M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tlen (firma)"

Kraj, 8 maja 2008

Bank Millennium uderza do młodzieży i studentów

Banku Millennium rozpoczął internetową kampanię reklamową skierowaną do młodzieży i studentów. Jej celem jest zachęcanie młodych internautów do zakładania rachunków...

Kraj, 18 maja 2007

L'Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie

L'Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie. Osią projektu jest konkurs w serwisie www.twojestudioline.pl. Mechanizm konkursu...

Kraj, 18 września 2006

Next i Artegence przygotowały e-kampanię dla kawy Maxwell

Next, interaktywne ramię Starcom MediaVest, oraz agencja interaktywna Artegence przygotowały internetowe wsparcie akcji promocyjnej marki Maxwell House (Kraft Foods Polska)....

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 14 czerwca 2006

DaimlerChrysler rozpoczyna akcję teaserową wspierającą launch marki Dodge

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą do Polski nieobecną do tej pory amerykańską markę Dodge. - Cele działań...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Nike rozpocznie drugą falę kampanii "Joga Bonita" i cykl futsalowych turniejów młodzieżowych Joga3

Nike Poland rozpocznie drugą falę kampanii piłkarskiej "Joga Bonita" ("Graj pięknie"). Od 15 kwietnia na antenie telewizji pojawią się nowe...

Kraj, 16 marca 2006

Pierwszy numer "Machiny" z kampanią; kreację wydawca przygotowuje we własnym zakresie

Kampania outdoorowa, w prasie, internecie i promocja w miejscach sprzedaży wspiera wejście pierwszego numeru "Machiny" (Platforma Mediowa Point Group), który...

Kraj, 14 lutego 2006

Nestle ufundowało nagrody za ponad 0,5 mln zł w walentynkowej promocji wafli

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...

Kraj, 14 października 2005

PKO BP zmienia zupełnie swoją komunikację reklamową

PKO BP, największy bank detaliczny w Polsce, rusza z bardzo intensywną kampanią reklamową, promującą bankowość elektroniczną. Na 1,5-miesięczną kampanię (z...

Kraj, 31 sierpnia 2005

UPC Polska wprowadza usługę internetową chello ultra

Od września UPC Polska wprowadza nową usługę internetową - chello ultra (prędkość pobierania danych do 12 Mbps i wysyłania do...

Kraj, 20 lutego 2004

Według GfK Polonia prawie 30 proc. Polaków korzysta ze stron www

Z badań instytutu GfK Polonia wynika, że 27 proc. osób w wieku 15+ korzysta ze stron www. Trzy procent badanych...