M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Totalizator Sportowy (firma)"

Kraj, 20 października 2015

Kolporter nakarmi swą marką Top Presso

W salonikach Top Press będzie można kupić kawę i przekąski.

Kraj, 24 września 2015

W niedzielę finał Loteriady 2015

Za organizację loterii odpowiada Unique One.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Łukasz Borak w Volvo Car Poland

Przez ostatnie lata związany był z PSA. Wcześniej pracował również w ZOG-u.

Kraj, 2 lipca 2015

Unique One dla Totalizatora Sportowego

Agencja organizuje letnią loterię.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Nowa kampania Mini Lotto

Kreację przygotowała agencja Fat Baby, a strategię mediową opracował i media zakupił ZenithOptimedia Group.

Kraj, 13 marca 2015

Agora Custom Publishing przygotowała dla Lek-Am cyfrowe wydanie magazynu

Magazyn przeznaczony jest dla młodych, aktywnych odbiorców.

Kraj, 13 lutego 2015

Łukasz Borak awansuje w strukturach Peugeot i Citroen Polska

Teraz odpowiada za strategię digitalową trzech brandów: Peugeot, Citroen oraz DS.

Kraj, 8 grudnia 2014

Stanisław Pogorzelski ponownie w Havas Sports & Entertainment

Od początku grudnia zajmuje w agencji stanowisko account directora.

Kraj, 14 listopada 2014

Katarzyna Ejdys awansowała na head of Newcast

Nowe stanowisko w ramach struktur ZenithOptimedia Group podlega Agacie Majeckiej, managing director Performics & Newcast.

Kraj, 12 listopada 2014

Grupa ClickAd z nowymi spółkami i osobami w kadrze zarządzającej

W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.

Kraj, 25 września 2014

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją FCB Warsaw

Zakończono rekrutację na stanowisko zajmowane wcześniej przez Roberta Kubickiego.

Kraj, 25 września 2014

Nowe osoby w agencji Workking.pl

Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do agencji interaktywnej Workking.pl stworzonej przez grupę Polskapresse.

Kraj, 4 lipca 2014

Totalizator Sportowy rusza z Loteriadą i kampanią

Akcja wspiera sprzedaż produktów operatora gier liczbowych. Kampanię reklamową wykorzystującą m.in. spot TV, radio i reklamę zewnętrzną przygotowała agencja FCB.

Kraj, 18 marca 2014

Totalizator najbardziej rozpoznawalnym sponsorem igrzysk w Soczi

Według badań Grupy IQS najbardziej zauważalnym sponsorem reprezentacji był Totalizator Sportowy.

Przetargi, 18 lutego 2014

Przetarg Totalizatora Sportowego na opracowanie nowego formatu programu "Studio Lotto"

Obecnie producentem formatu jest firma Endemol Polska.

Kraj, 4 lutego 2014

Na gry, loterie i zdrapki Totalizatora Sportowego wydaliśmy w ub.r. 3,26 mld zł

Z tego 1,45 mld zł trafiło do budżetu państwa.

Kraj, 29 stycznia 2014

Maciej Marasek executive creative directorem w Ogilvy & Mather

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8.

Przetargi, 23 stycznia 2014

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg

Firma wybierze cztery agencje do obsługi budżetu reklamowego.

Kraj, 22 stycznia 2014

Totalizator Sportowy sponsorem generalnym polskiej reprezentacji olimpijskiej

Wczoraj umowę w tej sprawie podpisali prezesi PKOl i TS.

Kraj, 15 stycznia 2014

Linea zmienia się w Unique One

"Znamy się na ludziach" - to claim kampanii teaserowej oraz nowa strategia agencji Unique One.

Kraj, 4 listopada 2013

Totalizator Sportowy chce podreperować wizerunek

Firma, która przekazuje na sport i kulturę 750 mln zł, chce, by konsumenci to dostrzegli.

Kraj, 3 lipca 2013

Totalizator Sportowy promuje Loteriadę

Akcja potrwa do 31 sierpnia br.

Kraj, 4 czerwca 2013

Totalizator ruszył z kampanią Multi Multi

Przez cały czerwiec będzie prowadzona komunikacja jednej z najpopularniejszych gier liczbowych Totalizatora.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Lotto zmienia komunikację losowań z kulminacją

Marketer szykuje ponad 30 spotów telewizyjnych do komunikacji swoich gier.

Kraj, 21 lutego 2013

Prudential ruszy za kilka tygodni

Coraz bliżej do startu nowego ubezpieczyciela.

