M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Toshiba (firma)"

Kraj, 10 września 2015

Zmiany w Ogilvy PR

Tomasz Cichocki zostaje nowym dyrektorem, a zespół powiększa się o nową senior account executive Renatę Michowską.

Kraj, 13 maja 2015

Helena Olecka pokieruje działem digital w Grey Group

Zadaniem Oleckiej na stanowisku digital client service directora jest zbudowanie strategii rozwoju oferty digitalowej Grey Group.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 11 lipca 2014

Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Do grupy Ogilvy dołączyli: Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Czworo obecnych pracowników otrzymało awanse.

Kraj, 27 stycznia 2014

Toshiba wspiera reklamowo tablety

Kampanię zaplanowała i koordynuje agencja Pakaya.

Kraj, 10 grudnia 2013

UPC Polska po raz pierwszy "rozdaje" telewizory i tablety w promocji na święta

Największy operator kablowy sięga po sprawdzone triki marketingowe innych dostawców płatnej telewizji.

Zagranica, 13 listopada 2013

Tablety Toshiby chcą konkurować z produktami Apple

Firma rusza z promocją tabletów marki Encore.

Kraj, 13 września 2013

Andrzej Kuźniak pokieruje Tom Tomem w Polsce

Producent nawigacji ma nowego country managera. Firma stawia na rozwój w nowych kategoriach.

Kraj, 11 kwietnia 2013

TVN Player wchodzi do oferty Philips Smart TV

Serwis VoD TVN-u wchodzi na kolejną platformę Smart TV.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Ad i Media Group ma nowego dyrektora sprzedaży

Do zespołu dołączył Mariusz Laurisz.

Kraj, 12 października 2012

Iplex na Toshiba Places

Serwis VoD poszerza dystrybucję.

Zagranica, 10 października 2012

WPP przejmuje K102

Kolejna akwizycja holdingu w obszarze digital.

Kraj, 19 października 2011

Marta Szafraniec plannerem w Mediapolu

Poprzednio pracowała w Universal McCann.

Kraj, 5 października 2011

Razem w walce o budżety interaktywne

Biuro Podróży Reklamy i Interactive Research Center strategicznymi partnerami w obszarze social mediów.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Toshiba aktywizuje użytkowników Facebooka

Internauci mogą wziąć udział w konkursie polegającym na zaprojektowaniu koszulki. W projekcie uczestniczy projektant mody Mariusz Przybylski.

Zagranica, 17 czerwca 2011

Toshiba wybrała agencję debiutującą na rynku w Europie

Marketera zacznie obsługiwać reklamowy start-up o nazwie Johnny Fearless.

Kraj, 27 maja 2011

Toshiba konsoliduje struktury; planuje start platformy Toshiba Places

Firma integruje struktury sprzedażowe i marketingowe. W prowadzonym obecnie projekcie Toshiba Fun za zakup notebooków rozdaje muzykę, filmy i gry. Jest to preludium do uruchomienia platformy Toshiba Places.

Zagranica, 25 marca 2011

Agencja dla Toshiby

Marketer szuka partnera do europejskiej obsługi reklamowej.

Artykuły weekendowe, 25 marca 2011

Laptopy "wylewają się" z każdej strony dodatku

Przygotowanie dodatku reklamowego wymaga mimo wszystko zachowania zdrowego rozsądku. Tego zabrakło przy produkcji "BeIT", bezpłatnie dołączonego do "Elle".

Przetargi, 9 lutego 2011

Toshiba wybrała Multi Communications

Polski Dział Systemów Komputerowych Toshiba rozpoczął współpracę z Multi Communications. Agencja odpowiada za media relations, rotację produktów, PR ekspercki oraz wydarzenia i akcje specjalne.

Zagranica, 4 listopada 2010

Yahoo! rozszerza współpracę z Samsungiem w Europie

Projekt Connected TV będzie rozwijany na kolejnych 26 rynkach europejskich.

Kraj, 3 marca 2010

Agnieszka Palmowska przechodzi z Euro RSCG Warsaw do Red8

Agnieszka Palmowska dołącza do działu obsługi klienta agencji reklamowej Red8. Jej stanowisko na tym etapie nie zostało określone. W ciągu...

