M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Trójka PR (marka)"

Kraj, 29 listopada 2006

"Polityka" z dodatkiem "Style Prezenty" wsparta promocją

Najnowsza "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) ukazała się z bezpłatnym dodatkiem redakcyjnym "Style Prezenty". Jest to przewodnik na przedświąteczne zakupy. Numer...

Kraj, 22 listopada 2006

Marcin Kydryński wystąpi w nowej reklamie Pilsnera

Marcin Kydryński wystąpi w najnowszej kampanii telewizyjnej piwa Pilsner Urquel (Kompania Piwowarska SA). Kreacją kampanii zajmuje się Gruppa66 Ogilvy, spot...

Kraj, 8 listopada 2006

S4 i Time for Media przygotowały kampanię radiową dla firmy Merck

Firma farmaceutyczna Merck rozpoczęła kampanię reklamową w radiu produktu Bion 3, suplementu diety sprzedawanego w aptekach bez recepty. Jest to...

Kraj, 10 października 2006

BGŻ celuje w mały i średni biznes - pierwsza tak mocna kampania banku skierowana do tego segmentu

Bank BGŻ przygotował kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów dla segmentu MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa). Promuje w niej zwłaszcza kredyt...

Kraj, 2 października 2006

Tygodniowy cykl dla studentów w "Gazecie" wsparty promocją

"Gazeta Wyborcza" na początku roku akademickiego prowadzi cykl dla studentów "Tydzień studenta". Codziennie, od dziś do soboty, ukazują się tematyczne...

Kraj, 4 września 2006

W Sphinksie "Dostaniesz zaDYSZKI"

Sieć restauracji Sphinx rusza z nową akcją promocyjną dla klientów. Promocja "Dostaniesz zaDYSZKI!!!" skierowana jest do wszystkich klientów sieci. Za...

Kraj, 7 lipca 2006

Polskie Radio SA powołało nowych szefów anten i IAR

Zarząd Polskiego Radia SA odwołał wczoraj ze stanowiska szefów trzech programów i dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej (IAR). Ze swoich stanowisk...

Kraj, 5 lipca 2006

Bank Millennium reklamuje Lokatę Progresywną

Bank Millennium przygotował wsparcie reklamowe nowego produktu oszczędnościowego - Lokaty Progresywnej Plus. Łączy ona w sobie cechy klasycznej lokaty terminowej...

Kraj, 7 czerwca 2006

Polskie Radio kupiło prawa do transmitowania mundialu

Polskie Radio SA zakupiło prawa do transmitowania i relacjonowania mistrzostw świata w piłce nożnej 2006. Transmisje będą emitowane głównie na...

Kraj, 7 czerwca 2006

BP rozpoczyna promocję "Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!"

Sieć stacji BP Polska rozpoczyna piłkarską promocję pod hasłem: "Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!". Tankując paliwo lub dokonując zakupów na...

Kraj, 5 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna dwa taktyczne projekty reklamowe

Nissan rozpoczyna dwie kampanie taktyczne, które potrwają przez dwa tygodnie. Jedna dotyczy modelu Note, najważniejszej tegorocznej premiery Nissana w Polsce...

Kraj, 2 czerwca 2006

Cyfra Plus rozpoczyna kampanię wizerunkową na nośnikach reklamy zewnętrznej

Platforma Cyfra Plus rozpoczyna ogólnopolską outdoorową kampanię wizerunkową. Celem działań jest wskazanie atutów platformy cyfrowej. Strategię i kreację kampanii przygotowała...

Kraj, 26 maja 2006

Przewrotne hasła w kampanii BRE Banku dla sektora MŚP

BRE Bank rozpoczyna prasowo-radiowo-internetową kampanię reklamową promującą pakiety Efekt dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). - Główne hasło kampanii "4...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Millennium po zakończeniu akcji wizerunkowej wspiera sprzedaż produktów

Bank Millennium, który od ub. miesiąca prowadził pod hasłem "Inspiruje nas życie" kampanię rebrandingową prezentującą nowy wizerunek i logo, przechodzi...

Kraj, 7 kwietnia 2006

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

Kraj, 6 kwietnia 2006

LOT obniża ceny na trasach krajowych i planuje kampanię wymierzoną w inne środki komunikacji

Polskie Linie Lotnicze LOT obniżają ceny połączeń krajowych - bilet w jedną stronę (niezależnie od terminu zakupu) będzie kosztował 58...