M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Time (marka)"

Zagranica, 5 lutego 2013

Reklamowe trendy na Super Bowl

Pięć trendów, które miały wyróżnić spoty reklamowe przygotowane na 47. finał według magazynu "Time".

Kraj, 15 października 2012

Maryjane Fahey Design autorem nowej makiety "Party"

Urodzinowe wydanie dwutygodnika w nowym wyglądzie i czterech mutacjach cenowych.

Kraj, 21 września 2012

Twórca Flickra gościem specjalnym Kongresu Netii

Stewart Butterfield twórca serwisu Flickr będzie gościem specjalnym 4. Kongresu Netii "Biznes to rozmowy". Butterfield to czołowa postać wśród twórców świata Web 2.0, uznany przez magazyn "Time" za jednego z najbardziej wpływowych ludzi na świecie.

Zagranica, 5 maja 2011

IPadowe edycje magazynów Time za darmo dla prenumeratorów

Subskrybenci wersji drukowanej magazynów dostaną bezpłatnie ich edycje na iPada.

Zagranica, 21 lutego 2011

Time Inc. znów szuka CEO

Po pół roku Jack Griffin rozstaje się z wydawnictwem.

Zagranica, 29 listopada 2010

Właściciele mediów mają oko na iPada

Koncerny medialne szybko zwiększają swoją obecność w tabletach.

Zagranica, 11 sierpnia 2010

Time Inc. ma nowego CEO

Jack Griffin został chief executive officerem wydawcy tygodnika "Time".

Zagranica, 9 sierpnia 2010

Time Inc. notuje wzrost przychodów

Wydawca tygodnika "Time" poinformował, że jego przychody reklamowe wzrosły w ostatnim kwartale o 4 proc.

Zagranica, 25 listopada 2009

"Bloomberg Markets" tworzy stanowisko dyrektora reklamy

Laurie Benson objęła nowo utworzone stanowisko advertising directora w piśmie "Bloomberg Markets" w regionie EMEA. Wcześniej pracowała jako publishing director...

Zagranica, 14 lipca 2009

McGraw-Hill chce sprzedać magazyn "BusinessWeek"

Wydawnictwo McGraw-Hill szuka nabywcy na swój tygodnik "BusinessWeek", który cierpi z powodu spadku na rynku reklamy i wzrostu znaczenia internetu....

Zagranica, 29 kwietnia 2009

Wydawca "Financial Timesa" promuje FT.com

Wydawca "Financial Timesa" rozpocznie 4 maja kampanię elektronicznej wersji dziennika FT.com, którą będzie promował jako dostępne dla każdego źródło informacji...

Zagranica, 2 marca 2009

Andy Bush odpowiada za magazyny "Time" i "Fortune" w Europie

Andy Bush awansował na stanowisko publishing directora odpowiedzialnego za magazyny "Time" i "Fortune" w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i...

Zagranica, 11 lutego 2009

Eurosport, "The Financial Times" i "Time" ulubionymi mediami dobrze sytuowanych Europejczyków

Eurosport wciąż jest najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym wśród najlepiej sytuowanych Europejczyków i kadry zarządzającej - wynika z raportu European Media...

Zagranica, 19 stycznia 2009

Wpływy reklamowe amerykańskich magazynów spadły w 2008 roku o 12 proc.

Według raportu Publishers Information Bureau ubiegłoroczne wpływy reklamowe amerykańskich magazynów zmniejszyły się o 11,7 proc. Największe cięcia budżetowe wprowadziły firmy...

Zagranica, 30 października 2008

Time Inc. przeprowadzi reorganizację i planuje zwolnienia

Time Inc., magazynowa dywizja koncernu Time Warner, przeprowadzi restrukturyzację. Zamierza zwolnić ok. 600 osób. Restrukturyzacja ma objąć przede wszystkim menedżerskie...

Kraj, 22 sierpnia 2008

"Newsweek" od września zmienia szatę graficzną

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) od 1 września zmienia szatę graficzną. Wydawca uznał, że czas na pierwsze poważne przeobrażenia po...

Zagranica, 12 marca 2007

CNBC Europe będzie wspierać reklamą kanał TV i witrynę

CNBC Europe rozpoczyna kampanię reklamową. Działania mają na celu wzmocnienie wizerunku stacji - szczególnie wśród dyrektorów wykonawczych, liderów biznesu i...

Zagranica, 23 stycznia 2007

Time Inc. zamierza zwolnić blisko 300 osób

Wydawnictwo Time Incorporated zamierza zmniejszyć zatrudnienie o blisko 300 osób. Redukcje zespołów obejmą m.in. takie pisma, jak "Time", "People" i...

Zagranica, 6 listopada 2006

Roszady personalne na najwyższych stanowiskach w "Financial Timesie"

Ben Hughes obejmie nowo utworzone stanowisko global commercial directora i deputy chief executive "The Financial Times". Obecnie jest dyrektorem reklamowym...

Zagranica, 3 października 2006

IPC Media rozważa sprzedaż swoich tytułów funduszom inwestycyjnym

Brytyjskie wydawnictwo IPC Media, wydawca takich tytułów, jak "What's on TV", "Nuts", "Loaded" i "Marie Claire", chce zorientować się, czy...

Zagranica, 8 sierpnia 2006

Tim Howat i Paola Hellel pokierują sprzedażą pisma "Time"

"Time" wybrał dwóch dyrektorów sprzedaży odpowiedzialnych za region EMEA. W londyńskim biurze nowe osoby zastąpią Nadine Howarth, która w marcu...

