M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TNS Media Intelligence (firma)"

Zagranica, 13 stycznia 2010

Spoty przy Super Bowl cztery razy droższe niż 20 lat temu

Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu...

Zagranica, 8 października 2009

Pfizer przesuwa obsługę Viagry do McGarryBowen

Koncern farmaceutyczny Pfizer powierzył obsługę budżetu kreatywnego leku Viagra agencji reklamowej McGarryBowen z grupy Dentsu. Wcześniej przez pięć lat marka...

Zagranica, 6 maja 2009

Ubiegłoroczne wydatki w mediach spadły w USA o ponad 4 proc.

Według szacunków TNS Media Intelligence wydatki reklamowe w amerykańskich mediach w ub.r. były niższe o 4,1 proc. w stosunku do...

Zagranica, 20 kwietnia 2009

Francja notuje spadek wydatków na reklamę o prawie 10 proc.

Według danych zebranych przez TNS Media Intelligence wydatki reklamowe we Francji w lutym br. spadły o 9,9 proc. w porównaniu...

Zagranica, 20 marca 2009

Francuska telewizja i prasa najdotkliwiej odczuwają spadek wydatków na reklamę

Firma badawcza TNS Media Intelligence opublikowała raport na temat wielkości wydatków na reklamę we Francji, z którego wynika, że w...

Zagranica, 31 grudnia 2008

Deutsch będzie obsługiwał markę napojów Diet Dr Pepper

Agencja reklamowa Deutsch z USA zajmie się realizacją projektów kreatywnych dla marki napojów Diet Dr Pepper. Obecnie brand należy do...

Zagranica, 22 grudnia 2008

Według Nielsena wydatki na reklamę zmniejszyły się o mniej niż 1 proc.

Według firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w pierwszych dziewięciu miesiącach 2008 r. były tylko o 1...

Zagranica, 27 marca 2008

W Stanach Zjednoczonych spadają wydatki na reklamę

Według najnowszego raportu TNS Media Intelligence wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych spadają. Jak wynika z raportu 0,1-procentowy spadek odnotowany...

Zagranica, 18 marca 2008

Mcgarrybowen kolejną agencją pracującą dla HP

Do listy agencji pracujących dla Hewlett-Packard dołączyła niezależna agencja Mcgarrybowen, której koncern powierzył międzynarodowy projekt reklamowy. HP w dalszym ciągu...

Zagranica, 11 marca 2008

Z Motoroli odeszli szef działu komórek i szef marketingu

Duże zmiany w Motoroli. W piątek amerykański koncern poinformował, że Stu Reed, dotychczasowy szef działu telefonów komórkowych Motoroli, odchodzi z...

Zagranica, 18 grudnia 2007

GSK skonsoliduje amerykański budżet mediowy w MediaCom

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) skonsoliduje swój amerykański budżet mediowy wyceniany na 1 mld dol. w domu mediowym MediaCom należącym do...

Zagranica, 14 grudnia 2007

W Czechach powstaje konsorcjum monitorujące wydatki na reklamę

Firma badawcza TNS Media Intelligence prawdopodobnie będzie miała konkurencję na rynku czeskim. MediaResearch, Newton Media i Prime Time CS zamierzają...

Zagranica, 30 października 2007

OMD zdobył globalny budżet mediowy firmy Barilla

Dom mediowy OMD pozyskał globalny budżet mediowy producenta makaronu - włoskiej firmy Barilla. W przetargu brały udział także domy mediowe:...

Zagranica, 28 września 2007

TNS łączy badania widowni telewizyjnej i użytkowników internetu

Dwa działy firmy badawczej TNS - Media Intelligence i Media Research - będą pracowały nad zintegrowanym projektem badającym widownię telewizyjną...

Zagranica, 7 sierpnia 2007

SAP konsoliduje budżet mediowy w MindShare

SAP po przetargu przekazuje amerykański budżet mediowy w sieci MindShare. Do tej pory agencja odpowiadała za planowanie i zakup kampanii...

Zagranica, 21 maja 2007

Motorola zmienia strategię marketingowo-produktową, telefony mają uwzględniać "doświadczenia" konsumentów

Amerykański producent telefonów komórkowych Motorola zmienia strategię marketingową. Ma ona mniej koncentrować się na samych produktach, a bardziej na potrzebach...

Zagranica, 14 maja 2007

Szef Nissana zapowiada zwiększenie wydatków na markę

Japoński producent samochodów Nissan odnotował w minionym roku obrachunkowym (zakończonym w marcu br.) spadek sprzedaży w Stanach Zjednoczonych o 4...

