M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Media Edge (firma)"

Kraj, 5 grudnia 2011

BZ WBK z nową strukturą marketingową

Bank stworzył nową strukturę, która koordynuje działania marketingowe i komunikacyjne. Jej szefem został Artur Sikora. Do zespołu dołączył także Artur Wójcik, ostatnio strategic planning director w PanMedia Western.

Kraj, 20 stycznia 2009

Węgierek rozstaje się z MEC, Albrychiewicz przejmuje stery

Małgorzata Węgierek, managing director Mediaedge:cia (MEC), rozstaje się z firmą. Pracowała w strukturach Young & Rubicam, The Mediaedge, a następnie...

Kraj, 24 maja 2006

Maciej Król zostanie TV buying directorem w MediaCom Warszawa

Maciej Król, dyrektor MediaLabu i deputy TV buying director w domu mediowym Mediaedge:cia, obejmie stanowisko TV buying directora w MediaCom...

Kraj, 31 lipca 2003

Elżbieta Smoleńska odchodzi z domu mediowego Mediaedge:cia

Elżbieta Smoleńska, jeden z dwóch prezesów domu mediowego Mediaedge:cia, kierująca biurem firmy przy ul. Puławskiej w Warszawie, odchodzi ze spółki....

Zagranica, 8 lipca 2003

PHD pokonał Starcom Motive i wygrał budżet Revlona

PHD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów kosmetycznego giganta Revlon International. Budżet tej firmy szacowany jest na blisko 3...

Kraj, 18 grudnia 2002

Wydawnictwo Bauer będzie kontynuować współpracę z Mediaedge:cia

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Wydawnictwa Bauer i jej spółki zależnej Media Styl. Oznacza to kontynuację...

Kraj, 2 sierpnia 2002

CDM Pekao SA będzie szukał agencji do obsługi marketingowej obligacji

Centralny Dom Maklerski (CDM) Pekao SA będzie pełnił funkcję agenta emisji obligacji skarbu państwa jeszcze przez rok od momentu wypowiedzenia...

Kraj, 9 maja 2002

PAM przygotuje kampanię reklamową dla Rautaruukki Polska

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) zwyciężyła w rozpisanym w marcu br. przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla firmy Rautaruukki...

Kraj, 6 maja 2002

Browar Namysłów rozpoczyna promocję piwa N-Full

Browar Ryan Namysłów wraca do dawnej nazwy Browar Namysłów. Taką decyzję podjął właściciel browaru firma Chicago Poland Investment Group. Zdaniem...

Zagranica, 19 marca 2002

Mediaedge:CIA przedstawia nowe struktury globalnej sieci

Przedstawiciele sieci domów mediowych Mediaedge:CIA, należącej do WPP Group, przedstawili nową strukturę i zakres obowiązków swojego nowego menedżmentu. To konsekwencja...

Zagranica, 18 marca 2002

Mówiące pośladki reklamują dżinsy Lee

Reklamy dżinsów Lee, marki odzieżowej należącej do amerykańskiej firmy VF Corporation, powracają do Europy po 5 latach nieobecności. Zupełnie zmieniono...

Kraj, 12 marca 2002

SAR wybrał Komitet Organizacyjny konkursu Effie 2002

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) wybrało członków Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2002, w którym nagradzane są prace reklamowe wedle...

Kraj, 16 stycznia 2002

Powstanie jedna spółka Mediaedge:CIA

W ciągu najbliższych miesięcy w wyniku połączenia domów mediowych The Media Edge i CIA Poland powstanie w Polsce jedna spółka...

Kraj, 16 stycznia 2002

Powstanie jedna spółka Mediaedge:CIA

W ciągu najbliższych miesięcy w wyniku połączenia domów mediowych The Media Edge i CIA Poland powstanie w Polsce jedna spółka...

Kraj, 18 grudnia 2001

The Media Edge i CIA Poland rozpoczęły negocjacje w sprawie fuzji

Przedstawiciele domów mediowych The Media Edge oraz CIA Poland rozpoczęli rozmowy w sprawie fuzji pomiędzy polskimi oddziałami obu sieci. Jest...

Zagranica, 13 grudnia 2001

BrandConnection najlepszym domem mediowym w Holandii

Dom mediowy BrandConnection otrzymał tytuł holenderskiej agencji mediowej roku podczas pierwszej edycji konkursu AMMA - Adformatie Media Werkgroep Media Awards....

Zagranica, 12 grudnia 2001

Narodziny Mediaedge:CIA

Przejęcie Tempus Group przez WPP zaowocowało narodzinami Mediaedge:CIA - firmy, której połączone obroty szacowane są na 17 mld dol. Należący...

Kraj, 11 grudnia 2001

Poczta Polska ponownie wykorzystuje wizerunek Adama Małysza

Poczta Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię billboardową z wykorzystaniem wizerunku Adama Małysza. Kampanię zaplanowała i przygotowała od strony wizualnej agencja Aktis...

