M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TV Puls (firma)"

Kraj, 15 grudnia 2015

Beata Dymacz wraca do TV Puls

Obejmie stanowisko dyrektora ds. operacyjnych.

Kraj, 5 listopada 2015

TV Puls nadal w ofercie TVN Media

Partnerzy podpisali umowę na rok 2016.

Kraj, 2 czerwca 2015

Dominika Herburt-Heybowicz dyrektorem ds. operacyjnych TV Puls

Będzie odpowiedzialna m.in. za finanse, obszar techniczny i sprzedaż.

Kraj, 5 maja 2015

Barbara Bilińska-Kępa dyrektorem ds. programowych i marketingu A+E Networks

Zespół programowy wzmocnią również Paweł Heba, Andrzej Ochmański i Krzysztof Górski.

Kraj, 24 marca 2015

Magdalena Błaszczyk odpowiedzialna za TVP HD

Będzie nadzorować m.in. strategię programową kanału i działania wizerunkowe.

Kraj, 20 marca 2015

TV Puls przygotowuje reality show z wróżkami

Program "Dom Wróżek: ponad zmysłami" pojawi się na antenie na początku kwietnia. Projekt na zlecenie TV Puls wyprodukuje ATM Grupa.

Kraj, 19 marca 2015

W kwietniu startuje codzienny program lifestyle TV Puls

Program poprowadzą Katarzyna Cichopek i Katarzyna Trzaskalska.

Kraj, 12 marca 2015

Beata Tabak menedżerem ds. produkcji w TV Puls

Będzie odpowiadać za produkcje wewnętrzne i zewnętrzne nadawcy.

Kraj, 20 lutego 2015

TV Puls stawia na filmy i produkcje własne

Stacja inwestuje w ramówkę i uruchamia nowe pasmo własne.

Kraj, 10 lutego 2015

Jacek Osadnik nie jest już dyrektorem marketingu TV Puls

Nie wiadomo jeszcze, kto go zastąpi.

Kraj, 16 grudnia 2014

Telewizja Puls przedłuża umowę z TVN Media

W nowym roku TVN Media będzie kontynuować współpracę w ramach Premium TV z TV Puls i Puls 2. Będzie reprezentować obie stacje w obszarze sprzedaży spotów i sponsoringu.

Kraj, 4 listopada 2014

TV Puls ukarana za przekroczenie czasu reklam

Kara wynosi jedynie 15 tys. zł m.in. ze względu na to, że nadawca nie był dotychczas karany.

Kraj, 29 września 2014

Interia rusza z jesiennym wsparciem [wideo]

Łączny budżet kampanii w mediach to ok. 15 mln zł.

Kraj, 22 września 2014

Kamila Windak w zespole TVN Media

Przez wiele lat związana była z obecną NC+.

Kraj, 14 sierpnia 2014

TV Puls promuje swoje seriale

W połowie sierpnia stacja ruszy z promocją tytułów "Hannibal" i "American Horror Story".

Kraj, 26 czerwca 2014

Klaudiusz Gomerski awansował w Universal Networks International Poland

W polskim oddziale koncernu powołano szefa marketingu.

Kraj, 25 kwietnia 2014

Fokus TV chce uzyskać 2 proc. udziałów w grupie 16-59

Choć wewnętrznie stacja będzie się rozliczać na szerszej grupie, to polityka handlowa zostanie oparta na grupie komercyjnej.

Kraj, 4 kwietnia 2014

TV Puls ma nowego menedżera ds. produkcji

Do firmy dołączyła Katarzyna Sikorska-Jędral.

Kraj, 27 marca 2014

Rockwool rusza z wielokanałową kampanią

Startuje akcja wizerunkowa producenta skalnej wełny mineralnej.

Kraj, 10 marca 2014

Komunikacja jabłek w McDonald's [wideo]

Kampania jest wspierana w mediach: TVN, Polsat, TV Puls oraz TV Puls 2.

Kraj, 5 marca 2014

Programy dla dzieci bez reklamy tzw. niezdrowej żywności

Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, NC+ i Viacom International Media Networks będą składać wyjaśnienia w KRRiT.

Kraj, 19 lutego 2014

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży

Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i O2 działy oraz zespoły sprzedażowe zintegrowano w departamenty.

Kraj, 17 lutego 2014

Starlink: Rynek reklamowy w 2013 r. skurczył się o 4,5 proc.

Agencja prognozuje dynamikę rynku reklamy w 2014 r. w przedziale pomiędzy 0,5 proc. a 0,9 proc.

Kraj, 13 lutego 2014

Nowe pasmo "Junior TV" z kampanią w Puls2

Telewizja Puls promuje emisje filmów animowanych dla dzieci.

Kraj, 6 lutego 2014

Jaja marki Farmio ponownie z kampanią w telewizji

Marketer podkreśla naturalność produktu i wyraźnie sprzeciwia się GMO.

