M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TV4 (marka)"

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 13 listopada 2015

Polsat utrzymuje wzrost wpływów reklamowych wyższy niż rynek

W minionym kwartale przychody reklamowe TV Polsat wzrosły o 11,9 proc., podczas gdy cały rynek o 6,4 proc.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 20 października 2015

K2 odpowiada za kreację kampanii "Wybory bez barier"

Akcja ma zachęcić wyborców z niepełnosprawnością do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych.

Kraj, 24 września 2015

Kolejne cztery stacje Polsatu będą miały wersje HD

Kanały Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat 2 i TV4 wystartują wkrótce w wysokiej rozdzielczości.

Kraj, 4 sierpnia 2015

SMG: wartość reklamy TV w I półroczu wzrosła o ponad 3 proc.

Agencja wycenia ten segment na 1,983 mld zł.

Kraj, 27 lutego 2015

KRRiT: 30 tys. zł kary za przekroczenie czasu reklam w TV4 i TV6

Ustalając wysokość sankcji, Rada uwzględniła, że są to kanały ogólnodostępne rozpowszechniane nieodpłatnie na obszarze całego kraju.

Kraj, 26 lutego 2015

Telewizyjna Czwórka gotowa do wiosny

Stacja TV4 proponuje nowe sezony seriali, a także filmowe przeboje i premiery zagranicznych produkcji.

Kraj, 28 stycznia 2015

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy miesięcznik

Będzie to magazyn "Lego Ninjago" adresowany do chłopców w wieku 6-11 lat.

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 21 października 2014

Alior: pociąg do marzeń

Kolejny bank obiecuje pomóc spełnić marzenia. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Wyniki Grupy Cyfrowego Polsatu w górę

Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.

Kraj, 13 sierpnia 2014

Wpływy z reklam TV wzrosły o 5 proc. w I poł. br.

Na ożywienie w reklamie telewizyjnej wpłynęły zwiększone wydatki jedenastu sektorów, w tym największego - farmaceutycznego (tu wzrost wartości spotów reklamowych wyniósł aż 16,9 proc.).

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Maspex promuje wodę Kubuś Waterrr

Wystartowała najnowsza kampania marki Kubuś Waterrr. Maspex za pomocą telewizyjnych spotów podkreśla naturalny charakter produktu.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Idea Bank z przebojem Pharrella Williamsa w TV

W ubiegłym miesiącu spot z "roztańczonymi przedsiębiorcami" wykorzystywany był wirusowo w internecie, a teraz trafi do emisji w TV.

Kraj, 5 marca 2014

Programy dla dzieci bez reklamy tzw. niezdrowej żywności

Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, NC+ i Viacom International Media Networks będą składać wyjaśnienia w KRRiT.

Kraj, 28 lutego 2014

Rosną zyski Cyfrowego Polsatu

Najważniejszy cel na 2014 r. to dokończenie transakcji przejęcia Polkomtela.

Kraj, 20 lutego 2014

Nowa edycja kampanii "Duma przedsiębiorcy" Idea Banku

W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.

Kraj, 21 stycznia 2014

Plus ponad połowę budżetu telewizyjnego wydał w ub.r. w stacjach Polsatu

Łącznie wydatki na reklamy telewizyjne tego operatora były nieznacznie wyższe niż rok wcześniej.

Kraj, 9 stycznia 2014

Piotr Fajks dołączył do zarządu Telewizji Polsat

Nominacja jest wynikiem fuzji obu nadawców.

Kraj, 2 stycznia 2014

Święta przed telewizorem

Polacy w tegoroczne święta Bożego Narodzenia przeznaczyli na telewizję niemal tyle samo czasu co w 2012 r.

Kraj, 19 listopada 2013

Starlink twierdzi, że optymizm jest przedwczesny

Po III kw. 2013 roku rynek reklamy skurczył się o 5,7 proc. Kolejne kwartały powinny przynosić poprawę, lecz na skokowy wzrost nie powinniśmy liczyć.

Kraj, 15 listopada 2013

W ciągu roku Cyfrowy Polsat stracił 32 tys. abonentów

Przychody grupy w minionym kwartale jednak wzrosły - dzięki dodatkowym usługom i wynikom telewizji Polsat.