Kraj, 30 stycznia 2013

Aleksandra Piszczorowicz pełni obecnie obowiązki dyr. marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym

Piszczorowicz przejęła tę funkcję niedawno. W Totalizatorze Sportowym jest od połowy ub.r., wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w agencji Young & Rubicam.

Kraj, 22 stycznia 2013

Nowy dyrektor zarządzający w Linea Recta

Łukasz Janowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego i członka zarządu w agencji marketingu zintegrowanego Linea Recta.

Kraj, 18 stycznia 2013

Katarzyna Wyszomirska pokieruje komunikacją marketingową Polkomtela

Dotychczasowa szefowa pionu marketingu Polsatu będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Plus.

Kraj, 17 stycznia 2013

Katarzyna Wyszomirska pokieruje komunikacją marketingową Polkomtela

Dotychczasowa szefowa pionu marketingu Polsatu ma odpowiadać za komunikację sieci komórkowej Plus.

Kraj, 28 września 2012

Maszyna Totalizatora w wiatach AMS

Ruszyła kampania imitująca pracę maszyny losującej na przystankach komunikacji miejskiej.

Kraj, 11 września 2012

Lotto podsumowuje wyniki wakacyjnej kampanii

Loteriada zanotowała rekord liczby uczestników.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Ponad 38 mln zł wpływów TVP z reklam podczas igrzysk

Procter & Gamble głównym reklamodawcą igrzysk olimpijskich.

Przetargi, 27 lipca 2012

Traf - Zakłady Wzajemne szuka agencji

Spółka szykuje przetarg interaktywny.

Przetargi, 17 lipca 2012

Totalizator wybrał Brain

Agencją kreatywną, która będzie pracowała dla Totalizatora Sportowego do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne lata, został Brain.

Kraj, 4 lipca 2012

Conrado Moreno w kampanii Totalizatora Sportowego

Wizerunek hiszpańskiego celebryty pojawia się na materiałach promocyjnych Loteriady.

Kraj, 14 czerwca 2012

Lotto kontynuuje kampanię "Warto zostać milionerem" [wideo]

Jej bohaterowie znów zdradzają swoje marzenia.

Kraj, 11 czerwca 2012

Aleksandra Piszczorowicz dyrektorem marketingu w Totalizatorze

Menedżerka przeszła z Young & Rubicam do Totalizatora Sportowego.

Przetargi, 16 maja 2012

Dwa przetargi Totalizatora

Marketer prowadzi przetarg na PR i na badania.

Przetargi, 19 kwietnia 2012

ZOG utrzymał Totalizatora

Totalizator Sportowy przedłuży współpracę z ZenithOptimedia.

Przetargi, 22 marca 2012

Przetarg kreatywny Totalizatora wciąż nie wystartował

Agencje nie dostały jeszcze briefów, chociaż niedługo kończy się umowa z dotychczasowymi partnerami.

Kraj, 20 marca 2012

Toyota mocniej zainwestuje w internet i zmieni dom mediowy

Producent samochodów utrzyma w tym roku wydatki reklamowe na podobnym poziomie jak w 2011, jednak za ich lokowanie nie będzie już odpowiedzialny ZOG, lecz PHD Media Direction.

Przetargi, 2 marca 2012

Totalizator szuka nadawcy do obsługi TV Wyścigów Konnych

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w kwocie 50 tys. zł.

Kraj, 16 lutego 2012

Siedem agencji w przetargu na Totalizator Sportowy

Siedem agencji dostanie brief Totalizatora, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 12 stycznia 2012

Lotto analizuje zachowania potencjalnych zwycięzców

Pomysł na najnowszą kampanię reklamową oparto na wynikach badań przeprowadzonych przez marketera.

Przetargi, 29 listopada 2011

Cztery domy mediowe w przetargu na Totalizatora

Poza ZOG-iem w przetargu na obsługę Totalizatora biorą udział trzy domy mediowe.

Kraj, 24 listopada 2011

Spotkania z Kubicą i Małyszem w konkursie Lotto

Totalizator z loterią SMS dla marki Lotto.

Kraj, 24 października 2011

ZOG broni budżetów i wspiera rozwój Perfomicsa

Priorytetem agencji na najbliższe miesiące jest utrzymanie klientów i rozwój Perfomicsa, który skupi wszelką obsługę interaktywną.

Przetargi, 21 października 2011

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na media

Wkrótce ma się wyjaśnić, która agencja zajmie się obsługę tego klienta.

Kraj, 18 października 2011

Maciej Czapiewski wrócił do gry

Branżę marketingową zamienił na chemię gospodarczą.

Kraj, 3 października 2011

Totalizator bez dyr. marketingu

Ze spółką rozstała się Anna Lewandowska.