M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TNS Media Intelligence/CMR (firma)"

Zagranica, 27 stycznia 2005

Mattel rozważa przegląd domów mediowych pod kątem planowania

Firma Mattel, producent zabawek, rozmawia z domami mediowymi na temat współpracy w zakresie planowania mediów dla wszystkich swoich marek. Rzecznik...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Zenithmedia obsłuży największy bank prywatny w USA - JP Morgan Chase

JP Morgan Chase wybrał Zenithmedia do obsługi budżetu planowania i zakupu mediów. W przeglądzie agencji mediowych brały udział także: Carat...

Kraj, 5 stycznia 2005

Office Depot rezygnuje w kreacji z humoru na rzecz jaśniejszego przekazu

Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingowąw Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do przeszłości, czyli do hasła...

Zagranica, 17 grudnia 2004

IPG może zdobyć globalny budżet Computer Associates

Computer Associates rozważa powierzenie obsługi globalnego budżetu reklamowego holdingowi Interpublic Group of Cos. Firma zrezygnowała z dotychczasowych agencji - Y&R...

Zagranica, 1 grudnia 2004

Wzrost wydatków na reklamę w USA może przekroczyć prognozy

O ponad 10 proc. wzrosły reklamowe wydatki w USA w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. w stosunku do ubiegłorocznych wyników....

Zagranica, 8 listopada 2004

Reebok przesuwa część budżetu kreatywnego do niezależnej agencji McGarry Bowen

Firma Reebok, producent odzieży i sprzętu sportowego, przesunęła w USA obsługę części budżetu kreatywnego dotyczącego kolekcji butów. Budżet trafi do...

Zagranica, 4 listopada 2004

Salma Hayek wesprze swoim wizerunkiem nową linię kosmetyków Avonu

Salma Hayek i Avon Products podpisały umowę, na mocy której aktorka będzie promowała nową linię kosmetyków. Seria będzie się nazywała...

Zagranica, 25 października 2004

Sun Microsystems szuka agencji reklamowej

Sun Microsystems ogłosił przetarg na agencję reklamową. Do konkursu zaproszono tylko agencje z San Francisco. Przetarg prowadzi firma Select Resources...

Zagranica, 13 października 2004

Mediaedge:cia wygrał budżet mediowy Paramount Pictures

Paramount Pictures wybrała agencję mediową Mediaedge:cia do obsługi budżetu reklamowego w zakresie planowania i zakupu mediów. W staraniach o tego...

Zagranica, 1 września 2004

Western Union planuje zwiększenie wydatków na reklamę w 2005 r.

Przedstawiciele firmy Western Union, która zajmuje się przede wszystkim międzynarodowymi transferami pieniężnymi, zamierza zwiększyć wydatki na działania reklamowe w 2005...

Zagranica, 12 lipca 2004

Philip Morris szuka agencji reklamowych do obsługi dwóch projektów koncernu

Philip Morris USA ogłosił przetarg, który ma wyłonić agencje, które zajmą się obsługą dwóch budżetów reklamowych tej firmy. Jeden z...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Wzrost wydatków reklamowych na rynku amerykańskim

Według przedstawionych przez TNS Media Intelligence/CMR na konferencji Outlook 2004 w Nowym Jorku danych przewiduje się wzrost wydatków na reklamę...

Zagranica, 16 czerwca 2004

DHL wyda 150 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Firma transportowa i kurierska DHL Worldwide rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, która ma kosztować 150 mln dol. DHL chce...

Zagranica, 19 maja 2004

Markę Converse obsługuje w USA agencja Butler, Shine, Starn & Partners

Firma Sneaker, producent obuwia sportowego, wybrała do obsługi marki Converse agencję Butler, Shine, Stern & Partners z Kalifornii, powierzając jej...

Zagranica, 11 maja 2004

Young & Rubicam zajmie się kampanią reklamową na rzecz Toys'R'Us

Agencja reklamowa Young & Rubicam z Nowego Jorku wygrała przetarg na obsługę firmy zajmującej się sprzedażą zabawek Toys'R'Us. W przetargu...

Zagranica, 20 kwietnia 2004

Publicis & Hal Riney werbuje weterana branży, by wygrać przetarg HP

Agencja Publicis & Hal Riney (Publicis Groupe) walcząca o główną część globalnego budżetu directmarketingowego Hewlett-Packarda zwerbowała do pomocy Georga Tannenbauma...