Zagranica, 6 kwietnia 2007

Miller szuka agencji kreatywnej

Amerykański koncern piwowarski Miller Brewing Co. szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu kreatywnego. Agencja Crispin Porter & Bogusky, która do...

Zagranica, 2 kwietnia 2007

Cadbury Schweppes konsoliduje budżet internetowy w WPP Group

Cadbury Schweppes Beverages America konsoliduje budżet internetowy w agencji VML wyłonionej w drodze przetargu. VML należąca do WPP Group zajmie...

Kraj, 16 marca 2007

TNS Media Intelligence przejmuje kontrolę nad Expert Monitorem

Grupa TNS Media Intelligence przejmuje kontrolę nad polską firmą badawczą Expert Monitor. Wartości transakcji nie podano, ale informacja o tym...

Zagranica, 15 marca 2007

Nike planuje poszerzenie listy obsługujących go agencji kreatywnych

Koncern Nike planuje poszerzenie listy obsługujących go agencji kreatywnych. Część obsługi ma zatem być przeniesiona z agencji Wieden & Kennedy,...

Zagranica, 13 lutego 2007

GM zmniejsza wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach

General Motors w Stanach Zjednoczonych w ub.r. bardzo znacząco zredukował swoje wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych. Według analiz TNS...

Zagranica, 14 grudnia 2006

P&G konsoliduje budżet reklamowy Herbal Essences w Leo Burnett

Procter & Gamble powierzył obsługę reklamową marki szamponów Herbal Essences agencji Leo Burnett z Chicago. Współpraca dotyczy Ameryki Północnej. Na...

Zagranica, 5 grudnia 2006

Koncern Bayer rozpocznie przetarg mediowy w Stanach Zjednoczonych

Niemiecki koncern farmaceutyczny Bayer AG rozpocznie wkrótce konkurs, który wyłoni nowy dom mediowy pracujący dla firmy w Stanach Zjednoczonych. Informacje...

Zagranica, 7 listopada 2006

Sony przenosi amerykański budżet do 180° i BBDO

Sony Electronics przenosi swój budżet reklamowy w Stanach Zjednoczonych do zespołu złożonego z niezależnej agencji 180° i należącej do grupy...

Zagranica, 6 października 2006

Toby Barlow przejął w JWT odpowiedzialność za obsługę Forda

Tomy Barlow, executive creative director agencji JWT (należącej do WPP Group) w Nowym Jorku, przeszedł do oddziału w Detroit, gdzie...

Zagranica, 19 lipca 2006

Gap wraca po rocznej przerwie do inwestycji w reklamę telewizyjną

Gap, potentat branży odzieżowej, wróci w USA z reklamą do telewizji po rocznej przerwie. Kampania "Jeans Take Shape" dotyczyć będzie...

Zagranica, 7 lipca 2006

TNS Media Intelligence wprowadza nowy monitoring TNS PRess

Firma badawcza TNS Media Intelligence z Londynu wprowadza nowy monitoring prasy nazwany TNS PRess skierowany do branży public relations. Umożliwi...

Zagranica, 28 czerwca 2006

GM zabiera amerykański budżet Cadillaca z Leo Burnett po 70 latach

General Motors przesuwa swój amerykański budżet marki Cadillac, wart ok. 200 mln dol., po 70 latach traci go Leo Burnett...

Zagranica, 22 czerwca 2006

Reynolds najsilniejszą marką w Ameryce

Reynolds Wrap, wg Harris Interactive, jest najsilniejszą marką w Ameryce. Reynolds, marka opakowań z folii aluminiowej należąca do Alcoa, zdobyła...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Agencja Bartle Bogart Hegarty wygrała budżet Flory w USA i Kanadzie

Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Berlin Cameron będzie pracowała dla marki Hennessy

Koncern Moet Hennessy Louis Vuitton wybrał po przetargu agencję Berlin Cameron Partners z Nowego Jorku (Grupa WPP) do przygotowania kreacji...

Zagranica, 2 czerwca 2006

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. wzrosły o 5,2 proc.

Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. osiągnęły poziom 34,9 mld dol. Jest to o 5,2 proc. więcej niż...

Zagranica, 1 czerwca 2006

Whirlpool skonsolidował budżet kreatywny w Publicis Worldwide

Whirlpool skonsolidował budżet kreatywny marek Maytag, Amana, Jenn-Air i KitchenAid w sieci agencyjnej Publicis Worldwide z Nowego Jorku. Publicis był...