Kraj, 19 lutego 2010

Zoom Advertising realizuje strategię dla Candy Polska

Agencja Zoom Advertising przygotowała i zrealizuje strategię komunikacji dla Candy Polska, producenta i dostawcy urządzeń AGD. Agencja została wybrana do...

Kraj, 20 października 2009

System Windows 7 bez samodzielnej kampanii, ale wspólnie z partnerami

Najważniejsza premiera firmy Microsoft - systemu operacyjnego Windows 7 - nie będzie miała samodzielnej kampanii reklamowej. Marketer uznał, że najbardziej...

Kraj, 9 października 2009

Microsoft wprowadza Windows Phone; Momentum autorem kampanii

Microsoft wprowadza system operacyjny do telefonów komórkowych Windows Phone. To nowa marka na rynku - dotychczas produkty Microsoftu dla komórek...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Gazeta.pl wprowadziła reklamę w formacie InSkin

Agora SA wprowadziła do oferty sprzedażowej portalu Gazeta.pl format InSkin, czyli interaktywną ramkę reklamową otaczającą odtwarzacz wideo. W kampanii wykorzystała...

Kraj, 19 lutego 2009

Fleishman-Hillard poszerza ofertę o program pozycjonowania korporacyjnego

Agencja public relations Fleishman-Hillard wprowadziła do swojej oferty autorski program pozycjonowania korporacyjnego. Pomaga on firmom znaleźć ich pozycję na rynku...

Kraj, 6 stycznia 2009

Bartłomiej Dyliński i Magdalena Darska wśród menedżerów Zoom Advertising

Do zespołu agencji reklamowej Zoom Advertising dołączyły dwie nowe osoby. Bartłomiej Dyliński objął nowo utworzone stanowisko client service directora, a...

Kraj, 19 grudnia 2008

Toshiba i AMD wykorzystują interaktywny outdoor w świątecznej kampanii

Firmy Toshiba oraz AMD przygotowały nietypową kampanię reklamową z wykorzystaniem tzw. interaktywnego outdooru. Jak twierdzą autorzy projektu, to pierwszy tego...

Zagranica, 6 listopada 2008

Toshiba w swoich spotach "zamraża" obraz

Firma Toshiba "zamraża" obraz w najnowszych spotach telewizyjnych reklamujących telewizory, laptopy i odtwarzacze wyposażone w technologię tzw. upscalling. Firma twierdzi,...

Kraj, 29 października 2008

HP zwiększa nakłady na reklamę i planuje wsparcie notebooków

Producent komputerów firma Hewlett-Packard wprowadza na rynek jesienno-zimową kolekcję notebooków. W listopadzie do sprzedaży trafi m.in. notebook HP HDX18-1080ew wyposażony...

Zagranica, 12 września 2008

Aegis kupuje amerykańską agencję wyszukiwarkową Range Online Media

Aegis Group kupiło agencję specjalizującą się w marketingu wyszukiwarkowym Range Online Media. Agencja ma centralę w Fort Worth w Teksasie....

Kraj, 4 września 2008

Oświadczenie: Opcom odpowiada na zarzuty konkurencji

W odpowiedzi na zarzuty nieetycznych i niezgodnych z prawem działań, jakie agencje interaktywne Sare, IM Partner, Webtel i ThinkOpen wystosowały...

Kraj, 3 września 2008

Acer wprowadza netbooki w cenie poniżej 1 tys. zł

Tajwański producent komputerów Acer postanowił wykorzystać modę na ultralekkie, małe komputery nazywane netbookami (w odróżnieniu od większych notebooków) i wprowadza...

Kraj, 21 sierpnia 2008

UOKiK podejrzewa Microsoft o zmowę z producentami laptopów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważa, że Microsoft nadużywa swojej pozycji rynkowej i podejrzewa, że wraz z największymi producentami laptopów...

Kraj, 5 czerwca 2008

Toshiba rusza z kampanią nowych notebooków Satellite

Polski oddział japońskiego producenta elektroniki firmy Toshiba inwestuje we wsparcie sprzedaży komputerów przenośnych. Rusza z kampanią reklamową nowej linii notebooków...

