M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Toyota (marka)"

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Kraj, 19 lutego 2018

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

Kraj, 9 stycznia 2018

Piotr Osiński ECD w Wunderman MENA w Dubaju

Associate creative director z Saatchi & Saatchi IS zmienia agencję.

Kraj, 8 listopada 2017

Unique One z loterią dla Nestle

Na terenie placówek sieci Kaufland marka organizuje loterię, w której można wygrać auto Toyoty.

Kraj, 7 września 2017

Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM Awards 2017

Znamy pierwsze wyróżnienia organizatora w konkursie reklamy radiowej adFM Awards .

Kraj, 27 lipca 2017

The & Partnership zatrudnia Andrego Moreirę jako szefa kreacji dla Toyoty

Do tej pory pracował jako global creative director w Havasie.

Kraj, 6 kwietnia 2017

Jakub Przeszłowski i Tomasz Zieliński w Ogilvy & Mather

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 22 grudnia 2016

Stars pracuje dla Toyoty

Kolejny klient z branży motoryzacyjnej.

Kraj, 20 grudnia 2016

Dwie nowe osoby w kreacji agencji Maciaszczyk

Pracę w agencji rozpoczynają Anna Ulatowska oraz Bartłomiej Brede.

Kraj, 6 marca 2015

Sebastian Umiński przechodzi do Ogilvy & Mather

Przez ostatnie sześć lat pracował w Interactive Solutions Saatchi & Saatchi jako innovation development director.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Volkswagen w 2014 sprzedał ponad 10 milionów aut

Grupa Volkswagen AG w ubiegłym roku sprzedała ponad 10 milionów samochodów. Ten cel miał zostać osiągnięty dopiero za cztery lata.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Zagranica, 23 lipca 2014

Toyota z azjatycką "Macareną"

W Azji wystartowała nowa kampania samochodu, która ma docierać do młodych ludzi.

Kraj, 17 lipca 2014

Consulting & More ma nowego account managera

Do zespołu dołącza Mariusz Walczak, wcześniej firma zatrudniła Ewelinę Roguską.

Kraj, 24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

Kraj, 9 sierpnia 2013

Filip Berendt deputy creative directorem Tribal DDB

Kolejne zmiany w strukturach agencji.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Toyota Bank rozdaje paliwo

Toyota Bank organizuje promocję dla właścicieli samochodów marek Toyota i Lexus. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja K2.

Zagranica, 27 marca 2013

Branża motoryzacyjna jednoczy siły na Wyspach

Producenci samochodów proszą rząd o pomoc w inauguracji kampanii promującej ekologiczne samochody.

Zagranica, 31 stycznia 2013

Toyota mówi "nie" monotonii

W Niemczech marka zwiększa nacisk na promocję modelu Auris.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Przetargi, 11 stycznia 2012

Dwa domy mediowe walczą o Toyotę

Finał przetargu zaplanowano na początek lutego br.

Kraj, 19 grudnia 2011

Zmiany na szczeblu kierowniczym w Toyocie

Mają wzmocnić strukturę operacyjną firmy, a w konsekwencji umacniać pozycję marek Toyota i Lexus na polskim rynku motoryzacyjnym.

Kraj, 14 listopada 2011

Andrzej Kownacki awansuje w San Markos

Będzie drugim - obok Tomasza Chojnackiego - dyrektorem kreacji w agencji.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 14 stycznia 2011

Toyota i Lexus reorganizują PR

Jan Okulicz, dotychczasowy szef działu, przechodzi na emeryturę.

Kraj, 8 listopada 2010

Aneta Szeweluk-Skarbek w dziale kreacji DDB

Jako senior art director ma pracować w zespole z Franciszkiem Toeplitzem, senior copywriterem.

Kraj, 25 października 2010

Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym w San Markos

Kreacją agencji będzie zarządzał wraz z Tomaszem Chojnackim.

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

Kraj, 17 czerwca 2010

Cebra - nowe analizy siły celebrytów

Millward Brown SMG/KRC wprowadza na rynek badania marek i znanych osób o nazwie Cebra. Pozwalają one na wyłonienie odpowiednich par jak znana osoba + marka.