Kraj, 7 stycznia 2014

Radio Złote Przeboje z kampanią w mediach

Do słuchania stacji zachęca Robert Janowski.

Kraj, 11 grudnia 2013

TVN Media przedłuża współpracę z Pulsem

TV Puls i Puls 2 pozostają w ofercie Premium TV.

Kraj, 10 grudnia 2013

Karolina Kapral dołącza do TV Puls

Do nadawcy dołącza specjalista ds. PR.

Kraj, 25 listopada 2013

Siedemnastu chętnych na nowy multipleks

Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.

Kraj, 28 października 2013

Przygotowania do kampanii Scrabble

W związku z prowadzonym rebrandingiem marka należąca do Mattela będzie miała nową komunikację.

Kraj, 1 października 2013

Justyna Ganczarek-Jach menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Stacja ma nowego szefa sprzedaży.

Kraj, 23 września 2013

TV Puls rusza z emisją reality "Bankomat"

Endemol realizuje reality show "Bankomat". Partnerami programu są Orange, Sony oraz grupa SKOK.

Kraj, 5 września 2013

Kanały Disneya przechodzą z Atmedia do TVN Media

Oferta Premium TV poszerzy się o trzy stacje dziecięce.

Kraj, 3 września 2013

Kolejne odejścia z TV Puls

Dwóch menedżerów rozstało się z nadawcą.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Rynek reklamy zmniejszył się o blisko 7 proc. w I poł. br.

Analitycy domu mediowego Starlink uważają, że ożywienie na rynku reklamy będzie odczuwalne dopiero w przyszłym roku.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Anna Górny odchodzi z TV Puls

Telewizja likwiduje stanowisko zastępcy szefa marketingu.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Dzieci oglądają "Wieczorynkę" w TV Puls

Lipcowe dane stacji pokazują, że to właśnie u niej dzieci szukają tradycyjnej "Wieczorynki".

Kraj, 17 maja 2013

Marcin Kolczyński szefem produkcji w TV Puls

Były współtwórca "Got to Dance - Tylko taniec" przeszedł do Telewizji Puls.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Igor Janke kończy z dziennikarstwem

Wieloletni dziennikarz m.in. "Expressu Wieczornego", "Rzeczpospolitej", "Wprost" i TV Puls teraz zaczyna nowy etap kariery.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Jacek Osadnik nowym dyrektorem marketingu i rozwoju TV Puls

Dotychczasowy dyrektor ds. dystrybucji awansuje na nowo utworzone stanowisko.

Kraj, 10 kwietnia 2013

KRRiT zajmuje stanowisko w sprawie NC+

Zdaniem KRRiT klienci platform satelitarnych powinni m.in. mieć prawną gwarancję obowiązywania kontraktu na stałych warunkach przez cały okres trwania umowy.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Polsat kupuje TV4 i TV6 za 99 mln zł

Dzięki temu liczba kanałów Polsatu wzrośnie do 22 i zyska ok. 23,5-proc. udział w oglądalności i 25,3-proc. - w rynku reklamy.

Kraj, 14 marca 2013

Ipla na platformie NetRange

Aplikacja na Smart TV obsługiwać będzie w pierwszej kolejności treści dostępne bezpłatnie, w modelu reklamowym.

Kraj, 19 lutego 2013

Anna Skonieczna przeszła z HBO do Pulsu

Telewizja Puls ma nowego z-cę dyr. ds. programowych.

Kraj, 23 listopada 2012

TVP1, TVP2 i Polsat najmocniej tracą w pierwszej fazie cyfryzacji

Odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej najczęściej odchodzą ze stacji TVP i Polsatu.

Kraj, 20 listopada 2012

Starlink przewiduje 6-proc. spadek rynku reklamy

Po trzech kwartałach rynek reklamowy skurczył się o 5,3 proc. - wynika z analiz domu mediowego.

Kraj, 12 listopada 2012

Pomponik.pl w kampanii prześwietla celebrytów

Komunikacja reklamowa serwisu potrwa co najmniej do końca br.

Kraj, 8 listopada 2012

Według TVN rynek reklamy TV w III kw. zmalał o 7 proc.

Po 9 miesiącach przychody głównej anteny TVN spadły o 12 proc., sytuację ratują tematyki i platforma N.

Kraj, 5 listopada 2012

Mattel dzięki kampanii liczy na wzrost sprzedaży

Producent zabawek ruszył z akcją "List do Mikołaja", która potrwa do końca br.

Kraj, 16 października 2012

Rusza kolejna część kampanii na temat cyfryzacji

Na kilka tygodni przed pierwszym wyłączeniem nadawania analogowego rusza kolejny etap kampanii naziemnej telewizji cyfrowej.