M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Martin Agency (firma)"

Zagranica, 1 września 2015

The Martin Agency przygotowała kampanię dla produktu, który... nie istnieje

Na Wyspach wystartowała komunikacja marki Total Wireless.

Zagranica, 28 lipca 2015

Oreo na Wyspach zachęca do poszukiwania w sobie wewnętrznego dziecka

The Martin Agency przygotowała kolejne działania promocyjne dla marki ciasteczek Mondeleza.

Zagranica, 22 lipca 2015

Mondelez odchudza Oreo

The Martin Agency przygotowuje kampanię dla nowego wariantu ciasteczek.

Zagranica, 10 września 2013

Pizza Hut zmienia agencję w Stanach Zjednoczonych

Przetarg kreatywny wygrała agencja McGarryBowen.

Zagranica, 25 lipca 2013

TIAA-CREF wybiera The Martin Agency

The Martin Agency zostanie agencją wiodącą TIAA-CREF.

Zagranica, 16 maja 2013

Oreo zmiękcza serca i łagodzi obyczaje

Wystartowała kampania "Wonderfilled" wykorzystująca format filmu animowanego dla dzieci.

Zagranica, 13 grudnia 2011

Walmart stawia na jodłującego kota

Amerykańska sieć handlowa przygotowała świąteczny spot reklamowy.

Zagranica, 29 września 2010

O'Toole Awards wyróżniło najlepsze kreacje

Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu kreatywnego. Najczęściej nagradzane były prace BBDO, The Martin Agency i Mono.

Zagranica, 7 maja 2010

Johnson & Johnson prowadzi globalny przetarg

Marketer szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu kreatywnego produktów dla dzieci.

Zagranica, 12 stycznia 2010

Bartle Bogle Hegarty przejmuje obsługę budżetu reklamowego Cadillaca

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługę marki samochodów Cadillac z portfolio General Motors. Przetarg dotyczył rynku...

Zagranica, 20 listopada 2009

Cadillac wybiera spośród trzech agencji

Należący do General Motors Cadillac zredukował z sześciu do trzech liczbę agencji, spośród których wybierze wiodącą w zakresie kreacji. Do...

Zagranica, 7 lipca 2008

Pięć agencji walczy o globalny budżet Hyatta wart 40 mln dol.

Amerykańska sieć hoteli Hyatt po rozstaniu z agencją Euro RSCG przystąpiła do ostatecznej selekcji agencji ubiegających się o obsługę globalnego...

Zagranica, 17 sierpnia 2001

AGENCJA FALLON WORLDWIDE WYGRAŁA BUDŻET TIMBERLANDA

Amerykańska firma odzieżowa Timberland przekazała swój globalny budżet reklamowy przeznaczony na kreację agencji reklamowej Fallon Worldwide z Nowego Jorku. Jego...