października 2005

Maciej Mitoraj członkiem zarządu i strategy directorem w Peppermint

Zmiany w agencji Peppermint - Maciej Mitoraj dołączy do zarządu i obejmie funkcję strategy directora. Będzie teraz wiceprezesem i obok...

Kraj, 12 października 2005

Adam Bartoszewski i Renata Langner rozbudują dział marketingu Woseby

Adam Bartoszewski objął stanowisko trade marketing managera z odpowiedzialnością za brand, a Renata Langner zostanie brand managerem w firmie PPUH...

Kraj, 1 września 2005

The Lorenz Bahlsen Snack-World promuje Hugo w hipermarketach

W hipermarketach w całej Polsce rozpoczęła się akcja promocyjna chrupek Hugo z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Celem działań prowadzonych...

Kraj, 30 maja 2005

Agencja Peppermint przygotowała nowe opakowania dla marki Lajkonik

The Lorenz-Bahlsen Snack World wprowadził nowe opakowania wszystkich słonych wypieków marki Lajkonik. Koncepcję i projekty graficzne przygotowała agencja Peppermint. Zadaniem...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Pertek zastąpiła tymczasowo Białasiewicza w The Lorenz Bahlsen Snack-World

Alina Pertek, kierownik marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World, zastąpi tymczasowo Andrzeja Białasiewicza na stanowisku dyrektora marketingu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 28 lutego 2005

Lorenz Bahlsen będzie wspierał mediowo promocję Crunchipsów

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotowała drugą edycję promocji chipsów Crunchips pod hasłem "Dorwij połówkę 2", która ruszy 1 marca....

Kraj, 27 września 2004

IQS & Quant Group otworzyła filię w Poznaniu

Firma badawcza IQS & Quant Group otworzyła filię w Poznaniu. Chce w ten sposób ułatwić klientom z zachodniej Polski swobodniejszy...