M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TP (firma)"

Kraj, 2 lipca 2015

Arkadiusz Wójcik pokieruje działem IM w Samsung Electronics Polska

Do jego obowiązków należeć będzie m.in. tworzenie i realizacja strategii oraz kompleksowe zarządzanie sprzedażą produktów mobilnych.

Kraj, 20 lipca 2012

Z Polkomtela do PGE

Wojciech Gembalczyk division directorem w spółce.

Kraj, 15 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat szuka bohaterów marki w Facebooku

Operator ogłasza konkurs na stworzenie postaci bohaterów swojej marki - autor najlepszej otrzyma 5 tys. zł.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Serce i Rozum wyprzedzają Allegro

Fan page Telekomunikacji Polskiej został liderem brandowych stron fanowskich według danych Socialbakers.

Kraj, 23 lutego 2012

BBC chce być jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce

Główne cele polskiego oddziału BBC Worldwide to zwiększenie dystrybucji kanałów oraz wzmocnienie wizerunku marki jako medium dostarczającego rozrywkę. W tym roku nadawca nie planuje wprowadzenia nowych kanałów.

Kraj, 16 lutego 2012

Kompetencje mobilne w AtomClick

Aplikacja na telefony Android ma pokazywać klientom możliwości agencji.

Kraj, 13 stycznia 2012

Laurens Coster personalnie

Powstała agencja specjalizująca się w marketingu spersonalizowanym.

Kraj, 7 grudnia 2011

Serce i Rozum w grze na komórkach

Postaci z reklamy TP trafiły do wizerunkowej gry mobilnej.

Kraj, 2 listopada 2011

TP daje w abonamencie

Euro RSCG 4D przygotowała internetową kampanię TP skierowaną do właścicieli firm "Mam w abonamencie".

Kraj, 18 października 2011

Serce i Rozum triumfują na Effie Awards 2011

Ogilvy - Agencją Roku, MEC - Domem Mediowym Roku. Grand prix dla Telekomunikacja Polska SA, Publicis i MEC za kampanię "Dociekliwe Serce".

Kraj, 15 września 2011

Payback realizuje projekt Złoty Kupon [WIDEO]

Nowa akcja programu premiuje jednoczesne zakupy u wielu partnerów.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Rozum z kryzysem wieku średniego [WIDEO]

TP rozpoczęło nową odsłonę kampanii "Serce i Rozum".

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Kraj, 28 marca 2011

Orange.pl poszerza ofertę telewizyjną

W portalu jest już dostępnych dziewięć kanałów telewizyjnych.

Kraj, 8 lutego 2011

Natalia Sperkowska w dziale kreacji BTL Point Group

W strukturach agencji objęła stanowisko copywritera.

Kraj, 26 stycznia 2011

Nowa dyrektor marketingu w IDMnet

Joanna Malec ma duże doświadczenie w pracy w domach mediowych.

Kraj, 4 stycznia 2011

Mocniejsza strategia w Grey

Marcin Ejsmont wraca do strategii Grey Group.

Kraj, 8 grudnia 2010

Iwona Kossmann przechodzi do mediów

Międzynarodowy koncern mediowy ma być nowym miejscem pracy prezes Deni Cler.

Kraj, 7 grudnia 2010

Iwona Kossmann odchodzi z Deni Cler

Ze spółką była związana od dwóch lat.

Kraj, 1 października 2010

LaSer stworzy konkurencję dla Paybacka

Francuska grupa planuje stworzenie programu lojalnościowego wzorowanego na znanym programie S'Miles.

Kraj, 7 września 2010

Bieganie między budkami z Nike

"Nike Grid" to najnowsza gra dla biegaczy w Warszawie.

Kraj, 31 sierpnia 2010

PBS DGA realizuje pierwsze projekty badań In-Sight

W analizie produkty lub usługi prezentowane są respondentom w formie graficznej, np. plakatu reklamowego, opakowania, prezentacji oferty. Badanie ma poszerzać tradycyjne metody pre- i post-testów materiałów reklamowych czy też opakowań.

Kraj, 20 lipca 2010

PBS inwestuje w badania jakościowe

W sopockiej firmie badawczej PBS DGA powstała nowa marka badań jakościowych PBS Qual. Szefową nowej struktury została Joanna Kwiatkowska.

Kraj, 13 lipca 2010

Maciej Lissowski w Publicis

Dotychczasowy szef Ogilvy Action obejmie funkcję deputy managing directora w Publicis.

Artykuły weekendowe, 18 czerwca 2010

Dzień po dniu

Informacje z ostatniego tygodnia komentuje Rafał Baran, CEO Grey Group Poland.

Kraj, 10 czerwca 2010

Podbielski i Królicki w San Markos

Do agencji San Markos dołączył nowy, doświadczony team kreatywny.

Kraj, 26 maja 2010

Orange uruchomi własny portal

Polski Orange wzorem m.in. brytyjskiego i francuskiego w miejsce witryny firmowej uruchomi własny portal ogólnotematyczny i będzie sprzedawał w nim reklamy.

Kraj, 20 maja 2010

Tribal DDB zatrudnił nowe osoby

Karol Stefański i Karol Karbownik w zespole agencji.

Kraj, 10 maja 2010

At Media ze stacjami Orange Sport

Orange Sport oraz Orange Sport Info od czerwca w ofercie At Mediów.

