M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Tropicana (marka)"

Kraj, 29 lipca 2014

PepsiCo testuje markę Tropicana w Polsce

Na razie kultowy brand soku jest dostępny tylko w Biedronce.

Zagranica, 27 września 2013

Pepsi mianuje nowego CEO regionu AMEA

W związku ze śmiercią Saada Abdula Latifa funkcję przejmuje Sanjeev Chadha.

Kraj, 5 czerwca 2013

Christophe Guille wiceprezesem i dyrektorem generalnym PepsiCo

Nowy menedżer obejmie kluczowe stanowisko w regionie.

Zagranica, 19 marca 2013

Zamknięcie Arnell Group

Agencja należąca do Omnicomu zamyka działalność.

Zagranica, 12 października 2010

Innowacje i rynki rosnące celem PepsiCo

PepsiCo po dobrym drugim kwartale szkicuje plany na dalszą przyszłość.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Wielka fuzja budżetów mediowych

PepsiCo i AB InBev łączą budżety mediowe w USA.

Zagranica, 16 lutego 2010

PepsiCo będzie inwestować w Chinach w przekąski

PepsiCo będzie inwestować w Chinach w przekąski. CEO koncernu Indra Nooyi stwierdziła, że w latach 2010-2015 kraj ten będzie obszarem...

Zagranica, 2 lutego 2010

PepsiCo będzie rozwijać produkty zdrowotne, chce z nich uzyskać 10 mld dol. w ciągu dekady

PepsiCo będzie rozwijać produkty zdrowotne i chce uzyskać z nich w ciągu dekady przychody na poziomie 10 mld dol. Taką...

Zagranica, 5 grudnia 2008

Jill Beraud chief marketing officerem koncernu PepsiCo

Jill Beraud został chief marketing officerem koncernu PepsiCo. Jego powołanie na nowo utworzone stanowisko nastąpiło dwa tygodnie po tym, jak...

Zagranica, 9 maja 2008

KFC chce wprowadzić menu śniadaniowe

Sieć restauracji fast food KFC zamierza rozpocząć sprzedaż zestawów śniadaniowych. Pierwsze testy nowych produktów zostaną przeprowadzone w 18 lokalach w...

Zagranica, 5 września 2007

PepsiCo inwestuje w marketing soków owocowych i smoothies

PepsiCo intensyfikuje działania marketingowe, których celem jest wsparcie sprzedaży soków owocowych i smoothies. Marketer rozstrzygnął właśnie przetarg na obsługę działań...

Zagranica, 20 września 2006

Spadek sprzedaży Minute Maid w Wielkiej Brytanii, detaliści usuwają markę z półek

W Wielkiej Brytanii w ciągu roku marka soków Minute Maid odnotowała 25-proc. spadek wartości sprzedaży i 16-proc. w ujęciu ilościowym....

Zagranica, 20 czerwca 2005

Grupa Publicis objęła udziały w agencji PR Freud Communications w Wielkiej Brytanii

Publicis Groupe kupiła 50,1 proc. udziałów w znanej agencji PR Freud Communications w Wielkiej Brytanii, płacąc za przejęte aktywa 35...

Zagranica, 23 lutego 2005

PepsiCo przejmuje markę soków PJ Smoothies

Koncern PepsiCo przejmuje brytyjską markę soków PJ Smoothies. Sumy transakcji nie podano. Nowy brand znajdzie miejsce między dotychczasowymi markami soków...

Zagranica, 13 sierpnia 2003

Coca-Cola chce Minute Maid przekształcić w markę-parasol

Coca-Cola planuje przekształcenie w markę-parasol brandu soków Minute Maid. Agencją, która będzie wprowadzać nową strategię dla Minute Maid, jest Publicis....

Zagranica, 19 czerwca 2002

PepsiCo. przekazuje budżet Tropicana we Francji do OMD

Koncern PepsiCo. przekazał swój francuski biznes mediowy soków Tropicana z należącego do grupy Publicis domu mediowego Zenith Optimedia do należącego...

Zagranica, 11 lutego 2002

Quaker przenosi budżety reklamowe marek Gatorade oraz Tropicana

Należąca do portfolio PepsiCo. firma spożywcza Quaker Oats przesunęła bez przetargu budżety reklamowe swoich dwóch marek napojów Tropicana i Gatorade....

Zagranica, 25 września 2001

OMNICOM GROUP DLA PEPSICO I QUAKER OATS COM

PepsiCo i Quaker Oats Com ogłosiły 21 września, że przekażą budżet ponad 350 mln dol. Omnicom Group. Do tej pory...