M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Triumph (firma)"

Kraj, 23 października 2015

Mikołaj Podlasek w On Board Think Kong

Grupa wzmacnia ofertę w obszarze visual storytellingu.

Zagranica, 14 kwietnia 2015

Triumph tworzy animację z udziałem Hannah Ferguson

Historię o poszukiwaniu odpowiedniego biustonosza firma ubiera w animowane szaty z udziałem gwiazd.

Kraj, 16 stycznia 2015

Endorfina Events z ponad 13 mln zł przychodu w 2014 r.

Agencja po raz kolejny znacznie zwiększyła przychody, powiększyła zespół oraz zrealizowała pierwsze projekty poza granicami Polski.

Kraj, 30 października 2014

Adam Marzec associate creative directorem w Havas Worldwide New York

Kreatywny ze 180heartbeats + Jung v. Matt przenosi się do Nowego Jorku.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Adam Marzec i Tytus Klepacz odchodzą ze 180heartbeats

W agencji trwa rekrutacja.

Kraj, 20 stycznia 2014

Adam Marzec i Tytus Klepacz w nowej roli w 180heartbeats + Jung v. Matt

Jako associate creative directorzy będą kierować teamami kreatywnymi i wspierać relacje z klientami.

Kraj, 8 stycznia 2014

Z mobilnych płatności PKO BP korzysta już 100 tys. osób

Bank powołał spółkę Polski Standard Płatności. Po uzyskaniu zgody od UOKiK dołączy do niej kolejnych pięć banków.

Kraj, 6 marca 2013

Triumph zachęca do przymierzania

Producent bielizny rozpoczął kampanię linii Shape Sensation.

Kraj, 8 maja 2012

90-proc. wzrost przychodów Nairobia

Agencja zaprezentowała wyniki za ub.r.

Kraj, 5 marca 2012

Platforma lojalnościowa BtoB agencji Nairobia

Projekt pod nazwą Ready ma służyć do sprawnej organizacji programów lojalnościowych i motywacyjnych dla biznesu.

Kraj, 24 maja 2011

SF1 bliżej komunikacji zintegrowanej

Wywodząca się z branży fieldowej agencja rozszerza ofertę.

Kraj, 27 grudnia 2010

ZOG potwierdza przejęcie Reckitta; Coty kupuje osobno

Reckitt Benckiser i Coty rozdzielają budżety mediowe.

Przetargi, 21 grudnia 2010

Triumph zatrudnia dom mediowy

ZOG będzie kupował i planował media dla producenta bielizny.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Marki są dziś blisko ludzi

Mateusz Miernikowski z agencji Konceptika pisze o tym, jak marki wykorzystują media społecznościowe.

Kraj, 16 grudnia 2008

Trzy nowe osoby w Media Contacts

Aleksandra Wojakowska, Agnieszka Komuda oraz Kamil Pstrągowski rozpoczęli pracę w Media Contacts, internetowym domu mediowym. Wojakowska pracowała wcześniej jako performance...

Kraj, 6 lipca 2007

Triumph zmienia logo i odmładza wizerunek

Triumph, międzynarodowy producent bielizny, odświeża i odmładza swój wizerunek. Efektem tych działań jest powstanie trzech linii produktów adresowanych do różnych...

Kraj, 21 czerwca 2007

Arkadiusz Markiewicz-Zaradny interactive managerem Rosseggera

Do zespołu firmy marketing services Grupa Rossegger dołączył Arkadiusz Markiewicz-Zaradny. Jako interactive manager będzie odpowiedzialny za wykorzystanie nowych technologii oraz...

Kraj, 25 października 2005

Lindt Poland promuje czekolady w salonach Triumpha, Sephory i Dr Ireny Eris

Firma Lindt Poland rozpoczyna sampling czekolad Excellence Dark w salonach sprzedających bieliznę marki Triumph, salonach kosmetycznych Dr Ireny Eris i...

Zagranica, 29 kwietnia 2005

Triumph wykorzystał reklamę mobilną w swojej najnowszej kampanii

Triumph przeprowadził na terenie Wielkiej Brytanii kampanię swojej marki, używając do tego celu gigantycznych billboardów z wizerunkiem skąpo ubranej dziewczyny,...