M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TV Puls (marka)"

Kraj, 4 grudnia 2015

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 3 listopada 2015

Kasa Stefczyka reklamuje pożyczki

Spot instytucję SKOK-ów pokazuje w domowej, przyjaznej atmosferze, unikając negatywnych skojarzeń.

Kraj, 2 listopada 2015

Barbara Bilińska-Kępa dyr. programowym TV Puls

Poprzednio związana była z A+E Networks Poland.

Kraj, 6 października 2015

Kasa Stefczyka buduje wizerunek w oparciu o polskość

Największy SKOK w kraju przygotowała działania wizerunkowe. Autorem kampanii jest agencja Apella.

Kraj, 4 sierpnia 2015

SMG: wartość reklamy TV w I półroczu wzrosła o ponad 3 proc.

Agencja wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Kraj, 9 czerwca 2015

Katarzyna Kalicińska menedżerem kreatywnym Telewizji Puls

Wcześniej związana była z nadawcą publicznym.

Kraj, 16 marca 2015

Wydawca "Super Expressu" startuje z loterią i promocją

Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i radiu.

Kraj, 6 lutego 2015

W 2014 r. rynek reklamy TV wzrósł o 5,6 proc. - wynika z raportu Starlinka

W całym 2014 r. przychody stacji TV wzrosły o przeszło 202 mln zł.

Kraj, 21 stycznia 2015

Wirtualna Polska wraca z kampanią [wideo]

Kampania #dzjejesiewpolsce będzie prowadzona w styczniu i lutym br.

Kraj, 25 listopada 2014

"Django" z drugą najlepszą oglądalnością w historii TV Puls

Hity filmowe przyciągają do TV Puls rekordową widownię.

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 1 września 2014

WP zmienia stronę główną, logo i rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Kampanię przygotowała nowa agencja Wirtualnej Polski - Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Wpływy z reklam TV wzrosły o 5 proc. w I poł. br.

Na ożywienie w reklamie telewizyjnej wpłynęły zwiększone wydatki jedenastu sektorów, w tym największego - farmaceutycznego (tu wzrost wartości spotów reklamowych wyniósł aż 16,9 proc.).

Kraj, 22 maja 2014

UPC wprowadza Horizon TV

Największy w kraju operator telewizji kablowej w trzech etapach wprowadza platformę streamingu programów TV poprzez internet.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Polsat zdominował święta w grupie komercyjnej

W tym roku krócej oglądaliśmy telewizję w okresie świąt Wielkiej Nocy.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Idea Bank z przebojem Pharrella Williamsa w TV

W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.

Kraj, 20 lutego 2014

Nowa edycja kampanii "Duma przedsiębiorcy" Idea Banku

W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.

Kraj, 8 stycznia 2014

Telewizja Puls chwali się rekordowymi wynikami w 2013 r.

W całym ub.r. kanał TV Puls miał średni udział w rynku telewizyjnym na poziomie 3,36 proc., co dało mu szóste miejsce w Polsce.

Kraj, 19 listopada 2013

Starlink twierdzi, że optymizm jest przedwczesny

Po III kw. 2013 roku rynek reklamy skurczył się o 5,7 proc. Kolejne kwartały powinny przynosić poprawę, lecz na skokowy wzrost nie powinniśmy liczyć.

Kraj, 30 września 2013

Debiutuje miesięcznik dla dzieci "Pszczółka Maja"

Egmont wprowadza na rynek nowy tytuł.

Kraj, 25 września 2013

Magna Polonia domaga się od czwórki operatorów komórkowych ponad 600 mln zł

Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.

Kraj, 10 września 2013

Dwie grupy banków spółdzielczych po raz pierwszy od lat znów razem w reklamie

Dwie grupy banków spółdzielczych BPS i SGB po raz pierwszy od lat zdecydowały się na wspólną kampanię reklamową.

Kraj, 3 września 2013

Publicis dla marki Berlinki

W nowej kampanii parówki mają głos.

Kraj, 21 maja 2013

Starlink przewiduje tegoroczny spadek na 4,5 proc.

Pierwsze trzy miesiące zakończyły się z blisko 7-proc. spadkiem wydatków reklamowych - szacuje dom mediowy.

Kraj, 18 lutego 2013

TVN Siedem i TV Puls w sprzedaży cennikowej

TVN Media poszerza możliwości zakupu czasu reklamowego o cennik.

