M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TP (marka)"

Kraj, 10 listopada 2015

Orange prezentuje nowy format reklamowy

Zamiast Rodzinka.pl będzie cała kamienica. Serce i Rozum, kartofel Nju.Mobile i Robert Górski z Orange na Kartę zostają jako odrębne formaty. Za projekt i wdrożenie nowej platformy komunikacji Orange odpowiadają wspólnie m.in. agencje: Publicis, VML oraz Initiative.

Kraj, 19 marca 2013

T-Mobile zapowiada dalsze cięcie budżetu mediowego

Wydatki netto mają spaść w tym roku "dwucyfrowo".

Kraj, 3 stycznia 2013

Orange największym reklamodawcą telewizyjnym 2012 r.

Nielsen podsumowuje miniony rok w telewizji.

Kraj, 26 lipca 2012

Orange wydał na reklamy w I poł. br. o 50 proc. więcej, a Plus - o 30 proc. mniej

Pierwsza połowa roku przyniosła znaczące zmiany w poziomie wydatków reklamowych firm telekomunikacyjnych.

Kraj, 24 lipca 2012

Polski Orange wyznacza nowe trendy w globalnej komunikacji marki

Orange zgodził się, by w polskiej reklamie wystąpiła celebrytka, a rodzimy oddział firmy zapowiada, że może to kontynuować w przyszłości.

Kraj, 10 lipca 2012

W obrębie Grupy And More rozpoczyna działalność Brainlab

Butik badawczo-strategiczny Brainlab zajmuje się badaniami marketingowymi i doradztwem strategicznym.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Orange wprowadza ofertę "no limits"

Po 20 latach żegnamy markę TP.

Kraj, 4 kwietnia 2012

TP ujawnia szczegóły przeprowadzki do Orange

Serce i Rozum zabierają ze sobą Panią Piloto, Laptopo i Telefono, mysz oraz owcę Dolores.

Kraj, 2 kwietnia 2012

Serce i Rozum przechodzą do Orange [wideo]

Do 30 czerwca marka Orange zastąpi markę TP, Serce i Rozum jednak zostają.

Kraj, 27 marca 2012

Krzysztof Rejek w Interactive Solutions

Art director wraca do agencji.

Kraj, 15 marca 2012

Czy Serce i Rozum zagrają w pomarańczowych koszulkach?

TP ma dylemat - jak zaadaptować format reklamowy Serca i Rozumu do komunikacji marki Orange.

Przetargi, 12 marca 2012

TP zaprasza agencje do przetargu interaktywnego

Wiodącą agencją Telekomunikacji Polskiej w zakresie online jest Adv.pl.

Kraj, 12 marca 2012

TP zmienia się w Orange; Serce i Rozum wysłani na urlop

Marka TP może zostać zastąpiona przez Orange już niebawem. Na razie operator wysłał Serce i Rozum na urlop. W góry.

Kraj, 17 lutego 2012

Polkomtel obciął wydatki reklamowe w ub.r. o jedną czwartą

Cały sektor telekomunikacyjny wydał w mediach o 0,5 mld zł mniej, w ujęciu cennikowym.

Kraj, 11 stycznia 2012

Serce i Rozum mają zostać po rebrandingu

Rebranding TP na Orange został przesądzony, ale termin jego przeprowadzenia pozostaje niepewny.

Kraj, 25 listopada 2011

Serce i Rozum śpiewają włoskie przeboje [WIDEO]

Tym razem bohaterowie marki TP śpiewają w rytm przeboju Adriano Celentano.

Kraj, 2 sierpnia 2010

MEC będzie obsługiwał TP do końca 2012 r.

Grupa TP zdecydowała o przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Konkurent Paybacka?

Francuska grupa LaSer planuje wprowadzenie w Polsce lojalnościowego programu wielopartnerskiego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 13 kwietnia 2010

TP chce być szybsza, a Orange ma być największy

Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.

Kraj, 22 stycznia 2010

Telekomy wydały więcej na reklamę, poza kilkoma wyjątkami

Z monitoringu wydatków reklamowych Expert Monitora, który nie uwzględnia rabatów udzielanych na rynku, wynika, że największe firmy telekomunikacyjne w kraju...

Kraj, 21 grudnia 2009

Publicis wiodącą marką TP, a Leo Burnett - Orange; TP kończy współpracę z Testardo

Telekomunikacja Polska SA zdecydowała, że w przyszłym roku wiodącą agencją, która będzie realizować projekty ATL dla TP, będzie Publicis. Jednocześnie...

Kraj, 13 czerwca 2007

Nominacje w połączonych strukturach marketingu TP SA i Orange

Bartosz Dobrzyński, dotychczasowy szef usług BtoC (dyr. biura rynku masowego) PTK Centertel, awansował i obejmuje stanowisko dyrektora pionu marketingu telefonii...

Przetargi, 25 maja 2005

TP SA wybierze nową agencję reklamową

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) ogłosiła przetarg na obsługę swojego budżetu kreatywnego. Zaprosiła pięć agencji: oprócz dotychczas obsługujących operatora agencji...