M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Red Brick Road (firma)"

Zagranica, 16 stycznia 2015

Tesco bez przetargu przenosi budżet do BBH

Sieć Tesco bez przetargu przeniosła po 2,5-rocznej współpracy wart 110 mln funtów budżet reklamowy z Wieden & Kennedy London do agencji Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 20 lutego 2014

M&C Saatchi zatrudnia nowego dyrektora kreatywnego

Jason Lawes jako były partner agencji The Red Brick Road występuje w nowej roli.

Zagranica, 23 lipca 2012

Tesco wybiera W+K

Agencja wygrała w przetargu wartym 110 milionów funtów.

Zagranica, 12 kwietnia 2012

Tesco ogłosiło przetarg

Tesco ogłosiło przetarg na obsługę swego wartego 110 mln funtów budżetu reklamowego.

Zagranica, 19 stycznia 2012

Tesco znowu oferuje kupony rabatowe

Kiepskie wyniki sprzedażowe w czasie świąt zmuszają sieć do promocji w postaci voucherów o wartości 5 funtów.

Zagranica, 10 września 2010

Kampania na rzecz reklamy TV

Thinkbox prowadzi kampanię, która ma podkreślić, że reklama telewizyjna jest nadal mocna i efektywna.

Zagranica, 9 lipca 2010

Brytyjskie stacje komercyjne zareklamują się marketerom

Kampania telewizyjna będzie zachęcać do reklamowania się w telewizji.

Zagranica, 23 grudnia 2009

Frank Lowe, założyciel The Red Brick Road, odchodzi z agencji

Frank Lowe, założyciel agencji reklamowej The Red Brick Road, pod koniec roku odejdzie z firmy. Jest jednym z twórców sieci...

Zagranica, 30 stycznia 2009

BBH odpowiada za budżet reklamowy Heinekena na Wyspach

Heineken powierzył swój brytyjski budżet reklamowy agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) bez przetargu. Dotychczas obsługa tego biznesu była w rękach...

Zagranica, 20 października 2008

Beckham promuje nową markę zdrowej żywności - Go3

David Beckham promuje w Wielkiej Brytanii nową markę Go3 z gatunku zdrowej żywności. Piłkarz osobiście był zaangażowany w prace nad...

Zagranica, 26 września 2008

Agencja AKQA wygrała globalny budżet interaktywny Heinekena

Agencja AKQA wygrała globalny budżet interaktywny Heinekena. Z kolei nad strategią marki ma pracować Bartle Bogle Hegarty. Nazw innych agencji...

Zagranica, 28 lipca 2008

Heineken uruchamia przetarg kreatywny, który może objąć wszystkie rynki

Heineken prowadzi rozmowy z agencjami kreatywnymi przed planowanym przetargiem. Browar kontaktował się z agencjami w Londynie i Amsterdamie. Przegląd jest...

Zagranica, 21 stycznia 2008

Heineken przejmie brytyjskie marki Scottish & Newcastle

Heineken przejmuje brytyjskie marki piwne firmy Scottish & Newcatle, w tym najbardziej znane - John Smith's i Foster. Jest to...

Zagranica, 11 czerwca 2007

The Red Brick Road przygotowała pierwszy od dwóch lat spot Heinekena

Agencja reklamowa The Red Brick Road przygotowała pierwszy od dwóch lat brytyjski spot Heinekena. Film prezentuje markę jako esencję kontynentalnego...

Zagranica, 14 lutego 2007

Tesco szuka globalnego szefa marketingu

Sieć handlowa Tesco szuka globalnego szefa marketingu, który zastąpiłby Tima Masona zajmującego obecnie to stanowisko. Mason ma skupić się wyłącznie...

Zagranica, 23 stycznia 2007

Interpublic i Frank Lowe doszli do porozumienia

Spór prawny pomiędzy założycielem agencji reklamowej The Red Brick Road sir Frankiem Lowe'em a jego byłym pracodawcą Interpublic Group of...

Kraj, 12 lipca 2006

Heineken zamierza skonsolidować obsługę budżetu mediowego

Browary Heineken International zamierzają skonsolidować swój budżet związany z planowaniem i zakupem mediów w jednej sieci domów mediowych. Koncern rozpoczął...

Zagranica, 23 czerwca 2006

Heineken ogłasza globalny przetarg na obsługę reklamową

Heineken rozpoczął globalny przetarg na obsługę reklamową. Wielkość budżetu szacowana jest na 40 mln funtów. Obsługą Heinekena zajmuje się agencja...

Zagranica, 31 stycznia 2006

Frank Lowe czerpie inspirację od Czarnoksiężnika z Krainy Oz

Frank Lowe, zainspirowany filmem i powieścią "Czarnoksiężnika z Krainy Oz", nazwał swoją nową agencję reklamową The Red Brick Road. Oficjalna...