M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Observer (marka)"

Zagranica, 11 stycznia 2013

Hugh Grant w kampanii "The Guardian"

Znany aktor będzie promował dodatki weekendowe w kampanii "z przymrużeniem oka".

Zagranica, 6 lipca 2011

"Guardian" tnie zagraniczne edycje

Zostaną one przeniesione z printu do internetu.

Kraj, 16 stycznia 2008

Orbita odpowiedzialna za piłkarski projekt promocji Polski

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię "Pochwalmy się Polską". Jej celem jest zachęcenie do przyjazdu turystów do Polski. Reklama nawiązuje do...

Zagranica, 24 października 2006

Tyler Brule, założyciel "Wallpaper", pracuje nad nowym magazynem "Monocle"

Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", planuje uruchomienie nowego tytułu "Monocle". Ma on łączyć formułę magazynu biznesowego z pismem kulturalnym. Brule...

Zagranica, 24 sierpnia 2004

WPP rozważa emisję praw poboru o wartości 500 mln funtów

WPP Group rozważa emisję praw poboru o wartości 500 mln funtów. Miałaby ona być narzędziem w sfinansowaniu ewentualnego przejęcia Grey...

Zagranica, 15 kwietnia 2004

Prawa do transmisji Premier League sprzedane za rekordową sumę 250 mln funtów

Jak donosi brytyjski dziennik "The Observer", kluby piłkarskie grające w brytyjskiej ekstraklasie sprzedały prawa do transmisji tegorocznych rozgrywek Premier League...

Zagranica, 2 kwietnia 2004

Kontrowersje wokół wynagrodzenia Sorrella, który wdraża nową strategię WPP Group

Po raz kolejny pojawiły się kontrowersje wokół zmian wprowadzanych w WPP Group przez Martina Sorrella, chief executive holdingu. Tym razem...

Zagranica, 29 stycznia 2004

Reklamy Countryside Propertise uznano za seksistowskie i poniżające

Organizacja samoregulacji reklamowej Advertising Standards Authority zakazała kontynuowania kampanii reklamowej brytyjskiej firmy Countryside Propertise, uznając jej reklamy za seksistowskie i...

Zagranica, 23 października 2003

Telewizyjne reklamy fast foodów mogą zostać ograniczone

Reklamy fast foodów emitowane podczas telewizyjnych programów dla dzieci w Wielkiej Brytanii mogą zostać ograniczone z powodu rosnącego poziomu otyłości...