M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TNS Infratest (firma)"

Zagranica, 12 października 2010

Media tradycyjne efektywne w Niemczech

Telewizja i dzienniki generują największy poziom świadomości o kampaniach reklamowych i są postrzegane jako mniej nachalne niż wiele formatów online.

Zagranica, 29 lipca 2010

Niemcy wybierają lokalne marki

Z badań TNS Infratest wynika, że niemieccy konsumenci częściej wybierają niemieckie marki, pomimo że konkurencyjne produkty mają atrakcyjniejsze ceny.

Zagranica, 24 czerwca 2010

Smartfony zmieniają zachowania w Niemczech

Z badań rynku niemieckiego wynika, że smartfony mają istotny wpływ na korzystanie z mobilnego dostępu do sieci oraz m-commerce.

Zagranica, 24 marca 2010

Według TNS tylko jedna czwarta Niemców ma pełny dostęp do sieci

Co trzeci Niemiec nie zna się na mediach cyfrowych, a tylko 25 proc. ma pełny dostęp do nowych mediów -...

Zagranica, 27 stycznia 2010

Rynek badań w Niemczech zmniejszył się w ub.r. o 5 proc.

Według pisma branżowego "Context" niemiecki rynek badawczy zmniejszył się w 2009 r. o 5 proc. w porównaniu z 2008 r....

Zagranica, 10 marca 2009

Bernd Buchner zarządza Millward Brown w Niemczech

Bernd Buchner objął stanowisko managing directora niemieckiego oddziału firmy badawczej Millward Brown. Od 2007 r. pełnił funkcję deputy managing directora....

Zagranica, 31 lipca 2007

TNS chce badać targetowanie kontentu w internecie

Firmy badawcze TNS Infratest z Niemiec i ArgYou ze Szwajcarii wprowadzają na rynek narzędzie badawcze, które ma pomóc marketerom w...