M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Timecode (firma)"

Kraj, 3 marca 2015

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie [wideo]

60-sekundowa wersja spotu będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

Kraj, 21 listopada 2014

Lidl ma specjalną kampanię w kanałach Discovery

Na kilku kanałach należących do Discovery Networks emitowane są trzyminutowe kreacje, których łącznie zostanie wyprodukowanych siedem.

Kraj, 21 października 2014

Discovery Media i Żywiec mówią o dziedzictwie marki [wideo]

Spot podkreśla historię, pochodzenie, naturalne składniki. 60-sekundowa wersja będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Sephora rozpoczęła kampanię "3 za 2"

Siec drogerii reklamuje swoje promocje.

Kraj, 23 lipca 2014

PGE wyemituje cykl dokumentów w Discovery Channel

Zdjęcia do produkcji realizowano w Polsce, na terenach największych hydroelektrowni i elektrowni węglowych.

Kraj, 27 listopada 2013

PGE inwestuje w wizerunek

To kontynuacja akcji specjalnej koncernu energetycznego i Discovery Networks.

Kraj, 25 listopada 2013

Twórcy street artu w kampanii Nokii [wideo]

Spot zrealizowano w ciągu jednego dnia za pomocą pięciu smartfonów.

Kraj, 10 września 2013

Discovery autorem specjalnej akcji promocyjnej Radomia

Na antenie dwóch stacji grupy będzie prowadzona niestandardowa akcja promocyjna miasta Radom.

Kraj, 31 października 2012

Polpharma realizuje specjalną promocję we współpracy z Discovery

Discovery Media przygotowało kreację do kampanii kropli do oczu Starazolin HydroBalance.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Oz Clarke w kampanii Pilsner Urquell

Discovery Brand Partnership po raz kolejny przygotował materiały reklamowe dla piwa marki Pilsner Urquell.

Kraj, 12 stycznia 2012

Odwrócona hipoteka w reklamach Dom SA

Fundusz hipoteczny rusza z kolejną kampanią telewizyjną.

Kraj, 3 października 2011

Da Grasso reklamuje amerykańskie smaki [WIDEO]

Sieć koncentruje się w kampanii na telewizji, social mediach i materiałach POS.

Kraj, 17 sierpnia 2011

Spoty Monini wyprodukowane w Polsce

Pierwsza w historii marki kampania, która powstała w polskim studiu.

Kraj, 9 marca 2011

Neckermann inwestuje w wizerunek [WIDEO]

Przez najbliższy miesiąc touroperator będzie nas przekonywał, że "dobre wakacje trzymają cały rok", licząc, że pomoże mu to poprawić ubiegłoroczne wyniki.

Kraj, 26 marca 2010

Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty

Dom produkcyjny Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty. Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą kolekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała...

Kraj, 30 września 2009

Monroe, Dean i Dietrich w kampanii BOŚ

BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego, wykorzystując wizerunki trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny...

Kraj, 2 września 2009

Timecode przekształca się ze studia filmowego w butik kreatywny

Wraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny specjalizujący się w kreacji kampanii ATL....

Kraj, 26 listopada 2008

Michał Paśko nowym producentem w Timecode

Michał Paśko dołączył do zespołu domu produkcyjnego Timecode i objął stanowisko producenta. Do jego obowiązków należą koordynacja oraz prowadzenie produkcji...

Kraj, 13 października 2008

Kampania "Gazety Wyborczej" z książkami Lema

"Gazeta Wyborcza" od 15 października co środę będzie się ukazywać z książką Stanisława Lema. Seria obejmie 16 najważniejszych dzieł pisarza,...

Kraj, 10 września 2008

Agora promuje kolekcję "Dekalog wiedzy"

Agora rozpoczęła kampanię reklamową nowej kolekcji encyklopedii "Dekalog wiedzy" przygotowanych we współpracy z PWN. Za kreację i produkcję spotu odpowiada...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Andrzej Pągowski i TimeCode przygotowali spoty wizerunkowe Discovery Historia

Dom produkcyjny TimeCode we współpracy z Andrzejem Pągowskim, plastykiem, jednocześnie dyr. kreatywnym i właścicielem agencji Studio P Andrzeja Pągowskiego, zrealizował...

Przetargi, 12 sierpnia 2008

Timecode przygotuje dla Agory spot promujący kolekcję encyklopedii

Dom produkcyjny Timecode wygrał przetarg na promocję encyklopedii wydanej przez PWN we współpracy z Agorą SA. W konkursie na stworzenie...

Kraj, 13 czerwca 2008

Współpraca projektowa Agory, Stołecznej Estrady i TBA Komunikacji Marketingowej

Agora SA, Stołeczna Estrada i TBA Komunikacja Marketingowa współpracowały przy okazji projektu "Rock loves Chopin". Zostały wydawcami albumu (książka z...

Kraj, 28 maja 2008

Panasonic sponsorem niestandardowej produkcji Discovery Channel

Firma Panasonic została sponsorem krótkiego formatu programowego przygotowanego przez Discovery we współpracy z domem produkcyjnym Timecode. Akcja krótkiej formy programowej...

Kraj, 27 lutego 2008

"Gazeta Wyborcza" z 16-tomową "Encyklopedią sportów świata"

W ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej" (Agora SA) ukaże się 16 tomów "Encyklopedii sportów świata" z opisem 3,5 tys. dyscyplin i...

Kraj, 15 lutego 2008

Agora i Artobus wydają album grupy Sztywny Pal Azji

Agora SA i studio fonograficzne Artobus wydały album "Miłość jak dynamit" polskiego zespołu rockowego Sztywny Pal Azji z komiksem Mirosława...

Kraj, 1 lutego 2008

Waglewscy na płycie Agory i Kiton Art

Agora SA i firma produkcyjna Kiton Art wydały książkę z płytą "Męska muzyka" Wojciecha Waglewskiego i jego synów, inspirowaną twórczością...

Kraj, 2 kwietnia 2007

Dom produkcyjny Timecode zrealizował film fabularny skierowany do uczniów

"Każdy uczeń wie, co robić z ZSEE" to tytuł fabularnego filmu edukacyjnego dla uczniów szkół podstawowych będącego częścią ogólnopolskiego programu...

Kraj, 17 września 2004

Kampania dla produktów mlecznych Free w lutym

Agencja reklamowa Vert Advertising i dom mediowy Phoenix Media będą odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej nowej marki produktów mlecznych Obrzańskiej...