Zagranica, 5 kwietnia 2004

Procter & Gamble rozpoczął przegląd ofert planowania mediów

Procter & Gamble (P&G) rozpoczął na rynku amerykańskim przegląd ofert dotyczących planowania mediów. Obecnie koncern jest w tym zakresie obsługiwany...

Zagranica, 1 kwietnia 2004

Dom mediowy MindShare wygrał budżet American Express

Firma American Express przekazuje swój budżet mediowy domowi MindShare (WPP Group). Ten dom mediowy będzie odpowiedzialny za globalną politykę związaną...

Zagranica, 11 marca 2004

Firma Gap zawęziła listę agencji do obsługi marki Old Navy

Firma Gap zawęziła do pięciu listę agencji reklamowych, które wzięły udział w przetargu kreatywnym organizowanym dla marki Old Navy, na...

Zagranica, 10 marca 2004

Zenith Optimedia zdobył budżet Ferrero wart 20 mln dol.

Firma Ferrero wybrała dom mediowy Zenith Optimedia Group do obsługi swojego amerykańskiego budżetu mediowego. Wartość tego budżetu szacowana jest na...

Zagranica, 17 lutego 2004

General Mills wprowadzi płatki śniadaniowe z proteinami

General Mills wprowadzi w tym miesiącu na rynek nową markę płatków śniadaniowych Total Protein. Stworzenie nowej marki jest odpowiedzią na...

Zagranica, 4 lutego 2004

MediaVest zdobył budżet mediowy Masterfoods

Firma Masterfoods przekazała swój amerykański budżet mediowy oceniany na 300 mln dol. domowi mediowemu MediaVest, części Starcom MediaVest Group należącego...

Zagranica, 2 lutego 2004

Starcom obsłuży budżet mediowy koncernu Sara Lee

Sara Lee konsoliduje swój amerykański budżet mediowy w wysokości 200 mln dol. w rękach domu mediowego Starcom bez przeglądu ofert...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Bristol-Myers prowadzi przetarg na budżet leku Plavix

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb prowadzi przetarg na budżet reklamowy leku Plavix. Budżet ten szacowany jest na 70 mln dol. i...

Zagranica, 26 stycznia 2004

Burger King rezygnuje z usług Y&R Advertising

Koncern Burger King zrezygnował w USA z usług agencji reklamowej Y&R Advertising i od tej pory jego budżetem kreatywnym zajmie...

Zagranica, 26 stycznia 2004

Burger King rezygnuje z usług Y&R Advertising

Koncern Burger King zrezygnował w USA z usług agencji reklamowej Y&R Advertising i od tej pory jego budżetem kreatywnym zajmie...

Zagranica, 31 grudnia 2003

Ferrero ogłasza przetarg reklamowy w Stanach Zjednoczonych

Firma Ferrero USA, producent słodyczy i właściciel takich marek jak Tic Tac i Rocher, ogłosiła przetarg dotyczący kreacji. Budżet, który...

Zagranica, 10 grudnia 2003

Agencja Mother będzie przygotowywać kreację dla rozgrywek NBA

The National Basketball Association (NBA) wybrała agencję Mother z Nowego Jorku do przygotowywania kreacji na potrzeby rozgrywek koszykarskich. Agencja będzie...

Zagranica, 6 listopada 2003

Aventis chce skonsolidować swój budżet reklamowy w jednym holdingu

Aventis prowadzi rozmowy z pięcioma holdingami reklamowymi w celu skonsolidowania swojego budżetu reklamowego w jednej grupie. Wielkość tego połączonego budżetu...

Zagranica, 15 września 2003

Sun wybrał dwie nowe agencje reklamowe do współpracy

Sun Microsystems przekazał swój budżet brandingowy agencjom reklamowym St. Luke's z Londynu i Arnell Group z Nowego Jorku (Omnicom Group)....

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Pfizer przenosi budżety z agencji Bates Worldwide do JWT

Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer przenosi budżety reklamowe wybranych brandów leków z agencji Bates Worldwide (Cordiant Communications Group) do J. Walter...

