M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TNS OBOP (firma)"

Kraj, 17 kwietnia 2015

Anna Karczmarczuk prezesem Ipsosa

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.

Kraj, 13 marca 2013

Maciej Kruk kierownikiem zespołu jakościowego w Ipsosie

Badacz po przerwie wraca do Ipsosu.

Przetargi, 15 lutego 2013

GfK wygrała przetarg Presspubliki

Instytut przeprowadzi dla tego zleceniodawcy badania polskiego biznesu - głównie MŚP.

Przetargi, 28 stycznia 2013

Presspublica przebada polski biznes

Wydawca rozpoczął przetarg na instytut badawczy, który zbada potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw.

Kraj, 18 grudnia 2012

Paweł Świerszcz szefem Comfitury

Przez ostatnich pięć lat Świerszcz związany był z Media Direction OMD.

Kraj, 6 grudnia 2012

Ipsos Loyalty ma nowego dyrektora

Andrzej Anterszlak objął w firmie kierownicze stanowisko.

Kraj, 22 października 2012

Paweł Świerszcz rozstał się z Media Direction Group

Z firmy odchodzi digital development director.

Kraj, 5 września 2012

Robert Zydel awansował w Saatchi & Saatchi

Objął stanowisko consumer insight directora w agencji.

Kraj, 10 lipca 2012

W obrębie Grupy And More rozpoczyna działalność Brainlab

Butik badawczo-strategiczny Brainlab zajmuje się badaniami marketingowymi i doradztwem strategicznym.

Kraj, 9 maja 2012

Hoop Polska wprowadza Białowieski Zdrój

Nowa woda ma być alternatywą dla marek górskiego pochodzenia.

Kraj, 22 marca 2012

TNS OBOP przebadał rynek reklamy ambientowej

Na zlecenie agencji Krewcy Krawcy przeprowadzono pierwsze badanie rynku reklamy ambientowej w Polsce.

Kraj, 6 marca 2012

GfK zbada dla TVP osobowości telewizyjne

Instytut wygrał przetarg nadawcy publicznego.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 16 lutego 2012

TNS OBOP i Nasza Klasa tworzą Connect

W konstrukcji nowej oferty badawczej szczególny nacisk został położony na dostęp do wąskich grup celowych.

Kraj, 7 lutego 2012

Agata Kuśnierek w Ipsosie

Badaczka rozpoczyna pracę w dziale Ipsos Loyalty.

Od redakcji, 12 stycznia 2012

TNS pracuje nad brandingiem i nową ofertą

Instytut rozpoczyna konsultacje z klientami TNS OBOP i TNS Pentor.

Kraj, 2 grudnia 2011

Saatchi & Saatchi o zagrożeniach HIV w kampanii dla PCK

Celem kampanii jest budowa świadomości na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV.

Artykuły weekendowe, 25 listopada 2011

Polak radzi i chwali, czyli wirtualne dyskusje o markach

Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo-doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, pokazuje, że 59 proc. polskich internautów prowadzi wirtualne dyskusje o markach i produktach.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Polacy pokochali zakupy w portalach aukcyjnych

Co drugi Polak robi zakupy w sieci, wynika z raportu TNS OBOP.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Marki głuche na potrzeby konsumentów

Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo-doradczą TNS, reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im w portalach społecznościowych.

Kraj, 16 listopada 2011

TNS konsoliduje biznes w Polsce

OBOP zostanie połączony z Pentorem.

Kraj, 27 października 2011

Nowi badacze w Grupie IQS

Zespół firmy badawczej został rozszerzony o kolejnych badaczy ilościowych i jakościowych, którzy będą wspomagać bieżącą obsługę projektów badawczych i nawiązywać współpracę z nowymi klientami.

Kraj, 18 października 2011

Według PTBRiO kryzys wymusza zmiany w branży badawczej

Organizacja badaczy rynku i opinii opublikowała kolejny raport o wizerunku środowiska. W czasach spowolnienia gospodarczego spadły ceny, klienci mają nieco mniej zaufania do branży, zmieniła się charakterystyka zamawianych badań.

Kraj, 13 października 2011

TVP sprzeda swoje udziały w OBOP-ie

Telewizja chce pozbyć się udziałów w firmie badawczej. Prawdopodobnie kupi je TNS.

Artykuły weekendowe, 7 października 2011

Co gryzie polskich przedsiębiorców?

Przeszło co drugi polski przedsiębiorca z sektora MŚP twierdzi, że prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce jest bardzo utrudnione, wynika z badania "Problemy polskich przedsiębiorców" przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie firmy Pkt.pl i Polski Przedsiębiorczej, partnera badania.

Kraj, 8 września 2011

Remis z Niemcami obejrzało 5,75 mln widzów

Końcówka spotkania przyciągnęła przed odbiorniki 7,2 mln widzów - podliczył TNS OBOP.

Kraj, 6 września 2011

Badanie exit poll OBOP-u w dniu wyborów

Instytut zrealizuje je na zlecenie TVN24 i TVP.

