M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Toyota (firma)"

Kraj, 4 grudnia 2017

Ida Jabłońska zakłada impresariat Dreamers

Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.

Kraj, 17 listopada 2017

IMM: Najwięcej na reklamę wydali producenci leków

W październiku wydatki reklamowe Aflofarmu były dwuipółkrotnie wyższe niż Lidla i prawie pięciokrotnie wyższe niż Volkswagena.

Zagranica, 4 października 2017

Stany Zjednoczone: wzrost sprzedaży samochodów we wrześniu

Przyczyniły się do tego duże upusty cenowe i zwiększony popyt na samochody po spustoszeniu wywołanym przez huragan Harvey pod koniec sierpnia br.

Zagranica, 28 września 2017

Toyota przygotowała pierwszą kampanię z The & Partnership

Producent samochodów rusza z paneuropejską kampanią, w której zachęca do wyboru silników hybrydowych.

Kraj, 27 września 2017

Mateusz Wisznicki w zespole 180heartbeats + J. v. M.

Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 27 lipca 2017

Roman Dudziński awansuje w strukturach Carat Polska

Obejmie stanowisko digital development managera.

Zagranica, 21 czerwca 2017

Toyota najcenniejszą marką samochodową

Największy wzrost wśród marek z pierwszej dziesiątki, o 32 proc., zanotowała Tesla.

Zagranica, 13 czerwca 2017

Saatchi & Saatchi LA dla Toyoty

Kampania, której główną koncepcją jest igranie z czasem, wystartowała w postaci krótkometrażowych filmów przygotowanych dla marki.

Zagranica, 23 maja 2017

Superkomputer IBM stworzył reklamy dla Toyoty

Po odpowiednim "przeszkoleniu" Watson, superkomputer IBM, wyprodukował tysiące tekstów na temat Mirai, nowego superauta Toyoty.

Kraj, 14 lutego 2017

W ramach GroupM powstaje M/Six - zespół skierowany do obsługi Toyoty

Jak wynika z naszych ustaleń, teamem pokieruje Jakub Klimczyk, dotychczasowy integrated communication director w MEC. Prowadzona jest rekrutacja do zespołu M/Six w Polsce na stanowiska head of planning i head of digital strategy.

Zagranica, 31 stycznia 2017

Volkswagen wyprzedza Toyotę pod względem globalnej sprzedaży

Volkswagen w minionym roku sprzedał o 135 tys. samochodów więcej niż Toyota.

Kraj, 30 stycznia 2017

Toyota po 20 latach rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce

To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.

Zagranica, 25 stycznia 2017

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

Kraj, 28 listopada 2016

Trzech reżyserów z rostera Papaya Films łączy siły

Stworzyli film dla wódki Wyborowa.

Zagranica, 8 listopada 2016

The & Partnership przejmuje budżet kreatywny i mediowy Toyoty

Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.

Kraj, 20 lipca 2016

Z OS3 i Papaya Films do domu produkcyjnego F25

Katarzyna Radziszewskaja oraz Piotr Kornobis dołączają do zespołu.

Kraj, 15 lipca 2016

PHD Media Direction zaprasza do Rywalizacji na Maxa

Agencja zbiera środki na kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.

Kraj, 14 czerwca 2016

Trzy nowe osoby w Caracie

Do agencji dołączają Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Maciej Mszyca digital managerem w PHD Media Direction

Poprzednio pracował w domu mediowym Vizeum.

Kraj, 22 marca 2016

Kamil Frączek w kreacji Insignii

Nowy graphic designer dołącza do agencji.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 27 stycznia 2016

Paweł Żeleźniak creative directorem w Comfiturze

Agencja wzmacnia zespół kreacji.

Kraj, 20 stycznia 2016

Szymon Rajca w Walk Digital

Senior digital designer dołączył do agencji.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Kraj, 21 października 2015

Wystartowała czterowymiarowa kampania Toyoty

Działania zaplanowano na sześć tygodni.

Zagranica, 14 września 2015

Toyota dla fanów sportu

Wystartowała jesienna odsłona kampanii dla Toyoty autorstwa Saatchi & Saatchi.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Łukasz Borak w Volvo Car Poland

Przez ostatnie lata związany był z PSA. Wcześniej pracował również w ZOG-u.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Zagranica, 17 kwietnia 2015

Toyota prognozuje 22,6 mld euro zysku operacyjnego

Japoński producent zapowiada zakończenie roku fiskalnego rekordowym zyskiem operacyjnym w wysokości 22,6 mld dol.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 9 grudnia 2014

Value Media: wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 10 proc.

Telewizja to wciąż najważniejsze medium dla tej branży, ale najdynamiczniej rosną wydatki w internecie - wynika z raportu.

Kraj, 25 listopada 2014

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Awanse w londyńskim oddziale Saatchi

Rob Potts i Andy Jex dostali awanse na stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Zagranica, 4 marca 2014

Apple prezentuje najnowszy system CarPlay

Innowacyjne narzędzie pozwala zintegrować telefon z systemem nawigacyjnym w samochodzie.

Zagranica, 11 lutego 2014

Toyota zaprzestaje produkcji w Australii

Pracę straci 2,5 tys. ludzi, a przemysł samochodowy w Australii przestanie istnieć.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Zagranica, 20 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pokieruje zespołem "Total Toyota"

Toyota tworzy globalny, multikulturowy zespół marketingowy.

Kraj, 21 listopada 2013

Włodzimierz Zientarski w reklamie Toyoty [wideo]

Rusza kampania wyprzedażowa rocznika 2013.

Kraj, 29 października 2013

Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

W wyniku transakcji Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako executive vice-president.

Zagranica, 10 września 2013

Publicis kupuje digitalową agencję w Kanadzie

TPM Communications wejdzie w skład lokalnego oddziału Saatchi & Saatchi.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Łukasz Gromkowski w dziale kreacji Lowe Warsaw

Agencja ma nowego copywritera.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Anna Rabczuk account directorem w Interactive Solutions

Pokieruje jednym z lokalnych zespołów obsługi klienta w Interactive Solutions.

Kraj, 18 lutego 2013

Adrian Samborski w 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego business development directora.

Zagranica, 26 listopada 2012

Toyota z kampanią dla kociarzy

W Nowej Zelandii Toyota wykorzystuje emocje kierowców kociarzy.

Kraj, 23 października 2012

Grzegorz Majewski w PHD MD

Zajmie się planowaniem i zakupem powierzchni w internecie dla Toyoty.

Zagranica, 19 czerwca 2012

Microsoft wprowadza reklamy kierowane gestami

Projekt opiera się na technologii Kinect.

Zagranica, 25 maja 2012

Red Bull z QR kodem

Red Bull zdecydował się na wprowadzenie w Wielkiej Brytanii limitowanej edycji puszek z QR kodem.

Zagranica, 23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.