M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Toyota (firma)"

Kraj, 21 października 2015

Wystartowała czterowymiarowa kampania Toyoty

Działania zaplanowano na sześć tygodni.

Zagranica, 14 września 2015

Toyota dla fanów sportu

Wystartowała jesienna odsłona kampanii dla Toyoty autorstwa Saatchi & Saatchi.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Łukasz Borak w Volvo Car Poland

Przez ostatnie lata związany był z PSA. Wcześniej pracował również w ZOG-u.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Zagranica, 17 kwietnia 2015

Toyota prognozuje 22,6 mld euro zysku operacyjnego

Japoński producent zapowiada zakończenie roku fiskalnego rekordowym zyskiem operacyjnym w wysokości 22,6 mld dol.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Kraj, 9 grudnia 2014

Value Media: wydatki na reklamę samochodów wzrosły o 10 proc.

Telewizja to wciąż najważniejsze medium dla tej branży, ale najdynamiczniej rosną wydatki w internecie - wynika z raportu.

Kraj, 25 listopada 2014

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Awanse w londyńskim oddziale Saatchi

Rob Potts i Andy Jex dostali awanse na stanowiska dyrektorów kreatywnych.

Zagranica, 4 marca 2014

Apple prezentuje najnowszy system CarPlay

Innowacyjne narzędzie pozwala zintegrować telefon z systemem nawigacyjnym w samochodzie.

Zagranica, 11 lutego 2014

Toyota zaprzestaje produkcji w Australii

Pracę straci 2,5 tys. ludzi, a przemysł samochodowy w Australii przestanie istnieć.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Zagranica, 20 grudnia 2013

Saatchi & Saatchi pokieruje zespołem "Total Toyota"

Toyota tworzy globalny, multikulturowy zespół marketingowy.

Kraj, 21 listopada 2013

Włodzimierz Zientarski w reklamie Toyoty [wideo]

Rusza kampania wyprzedażowa rocznika 2013.

Kraj, 29 października 2013

Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

W wyniku transakcji Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako executive vice-president.

Zagranica, 10 września 2013

Publicis kupuje digitalową agencję w Kanadzie

TPM Communications wejdzie w skład lokalnego oddziału Saatchi & Saatchi.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Łukasz Gromkowski w dziale kreacji Lowe Warsaw

Agencja ma nowego copywritera.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Anna Rabczuk account directorem w Interactive Solutions

Pokieruje jednym z lokalnych zespołów obsługi klienta w Interactive Solutions.

Kraj, 18 lutego 2013

Adrian Samborski w 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego business development directora.

Zagranica, 26 listopada 2012

Toyota z kampanią dla kociarzy

W Nowej Zelandii Toyota wykorzystuje emocje kierowców kociarzy.

Kraj, 23 października 2012

Grzegorz Majewski w PHD MD

Zajmie się planowaniem i zakupem powierzchni w internecie dla Toyoty.

Zagranica, 19 czerwca 2012

Microsoft wprowadza reklamy kierowane gestami

Projekt opiera się na technologii Kinect.

Zagranica, 25 maja 2012

Red Bull z QR kodem

Red Bull zdecydował się na wprowadzenie w Wielkiej Brytanii limitowanej edycji puszek z QR kodem.

Zagranica, 23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 18 stycznia 2012

Andrzej Kownacki samodzielnie pokieruje kreacją w San Markos

Kownacki jako dyrektor kreatywny pokieruje pracą działu creative & multimedia. Tomasz Chojnacki, dotychczasowy drugi dyrektor kreatywny, jest teraz partnerem spółki.

Kraj, 17 stycznia 2012

Sprostowanie: PHD Media Direction w przetargu Toyoty

W przetargu na obsługę Toyota Motor Poland bierze udział PHD Media Direction.

Przetargi, 16 stycznia 2012

Media Direction OMD i ZOG walczą o Toyotę

W konkursie o budżet Toyoty nie bierze udziału MEC.

Kraj, 6 grudnia 2011

Toyota i BMW zawarły sojusz ekologiczny

Obaj marketerzy będą współpracować przy tworzeniu nowych zaawansowanych technologii.