Zagranica, 24 maja 2006

"Time" świętuje 60-lecie swojej obecności na europejskim rynku prasy

Magazyn "Time" z okazji 60. rocznicy ukazania się pierwszego europejskiego wydania (miało to miejsce w 1946 r. w Paryżu) przygotował...

Kraj, 23 września 2005

Budżet najbliższej promocji Polski w mediach światowych wyniesie 1,4 mln zł

Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) zaplanowała sześciotygodniową, wizerunkową kampanię promocyjną Polski w mediach ogólnoświatowych. Jej całkowity koszt wyniesie...

Zagranica, 10 sierpnia 2005

Gilpin odpowiedzialna za nowe projekty magazynu "Time" w Europie

Emma Gilpin objęła stanowisko international communications directora w magazynie "Time" w regionie EMEA. Zajmie się przygotowaniem i realizacją nowych projektów...

Zagranica, 18 lipca 2005

Marina Kissam dyrektorem marketingu "Time'a" na region EMEA

Marina Kissam objęła stanowisko dyrektora marketingu magazynu "Time". Będzie odpowiedzialna za obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ostatnio pracowała w...

Zagranica, 18 lipca 2005

"Financial Times" najpopularniejszym dziennikiem wśród europejskich elit

"The Financial Times" jest najpopularniejszym dziennikiem wśród europejskich elit finansowych i politycznych, jak wynika z badania Europe 2005 przeprowadzonego przez...

Zagranica, 24 czerwca 2005

Batalia o reklamy tytoniowe, do szkolnych bibliotek trafią wersje magazynów bez tych reklam

Już niedługo wydania takich magazynów jak "Newsweek", "Time", "People" czy "Sports Illustrated" mogą trafiać do bibliotek w amerykańskich szkołach pozbawione...

Zagranica, 27 września 2004

BBC reklamuje w Stanach serwisy online

Rusza kampania reklamowa BBC, która ma zachęcić amerykańskich internautów do korzystania z informacji dostępnych na stronach www. Gorący okres przedwyborczy...

Kraj, 9 września 2003

Fundacja WDA jest bliska podpisania umowy z CNN

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA), której celem jest promocja Warszawy w świecie, jest obecnie w trakcie analizowania warunków kontraktu ze...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

American Airlines wspierają reklamą sprzedaż biletów w klasie biznes

Linie lotnicze American Airlines (AA) rozpoczęły prasową i outdoorową kampanię reklamującą przeloty klasą biznes. Reklamy przygotowane przez agencję McCann-Erickson pokazują...

Przetargi, 15 lipca 2003

Henyo Behrendt wygrała przetarg na przygotowanie spotu dla WDA

Agencja reklamowa Henyo Behrendt wygrała zorganizowany przez fundację Warsaw Destination Alliance przetarg na przygotowanie spotu mającego reklamować Warszawę na antenie...

Kraj, 30 czerwca 2003

WDA ujawniło szczegóły planów promocji Warszawy

Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) po raz kolejny odłożyła termin rozstrzygnięcia przetargu mającego wyłonić agencję reklamową, która przygotuje spot promujący...

Zagranica, 11 października 2002

"Time" planuje konsolidację budżetu reklamowego w Azji i Europie

Magazyn "Time" chce skonsolidować swój budżet reklamowy w Europie, Azji i Pacyfiku. Konsolidacja nie obejmie Stanów Zjednoczonych. Magazyn poprosił agencje...

Zagranica, 11 kwietnia 2002

"The Wall Street Journal" rozpoczyna globalną kampanię

Dow Jones & Co., właściciel dziennika "The Wall Street Journal", podjął decyzję o rozpoczęciu globalnej kampanii reklamowej tytułu. Głównym punktem...

Zagranica, 23 stycznia 2002

Siemens startuje z "przyjacielską" kampanią prasową

Siemens rozpoczął nową korporacyjną kampanię prasową w Europie, której celem jest zmiana wizerunku firmy. Siemens zamierza porzucić "obojętną twarz giganta...

Kraj, 26 września 2001

NOWE, KOLOROWE "FORUM" CO PONIEDZIAŁEK OD 1 PAŹDZIERNIKA

W najbliższy poniedziałek 1 października wejdzie na rynek przeobrażony tygodnik "Forum". Niezmienna pozostanie formuła pisma. "Forum" nadal jest przeglądem przedruków...

Zagranica, 16 lipca 2001

AOL TIME WARNER PODPISUJE POROZUMIENIE REKLAMOWE Z PHILIPSEM

Koncern medialny AOL Time Warner podpisał kolejne porozumienie reklamowe, tym razem z Royal Philips Electronics, którego wartość wynosi 100 mln...

Kraj, 18 czerwca 2001

KUSZĄCE MODELKI W POLSKIM "SWIMSUIT EDITION" AXEL SPRINGER

Znany amerykański tygodnik "Sports Illustrated" pojawi się w Polsce, ale poprzez swoje coroczne wydanie specjalne o nazwie "Swimsuit Edition". Wydawcą...

Zagranica, 21 marca 2001

MAGAZYN "TIME" ZMIENIA OBLICZE

Magazyn "Time" rozpocznie repozycjonowanie swojego europejskiego wydania, aby dotrzeć do młodszych czytelników, większej ilości kobiet oraz aby nabrać dystansu do...