M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Media Insight (firma)"

Kraj, 11 lutego 2015

Cezary Sochacki po blisko 20 latach opuszcza branżę reklamową

Został prezesem fundacji dobroczynnej Krajowe Centrum Kompetencji.

Kraj, 18 grudnia 2014

The Media Insight realizuje kampanię Ahmad Tea [wideo]

Komunikacja wizerunkowa będzie prowadzona do końca stycznia.

Przetargi, 4 lipca 2014

Przetarg Qatar Airways obejmie także Polskę

Trwa europejski przetarg na planowanie i zakup mediów linii lotniczych.

Przetargi, 8 maja 2014

Volkswagen Bank wybrał MediaCom

Firma przenosi swój budżet z The Media Insight do MediaComu.

Kraj, 21 marca 2014

Cezary Sochacki client service directorem Posterscope

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej dołączył do agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

Przetargi, 21 marca 2014

VW Bank w kwietniu chce wybrać dom mediowy

Bank szykuje się do nowej kampanii.

Kraj, 7 listopada 2013

Volkswagen Bank Direct reklamuje w Warszawie konta dla małych firm

Kampanię przygotowały agencja Diferente i The Media Insight. Akcja potrwa dwa tygodnie.

Przetargi, 18 września 2013

S4 odpowiada za kreację reklam sieci Netto

Kampania sieci sklepów potrwa do końca tego miesiąca.

Przetargi, 17 września 2013

The Media Insight zdobyła budżet Netto

Sieć sklepów Netto ruszyła z kampanią reklamową.

Przetargi, 14 maja 2013

X-Trade Brokers wybrał The Media Insight

Dom maklerski zmienił dom mediowy.

Kraj, 3 grudnia 2012

Qatar Airways chcą zabrać pasażerów z Okęcia do Doha i dalej w świat

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca Qatar Airways na polski rynek.

Kraj, 12 listopada 2012

The Media Insight zdobyły budżet linii katarskich

Niebawem ma ruszyć kampania Qatar Airways.

Od redakcji, 31 maja 2012

Wyjaśnienie GroupM o współpracy z Socializerem

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w MMP24 dnia 29 maja br. otrzymaliśmy wyjaśnienie z GroupM.

Kraj, 6 marca 2012

Reorganizacja na szczytach Carata

Potwierdziły się nasze wczorajsze doniesienia odnośnie do zmian na stanowisku szefa domu mediowego Carat Polska.

Kraj, 7 grudnia 2011

The Media Insight koordynuje działania mediowe Motoroli w regionie

W ramach kampanii Motoroli Razr dom mediowy The Media Insight koordynuje działania w Polsce oraz na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Wiesława Vonau przechodzi z IPG do Atmedia

Nowy menedżer obejmie funkcję CFO w Atmedia Group.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Nowe osoby i struktury w GroupM

W ramach struktury negocjacyjnej GroupM powstaje GroupM Interaction. Do grupy menedżerów dołączyła Monika Kopeć.

Kraj, 31 maja 2010

Brzuchalski kupuje media dla Kaczyńskiego

Kampanię prezydencką kandydata PiS zaplanuje Marcin Brzuchalski, media director Equinoksa.

Kraj, 27 kwietnia 2010

PO znów z Media Inshight, a PiS się namyśla

Główni konkurenci przygotowują przyspieszone kampanie prezydenckie.

Kraj, 17 marca 2010

Media Broker rozpoczął współpracę z GroupM

Firma brokerska Media Broker została partnerem GroupM, struktury negocjacyjnej domów mediowych MediaCom, Mediaedge:cia, Maxus, Mindshare Polska i The Media Insight....

Przetargi, 2 marca 2010

Initiative wygrało przetarg Schering-Plough

Initiative przejmuje od The Media Insight (Mindshare) obsługę budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Schering-Plough. W przetargu marketera według naszych informacji brał...

Przetargi, 29 kwietnia 2009

Media Insight rozpoczyna współpracę z Schering-Plough

Startuje pierwsza kampania reklamowa Claritine SPE, leku o działaniu przeciwalergicznym z portfolio Schering-Plough. Media miks obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały...

Kraj, 3 marca 2009

RMF FM promuje w telewizji konkurs "Wielka kumulacja"

RMF FM rozpoczęło kampanię telewizyjną "Wielkiej kumulacji". W tym antenowym konkursie do wygrania są kwoty pieniężne w wysokości nawet 120...

Kraj, 2 marca 2009

Made in Mind będzie się zajmowała branded contentem i product placementem

Made in Mind, agencja reklamowa działająca w strukturach Mindshare, poszerza zakres działalności o branded content i product placement. Agencja ma...

Kraj, 28 stycznia 2009

Team Ery w Starcomie ma liczyć około 20 osób, głównie z agencji

Dom mediowy Starcom kompletuje zespół do obsługi budżetu Polskiej Telefonii Cyfrowej. Według założeń agencji będzie on liczył około 20 osób....

Kraj, 24 grudnia 2008

Marcin Piotrowski będzie szefem teamu PTC w Starcomie

Marcin Piotrowski, obecnie szef teamu GlaxoSmithKline w MediaVest, przechodzi do Starcomu, siostrzanej agencji z grupy Starcom MediaVest. Pokieruje teamem PTC...