Kraj, 24 października 2011

ZOG broni budżetów i wspiera rozwój Perfomicsa

Priorytetem agencji na najbliższe miesiące jest utrzymanie klientów i rozwój Perfomicsa, który skupi wszelką obsługę interaktywną.

Kraj, 18 października 2011

Lexus rezygnuje z Lexus Fashion Night

Formuła tej gali się wyczerpała - poinformowała nas Monika Małek, PR manager marki Lexus.

Kraj, 6 września 2011

Agora uruchamia firmę SociAll

Nowy podmiot będzie się specjalizować w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach. Ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów mediowych i firm z sektora MŚP.

Kraj, 6 września 2011

Jakub Potrzebowski odchodzi z ZOG-u

Nowym prezesem ZenithOptimedia Group została Monika Bronowska. Po 16 latach z firmą rozstaje się Jakub Potrzebowski.

Kraj, 6 września 2011

Ars Thanea wzmacnia dział kreacji

Krzysztof Rejek objął w agencji stanowisko senior designera.

Zagranica, 12 sierpnia 2011

Toyota rusza z kampanią za 7,5 mln funtów

Paneuropejska kampania Yarisa będzie ukierunkowana na młodych. W Polsce model też będzie promowany.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Z Saatchi do Change Integrated

Ewa Cieniak objęła w agencji stanowisko head of design.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Change Integrated rozbudowuje struktury związane z usługami interaktywnymi.

Kraj, 19 lipca 2011

Kolejna edycja Letniego Konkursu Cinema City

W ciągu tygodnia zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników konkursu.

Kraj, 19 maja 2011

Wawel rozdaje torby, netbooki i Aygo

Do wygrania jest ponad 10 tys. nagród, a promocja wsparta będzie działaniami w prasie handlowej, materiałami POS oraz kampanią promocyjną w telewizji i w radiu.

Zagranica, 14 kwietnia 2011

Toyota pierwszym reklamodawcą w "Monopoly Millionaires"

Marketer podpisał umowę o współpracy z Electronic Arts (EA), która wprowadziła do Facebooka grę "Monopoly".

Artykuły weekendowe, 4 marca 2011

Toyota też czuje moc [WIDEO]

Reklama Volkswagena "The Force" cieszyła się dużą popularnością w internecie. Równie dobrze radzi sobie jej parodia. W roli głównej - Toyota.

Kraj, 11 lutego 2011

Kampania Unilevera na nośnikach Headz

Headz Marketing Partner, dostawca wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej, realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną "Gorący Kubek" w największych polskich kurortach narciarskich.

Zagranica, 27 grudnia 2010

Lexus repozycjonuje markę

Marka motoryzacyjna ma być wspierana strategią opartą na idei "nowoczesnego luksusu".

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Rok silnych doznań

O najważniejszych wydarzeniach mijającego roku pisze Mariusz Pleban, właściciel i prezes Multi Communications.

Zagranica, 7 grudnia 2010

DDB zwycięża w konkursie Green Awards

Chiński oddział sieci zdobył grand prix konkursu reklamowego, w którym wyróżniono najlepsze prace dotyczące troski o środowisko naturalne.

Zagranica, 5 listopada 2010

Coca-Cola, Toyota i Dell na short-liście Green Awards

Organizatorzy konkursu ogłosili nominacje w piątej edycji konkursu.

Kraj, 26 października 2010

Sales Link tworzy nowe stanowisko

Stanowisko head of concept w strukturach agencji objął Bartek Kmieć.

Zagranica, 13 października 2010

Jay Chiat Awards 2010 wyróżniło strategów

Best Buy, LG i Toyota znalazły się wśród nagrodzonych podczas tegorocznej edycji festiwalu, w której wyróżniono najlepsze prace strategiczne.

Zagranica, 11 sierpnia 2010

NBA szuka partnera w Europie

Amerykańska zawodowa liga koszykówki NBA chce nawiązać współpracę z firmą, która będzie wspierać jej projekty marketingowe w Europie.