M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TNS (firma)"

Zagranica, 24 września 2015

Spotify wprowadza Galileo

Nowe narzędzie ma pomóc w planowaniu mediów.

Kraj, 15 kwietnia 2015

IQS zostaje wzmocniony przez sześć nowych osób

Instytut badawczy zasilili nowi menedżerowie z dużym doświadczeniem rynkowym.

Kraj, 12 marca 2015

Nju.Mobile najchętniej polecaną marką wśród komórkowych ofert abonamentowych

Tak wynika z badań TNS, a fakt ten Orange wykorzystuje w najnowszej kampanii reklamowej.

Kraj, 2 października 2014

Pracuj.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

Autorem koncepcji i kreacji jest agencja K2. Kampanię planuje i kupuje nowy dom mediowy tego marketera - MediaCom.

Kraj, 7 maja 2014

Ipsos Loyalty wzmacnia zespół

Do komórki badawczej dołączyli: Tomasz Rakowski jako senior project manager oraz Aleksandra Piątkowska jako research executive.

Kraj, 25 września 2013

Marka Chiquita rusza z kampanią

Działania dla marki ruszają pod hasłem "Nic nie smakuje tak jak Chiquita".

Zagranica, 2 marca 2012

Pepsi, P&G i Reckitt wygrywają w USA Produkt Roku

Ogłoszono wyniki plebiscytu, którego podstawą jest badanie firmy TNS.

Od redakcji, 12 stycznia 2012

TNS pracuje nad brandingiem i nową ofertą

Instytut rozpoczyna konsultacje z klientami TNS OBOP i TNS Pentor.

Kraj, 4 stycznia 2012

Rok zaczynamy od sprzedawania nieudanych prezentów

TNS na zlecenie portalu eBay spytał Polaków, co robią z niechcianymi podarunkami od Świętego Mikołaja.

Kraj, 20 grudnia 2011

TNS o wymarzonych prezentach

Firma badawcza na zlecenie portalu eBay spytała Polaków, co robią, aby dostać od Świętego Mikołaja dokładnie to, co chcą.

Zagranica, 2 grudnia 2011

Nowe urządzenia kształtują nowe obyczaje w Europie

Smartfony i tablety mają mieszany wpływ na to, jak europejscy konsumenci korzystają z innych mediów, w tym ze stacjonarnego internetu i telewizji.

Kraj, 29 listopada 2011

Kurt Thompson pokieruje połączonym Ipsosem i Synovate

Dotychczasowy dyr. generalny Synovate w naszym regionie pokieruje połączoną firmą pod marką Ipsos.

Artykuły weekendowe, 25 listopada 2011

Polak radzi i chwali, czyli wirtualne dyskusje o markach

Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo-doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, pokazuje, że 59 proc. polskich internautów prowadzi wirtualne dyskusje o markach i produktach.

Kraj, 22 listopada 2011

Kobiety oszczędzają na prezentach dla swoich partnerów

TNS na zlecenie portalu eBay spytał Polaków o ich świąteczne plany: ile prezentów kupią, za ile oraz kogo obdarują najdroższymi upominkami.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Marki głuche na potrzeby konsumentów

Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo-doradczą TNS, reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im w portalach społecznościowych.

Kraj, 16 listopada 2011

TNS konsoliduje biznes w Polsce

OBOP zostanie połączony z Pentorem.

Kraj, 8 listopada 2011

OBOP w całości własnością TNS

TNS odkupił mniejszościowe udziały od TVP SA, tym samym stając się jedynym właścicielem firmy badawczej.

Kraj, 13 października 2011

TVP sprzeda swoje udziały w OBOP-ie

Telewizja chce pozbyć się udziałów w firmie badawczej. Prawdopodobnie kupi je TNS.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Fuzja Ipsos i Synovate jesienią br.