Zagranica, 30 maja 2006

Coca-Cola zawarła globalną umowę z Clear Channel

Coca-Cola, gigant z rynku napojów, podpisała globalny kontrakt z koncernem Clear Channel. Koncern ma obsługiwać marketera na wielu rynkach, gdzie...

Zagranica, 16 maja 2006

TNS Media Intelligence wprowadza w pełni cyfrowy monitoring reklam

W Stanach Zjednoczonych TNS Media Intelligence wprowadza w pełni cyfrowy monitoring reklam. Narzędzie AdScope może być używane do monitorowania reklam...

Zagranica, 16 maja 2006

Electrolux będzie pracował w USA z agencją DDB

Electrolux zmienia agencję kreatywną na terenie Ameryki Północnej. Przesuwa budżet z agencji Lowe do DDB. Nadal jednak współpraca z siecią...

Zagranica, 21 kwietnia 2006

Craig Coffey nowym wiceprezesem ds. marketingu Nokii

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia Corp. mianował Craiga Coffeya na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu na region Ameryki Północnej. Nokia stara...

Zagranica, 11 kwietnia 2006

Masterfoods mobilizuje siły do walki o rynek amerykański, na którym traci pozycję

Koncern spożywczy Masterfoods przygotował nową strategię marketingową dla rynku USA. Chce zrezygnować ze wsparcia promocyjnego kilku marek, m.in. Aquadrops, ciastek...

Zagranica, 14 lutego 2006

Interpublic Group podpisała kontrakt z TNS Media Intelligence

Nowa umowa podpisana pomiędzy holdingiem reklamowym Interpublic Group a firmą badawczą TNS Media Intelligence pozwoli 14 sieciom agencyjnym, w tym...

Zagranica, 9 lutego 2006

Visa wprowadza nowe hasło reklamowe "Life Takes Visa"

Visa USA zdecydowała się zmienić hasło "It's everywhere you want to be", którym koncern posługiwał się od 20 lat, na...

Zagranica, 7 lutego 2006

David Lowden restrukturyzuje TNS

David Lowden, nowy szef firmy badawczej TNS, zapowiada, że instytut zaproponuje klientom nową kompleksową ofertę badawczą i zaoferuje więcej rozwiązań...

Zagranica, 11 stycznia 2006

Agencja Kaplan Thaler Group będzie obsługiwać amerykański budżet leku Lipitor

Koncern farmaceutyczny Pfizer wybrał agencję Kaplan Thaler Group (Publicis Groupe) z Nowego Jorku do obsługi amerykańskiego budżetu kreatywnego leku Lipitor...

Zagranica, 9 stycznia 2006

Dyrektorzy marketingu z listy Fortune 500 deklarują wzrost wydatków online

Połowa chief marketing officerów (CMO) z listy firm Fortune 500 zadeklarowała, że zwiększy w tym roku o 30 proc. budżety...

Zagranica, 25 listopada 2005

Pfizer inwestuje w silne wsparcie direct-to-consumer marki Viagra

Koncern farmaceutyczny Pfizer, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podjął decyzję o zwiększeniu wydatków marketingowych na działania direct-to-consumer, które wspierają sprzedaż marki...

Zagranica, 23 listopada 2005

Agencja Goodby z San Francisco wygrała budżet marki Frappuccino wart 12 mln dol.

Napoje kawowe Frappuccino to wspólny produkt Starbucks Coffee Co. i PepsiCo. Marketerzy do obsługi wartego 12 mln dol. budżetu reklamowego...

Zagranica, 9 września 2005

Agencja Crispin Porter wygrała budżet Sprite w USA

Koncern Coca-Cola powierzył agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky z Miami budżet marki Sprite. Agencja zwyciężyła w konkursie, w którego...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

Zagranica, 11 sierpnia 2005

Goodyear prowadzi przetarg na agencję reklamową i dom mediowy w USA

Zaledwie rok po tym jak Goodyear Tire & Rubber Co. skonsolidował swój budżet reklamowy w agencji Arnold Worldwide z Bostonu...

Zagranica, 18 lipca 2005

Y&R obsłuży wart 40 mln dol. budżet hoteli Hilton

Korporacja Hilton Hotels Corp. zdecydowała się powierzyć budżet wart 40 mln dol. agencji Young & Rubicam, która zajmie się obsługą...