M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Trójka Polskie Radio (marka)"

Kraj, 24 listopada 2014

Polskie Radio rozdało Złote Mikrofony

Najważniejsza dla radiowców nagroda przyznawana jest od 1969 r.

Kraj, 5 listopada 2013

Nowy radiowy pakiet reklamowy Highway FM

Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa "Time" rozpoczynają sprzedaż wspólnego produktu na nowych zasadach.

Kraj, 31 lipca 2007

Marek Niedźwiecki odchodzi z Trójki do Złotych Przebojów

Po 25 latach Marek Niedźwiecki kończy pracę w Trójce Polskiego Radia. Odchodzi do sieci radiowej Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory)....

Kraj, 19 marca 2007

Henkel promuje Perwoll, fundując weekendy w Paryżu

Henkel rozpoczął czterotygodniową kampanię promocyjną płynu do prania Perwoll. Promocja oparta jest na SMS-owym konkursie wśród konsumentów. Warunkiem udziału w...

Kraj, 20 grudnia 2006

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska odpowiada za public relations Trójki Polskiego Radia

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska jest nowym specjalistą ds. public relations Trójki Polskiego Radia SA. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Perek, która obecnie...

Kraj, 2 listopada 2006

"Dziennik" i Trójka wspierają reklamą sprzedaż wspólnej kolekcji

"Dziennik" (Axel Springer Polska) i Trójka Polskie Radio przygotowały wspólną kolekcję książek i płyt CD z okazji 25-lecia "Listy przebojów...

Kraj, 23 października 2006

Wzrosły wpływy z reklam ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji radiowych po trzech kwartałach br.

Wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe, oprócz Bis Polskiego Radia, zwiększyły swoje wpływy reklamowe po trzech kwartałach br. w stosunku do tego...

Kraj, 3 października 2006

Lukas Bank wiąże działania sponsoringowe z Trójką

Trójka Polskie Radio rozpoczyna emisję nowej audycji "Rodzina X" o perypetiach związanych z założeniem i prowadzeniem rodzinnej firmy. Sponsorem cyklu...

Kraj, 15 września 2006

Agora podnosi ceny spotów w sieciach stacji radiowych

Grupa radiowa Agory SA, do której należy sieć Złote Przeboje, Roxy FM i radio Tok FM, wprowadza podwyżkę cen reklam....

Kraj, 7 września 2006

Trójka przywraca audycje sprzed lat i ogranicza korzystanie z play-listy

Trójka Polskie Radio wprowadziła istotne zmiany w programmingu stacji. Rozbudowane przeglądy prasy, komentarze i więcej informacji - to wszystko pojawiło...

Kraj, 13 czerwca 2006

RMF FM i Trójka nieznacznie zwiększyły udział w rynku słuchaczy

Radio RMF FM nieznacznie, bo o 0,2 proc., zwiększyło udział w rynku słuchalności w grupie 15 + - wynika z...