M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Triumph International (firma)"

Kraj, 19 września 2014

Michał Sojka wśród menedżerów firmy Thule

Thule ma nowego menedżera.

Kraj, 25 lipca 2013

Michał Sojka przeszedł z The North Face do Triumpha

Producent bielizny ma nowego szefa sprzedaży.

Zagranica, 31 stycznia 2012

Triumph planuje wsparcie nowego produktu

Marketer szuka agencji, która zajmie się działaniami w skali globalnej.

Kraj, 17 października 2011

Triumph rozdaje nagrody za przymierzanie bielizny

IPady i bieliznę o łącznej wartości ok. 50 tys. zł rozda Triumph podczas konkursu dla klientek.

Artykuły weekendowe, 9 kwietnia 2010

Koronki odkrywają wiosnę

Na ulicach największych miast roi się od reklam, na których modelki prezentują nie tylko swoje ciała, ale przede wszystkim... bieliznę. To "trudny" moment dla męskiej części kierowców.

Kraj, 31 marca 2010

Triumph rusza z kampanią bielizny i kostiumów kąpielowych

Triumph International wkrótce rozpocznie kampanie reklamowe promujące najnowsze kolekcje bielizny Triumph Fashion i kostiumów kąpielowych Miss Triumph. Początkowo na nośnikach...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Marketing Promedia przygotował kampanię reklamową dla marki Triumph

Producent bielizny Triumph rozpoczął dwumiesięczną kampanię billboardową pod hasłem "Triumph. Dla ciała. Dla zmysłów". Reklamy zewnętrzne promujące reklamę kolekcji bielizny...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Triumph rozpoczyna kampanię unowocześniającą wizerunek firmy

Producent bielizny Triumph International rozpoczyna kampanię reklamową, która potrwa do końca czerwca br. Największy nacisk zostanie położony na reklamę zewnętrzną,...

Zagranica, 20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...

Zagranica, 20 lutego 2001

TRIUMPH CENTRALIZUJE EUROPEJSKIE BUDŻETY MEDIOWE I REKLAMOWE

Triumph International zamierza skonsolidować budżety mediowe i reklamowe swojej marki Triumph. Przegląd i ocena europejskich agencji, które obsługują producenta bielizny,...