M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Toyota Motor Poland (firma)"

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Kraj, 3 listopada 2015

Lexus przejął ekskluzywne breaki podczas finału w Singapurze

To efekt współpracy pomiędzy Toyotą Motor Poland, PHD Media Direction i BR TVP.

Kraj, 7 października 2014

DDB Warszawa, OS3, Universal McCann oraz Value Media z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Nowa Toyota Yaris w ogólnopolskiej kampanii [wideo]

Działania reklamowe realizują Saatchi & Saatchi i PHD Media Direction.

Kraj, 26 czerwca 2014

KP realizuje projekt wsparcia sprzedaży we współpracy z InDreams

Kompania Piwowarska we współpracy z agencją InDreams rozpoczęła wdrażanie programu wsparcia sprzedaży o nazwie "Kompania Złotych".

Kraj, 30 maja 2014

Jakub Ćwikliński event managerem w El Padre

Będzie odpowiedzialny za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz obsługę klientów agencji.

Kraj, 18 maja 2012

Heads Advertising z nową strategią komunikacji dla Lexusa

Rusza kampania autorstwa agencji, która wygrała przetarg importera.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Social media w dziale marketingu Toyoty

Nowym projektem pokieruje Jarosław Bąk.

Kraj, 20 marca 2012

Toyota mocniej zainwestuje w internet i zmieni dom mediowy

Producent samochodów utrzyma w tym roku wydatki reklamowe na podobnym poziomie jak w 2011, jednak za ich lokowanie nie będzie już odpowiedzialny ZOG, lecz PHD Media Direction.

Kraj, 17 stycznia 2012

Sprostowanie: PHD Media Direction w przetargu Toyoty

W przetargu na obsługę Toyota Motor Poland bierze udział PHD Media Direction.

Przetargi, 16 stycznia 2012

Media Direction OMD i ZOG walczą o Toyotę

W konkursie o budżet Toyoty nie bierze udziału MEC.

Przetargi, 11 stycznia 2012

Dwa domy mediowe walczą o Toyotę

Finał przetargu zaplanowano na początek lutego br.

Kraj, 19 grudnia 2011

Zmiany na szczeblu kierowniczym w Toyocie

Mają wzmocnić strukturę operacyjną firmy, a w konsekwencji umacniać pozycję marek Toyota i Lexus na polskim rynku motoryzacyjnym.

Przetargi, 9 grudnia 2011

Toyota przesuwa finał przetargu mediowego

Agencję wybierze pod koniec stycznia 2012 r.

Kraj, 20 października 2011

MEC i PHD Media Direction chcą odebrać ZOG-owi Toyotę

W przetargu na obsługę Toyoty poza ZOG-iem są także MEC i PHD Media Direction.

Przetargi, 19 października 2011

Trzy domy mediowe w przetargu Toyoty

Po dekadzie współpracy z ZOG-iem firma motoryzacyjna może zmienić partnera mediowego.

Kraj, 6 września 2011

Online Ad Network startuje z ofertą PremiumAd

Nowa spółka Adama Feldmana, Roberta Hoffmana i Pawła Milcarza wchodzi na rynek reklamy internetowej.

Kraj, 11 marca 2011

Netizens Peppermint zatrudnia w dziale obsługi klienta

Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Kraj, 9 marca 2011

Małaszyński w reklamie Lexusa [WIDEO]

Aktor promuje auto z napędem hybrydowym.

Kraj, 24 lutego 2011

Headz promuje RAV4 na stokach

Headz Marketing Partner realizuje zimową kampanię dla koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland.

Kraj, 15 lutego 2011

Katarzyna Murawska w BTL Point Group

Nowa account manager poprzednio pracowała w Clos Brothers.

Kraj, 14 stycznia 2011

Toyota i Lexus reorganizują PR

Jan Okulicz, dotychczasowy szef działu, przechodzi na emeryturę.

Kraj, 4 listopada 2010

Wydawnictwo Zwierciadło przejmuje Novimedia

Wydawca m.in. magazynu "Zwierciadło" stał się właścicielem firmy custom publishing Novimedia.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Ktoś podszywa się pod markę Lexus, żądając 1 mln euro

Wczoraj media zostały poinformowane, że Lexus żąda od właściciela marki Flexus 1 mln euro odszkodowania. Właściciel marki samochodów odcina się od tej informacji.

Kraj, 28 maja 2010

Sadowska pierwszą polską ambasadorką Priusa

Dziennikarka będzie promowała hybrydową Toyotę w Polsce.

Kraj, 21 stycznia 2010

Dige poszerza kompetencje o social marketing

Agencja interaktywna Dige poszerzyła swoją ofertę o doradztwo i działania z zakresu social marketingu. Jak zapewnia Marcin Skonieczny, współwłaściciel Dige,...

Kraj, 4 grudnia 2009

Clos Brothers przygotowało komunikację wyprzedażową dla Toyoty

Laboratorium reklamy Clos Brothers przygotowało ogólnopolską kampanię wyprzedażową dla Toyota Motor Poland. Działania promują wyprzedaż kolekcji z rocznika 2009. Kampania...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Agnieszka Kwaśniewska dyrektorem strategicznym w Saatchi & Saatchi Think Tank

Agnieszka Kwaśniewska 1 września br. obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w Saatchi & Saatchi Think Tank. Będzie kierować pracą strategów, a...