Kraj, 1 lutego 2013

"Anatomia upadku" zanotowała 7,91 proc. SHR w grupie komercyjnej

Film Anity Gargas to do tej pory najlepiej oglądana pozycja w TV Puls.

Kraj, 19 listopada 2012

Telewizja Puls negocjuje z brokerami

Właściciel dwóch kanałów tematycznych jak co roku rozmawia o współpracy reklamowej.

Kraj, 5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

Kraj, 16 maja 2012

Rynek reklamy spadł o ponad 2 proc. w I kwartale br.

Od kryzysowego 2009 roku nie mieliśmy tak słabego kwartału - wynika z raportu domu mediowego Starlink.

Kraj, 19 stycznia 2012

W panelu NAM ruszył pomiar widowni cyfrowej telewizji naziemnej

Beneficjentami procesu cyfryzacji stają się przede wszystkim kanały spoza wielkiej czwórki kanałów ogólnopolskich, czyli TVN Siedem, TV Puls.

Kraj, 17 stycznia 2012

Mix Kids i Mix Young w ofercie TVN

Dwa nowe pakiety wprowadzono do oferty Premium TV.

Kraj, 9 stycznia 2012

TVN poszerza pakiet Premium

Do oferty Premium TV wprowadzono pakiet Mix Mux.

Kraj, 10 października 2011

"Zaczarowana kolekcja Disneya" w serii Bauera

Wydawnictwo Bauer rozpocznie sprzedaż cyklu 15 kreskówek na DVD.

Kraj, 5 października 2011

WP inwestuje w wizerunek

Portal dzięki startującej kampanii reklamowej chce ugruntować wizerunek strony przyjaznej odbiorcy i przy okazji odświeżyć markę.

Kraj, 26 września 2011

TV Puls może zmienić brokera

Stacja telewizyjna prowadzi rozmowy odnośnie przyszłorocznej obsługi reklamowej. Obecnie wchodzi w skład pakietu Premium TV, sprzedawanego przez TVN.

Kraj, 15 września 2011

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

Przetargi, 8 sierpnia 2011

TV Puls rozstrzygnęła przetarg reklamowy

Upgrade zajmie się kreacją reklam wspierających nową strategię programową stacji.

Kraj, 25 maja 2011

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

Kraj, 13 maja 2011

Wyniki Premium TV nie satysfakcjonują TVN-u

Wyniki sprzedaży kanałów tematycznych w ramach Premium TV nie są satysfakcjonujące. Kanały spoza grupy TVN odnotowują wzrost oglądalności, ale spadek liczby GRP.

Kraj, 12 maja 2011

Starlink raportuje lekki wzrost reklamy w I kwartale

Rynek reklamowy wzrósł w I kwartale o 2,7 proc. Udział internetu w wydatkach sięgnął już 16 proc., wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Bohaterowie Disneya w kampanii Tymbarku

Maspex w reklamie TV wspiera soki dla najmłodszych.

Przetargi, 31 marca 2011

TV Puls prowadzi przetarg interaktywny

Cztery agencje biorą udział w przetargu na obsługę stacji w internecie.

Kraj, 22 lutego 2011

TV Puls odświeża się wiosną

Widzowie zobaczą nowe pasmo lifestyle'owe, programy zagraniczne, a także nowe twarze.

Kraj, 25 stycznia 2011

Danuta Orzeł pokieruje sprzedażą w TV Puls

Stacja ma nowego dyrektora ds. sprzedaży. Z firmą rozstał się Marek Wojciechowski.

Kraj, 5 stycznia 2011

Jacek Osadnik w TV Puls

Nowy menedżer ds. rozwoju i strategii przeszedł z Innovations.

Kraj, 16 grudnia 2010

Klaudiusz Gomerski szefem nowego kanału TV Puls

Nowy menedżer ma odpowiadać za wprowadzenie na rynek nowej stacji.

Kraj, 15 grudnia 2010

TVN brokerem TV Puls

TVN rozpoczyna budowę brokerskiego biznesu od dealu z TV Puls. Karasowski szefem Premium TV.

Kraj, 10 grudnia 2010

Krzysztof Wójcik przejmuje zarządzanie serwisem Naszemiasto.pl

Krzysztof Wójcik został menedżerem należącego do grupy Polskapresse serwisu Naszemiasto.pl w Trójmieście.

Kraj, 29 czerwca 2010

Wielka Loteria promowana

Reader's Digest rozpoczyna kampanię loterii.