M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tina (marka)"

Kraj, 13 maja 2015

A+E Networks przygotowuje drugi sezon serii "Polskie prywatne zbrodnie"

Emisji nowej produkcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa zaplanowana przez Media Direction OMD.

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 13 października 2014

Odświeżona "Tina" z kampanią wartą 3,5 mln zł

Bauer chce nadać dwutygodnikowi charakter magazynu premium.

Kraj, 27 listopada 2013

Bauer zmienia strategię wydawniczą "Tiny"

Wydawca zmniejsza liczbę mutacji, ale za to z dodatkiem.

Kraj, 16 października 2013

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

Kraj, 9 lipca 2013

"Olivia" w nowym layoucie i z nową naczelną ma być bardziej "premium"

Odświeżenie miesięcznika wesprze silna kampania reklamowa. Pochłonie 3,5 mln zł do końca br.

Kraj, 14 czerwca 2013

Samsung kończy z rozmrażaniem

Ruszyła kampania promocyjna lodówek Samsung Cool.

Kraj, 22 maja 2013

Samsung jest cool. Jak lodówka bez rozmrażania

Koreańska firma promuje swoje urządzenia z systemem No Frost.

Kraj, 5 lutego 2013

Małgorzata Kaferska-Łysek awansowała na szefa redakcji "Naj"

Dwutygodnik Bauera ma nową redaktor naczelną.

Kraj, 11 grudnia 2012

Publicis wprowadza na rynek nowy produkt Garnier

Rusza kampania antyperspirantu Garnier Mineral Invisible.

Kraj, 26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Od dzisiaj w sprzedaży nowa "Olivia"

Wydawca odświeża makietę i za 4 miliony złotych promuje tytuł.

Kraj, 14 marca 2012

"Naj" dwutygodnikiem, a "Olivia" bardziej poradnikowa

Po ostatnich zakupach wydawca ujawnia strategię dla nowych poradników.

Kraj, 28 lutego 2012

Po "Naj" Bauer kupuje "Olivię"

W ciągu kilku ostatnich dni Wydawnictwo Bauer stało się niemal monopolistą na rynku poradników.

Kraj, 19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 10 października 2011

"Zaczarowana kolekcja Disneya" w serii Bauera

Wydawnictwo Bauer rozpocznie sprzedaż cyklu 15 kreskówek na DVD.

Kraj, 7 września 2011

"Tina" jeszcze bardziej poradnikowa

Magazyn zyskał większą objętość i nowe działy. Zmiany wspiera kampania reklamowa.

Kraj, 2 marca 2011

Ruszyły wiosenne promocje Discovery i TLC

Flagowe kanały Discovery Networks ruszyły z promocją swoich wiosennych ramówek.

Kraj, 15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 17 listopada 2010

Beata Dzięgielewska naczelną "Kobiety i Życia"

Redaktor naczelna "Dobrych Rad" przechodzi do Wydawnictwa Bauer.

Kraj, 15 października 2010

ZT Kruszwica wspiera sprzedaż margaryny

Marketer rozpoczął kampanię reklamową margaryn do wypieków.

Kraj, 19 lipca 2010

Mam na imię Abrosław i jestem fotelem

Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła z letnią kampanią wyprzedażową.

Kraj, 9 czerwca 2010

Kolejny gracz wychodzi z segmentu tygodników poradnikowych

"Pani Domu" to kolejny tygodnik, który zmienia cykliczność. W segmencie zostaje już tylko "Chwila dla Ciebie" Bauera.

Kraj, 8 czerwca 2010

Awanse i nowe osoby w BR tytułów luksusowych Bauera

Dział reklamy pism luksusowych Bauera wzmocnili Dorota Kapturowska oraz Jarosław Machocki. To efekt wewnętrznych awansów.

Kraj, 25 maja 2010

Nowość od Maybelline wsparta kampanią

McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.

Kraj, 14 maja 2010

Dla młodych zabieganych kobiet

Balsam Nivea Q10 promowany w mediach.

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 22 marca 2010

Synoptis poszerza linię Nursea i szuka agencji reklamowej

Synoptis Pharma, spółka należąca do grupy kapitałowej Torfarm (zmieniającej obecnie nazwę na Neuca), rozpoczyna dystrybucję na rynku aptecznym nowego suplementu...

