M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Nielsen Company (firma)"

Zagranica, 22 czerwca 2011

Nie liczcie na ambush marketing

Organizator olimpiady w Londynie w 2012 r. - Locog - przeprowadzi dużą kampanię informującą marki, jak zamierza zwalczać akcje ambushmarketingowe.

Zagranica, 23 lutego 2011

Coca-Cola chce zmniejszyć dystans do Pepsi

Firma rozpoczyna ofensywną kampanię reklamową napoju Coca-Cola Zero, który ma odebrać część udziałów Pepsi Max.

Zagranica, 9 lutego 2011

Oglądalność Super Bowl bije rekord

Niedzielną transmisję finału NFL oglądało 111 mln Amerykanów.

Zagranica, 14 stycznia 2011

Niemcy notują wzrost wydatków na reklamę

Na rynku niemieckim wydatki na reklamę wzrosły o 11 proc. i osiągnęły poziom 25 mld euro.

Zagranica, 6 lipca 2010

Nielsen postuluje nowy model planowania mediów

Marketerzy powinni łączyć media tradycyjne z internetem - wynika z raportu Nielsena.

Kraj, 11 maja 2010

Już nie AGB, ale Nielsen

AGB Nielsen Media Research zmienia nazwę na Nielsen Audience Measurement.

Zagranica, 10 maja 2010

Rośnie optymizm konsumentów

Najszybciej z kryzysu wychodzą Azja i Ameryka Płd. - wynika z badania The Nielsen Company.

Zagranica, 10 maja 2010

Nielsen z menedżerem od strategii online

The Nielsen Company zatrudniło byłego menedżera z AOL Europe.

Zagranica, 3 grudnia 2009

Według Nielsena sprzedaż idzie w górę i wraca zaufanie konsumentów

Z badań Nielsen Economic Current wynika, że sprzedaż na świecie osiągnęła najwyższy poziom od stycznia 2009 r. Analizy prowadzone są...

Zagranica, 30 lipca 2009

Według Nielsena globalne nastroje konsumenckie się poprawiają

Globalne nastroje konsumenckie poprawiają się - wynika z najnowszego badania The Nielsen Company. Polepszenie nastroju konsumentów w ciągu ostatnich 3...

Zagranica, 10 lipca 2009

Marketing szeptany jest najbardziej godną zaufania formą reklamy

90 proc. konsumentów na świecie ufa opiniom nt. marki wyrażanym podczas dyskusji, a 70 proc. ufa pisanym recenzjom online konsumentów...

Zagranica, 1 kwietnia 2009

Według Nielsena globalne wydatki na reklamę wzrosły o 1,5 proc.

Według firmy badawczej The Nielsen Company globalne wydatki na reklamę wzrosły w ub.r. o 1,5 proc. Pomimo kryzysu udziały w...

Zagranica, 17 marca 2009

NeuroFocus chce inwestować w Europie

Amerykańska firma badawcza NeuroFocus sfinalizowała akwizycję spółki Neuroco z Wielkiej Brytanii. Po zmianie jej nazwy na NeuroFocus Europe ma rozwijać...

Kraj, 12 stycznia 2009

Paweł Kolenda odpowiada za badania ilościowe w IQS; zmiany w sprzedaży

Paweł Kolenda objął stanowisko senior research managera w firmie badawczej IQS & Quant Group i będzie odpowiedzialny za analizy ilościowe....

Zagranica, 4 kwietnia 2008

Wydatki na e-reklamę wokół olimpiady wyniosły 19 mln dol.

Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wydatki na reklamę internetową wokół tegorocznych igrzysk olimpijskich w Pekinie wyniosły blisko 19 mln...

Zagranica, 4 lutego 2008

Chiński rynek reklamy już odczuwa wpływy pekińskiej olimpiady

Nadchodzące igrzyska olimpijskie Pekin 2008 już wpływają na chiński rynek reklamowy - wynika z analiz The Nielsen Company. W 2007...

Zagranica, 3 października 2007

Nielsen realizuje badania ruchu konsumentów w sklepach

Sieć firm badawczych The Nielsen Company rozpoczęła realizację analiz tras przemieszczania się konsumentów na terenie sklepów. Projekt o nazwie Pioneering...

Zagranica, 2 lipca 2007

Nielsen kupuje firmę badającą widownię telewizji mobilnej

The Nielsen Company kupiła amerykańską firmę Telphia, która ma bazę danych użytkowników telewizji mobilnej i bada ich preferencje. Zdaniem kierownictwa...

Zagranica, 27 czerwca 2007

Nielsen ma badać skuteczność reklam w grach wideo

IGA Worldwide, sieć firm specjalizujących się w realizowaniu projektów reklamowych z wykorzystaniem gier wideo, zawarła porozumienie z firmą badawczą The...

Kraj, 11 czerwca 2007

Wasa przygotowuje nowy projekt marketingowy

Wasa Barilla wprowadziła nową linię - pieczywo lekkie wzbogacone. Składa się ona z trzech rodzajów pieczywa: Wasa Beauty z witaminami...

Zagranica, 22 maja 2007

Nielsen integruje badania sprzedażowe z panelem domowym

Firma badawcza The Nielsen Company wprowadziła na rynek nowy produkt badawczy o nazwie Brand3 - Brand Cubed. Jego istotą jest...

Zagranica, 18 maja 2007

Nielsen proponuje usługę łączącą dane z różnych badań mediowych i detalicznych

The Nielsen Company proponuje w Wielkiej Brytanii usługę łączącą dane z różnych badań mediowych i detalicznych. Produkt pod nazwą NielsenCombine...

Kraj, 15 maja 2007

IQS & Quant Group prowadzi negocjacje z inwestorem strategicznym

Przedstawiciele firmy badawczej IQS & Quant Group potwierdzili oficjalnie prowadzenie negocjacji w sprawie pozyskania inwestora w spółce. Jan Nawrocki, prezes...

Kraj, 16 lutego 2007

P&G debiutuje w Polsce w nowej kategorii produktowej

Firma Procter & Gamble (P&G) od marca br. rozpocznie sprzedaż Viziru 2 w 1. Polska jest pierwszym krajem w Europie...

Kraj, 16 lutego 2007

Pepsi Cola General Bottlers prowadzi relaunch marki soków Toma

Pepsi Cola General Bottlers ponownie wprowadza na rynek soki Toma. Jest to marka, która pomimo kilkuletniej obecności na rynku miała...