Zagranica, 6 grudnia 2001

The Media Edge zmienia nazwę na rynku szwajcarskim

Dom mediowy The Media Edge w Genewie zdecydował o zmianie swojej nazwy na The Business Media Edge. Zdaniem jego przedstawicieli...

Kraj, 3 grudnia 2001

CIA Poland weszło do struktur platformy negocjacyjnej Media One

Dom mediowy CIA Poland jest piątą firmą, która znalazła się w strukturze platformy negocjacyjnej Media One. CIA Poland dołączyło do...

Zagranica, 12 listopada 2001

Shell przekazuje swój globalny budżet domowi mediowemu MediaCom

Shell Oil Co. po trwającym pół roku przetargu przekazał swój globalny budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 163 mln...

Kraj, 9 listopada 2001

Colgate-Palmolive rozszerza markę Ajax

Colgate-Palmolive rozszerza rodzinę środków do czyszczenia Ajax o nowe mleczka - Ajax Floral Fiesta, w dwóch wersjach zapachowych: Floral of...

Kraj, 8 listopada 2001

Uczestnicy porozumienia Media One negocjują ostateczne warunki współpracy

Przedstawiciele domów mediowych The Media Edge i MindShare Polska, należących do holdingu WPP, oraz Zenith Media i Optimedia Poland, należących...

Kraj, 8 listopada 2001

Henkel debiutuje z płynem do tkanin w ciemnych kolorach

Henkel Polska rozszerzy w tym tygodniu rodzinę produktów marki Perwoll, wprowadzając na rynek Perwoll Magic Black. Jest to płyn do...

Zagranica, 8 listopada 2001

Colgate-Palmolive wprowadzi na rynek gumę do żucia Colgate Dental

Colgate-Palmolive Co. wprowadzi w tym tygodniu na rynek brytyjski gumę do żucia Colgate Dental Gum. Nowy produkt, który zdaniem Colgate...

Kraj, 15 października 2001

NOWE DOMY NEGOCJACYJNE JAK GRZYBY PO DESZCZU

Trwają rozmowy w sprawie utworzenia nowego domu negocjacyjnego pod roboczą nazwą Media One. Wszystko wskazuje na to,Ęże takich przedsięwzięć może...

Kraj, 12 października 2001

CZY POJAWI SIĘ KOLEJNY DOM NEGOCJACYJNY?

Z inicjatywy kilku domów mediowych może powstać kolejny, po Magna Global Poland i PowerComie, dom negocjacyjny pod nazwą Media One....

Kraj, 11 października 2001

POLSKI ODDZIAŁ SONY ERICSSON POWSTANIE W LISTOPADZIE BR. - KREACJĄ REKLAM ZAJMIE SIĘ LONDYŃSKI ODDZIAŁ BARTLE BOGLE HEGARTY

Pod koniec listopada br. rozpocznie działalność polski oddział spółki Sony Ericsson Mobile Communications. Firma zostanie utworzona na bazie połączonych działów...

Kraj, 8 października 2001

ARIP KREUJE PIERWSZY ETAP KAMPANII PIN DLA NATIONWIDE

Agencja Arip, pracująca m.in. dla PBK, stworzyła kreację na potrzeby kampanii reklamowej nowego produktu pod nazwą PIN (Program Inwestycyjny Nationwide)...

Kraj, 3 października 2001

RIMMEL LONDON OFICJALNYM SPONSOREM EUROPEJSKICH NAGRÓD MUZYCZNYCH MTV

Producent kosmetyków kolorowych z Wielkiej Brytanii Rimmel będzie sponsorował ósme doroczne rozdanie Europejskich Nagród Muzycznych MTV za rok 2001. Ceremonia...

Kraj, 1 października 2001

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM I TME WYGRAŁY BUDŻET SOKÓW PAOLA

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam i związany z nią dom mediowy The Media Edge wygrały przetarg na obsługę budżetu...

Kraj, 28 września 2001

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM PRZYGOTOWAŁA PIERWSZĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ METROPOLITAN LIFE

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam przygotowała kreację pierwszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela na życie Metropolitan Life. Rozpocznie się ona 1...

Kraj, 27 września 2001

THE MEDIA EDGE WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ KAWY ALVORADA

Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku...

Kraj, 27 września 2001

B&J I TME WYGRALI PRZETARG NA OBSŁUGĘ REKLAMOWĄ JVC

Agencja reklamowa B&J z Wrocławia wygrała przetarg na obsługę reklamową JVC Polska. B&J zakupi również media do najbliższej kampanii. Planowaniem...

Zagranica, 25 września 2001

HAVAS ADVERTISING NIE ZAKUPI AKCJI W TEMPUS GROUP

Koncern reklamowy Havas Advertising wycofał swoją ofertę przejęcia akcji w giełdowej Tempus Group, właścicielu m.in. domu mediowego CIA Media. W...

