M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TradeDoubler (firma)"

Kraj, 18 listopada 2014

Bartłomiej Trośniak dołącza do Value Media

Odpowiada za sprzedaż kampanii realizowanych w modelu efektywnościowym.

Kraj, 13 listopada 2014

Tradedoubler zaprezentował Adapt

Narzędzie ma rozwiązywać problem nadmiaru danych w działaniach marketingowych.

Kraj, 26 września 2014

Tradedoubler rozpoczyna realizację nowej strategii

Pierwszym krokiem będzie zatrudnienie 25 dodatkowych deweloperów.

Kraj, 14 maja 2014

Anna Kupczyk została deputy directorem Quismy

Zmiany w strukturach dwóch agencji należących do WPP.

Kraj, 3 marca 2014

GoldenAd ma nowych dyrektorów

Monika Dąbrówka objęła stanowisko buying & performance directora, Hubert Pałkiewicz - strategy & business development directora.

Kraj, 22 listopada 2013

Tradedoubler nawiązał współpracę z Bravofly

Agencja performance marketingu przeprowadzi kampanię klienta na dziewięciu rynkach w Europie.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Edyta Gut-Wierchowiec w VML Poland

Poprzednio odpowiadała za sprzedaż w TradeDoublerze.

Kraj, 7 marca 2013

Edyta Gut-Wierchowiec head of sales w Tradedoubler

Zmiany w dziale sprzedaży firmy.

Kraj, 1 lutego 2013

Tradedoubler ma wyłączną umowę z Lufthansą

Firma ma uruchomić programy partnerskie w krajach skandynawskich, w Polsce, Austrii, Szwajcarii, a także w Niemczech.

Kraj, 14 czerwca 2011

TradeDoubler buduje sieć reklamową One Network

Firma specjalizująca się w marketingu efektywnościowym oferuje sieć witryn geotargetowanych.

Kraj, 17 maja 2011

Piotr Krawczyk w zespole TradeDoubler

Objął w firmie performance marketingu stanowisko new business managera.

Kraj, 4 maja 2011

Edyta Gut w zespole TradeDoubler

Firma chce mocniej zaistnieć na rynku domów mediowych i agencji reklamowych.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Citi Handlowy aktywizuje internautów

Za stworzenie hasła reklamowego dla konta bank oferuje w nagrodę produkty Apple.

Kraj, 8 grudnia 2010

Mariusz Pawełczyk nowym dyrektorem marketingu PKP Intercity

Ostatnio stanowisko to było nieobsadzone.

Kraj, 30 września 2010

PKO BP rusza z reklamą hipotek

Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.

Kraj, 21 kwietnia 2010

TradeDoubler wzmocnił szeregi

Wyspecjalizowaną w performance marketingu firmę TradeDoubler wzmocniły dwie osoby, a jedna awansowała na stanowisko account executive.

Zagranica, 15 kwietnia 2010

Aer Lingus z ekspertem lotniczym

Aer Lingus wybrała firmę TradeDoubler na swojego partnera w programie marketingu afiliacyjnego.

Zagranica, 31 marca 2010

Nathan Wood odpowiada za SEO w TradeDoubler

Nathan Wood został szefem odpowiedzialnym za optymalizację serwisów internetowych pod kątem wyszukiwarek (SEO) w firmie TradeDoubler (IMW Group) specjalizującej się...

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Zagranica, 25 lutego 2010

Hertz wybrał Initiative do obsługi programu lojalnościowego

Hertz, międzynarodowa firma zajmująca się wynajmem samochodów, wybrała w drodze przetargu dom mediowy Initiative do obsługi jej programu lojalnościowego pod...

Przetargi, 10 lutego 2010

BOŚ wybrał OS3 Multimedia i finalizuje przetarg kreatywny

Bank Ochrony Środowiska SA rozstrzygnął przetarg na obsługę aktywności reklamowych w internecie i rozpoczął współpracę z agencją OS3 Multimedia (o...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 14 grudnia 2009

Outrider rozwija ofertę Quisma

Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja Outrider (GroupM) rozwija ofertę performancemarketingową Quisma (Quisma to na innych rynkach agencja, odpowiednik Outridera)....

Kraj, 23 listopada 2009

Grupa TP rozpoczęła współpracę z Online Media Group Poland

Grupa TP rozpoczęła współpracę z firmą Online Media Group Poland specjalizującą się w zarządzaniu programami afiliacyjnymi. Celem współpracy jest sprzedaż...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Zagranica, 21 października 2009

TradeDoubler zmienia nazwę struktur badawczych

TradeDoubler, sieciowa agencja zajmująca się performance marketingiem, podjęła decyzję o rebrandingu struktur zajmujących się badaniami. Chodzi przede wszystkim o rynek...

Kraj, 20 października 2009

Novem obsługuje PTK Centertel

Firma PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, podpisała długofalową umowę o współpracy z firmą performance marketingu Novem, która specjalizuje się...

Kraj, 15 października 2009

Grupa TP stawia na performance marketing

Grupa TP do końca tego roku planuje rozpoczęcie współpracy z dwiema kolejnymi firmami specjalizującymi się w tzw. performance marketingu. Firma...

Zagranica, 17 sierpnia 2009

MEC wprowadza zmiany w strukturach globalnych

Ray Jenkin objął stanowisko activation directora odpowiedzialnego za globalne rozwiązania w sieci domów mediowych Mediaedge:cia. Ostatnio był związany z TradeDoublerem,...

Kraj, 19 grudnia 2008

ING przekonuje w kampanii, że "OFE jest na całe życie"

Towarzystwo funduszy emerytalnych ING OFE rozpoczyna nową kampanię reklamową, która potrwa do końca stycznia 2009 r. Jej główny komunikat mówi,...

Kraj, 8 sierpnia 2008

Victor Korecki dołączył do działu obsługi wydawcy w OMG Poland

Victor Korecki dołączył do zespołu firmy Online Media Group Poland, spółki zależnej Internet Group. Objął stanowisko affiliate managera. Od 2006...

Kraj, 17 lipca 2008

Onet chce sprzedawać reklamy w modelu CPA

Onet.pl chce sprzedawać reklamy rozliczane "efektywnościowo" w tzw. modelu CPA (cost per action). W odróżnieniu od klasycznej reklamy "displayowej" reklamodawca...

Kraj, 25 czerwca 2008

Internet Group inwestuje w marketing afiliacyjny; rusza Online Media Group

W strukturach Internet Group (IG) debiutuje firma Online Media Group. Jest to agencja sieciowa, która zajmuje się realizacją projektów z...

Kraj, 21 lutego 2008

Specjalista ds. marketingu afiliacyjnego Zanox otwiera polski oddział

Firma Zanox, działająca w obszarze marketingu afiliacyjnego, otwiera oddział w Polsce. Dotychczas niemiecka firma funkcjonowała na polskim rynku za pośrednictwem...

Zagranica, 19 marca 2007

TradeDoubler odrzucił ofertę przejęcia przez AOL

Udziałowcy sieci interaktywnej TradeDoubler odrzucili ofertę przejęcia złożoną przez koncern AOL, doniósł serwis "Media & Marketing Europe". Jak pisaliśmy w...

Zagranica, 23 lutego 2004

Air France nawiązuje współpracę online z TradeDoubler

Linie lotnicze Air France nawiązały współpracę z brokerem reklamy internetowej TradeDoubler. Firma ta opiera się na modelu "performance marketing" -...