Nie wiadomo jeszcze, czy firmy nadal będą działały samodzielnie, ale pod jedną marką, czy też stworzą jeden organizm biznesowy. Na pewno jednak dojdzie do zmian kadrowych, co rynek zaczyna odczuwać już dziś.

Zagranica, 4 sierpnia 2011

Hongkong przewodzi w tabletach

Z sondażu TNS wynika, że połowa mieszkańców Hongkongu zamierza kupić w tym roku tablety.

Kraj, 5 maja 2011

Steven Vogt dyrektorem Ipsos Loyalty

Na stanowisku dyrektora Ipsos ASI zastąpił go w wyniku awansu Mateusz Głowacki.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Gemius bada użytkowników sieci w Izraelu

Polska firma i spółka Market Watch Institute, jej partner, wprowadzają projekt pomiaru widowni internetowej w Izraelu.

Kraj, 21 stycznia 2011

Mateusz Głowacki przeszedł do Ipsos ASI

Firma specjalizująca się w badaniach reklamy pozyskała nowego menedżera.

Zagranica, 11 stycznia 2011

WPP liderem pod względem przychodów

Holding kierowany przez Martina Sorrella stał się największą światową grupą komunikacyjną pod względem przychodów, wyprzedzając Omnicom.

Kraj, 24 listopada 2010

Pentor RI zmienia nazwę na TNS Pentor

Zmiana marki jest efektem globalnego połączenia TNS i Research International, które nastąpiło w lutym 2009 r. Nowa nazwa podkreśla obecność Pentora w międzynarodowej sieci TNS.

Zagranica, 21 września 2010

Internet uzupełnia telewizję

Niemcy częściej korzystają z programu telewizyjnego w internecie, ale nie stronią od telewizorów.

Zagranica, 20 lipca 2010

Coraz starsi Niemcy korzystają z internetu

Z badań TNS wynika, że coraz większa liczba starszych konsumentów w Niemczech zaczyna surfować po sieci.

Zagranica, 16 czerwca 2010

Niemcy nie ufają mediom

Większość konsumentów niemieckich nie ma zaufania do gazet i komercyjnych stacji telewizyjnych.

Zagranica, 14 czerwca 2010

Smartfony zaczynają dominować

Z badań TNS wynika, że na niektórych rynkach ze smartfonów zaczyna korzystać większość użytkowników.

Zagranica, 28 maja 2010

Muzułmanin też konsument

Ogilvy & Mather bada muzułmanów.

Kraj, 26 lutego 2010

PBI inicjuje rozmowy nt. badań internetu; możliwy przetarg na realizację badań

Spółka Polskie Badania Internetu, która wraz z firmą badawczą Gemius SA realizuje badania polskiego internetu, w drugiej połowie marca rozpocznie...

Zagranica, 9 lutego 2010

P&G zdobył najwięcej nagród w amerykańskiej edycji Produktu Roku

Procter & Gamble zdobył najwięcej nagród w amerykańskiej edycji Produktu Roku. Nagrody koncern otrzymał w kategorii hair care za linię...

Zagranica, 27 stycznia 2010

WPP konsoliduje mediowe aktywa firm badawczych i tworzy Kantar Media

Grupa komunikacyjna WPP Group łączy kompetencje związane z badaniami mediów w nowej strukturze o nazwie Kantar Media. Chodzi o kompetencje...

Zagranica, 25 listopada 2009

P&G utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera"

Procter & Gamble utrzyma wydatki reklamowe na "poziomie lidera" - zapowiedział chief financial officer koncernu Jon Moeller. Mają one zapewnić...

Zagranica, 23 września 2009

P&G szuka idei kreatywnych do komunikacji w sklepie

Procter & Gamble poprosiło swoje kluczowe agencje do przygotowania specjalnych idei kreatywnych do komunikacji przy półce. W ten sposób koncern...

Zagranica, 27 sierpnia 2009

WPP Group notuje spadek zysków o 47 proc.

Holding komunikacyjny WPP Group poinformował, że wskaźnik zysku w I połowie br. spadł o 47 proc., do 179 mln funtów...

