M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "The Sunday Times (marka)"

Zagranica, 1 grudnia 2015

AB InBev rozważa sprzedaż brandów Peroni i Grolsch

Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".

Zagranica, 3 września 2013

Ile wart jest Twitter?

Wartość portalu w związku z planowanym debiutem giełdowym została wyceniona na 15 mld dol.

Zagranica, 10 kwietnia 2012

Agencje WPP wygrały przetarg na obsługę News International

Należące do holdingu WPP agencje Grey, M/SIX i Ogilvy Change zwyciężyły w trwającym dwa miesiące przetargu na obsługę koncernu medialnego News International.

Zagranica, 27 stycznia 2012

News International zmieni partnerów reklamowych

News International robi przegląd wszystkich agencji, z którymi współpracuje, i planuje zmiany w komunikacji marketingowej.

Zagranica, 18 lipca 2011

Zmiana na szczycie News International

Po rezygnacji Rebekah Brooks firmą pokieruje Tom Mockridge.

Zagranica, 22 października 2010

Murdoch przegrał z Google

News Corporation rezygnuje z projektu stworzenia płatnej platformy newsowej zrzeszającej także innych właścicieli mediów.

Zagranica, 7 października 2010

Zintegrowana platforma News Corp.

Spółka Ruperta Murdocha przygotowuje płatną platformę informacyjną.

Zagranica, 27 sierpnia 2010

Kontent prasowy w internecie powinien być płatny

Martin Sorrell wspiera wydawców w ich strategii wprowadzenia płatnego kontentu w internecie.

Zagranica, 2 lipca 2010

Angielskie dzienniki pobierają opłaty za kontent

Od jutra akces do serwisów "The Times" i "The Sunday Times" jest płatny.

Zagranica, 14 września 2009

News International restrukturyzuje dział marketingu

Jeremy Schwartz, chief marketing officer News International, rozstaje się z firmą zaledwie po 8 miesiącach pracy. Wcześniej Schwartz był związany...

Zagranica, 20 czerwca 2008

"The Times" udostępnia online wydania z 200 lat istnienia gazety

Dziennik "The Times", ukazujący się w Londynie od 1785 r., udostępnił w internecie archiwum wszystkich wydań od założenia gazety do...

Zagranica, 25 kwietnia 2008

Powstaje agencja, która chce dotrzeć do osób w wieku 50+

Robert Campbell, jeden z weteranów branży reklamowej, zakłada agencję o nazwie tgi50, która ma się specjalizować w komunikacji do osób...

Zagranica, 11 marca 2008

Trzy agencje na liście najlepszych miejsc pracy w Wielkiej Brytanii

Doroczny ranking "The Sunday Times" publikujący listę najlepszych miejsc pracy uwzględnił trzy agencje reklamowe. Najwyżej w rankingu, bo na siódmym...

Zagranica, 8 sierpnia 2006

Ford może pozbyć się marek Land Rover i Jaguar

Kultowa marka z brytyjskimi korzeniami Land Rover może zostać wystawiona na sprzedaż przez koncern Ford razem z brandem Jaguar jako...

Zagranica, 4 lipca 2006

UE rozważa zaostrzenie zakazu reklam alkoholi

Unia Europejska przygotowuje zmiany dotyczące reklam oraz sponsoringu sportowego producentów napojów alkoholowych. Według "The Sunday Timesa" nowe regulacje miałyby wejść...

Zagranica, 28 listopada 2005

MindShare zdobył budżet News International

Wydawnictwo News International wybrało dom mediowy MindShare, który zajmie się obsługą mediową jego budżetu wartego 25 mln funtów. Tym samym...

Zagranica, 2 listopada 2005

Disney wejdzie na brytyjski rynek komórkowy?

Disney Corp. być może już na początku przyszłego roku wejdzie na rynek telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii. Jak podaje "The...

Zagranica, 23 lutego 2005

"The Sunday Times" rozważa wprowadzenie formatu tabloidowego

Brytyjski dziennik "The Sunday Times" zastanawia się nad wprowadzeniem zmian w niektórych sekcjach w kierunku tabloidowego formatu. Przedstawiciele gazety obawiają...

Zagranica, 28 grudnia 2004

Tesco rozwija strategię wprowadzania produktów dietetycznych

Sieć Tesco rozwija w Wielkiej Brytanii strategię związaną z produktami dietetycznymi. Chce wprowadzić specjalne oznakowania ze specjalnym logo na swoich...

Zagranica, 31 lipca 2003

Konsumenci protestują przeciw kontrowersyjnym reklamom Easyjet

Najnowsza reklama brytyjskich linii lotniczych Easyjet spotkała się z protestami i skargami konsumentów. W reklamie wykorzystano zdjęcie kobiecego biustu w...

Zagranica, 29 lipca 2003

Szef Active Value uważa, że walka o Cordiant była błędem

Brian Myerson, współzałożyciel funduszu Active Value, powiedział "The Sunday Times", że walka o przejęcie grupy Cordiant była błędem i stratą...