Artykuły weekendowe, 12 sierpnia 2011

Polacy myją ręce po wyjściu z toalety

Pamiętają też o opuszczaniu deski klozetowej i myciu rąk po zabawie ze zwierzętami - wynika z badań TNS OBOP zrealizowanych dla marki Domestos, należącej do Unilever Polska.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Z OBOP-u do Ipsosu

Andrzej Anterszlak rozpoczął pracę w firmie badawczej Ipsos.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Fuzja Ipsos i Synovate jesienią br.

Nie wiadomo jeszcze, czy firmy nadal będą działały samodzielnie, ale pod jedną marką, czy też stworzą jeden organizm biznesowy. Na pewno jednak dojdzie do zmian kadrowych, co rynek zaczyna odczuwać już dziś.

Kraj, 4 sierpnia 2011

TVP chce częstszych i krótszych bloków reklamowych

Prezes TVP chciałby skrócić czas bloków reklamowych, a w zamian zwiększyć ich liczbę. Zamierza też intensyfikować działania TVP w obszarze product placementu.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Winiary kojarzą markę z walką z otyłością [CASE STUDY]

Nestle zrezygnowało z klasycznej kampanii reklamowej na rzecz event marketingu, public relations oraz działań online.

Kraj, 7 lipca 2011

Do końca roku 800 gospodarstw z nowymi miernikami

Nielsen sukcesywnie prowadzi wymianę dotychczasowych mierników oglądalności TV na nową generację. Projekt rozpisano na dwa lata.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 1 lipca 2011

Paweł Polański odszedł z działu marketingu TV Puls

Jego obowiązki przejęli Leszek Zaborowski, niedawno mianowany dyrektor marketingu stacji, oraz Marek Cieliczko.

Kraj, 3 czerwca 2011

Marka Jelp zmienia dystrybutora w Polsce

Obsługa reklamowa pozostaje bez zmian, PR-ową zajmie się zaś nowy dystrybutor.

Kraj, 23 maja 2011

Szymon Majewski przyciągnął do PKO BP blisko 84 tys. nowych klientów

Zmasowana akcja reklamowa PKO BP odniosła skutek.

Kraj, 4 maja 2011

Nasza Klasa ma współpracować z TNS OBOP

Z nieoficjalnych informacji wynika, że obie firmy mogą wkrótce podpisać umowę o współpracy przy tworzeniu nowych produktów badawczych.

Kraj, 5 kwietnia 2011

TNS OBOP wzmacnia e-zespół

Nowym business development managerem został Konrad Magdziarz.

Kraj, 31 marca 2011

ACNielsen z największym wzrostem w branży badawczej

Z zestawienia wyników finansowych firm badawczych przygotowanego przez OFBOR wynika, że ACNielsen, MB SMG/KRC, GfK, Synovate i 4P miały w 2010 r. największe kwotowo wzrosty ze sprzedaży.

Przetargi, 23 marca 2011

Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD

Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu.

Kraj, 1 marca 2011

Krzysztof Kamil Jurków przechodzi z TNS OBOP do Nuq Research

Zajmie stanowisko senior research managera w jednej ze spółek należącej do grupy IQS.

Przetargi, 25 lutego 2011

Łódź jako Centrum Przemysłów Kreatywnych

Hasło i strategię promocji przygotowała agencja Demo Effective Launching.

Kraj, 17 lutego 2011

Delloite: stacje ogólnotematyczne stracą wskutek cyfryzacji

Pozycja telewizji jest niezagrożona, cyfryzacja zmieni układ sił pomiędzy ogólnotematycznymi i specjalistycznymi kanałami.

Kraj, 10 lutego 2011

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w zespole IQS

Firma badawcza zdecydowała się zatrudnić nowych menedżerów w zespole badań ilościowych.

Kraj, 31 stycznia 2011

OFBOR o poprawności politycznej w wyborach

Badania metodą CATI dają trafniejsze wyniki od badań kwestionariuszowych F2F, a najtrudniej uzyskać miarodajną opinię mieszkańców wsi - między innymi takie wnioski płyną z raportu OFBOR na temat metodologii i rezultatów badań przedwyborczych.

Kraj, 20 stycznia 2011

IMM poszerza monitoring o stacje sportowe

Coraz większe zainteresowanie sportem powodem rozszerzenia monitoringu o stacje telewizyjne o tej tematyce.

Kraj, 5 stycznia 2011

Robert Zydel strategiem w Saatchi

W zespole strategii zajmie się m.in. insightami konsumenckimi, planowaniem strategicznym i badaniami.

Przetargi, 5 stycznia 2011

TVP wybiera Nielsena na dostawcę danych

Nielsen Audience Measurement pokonał TNS OBOP w przetargu Telewizji Polskiej.

Przetargi, 3 stycznia 2011

TNS OBOP i Nielsen złożyły oferty w przetargu TVP

Do połowy stycznia publiczny nadawca wyłoni dostawcę danych telemetrycznych.