Zagranica, 2 lipca 2009

P&G, Unilever i Wal-Mart poszukują innowacji

Koncerny: Procter & Gamble, Unilever i Wal-Mart, szukają rozwiązań innowacyjnych, które pozwolą im na lepszą kondycję w okresie globalnego kryzysu....

Zagranica, 29 czerwca 2009

Według TNS obecna metodologia pomiaru TV jest niewystarczająca

Obecna metodologia pomiaru TV jest niewystarczająca - uważa George Shababb, prezes sieci badawczej TNS. Według niego dane oparte na wielkości...

Zagranica, 8 kwietnia 2009

TNS wygrał przetarg dotyczący badań opinii publicznej w Europie

Firma badawcza TNS wygrała przetarg na obsługę większości projektów badawczych Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego dotyczących pomiarów opinii publicznej. Analizy...

Zagranica, 31 marca 2009

Nokia najbardziej "cyfrową" marką w Azji według TNS

Marka telefonów komórkowych Nokia została uznana za najbardziej "cyfrową" markę w Azji. W badaniu przeprowadzonym przez TNS chodziło o pomiar...

Zagranica, 10 marca 2009

Bernd Buchner zarządza Millward Brown w Niemczech

Bernd Buchner objął stanowisko managing directora niemieckiego oddziału firmy badawczej Millward Brown. Od 2007 r. pełnił funkcję deputy managing directora....

Zagranica, 24 lutego 2009

Fuzja TNS i Research International; globalną marką będzie TNS

TNS i Research International łączą siły. Mają stworzyć największą na świecie spółkę badań rynkowych. Fuzja jest częścią poważniejszej reorganizacji grupy...

Zagranica, 5 lutego 2009

GfK i Apax zainteresowane zakupem Synovate

Prywatny fundusz Apax i niemiecka firma badań rynkowych GfK są zainteresowane zakupem firmy badawczej Synovate należącej do grupy Aegis. O...

Zagranica, 15 grudnia 2008

TNS kupił udziały w firmie badawczej w Brazylii

Sieć firm badawczych TNS, część grupy Kantar wchodzącej w skład WPP Group, kupiła 37 proc. udziałów w brazylijskiej firmie badawczej...

Zagranica, 2 grudnia 2008

TNS wygrał przetarg Komisji i Parlamentu Europejskiego

Sieć firm badawczych TNS wygrała przetarg na obsługę projektów badawczych Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego. Chodzi o realizację badań jakościowych,...

Zagranica, 4 listopada 2008

David Lowden odchodzi z TNS; Pedro Ros CEO TNS Custom

David Lowden, CEO TNS, odchodzi z firmy po jej zakupie przez holding WPP Group. Lowden objął swoje stanowisko w styczniu...

Zagranica, 24 października 2008

WPP przedłuża ofertę zakupu akcji TNS

Holding WPP przedłuża swoją ofertę zakupu akcji TNS od akcjonariuszy, którzy wciąż nie chcą zgodzić się na fuzję. Transakcja warta...

Przetargi, 21 października 2008

Gemius wygrał przetarg na badania internetu na Ukrainie

Firma badawcza Gemius wygrała przetarg na dostawę badań internetu na Ukrainie. Badanie Gemius Audience stanie się standardem pomiaru oglądalności witryn...

Kraj, 13 października 2008

IQS i PBS podjęły decyzję o strategicznej współpracy

Firmy badawcze IQS & Quant Group i PBS DGA podjęły decyzję o nawiązaniu strategicznej współpracy przy realizacji projektów analitycznych. Chodzi...

Zagranica, 10 października 2008

WPP ogłasza triumf swojej oferty zakupu TNS

Przedstawiciele WPP Group twierdzą, że holding ten zabezpieczył wystarczającą liczbę głosów udziałowców sieci badawczej TNS do zaakceptowania oferty rzędu 2,2...