M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Torfarm SA (firma)"

Kraj, 2 grudnia 2009

Kropka Bordo rozbudowuje dział obsługi klienta

Sławomir Czajkowski dołączył do agencji Kropka Bordo na stanowisko account managera. Będzie odpowiadał za klientów pozyskanych w ostatnio wygranych przez...

Kraj, 5 maja 2008

Martis Consulting nawiązała współpracę z Torfarmem SA

Agencja public relations Martis Consulting pracuje dla polskiego dystrybutora leków do aptek, spółki Torfarm SA. Odpowiada za stworzenie i wdrożenie...

Kraj, 16 lutego 2007

HealthWay promuje swoją ofertę wśród firm farmaceutycznych i medycznych

Pod hasłem "The Way for Growth" rozpoczęła się akcja promocyjna agencji marketingu medycznego HealthWay. Celem akcji jest poinformowanie osób zajmujących...

Kraj, 21 lipca 2006

Wydawnictwo Concept Publishing Polska współpracuje z Kostrzewa PR

Wydawnictwo Concept Publishing Polska rozpoczęło współpracę z agencją Kostrzewa PR w celu usprawnienia komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz...

Kraj, 17 maja 2006

Andrzej Izraelski przestał być dyrektorem marketingu Polskiego Ogrodu

Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu spółki Polski Ogród, rozstał się z firmą. Polski Ogród należy do Hortex Holding i zajmuje się...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Torfarm szuka partnera do rozwijania programu MultiApteka

Torfarm, jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, poszukuje partnera do prowadzenia programu marketingowego MultiApteka System. Program, w którym uczestniczy...

Kraj, 2 lutego 2006

Agnieszka Barańska nowym dyrektorem marketingu Horteksu, a Izraelski - Polskiego Ogrodu

Agnieszka Barańska jest nowym dyrektorem marketingu Hortex Holding SA. Jej poprzednik Roman Rabantek odszedł z Horteksu w listopadzie ub.r. Barańska...

Kraj, 31 października 2005

SCH Public Relations będzie pracować nad programem "Apteka bez barier"

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym firmą Torfarm na obsługę medialną akcji społecznej "Apteka bez barier"....

Kraj, 6 maja 2005

Zmiany merytoryczne, layoutowe w branżowym tytule "Aptekarski Magazyn Torfarmu"

Dwumiesięcznik branżowy "Aptekarski Magazyn Torfarmu" skierowany do aptekarzy, farmaceutów, dystrybutorów i producentów leków wprowadził nowe rubryki, zwiększył objętość do 72...