Kraj, 4 czerwca 2008

Media Markt obiecuje w reklamach zwrot pieniędzy za zakupy

Sieć handlowa Media Markt zachęca akcją promocyjną do zakupu telewizorów LCD 37" marki Toshiba. Każdy klient, który kupi wskazany telewizor...

Kraj, 28 marca 2008

Marek Gnap i Joanna Stebel account directorami w agencji Fleishman Hillard

Marek Gnap i Joanna Stebel objęli stanowiska account directorów w agencji PR Fleishman Hillard. Marek Gnap odpowiada za pion komunikacji...

Kraj, 4 marca 2008

Toshiba inwestuje w wizerunek w Polsce

Japoński producent elektroniki firma Toshiba chce wzmocnić wizerunek marki jako lidera innowacji w branży technologicznej i informatycznej, zwłaszcza w kategorii...

Kraj, 3 marca 2008

Samsung będzie walczyć o miejsce w czołówce na rynku notebooków

Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży notebooki w cenie 3-4,3 tys. zł. Polska jest szóstym krajem w Europie, gdzie Samsung...

Zagranica, 19 lutego 2008

Blue-ray coraz bliżej zwycięstwa nad HD DVD

Toshiba jest coraz bliższa decyzji o rezygnacji z propagowania swojego formatu HD DVD, gdyż konkurencyjny format zapisu płyt DVD Blue-ray...

Kraj, 1 lutego 2008

Joanna Papużyńska szefem Customer Loyalty by Call Center Poland

Joanna Papużyńska została szefem nowego działu Customer Loyalty by Call Center Poland. Struktura powstała w ramach Call Center Poland (CCP)...

Zagranica, 22 stycznia 2008

Grey przygotował europejską kampanię telewizyjną Toshiby

Toshiba rozpoczyna kampanię telewizyjną "Light, lighter". W ramach kampanii agencja Grey przygotowała trzy wersje spotów TV (minutową, 40- i 20-sekundową)....

Zagranica, 6 listopada 2007

Toshiba wdraża nową strategię marki

W Wielkiej Brytanii, a następnie na kolejnych europejskich rynkach japońska Toshiba wdraża pierwszą w historii ujednoliconą komunikację, która ma znamionować...

Zagranica, 20 czerwca 2007

Grey rozpocznie obsługę Toshiby w Europie

Toshiba przekazała obsługę budżetu reklamowego do sieci Grey Worldwide. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie paneuropejskiej kampanii reklamowej. Wcześniej budżet Toshiby...

Kraj, 11 maja 2007

Damian Hejduk nowym szefem Ogilvy Interactive

Nowym szefem Ogilvy Interactive został Damian Hejduk, który przeszedł z agencji interaktywnej Argonauts 360 (Grey Worldwide), gdzie był client service...

Zagranica, 30 marca 2007

Toshiba planuje paneuropejski projekt komunikacyjny

Japoński koncern elektroniczny Toshiba chce skonsolidować paneuropejski budżet reklamowy w jednej sieci agencyjnej. Do tej pory marketer był obsługiwany przez...

Kraj, 18 lipca 2006

Lidia Tkaczyńska nowym dyr. marketingu Fujitsu Siemens Computers

Lidia Tkaczyńska (39 lat) została nowym dyrektorem marketingu polskiego oddziału producenta komputerów Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. (FSC; joint...

Zagranica, 13 czerwca 2006

Saatchi & Saatchi Interactive zrealizuje kampanię wprowadzającą nowe laptopy Toshiba

Saatchi & Saatchi Interactive wygrała trzyetapowy przetarg i zrealizuje internetową kampanię wprowadzającą na rynek nowe laptopy Qosimio G30 Toshiba. Nazwy...

Kraj, 16 marca 2006

Toshiba przygotowała internetową promocję wokół tematyki mundialowej

Polski oddział Toshiby włączył się do globalnej akcji koncernu, która polega na internetowym turnieju promocyjnym związanym tematycznie z piłkarskimi mistrzostwami...