M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Toyota Bank (firma)"

Kraj, 4 marca 2014

K2 autorem nowej kampanii Toyota Bank

Kampania zaplanowana na marzec będzie prowadzona w TV, radiu oraz internecie.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Toyota Bank rozdaje paliwo

Toyota Bank organizuje promocję dla właścicieli samochodów marek Toyota i Lexus. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja K2.

Kraj, 4 lipca 2013

Klara Zamłyńska w HyperCrew

Agencja kontynuuje rozbudowę struktur.

Kraj, 27 marca 2013

Alior najlepszy w akwizycji kont w ub.r.

Drugie miejsce w tej konkurencji zajął Bank Pocztowy, a trzeci na podium znalazł się Getin Noble Bank.

Kraj, 8 lipca 2010

Piotr Nejman pokieruje marketingiem Toyota Banku

Zastąpił Krzysztofa Surowca, od grudnia 2008 r. marketing managera banku.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Katarzyna Szczypek awansuje w On Board PR

Po sześciu latach pracy w agencji Katarzyna Szczypek została dyrektorem działu finance & IT.

Kraj, 22 marca 2010

K2 zwiększa przychody; stawia na media, SEM i e-marketing

Grupa K2 Internet SA w 2009 roku osiągnęła 43,2 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż w 2008 roku...

Kraj, 26 października 2009

K2 Internet przejęła połowę udziałów Brainshop U-Boot

Agencja K2 Internet objęła w wyniku podniesienia kapitału 50 proc. udziałów w firmie strategiczno-kreatywnej Brainshop U-Boot. Potwierdziły się tym samym...

Kraj, 14 sierpnia 2009

Paweł Milcarz rozstaje się z ZenithOptimedia Group

Paweł Milcarz, client service director, z końcem września odchodzi z domu mediowego ZenithOptimedia Group. Po 11 latach pracy zdecydował się...

Kraj, 10 lutego 2009

Sowa, Kwit, Sadłek i Bartnik także awansowali w grupie ZenithOptimedia

Tomasz Sowa, dotychczas media manager, objął stanowisko account directora ZenithOptimedia Group. Odpowiada za zespół obsługujący budżet mediowy Playa. W ZOG-u...

Kraj, 9 grudnia 2008

Bank Millennium oraz Piotr i Paweł wspierają telemarketingiem kartę kredytową

Bank Millennium oraz sieć delikatesów Piotr i Paweł wspierają telemarketingiem cobrandowaną kartę kredytową. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma telemarketingowa...

Kraj, 26 listopada 2008

Legend Group prowadzi kampanię Toyota Banku

Toyota Bank rozpoczął promocję nowego produktu - konta hybrydowego. Komunikację marketingową koordynuje agencja reklamowa Legend Group, działania PR zaś firma...

Kraj, 7 listopada 2008

Legend Group prowadzi hybrydowy projekt dla Toyota Bank

Agencja reklamowa Legend Group przygotowała kampanię wprowadzającą nowy produkt Toyota Bank. Jest to konto hybrydowe, które stanowi połączenie konta osobistego...

Kraj, 22 stycznia 2008

PKO BP reaktywuje markę Inteligo; większe nakłady, wkrótce przetargi

PKO BP podjęło strategiczną decyzję: reaktywuje markę Inteligo jako markę wirtualnego banku. Dla "tradycyjnych" kont z dostępem online stworzy nową...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Toyota planuje kontynuację działań pod parasolem "Złotej ery"

Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland planuje na jesień br. kontynuację działań pod hasłem "Złota era Toyoty". Przypomnijmy, że pod tym...

Kraj, 11 czerwca 2007

Byss.pl realizuje projekty dla Carlsberg Polska i Toyoty

Agencja interaktywna Byss.pl zaprojektowała nowy serwis korporacyjny dla grupy Carlsberg Polska. Serwis WWW zyskał nową szatę graficzną, a także architekturę...

Kraj, 21 marca 2007

Toyota inwestuje w komunikację o charakterze parasolowym

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy modelu Auris. To najważniejsze wydarzenie dla marketera w tym roku. Poza...