Kraj, 19 września 2001

MONICA BELUCCI - NOWA TWARZ REKLAM ASTORA

Włoska aktorka Monica Bellucci zareklamuje szminkę Hydra Lip Colour firmy kosmetycznej Astor. Kampania reklamowa produktu potrwa od września do grudnia...

Zagranica, 5 września 2001

BBC WORLD ORAZ BBC WORLD SERVICE RUSZAJĄ Z NOWĄ KAMPANIĄ

BBC World oraz BBC World Service już po raz drugi zdecydowały sięĘna wspólną reklamową kampanię konsumencką. Reklamy przygotowała londyńska agencja...

Kraj, 3 września 2001

FIRMA PORTLAND POLSKA POSTAWIONA W STAN LIKWIDACJI

Holding mediowo-reklamowy WPP zdecydował się na zamknięcie polskiego oddziału sieci Portland International - brokera reklamy zewnętrznej Portland Polska. Główną przyczyną...

Kraj, 3 września 2001

UPSTAIRS Y&R PRZYGOTOWAŁA WRZEŚNIOWĄ AKCJĘ COLGATE-PALMOLIVE

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam jest odpowiedzialna za strategię i kreację programu promocyjnego "Miesiąc totalnie zdrowego uśmiechu" przygotowanego przez...

Kraj, 3 września 2001

COTY POLSKA WPROWADZA NA RYNEK NOWĄ SERIĘ KOSMETYKÓW THE HEALING GARDEN

Firma Coty Polska wprowadziła na rynek nową, rumiankową linię kosmetyków z serii The Healing Garden. Kolekcja Słodkich Snów składa się...

Zagranica, 29 sierpnia 2001

DOMY MEDIOWE TME I CIA KOŃCZĄ WSPÓŁPRACĘ W NIEMCZECH

Niemiecki oddział domu mediowego The Media Edge (TME), należący do grupy WPP, zakończył w Niemczech współpracę z innym domem mediowym...

Zagranica, 22 sierpnia 2001

WPP PRZEDSTAWIA SWOJĄ OFERTĘ NA ZAKUP TEMPUS GROUP

WPP Group ujawniła swoją ofertę dotyczącą zakupu grupy Tempus Group (należy do niej sieć domów mediowych CIA), proponując 14 pensów...

Zagranica, 12 lipca 2001

BUDŻET MOULINEKSU PRZECHODZI W ROSJI W RĘCE THE MEDIA EDGE

Dom mediowy The Media Edge w Rosji wygrał przetarg na mediowy budżet francuskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego firmy Moulinex. Do...

Zagranica, 4 lipca 2001

CZY SONY ZDECYDUJE SIĘ NA GLOBALNĄ KONSOLIDACJĘ BUDŻETU MEDIOWEGO?

Japoński koncern Sony Corp. prowadzi rozmowy z domami mediowymi na temat możliwej konsolidacji budżetu reklamowego przeznaczonego na zakup i planowanie...

Zagranica, 26 czerwca 2001

THE MEDIA EDGE WPROWADZA NA RYNEK NOWE NARZĘDZIE BADAWCZE

Dom mediowy The Media Edge zawarł w Londynie porozumienie z TechEdge, niewielką firmą software'ową z siedzibą w Kopenhadze, na mocy...

Kraj, 7 czerwca 2001

TVN24 PRZYGOTOWUJE START RYNKOWY I KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Przesądzony został start nowego kanału telewizyjnego TVN24 w br. Nastąpi to między czerwcem a wrześniem. "Dokładną datę podamy jeszcze w...

Kraj, 6 czerwca 2001

KOMPANIA PIWOWARSKA ROZWIĄŻE UMOWĘ Z THE MEDIA EDGE

Kompania Piwowarska SA rozwiąże umowę z domem mediowym The Media Edge (TME) w zakresie planowania i zakupu mediów dla marek...

Kraj, 4 czerwca 2001

THE MEDIA EDGE PROPONUJE PACHNĄCY OUTDOOR REKLAMUJĄCY COTY

The Media Edge przygotował outdoorowo-radiową kampanię damskiego zapachu Chanson d'Eau firmy Coty, która ruszyła 1 czerwca br. na nośnikach Adpolu....

Kraj, 31 maja 2001

PARTNER OF PROMOTION WYGRAŁ BUDŻET PR OBLIGACJI

Firma Partner of Promotion została zwycięzcą w przetargu na budżet kampanii public relations obligacji skarbu państwa. Jego wysokość szacowana jest...

Kraj, 23 maja 2001

THE MEDIA EDGE WYGRAŁ BUDŻET OBLIGACJI SKARBU PAŃSTWA

Dom mediowy The Media Edge wygrał przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych obligacji skarbu...