Kraj, 28 maja 2010

Sadowska pierwszą polską ambasadorką Priusa

Dziennikarka będzie promowała hybrydową Toyotę w Polsce.

Zagranica, 25 lutego 2010

Nokia marką najbardziej godną zaufania na świecie i w Polsce

Nokia i Pampers najbardziej zaufanymi markami na świecie - wynika z badania TrustR przeprowadzonego przez firmy The Futures Group i...

Kraj, 27 stycznia 2010

W kwietniu ruszy kampania Alto, nowego auta mini od Suzuki

Suzuki Motor Poland rozpoczyna na polskim rynku sprzedaż modelu Alto. To najmniejsze auto w ofercie Suzuki. Pozycjonowane jest w segmencie...

Kraj, 18 września 2009

Suzuki znów blisko Brodzik, teraz w "Domu nad rozlewiskiem"

Suzuki Motor Poland konsekwentnie inwestuje w działania z wykorzystaniem kontentu serialowego. Marka wystąpi jako sponsor użyczeniowy w nowym serialu TVP...

Zagranica, 10 marca 2009

Toyota, Honda i Sony w czołówce najdroższych japońskich marek

Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....

Kraj, 21 listopada 2008

Paprika pracuje przy premierze nowego modelu Toyoty Avensis

Agencja Paprika wygrała przetarg Toyota Motor Poland na organizację polskiej premiery nowego modelu Toyoty Avensis. Impreza odbędzie się w tym...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Skoda informuje w kampanii o obniżce cen

Skoda Auto Polska jest kolejnym koncernem samochodowym, który obniża na polskim rynku ceny swoich aut. Przypomnijmy, że wcześniej obniżki wprowadziły...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Według Gemiusa co czwarty internauta chce kupić w ciągu roku auto

Jak wynika z raportu Gemiusa "Internauci a rynek samochodów nowych i używanych", niemal co czwarty internauta (23 proc.) wyraża chęć...

Kraj, 14 stycznia 2008

Toyota wyprzedziła Skodę w liczbie sprzedanych aut w ub.r.

Liderem rynku nowych aut osobowych pod względem ich sprzedaży w 2007 r. jest Toyota - wynika z najnowszego zestawienia Instytutu...

Kraj, 11 grudnia 2007

O blisko 23 proc. wzrosła sprzedaż nowych aut w br. - wynika z danych SAMAR-u

W okresie styczeń-listopad br. o 22,75 proc. wzrosła sprzedaż nowych samochodów w Polsce w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego...

Kraj, 11 grudnia 2007

PIA wprowadza automatyczny system do zarządzania nośnikami

Polonia Indoor Advertising (PIA), agencja specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadziła automatyczny system do zarządzania swoją siecią 9 tys. nośników...

Kraj, 7 listopada 2007

Debiut nowego Lancera wesprze kampania

Nowy model Mitsubishi Lancer Sedan zadebiutuje na polskim rynku w połowie listopada br. Premierę auta wesprze kampania na outdoorze i...

Zagranica, 5 września 2007

Toyota bierze na celownik Chiny i Indie

Toyota Motor spogląda w kierunku lukratywnych rynków, takich jak Chiny, Indie czy inne szybko rosnące regiony świata. Rozwój biznesu na...

Zagranica, 25 czerwca 2007

Nintendo, Joost, Preta a Manger - Richard Dale z Leo Burnett wskazuje marki najlepiej "czujące" nowe media

Nintendo, Pret a Manger i Joost zostały wskazane jako marki najlepiej korzystające z możliwości, jakie dają nowe media (na czele...

Kraj, 10 maja 2007

Amica, PKO BP, Orange wybrane przez Polaków w sondażu European Trusted Brands 2007

Złotymi i Kryształowymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Zagranica, 22 listopada 2006

George Clooney zagrał w reklamie Nespresso

George Clooney wystąpił w telewizyjnej reklamie Nespresso, marki kawy należącej do Nestle. Spot wyprodukowany został przez McCann Erickson Paris, a...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Zagranica, 6 września 2006

Screenvision uruchamia usługę ułatwiającą prowadzenie kampanii paneuropejskich

Agencja Screenvision zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w kinach uruchomiła nową usługę mającą ułatwić marketerom prowadzenie paneuropejskich kampanii reklamowych. Nowa...