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Kraj, 20 listopada 2009

Kamis rusza z bożonarodzeniową kampanią wizerunkową

"Rozsmakuj się w magii świąt, które przywołują najpiękniejsze wspomnienia" - to hasło rozpoczynającej się bożonarodzeniowej kampanii wizerunkowej przypraw Kamis (Kamis...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 8 lipca 2009

Miękka decyzja sądu w sprawie "Przyjaciółka" vs. "Tina"

Sąd koleżeński uznał, że Wydawnictwo Bauer naruszyło zasady uczciwej konkurencji, etyki zawodowej i dobrych obyczajów. Jednocześnie stwierdził niezasadność naruszania postanowień...

Kraj, 6 maja 2009

"Tina" śladem "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Bauer zmienia cykl wydawania magazynu "Tina" z tygodniowego na dwutygodniowy. W uzasadnieniu powołuje się na wyniki sprzedażowe dwóch połączonych...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Edipresse składa skargę do Sądu Koleżeńskiego IWP przeciw Bauerowi

Edipresse Polska przesłał do Sądu Koleżeńskiego Izby Wydawców Prasy skargę przeciw Wydawnictwu Bauer (wydawca ten otrzymał również kopię skargi). Sprawa...

Kraj, 2 kwietnia 2009

Edipresse versus Bauer

Edipresse Polska uważa, że nowa "Tina" (Wydawnictwo Bauer) jest w wielu obszarach bardzo podobna do "Przyjaciółki". Wczoraj na rynku pojawił...

Kraj, 11 marca 2009

Jelfa SA na wiosnę mocno wspiera sprzedaż Vitaralu

"Vitaral - dobry znajomy rodziny" to hasło wiosennej kampanii reklamowej Vitaralu - preparatu witaminowego dla całej rodziny, produkowanego przez Przedsiębiorstwo...

Kraj, 23 lutego 2009

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 3 lutego 2009

Bauer wycofa swoje tytuły z kolportażu w punktach Ruchu

Wydawnictwo Bauer wypowiedziało spółce Ruch umowy na sprzedaż egzemplarzową 54 tytułów prasowych, m.in.: "Tele Tygodnia", "To & Owo", "Życia na...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 13 stycznia 2009

Coca-Cola promuje system oznaczeń GDA

Coca-Cola Poland Services prowadzi akcję informacyjną na temat systemu GDA (ang. Guideline Daily Amount) - wskazanego dziennego spożycia. Głównym elementem...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 17 października 2008

Nivea Polska reklamuje nowy balsam do ciała Nivea SOS

Nivea Polska wprowadza do sprzedaży nowy kosmetyk - regenerujący balsam do ciała Nivea SOS. Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji bardzo...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Pocztówki z Grecji jako reklamy przyprawy Kamisa

Kamis-Przyprawy SA rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzonej na początku sierpnia Przyprawy Kuchni Greckiej Kamis, mieszanki z linii Kuchnie Narodowe. Działania potrwają...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Agnieszka Perczak dołączyła do działu reklamy Bauera

Agnieszka Perczak objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy pism poradniczych Wydawnictwa Bauer. Będzie pracowała w zespole zajmującym się...

Kraj, 30 lipca 2008

ID Advertising przygotował kampanię prasową dla Lioton 1000

Agencja reklamowa ID Advertising zorganizowała kampanię prasową dla żelu przeciwzapalnego Lioton 1000 (Berlin Chemie AG). Pierwsza linia kampanii promocyjnej zorganizowana...

Kraj, 21 lipca 2008

Zmienione "Naj" już w cenie 1 zł utrzymuje poziom sprzedaży

Drugi po zmianach numer tygodnika "Naj" (G+J Polska) w cenie 1 zł miał sprzedaż ok. 446 tys. egz., jak informuje...

Kraj, 14 lipca 2008

Pół miliona sprzedanych egzemplarzy pierwszego relaunchowanego "Naj"

Według szacunków wydawnictwa G+J Polska pierwszy numer relaunchowanego "Naj" rozszedł się w nakładzie ponad 0,5 mln egz. Odświeżony magazyn wszedł...