Kraj, 12 lutego 2010

Info-TV-FM obniża ceny za telewizję mobilną

Info-TV-FM, spółka, która wdraża projekt telewizji mobilnej DVB-H, zmodyfikowała ofertę cenową. Info-TV-FM jest operatorem hurtowym i nie może świadczyć tej...

Przetargi, 10 lutego 2010

MediaCom wygrał budżet Playa, Netia nie podjęła decyzji

MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową Playa (P4). W najbliższym czasie przejmie obsługę wartego 246 mln zł (dane cennikowe...

Kraj, 29 stycznia 2010

Netia chce mieć swoją drużynę piłkarską

Operator telekomunikacyjny Netia chce mieć własną drużynę piłkarską. Nawet więcej niż drużynę - reprezentację. Tyle że reklamową. Z początkiem lutego...

Kraj, 12 listopada 2009

Marki AmRestu mogą dołączyć do programu Payback

Marki AmRestu mogą dołączyć do programu lojalnościowego Payback - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji ostateczna umowa w tej sprawie...

Kraj, 14 października 2009

Kolejni partnerzy dołączą do programu Payback w lutym lub marcu 2010 r.

Kolejni partnerzy programu lojalnościowego Payback pojawią się w lutym lub marcu przyszłego roku. Operator programu - firma Loyalty Partner -...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 16 września 2009

Payback chce pozyskać w ciągu roku 3-5 mln uczestników

Nowy program bonusowy Payback chce pozyskać w ciągu roku 3-5 mln uczestników. Projekt, który nagradza konsumentów za zakupy i usługi...

Kraj, 4 września 2009

Koledzy i Rossegger łączą się i tworzą grupę komunikacyjną

Agencja reklamowa Koledzy i agencja marketingu zintegrowanego Rossegger połączą się. Obie firmy zamierzają utworzyć Grupę Koledzy Rossegger, która ma świadczyć...

Kraj, 6 sierpnia 2009

Orange Sport poszerza programming, a Orange Sport Info - dystrybucję

Wraz ze startem nowego sezonu ligowego w Polsce stacja sportowa Orange Sport poszerza swoją ramówkę. Od poniedziałku do czwartku w...

Przetargi, 31 lipca 2009

Euro RSCG zdobyła budżet TP

Agencja public relations Euro RSCG Sensors wygrała przetarg na stałą obsługę public relations dla marki Orange. Będzie też jedną z...

Kraj, 15 lipca 2009

CAM Media wyposaża stołeczne przejście podziemne w backlighty

37 backlightów LED pojawi się w przejściu podziemnym przy rondzie Dmowskiego w Warszawie. CAM Media, które obsługuje reklamowo to przejście,...

Kraj, 14 lipca 2009

Grzechnik i Kubczak przeszli z Testardo Gram do Argonauts

Do agencji interaktywnej Argonauts (Grey Group Poland) dołączyli account manager Katarzyna Grzechnik i junior art director Michał Kubczak. Oboje wcześniej...

Kraj, 14 lipca 2009

Paweł Merecz szefem kreacji w Mather/SoHo; Tomasz Zieliński opuszcza agencję

Na początku sierpnia br. Paweł Merecz obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Mather Communications/SoHo Square. W reklamie pracuje od blisko 10...

Kraj, 16 czerwca 2009

Data Solutions rozbudowuje struktury i poszerza zespół client service

Agencja marketingu relacji Data Solutions rozbudowuje dział innowacji i analiz oraz poszerza zespół client service. Zmiany są konsekwencją wzbogacenia portfolio...

Kraj, 8 czerwca 2009

Agencja ITS poszerza zakres usług

"ITS" Agencja Reklamowa poszerza zakres usług. Do tej pory firma koncentrowała się przede wszystkim na działaniach eventowych. Obecnie oferuje także...

Kraj, 7 maja 2009

Adv.pl zrealizowała dla TP projekt "Się miesza" promujący Neostradę TP i telewizję

Agencja interaktywna Adv.pl zrealizowała dla Telekomunikacji Polskiej projekt marketingowy "Się miesza" promujący pakiet Neostrady TP i telewizji. Głównymi elementami projektu...

Przetargi, 27 kwietnia 2009

Orange Sport Info pokaże transmisję z wyścigów konnych

Należący do Telekomunikacji Polskiej kanał Orange Sport Info będzie transmitować tegoroczne zawody z wyścigów konnych rozgrywanych na warszawskim Służewcu. To...

Kraj, 28 stycznia 2009

Orange będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Marka Orange zastąpi logo TP na koszulkach polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Telekomunikacji Polskiej, informuje, że...

Kraj, 21 stycznia 2009

Z Initiative odchodzi Dulnik, restrukturyzacja na finiszu

Initiative Warszawa i Universal McCann będą miały wspólnego dyrektora finansowego. Jak wynika z naszych informacji, sieć rozważy zarówno kandydatury spoza,...

Kraj, 13 stycznia 2009

Patio TV i TVN Warszawa w ofercie telewizyjnej TP

Telewizyjne pakiety Telekomunikacji Polskiej poszerzone zostały o dwie nowe stacje tematyczne - TVN Warszawa (nowa stacja lokalna Grupy TVN) i...

Kraj, 5 stycznia 2009

Tomasz Czudowski dyrektorem marketingu mBanku

Tomasz Czudowski objął stanowisko dyrektora marketingu mBanku. Zastąpił Szymona Miderę, który pełnił tę funkcję do lipca ub.r. Od czasu odejścia...