Kraj, 10 sierpnia 2009

Sprzedaż aut w lipcu wciąż wyższa niż rok temu - raportuje Samar

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce wciąż rośnie w stosunku do ub.r., mimo że z miesiąca na miesiąc spada -...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 15 maja 2009

Skoda wyprzedziła Fiata w rankingach sprzedaży

Skoda Auto Polska jest po czterech miesiącach br. liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Fiat umacnia pozycję lidera sprzedaży m.in. dzięki reeksportowi

Fiat Auto Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych zarówno w zestawieniu za marzec br., jak i I kwartał br....

Kraj, 12 marca 2009

Toyota iQ mała ciałem, ale wielka duchem

Toyota Motor Poland wprowadza właśnie na polski rynek najmniejszy w swojej gamie model samochodu - Toyotę iQ. Jak mówi Robert...

Kraj, 9 marca 2009

Sprzedaż aut wzrosła o ponad 13 proc.; Fiat liderem rankingu

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w lutym br. wyniosła blisko 30,2 tys. sztuk - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...

Kraj, 11 lutego 2009

Toyota straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku

Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....

Kraj, 27 stycznia 2009

Toyota będzie wykorzystywać więcej niestandardowych form dotarcia do klienta

Plany marketingowe Toyota Motor Poland mogą być znacznie bardziej dynamiczne niż dotychczas, jednak firma nie ujawnia poziomu tegorocznych wydatków reklamowych....

Kraj, 19 stycznia 2009

Tetsuya Tekanaka nowym prezesem Toyota Motor Poland

Tetsuya Tekanaka został nowym prezesem Toyota Motor Poland. Zastąpił Hiroshi Kono, który po czterech latach kierowania polskim oddziałem odchodzi do...

Kraj, 13 stycznia 2009

Toyota wspiera reklamą premierę nowego modelu Avensis

Toyota Motor Poland wspiera kampanią reklamową premierę nowego modelu samochodu Toyota Avensis. Częścią kampanii są niestandardowe działania realizowane przez New...

Kraj, 9 grudnia 2008

Bank Millennium oraz Piotr i Paweł wspierają telemarketingiem kartę kredytową

Bank Millennium oraz sieć delikatesów Piotr i Paweł wspierają telemarketingiem cobrandowaną kartę kredytową. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma telemarketingowa...

Kraj, 21 listopada 2008

Paprika pracuje przy premierze nowego modelu Toyoty Avensis

Agencja Paprika wygrała przetarg Toyota Motor Poland na organizację polskiej premiery nowego modelu Toyoty Avensis. Impreza odbędzie się w tym...

Kraj, 31 lipca 2008

Toyota w kampanii informuje o niższych cenach swoich aut

Toyota Motor Poland prowadzi kampanię reklamową informującą o repozycjonowaniu cenowym wszystkich swoich modeli. Koncern obniżył ceny samochodów osobowych średnio o...

Kraj, 8 maja 2008

Wkrótce rusza kampania Mazdy; Baczkowski dyrektorem marketingu

Mazda Motor Poland, która oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce 26 maja br., planuje także kampanię reklamową. Trzy dni przed inauguracją...

Kraj, 31 marca 2008

New Look Advertising realizuje promocję Toyoty Auris na stacjach Shella

New Look Advertising, firma zajmująca się m.in. realizacją projektów z zakresu ambient mediów, realizuje dla Toyota Motor Poland niestandardową kampanię...

Kraj, 31 października 2007

Toyota pozycjonuje nową Corollę klasę wyżej

W trwającej właśnie kampanii reklamowej nowa Corolla z portfolio Toyoty pozycjonowana jest klasę wyżej. Komunikat reklamowy ukierunkowany jest właśnie na...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Toyota planuje kontynuację działań pod parasolem "Złotej ery"

Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland planuje na jesień br. kontynuację działań pod hasłem "Złota era Toyoty". Przypomnijmy, że pod tym...

Kraj, 2 sierpnia 2007

Lexus szykuje premierę nowej generacji LS600, zorganizuje czwartą edycję Lexus Fashion Night

Lexus (Toyota Motor Poland) szykuje się na wrzesień do najważniejszego tegorocznego wydarzenia dla tej marki - premiery samochodu LS600H, nowej...

Kraj, 31 lipca 2007

Rainer realizuje projekt media relations dla Neolit Media

Firma public relations Rainer Communication realizuje projekt z zakresu media relations dla firmy reklamy zewnętrznej Neolit Media, jednego z większych...

Kraj, 11 czerwca 2007

Byss.pl realizuje projekty dla Carlsberg Polska i Toyoty

Agencja interaktywna Byss.pl zaprojektowała nowy serwis korporacyjny dla grupy Carlsberg Polska. Serwis WWW zyskał nową szatę graficzną, a także architekturę...

Kraj, 16 maja 2007

Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka dyrektorami kreatywnymi DDB Warszawa

Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka objęli stanowiska deputy creative directors w agencji reklamowej DDB Warszawa. Wspólnie z Marcinem Mroszczakiem, dyrektorem...

Kraj, 28 marca 2007

Michał Krejza dyr. zarządzającym Team One

Michał Krejza został dyrektorem zarządzającym Team One, agencji reklamowej z grupy Saatchi & Saatchi. Krejza pracował przez ostatnie osiem lat...