M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Traveler (marka)"

Kraj, 27 września 2013

Rozszerzona rzeczywistość Odyssei.com

Połączenie reklamy prasowej z aplikacją mobilną to pomysł na promocję nowej platformy z ubezpieczeniami turystycznymi.

Kraj, 1 marca 2013

Pawłowska-Babut rozstała się z G+J Polska

Szefowa jednego z zespołów w BR wydawnictwa odeszła z firmy.

Kraj, 1 marca 2013

"Wprost" ma nowego wydawcę

Magda Papuzińska objęła stanowisko wydawcy w redakcji tygodnika.

Kraj, 26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Chilli Zet przestrzega w prasie

Minimalistyczne w formie reklamy wizerunkowe stacji powstały w agencji Brasil.

Przetargi, 12 marca 2010

G+J Polska będzie wydawcą "Kaleidoscope"

Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z G+J Polska na wydawanie magazynu pokładowego "Kaleidoscope". Nowy wydawca został wybrany w konkursie,...

Kraj, 4 grudnia 2009

Magdalena Swoboda-Młynarczyk założyła własną agencję PR

Magdalena Swoboda-Młynarczyk, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. PR w wydawnictwie G+J Polska, założyła własną agencję Swoboda PR. Nadal będzie współpracować...

Kraj, 1 grudnia 2009

Dominik Wroński brand managerem pism "National Geographic Polska" i "Traveler"

Do zespołu marketingu pism "National Geographic Polska" i "Traveler" wydawnictwa G+J Polska dołączył Dominik Wroński. Objął stanowisko brand managera obydwu...

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Mobil 1 głównym sponsorem wyprawy szlakiem Benedykta Polaka

Marka Mobil 1 została głównym sponsorem wyprawy szlakiem średniowiecznego podróżnika Benedykta Polaka. Wśród sponsorów projektu znalazły się też marki: Nissan,...

Zagranica, 5 grudnia 2006

Conde Nast przygotowuje się do debiutu "Vogue'a" w Indiach

Conde Nast International przygotowuje się do debiutu magazynu "Vogue" w Indiach. Według planów pierwszy numer pojawi się jesienią przyszłego roku...

Kraj, 21 października 2005

BRE Bank prowadzi wizerunkową kampanię reklamową private banking

Agencja reklamowa Czteryczwarte oraz dom mediowy Vizeum przygotowały dla BRE Banku kampanię wizerunkową skierowaną do osób o wysokich wymaganiach finansowych...

Kraj, 9 września 2005

Nowa struktura wydawnicza G+J Polska, Izabela Zaleska dołączy do zespołu

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło nową strukturę wydawniczą. Stworzono trzy grupy wydawnicze: poradnikowe magazyny kobiece ("Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Mieszkanie", "Moje...

Kraj, 27 grudnia 2004

Polska edycja "Travelera" będzie wydawana w blisko 100-tys. nakładzie

W około 100-tysięcznym nakładzie ukaże się "Traveler", planowany na cały 2005 r. jako wydanie specjalne miesięcznika "National Geographic Polska" (wydawca:...