Kraj, 26 listopada 2008

Kampania Transavii na taksówkach w Krakowie i miastach GOP

Taxi-Ad Polska prowadzi kampanię reklamową tanich linii lotniczych Transavia. Na 70 taksówkach w Krakowie i 75 na terenie Górnośląskiego Okręgu...

Kraj, 2 września 2008

Centralwings pracuje nad nową strategią reklamową

Linia lotnicza Centralwings należąca do Polskich Linii Lotniczych LOT poinformowała, że z końcem września zlikwiduje wszystkie połączenia rejsowe, a skoncentruje się...

Przetargi, 1 września 2008

Macroscope OMD, a nie Optimum Media OMD w przetargu PTC

Macroscope OMD, a nie obecnie obsługujący Polską Telefonię Cyfrową (PTC) dom mediowy Optimum Media OMD bierze udział w przetargu mediowym...

Przetargi, 27 sierpnia 2008

Era rozpoczyna drugi etap przetargu mediowego

Polska Telefonia Cyfrowa, operator Ery, rozpoczęła drugi etap przetargu mediowego. Po pierwszych prezentacjach (credentials, ćwiczenie buyingowe) agencje dostały zadanie strategiczne....

Przetargi, 7 sierpnia 2008

Optimedia i MediaVest również w przetargu Ery

Domy mediowe Optimedia (grupa ZenithOptimedia) i MediaVest (grupa Starcom MediaVest) zostały zaproszone do przetargu Ery (Polska Telefonia Cyfrowa) - dowiedzieliśmy...

Kraj, 24 lipca 2008

GroupM ma wkrótce uruchomić strukturę kontentową

GroupM ma wkrótce powołać strukturę branded content, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Plany jej wprowadzenia przedstawiał już wstępnie Tomasz Englert, CEO GroupM,...

Przetargi, 22 lipca 2008

Era przekazała briefy domom mediowym

Polska Telefonia Cyfrowa przekazała dokumentację przetargową wybranym agencjom mediowym. Znajduje się w niej opis wszystkich etapów przetargu oraz pierwsze zadanie...

Kraj, 10 lipca 2008

Centralwings repozycjonuje markę; Dorota Rumińska marketing managerem

Linia lotnicza Centralwings, należąca do Polskich Linii Lotniczych LOT, chce zmienić pozycjonowanie i postrzeganie swojej marki. Nie chce już być...

Kraj, 13 czerwca 2008

CEO GroupM z sieci, polski trading director

GroupM prawdopodobnie nie powoła polskiego menedżera na stanowisko CEO GroupM. Według naszych informacji funkcja ta ma być pełniona z poziomu...

Kraj, 6 czerwca 2008

Tomasz Englert potwierdził informację o rozstaniu z GroupM

Tomasz Englert rozstanie się z GroupM. Pozostanie CEO tej struktury nie dłużej niż do końca br. Nie ujawnia powodów planowanego...

Kraj, 27 maja 2008

Krzysztof Mocek odpowiada za new business w MindShare Polska

Krzysztof Mocek został new business directorem w MindShare Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach domu mediowego. Dotychczas pozyskiwanie nowego...

Kraj, 6 września 2007

Glob Media realizuje projekty dla Saaba, TP SA i Centralwings

Firma Glob Media rozpoczęła realizację projektów reklamowych dla trzech klientów: Saaba, Telekomunikacji Polskiej i Centralwings. Projekt dla Saaba realizowany jest...

Kraj, 6 kwietnia 2007

Sebastian Olszowy managing partnerem w MindShare Polska

Sebastian Olszowy objął stanowisko managing partnera w domu mediowym MindShare Polska, dołączył równocześnie do zarządu spółki. Zajmowane dotychczas przez Olszowego...

Kraj, 15 września 2006

Domy mediowe finalizują umowy z komitetami przed wyborami samorządowymi

Wyznaczenie przez Lecha Kaczyńskiego, prezydenta RP, daty wyborów samorządowych na 12 listopada br. otworzyło komitetom wyborczym możliwość podpisywania oficjalnych umów...

Kraj, 12 stycznia 2006

Nowa struktura negocjacyjna Starcomu i ZOG Poland obsługuje budżety warte 1 mld zł

Domy mediowe należące do grup Starcom (Starcom i Starlink) oraz ZenithOptimedia Group Poland (ZOG Poland - Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia)...

Kraj, 4 listopada 2005

Wartość netto budżetów mediowych obsługiwanych przez MindShare wzrosła o 45-50 mln zł

MindShare Polska po wygranym sieciowo przetargu rozpocznie współpracę z firmą Motorola, która na polskim rynku była dotychczas obsługiwana przez Universal...

Kraj, 9 września 2005

Gigaboard przygotował kampanię wielkoformatową Centralwings

Ruszyła kampania wielkoformatowa linii lotniczych Centralwings przygotowana przez firmę Gigaboard Polska. Zasięg promocji obejmuje Warszawę, Katowice i Kraków; suma wykorzystanych...