Zagranica, 5 sierpnia 2003

Firmy Sports Authority oraz Gart Sports łączą się i szukają agencji

Producent asortymentu sportowego - firma Sports Authority, numer jeden wśród amerykańskich firm tego sektora - rozpoczyna przetarg, który ma wyłonić...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Trzy agencje wygrały budżet leków koncernu Pfizer

Trzy agencje wygrały budżet leków amerykańskiego koncernu farmaceutycznego Pfizer. Przetarg dotyczył brandów: Zyrtec, Zoloft i Bextra. Oceniany na 74 mln...

Zagranica, 29 lipca 2003

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na budżet marki Hellmann's

Koncern Unilever Bestfoods, do którego należy marka majonezu Hellmann's, postanowił przenieść jej wart 16 mln dol. budżet reklamowy z agencji...

Zagranica, 23 lipca 2003

Leo Burnett odmówiła udziału w przetargu na budżet Polaroid

Należąca do grupy Publicis agencja reklamowa Leo Burnett USA odmówiła udziału w przetargu na budżet koncernu Polaroid. Agencja obsługuje Polaroid...

Zagranica, 16 lipca 2003

J.P. Morgan Chase prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi

Według nieoficjalnych informacji konsorcjum finansowe J.P. Morgan Chase prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma wybranymi agencjami reklamowymi. Należąca do grupy Interpublic...

Zagranica, 11 lipca 2003

BBDO wygrała budżet wody Aquafina produkowanej przez Pepsi

Koncern Pepsi Cola North America wybrał należącą do grupy Omnicom agencję reklamową BBDO Worldwide z Nowego Jorku do obsługi wartego...

Zagranica, 7 lipca 2003

Polaroid prowadzi przegląd agencji reklamowych i domów mediowych

Polaroid, producent materiałów i sprzętu fotograficznego, ogłosił przegląd wśród agencji reklamowych i domów mediowych dotyczący obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego...

Zagranica, 2 lipca 2003

Unilever ogłosił przegląd ofert na budżet Hellmann'sa

Unilever Bestfoods zorganizował przegląd ofert agencji reklamowych na budżet kreatywny produkowanej przez siebie marki majonezów Hellmann's. Wśród agencji reklamowych prezentujących...

Zagranica, 26 czerwca 2003

Wydatki reklamowe w USA mają wzrosnąć w 2003 r.

Z danych firmy badawczej TNS Media Intelligence/CMR wynika, że w 2003 r. amerykański rynek reklamowy wzrośnie do poziomu 117,6 mld...

Zagranica, 16 czerwca 2003

Quinzo zaprosiło 18 firm do przetargu

Quinzo, sieć barów kanapkowych, uruchomiło przetarg na usługi kreacyjne, media, promocję i public relations. Do przetargu zaproszono 18 agencji. Wiceprezes...

Zagranica, 30 maja 2003

General Motors rozpoczyna kampanię mającą poprawić wizerunek

Koncern General Motors Corp. rozpocznie 2 czerwca br. kampanię reklamową w prasie amerykańskiej. Ma ona trafić do dużej liczby konsumentów,...

Zagranica, 23 maja 2003

Brand Buzz obsłuży pomarańczową colę Sunkist firmy Dr Pepper/Seven Up

Koncern Dr Pepper/Seven Up przekazał swój budżet reklamowy pomarańczowej coli Sunkist agencji Brand Buzz będącej częścią agencji reklamowej Y&R Advertising...

Zagranica, 12 maja 2003

Ogilvy & Mather wygrała budżet reklamowy DuPont

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do grupy WPP zajmie się globalnym budżetem reklamowym firmy E.I. DuPont de Nemours. W...

Zagranica, 12 maja 2003

Carat North America rozpoczyna współpracę z firmą Pharmacia

Dom mediowy Carat North America należący do grupy Aegis będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla firmy farmaceutycznej Pharmacia....

Zagranica, 8 maja 2003

Firma Gap konsoliduje budżet mediowy dotyczący telewizji w PHD USA

Firma odzieżowa Gap konsoliduje swój budżet mediowy dotyczący telewizji w domu mediowym PHD USA należącym do Omnicom Group. Budżet telewizyjny...

Zagranica, 7 maja 2003

Darden chce zbadać efektywność swoich działań marketingowych

Darden Restaurant, firma prowadząca w Stanach Zjednoczonych dwie sieci restauracji: Red Lobster i Olive Garden, zamierza przeprowadzić zewnętrzny audyt efektywności...