Kraj, 25 września 2013

Magna Polonia domaga się od czwórki operatorów komórkowych ponad 600 mln zł

Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.

Kraj, 10 września 2013

Dwie grupy banków spółdzielczych po raz pierwszy od lat znów razem w reklamie

Dwie grupy banków spółdzielczych BPS i SGB po raz pierwszy od lat zdecydowały się na wspólną kampanię reklamową.

Kraj, 9 września 2013

Edipresse reklamuje akcję promocyjną "Flesza"

Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.

Kraj, 21 maja 2013

Starlink przewiduje tegoroczny spadek na 4,5 proc.

Pierwsze trzy miesiące zakończyły się z blisko 7-proc. spadkiem wydatków reklamowych - szacuje dom mediowy.

Kraj, 11 stycznia 2013

Reklamy Plusa kręcone w studiu należącym do Solorza

Kolejny element współpracy reklamowej spółek kontrolowanych przez Zygmunta Solorza-Żaka.

Kraj, 3 września 2012

Przychody i zysk ATM niższe niż przed rokiem

Mimo to spółka kontynuuje rozpoczęte inwestycje.

Kraj, 11 lipca 2012

Zbigniew Gutkowski ambasadorem Volvo

Żeglarz będzie promował markę m.in. podczas regat.

Kraj, 3 lipca 2012

Kubusiowi komentatorzy w nowej odsłonie reklamy wody dla dzieci

Maspex rusza z kolejną odsłoną Kubuś Waterrr.

Kraj, 5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

Kraj, 16 maja 2012

Rynek reklamy spadł o ponad 2 proc. w I kwartale br.

Od kryzysowego 2009 roku nie mieliśmy tak słabego kwartału - wynika z raportu domu mediowego Starlink.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Kamis rusza z silną kampanią [wideo]

Jej celem jest umocnienie wizerunku marki.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Bank to nie mafia

"Duży procent w dużym banku" - tak Kredyt Bank reklamuje swoje lokaty.

Kraj, 6 marca 2012

Co trzecia złotówka poza stacjami ogólnopolskimi

Kanały tematyczne i stacje ponadregionalne mają już 33 proc. tortu reklamowego. Atmedia podnoszą ceny na kwiecień.

Kraj, 27 stycznia 2012

Wspólna promocja Sephory i "Flesza"

Perfumeria przeprowadzi akcję promocyjną, której partnerem będzie magazyn "Flesz".

Kraj, 19 stycznia 2012

W panelu NAM ruszył pomiar widowni cyfrowej telewizji naziemnej

Beneficjentami procesu cyfryzacji stają się przede wszystkim kanały spoza wielkiej czwórki kanałów ogólnopolskich, czyli TVN Siedem, TV Puls.

Kraj, 17 stycznia 2012

Mlekołaki w telewizji

Ruszyła kampania płatków Lubelli.

Kraj, 3 stycznia 2012

Bank Pocztowy apeluje "Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!"

Na ulicach wybranych miast pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena, czyli popularne "skarpety".

Kraj, 3 stycznia 2012

TVN i Polsat zarobiły więcej w 2011 r.

Obie stacje telewizyjne wypracowały lepsze wyniki reklamowe. Spadły zarobki TVP oraz także m.in. Vivy i AXN.

Kraj, 22 grudnia 2011

Beko z nowym przekazem Baby Care

Kreację adaptowała na rynek polski agencja reklamowa TBWA.

Kraj, 5 grudnia 2011

Cyfrowy Polsat bez umów i zobowiązań

Nową ofertę platformy wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Nextmedia i PHD.

Kraj, 9 listopada 2011

Tymbark przypomina, że ma 75 lat [WIDEO]

Maspex nawiązuje w komunikacji do jubileuszu jednej ze swoich flagowych marek.

Kraj, 9 listopada 2011

Paweł Orleański reklamuje Samsunga [WIDEO]

Prowadzący program "Galileo" w TV4 reklamuje telewizory Samsunga.

Kraj, 19 października 2011

"Party" wsparte kampanią

Wydanie z Dodą na okładce promowane jest reklamami w telewizji.

Kraj, 30 września 2011

Bank Pocztowy reklamuje swą dostępność [WIDEO]

Przez najbliższe dwa tygodnie bank będzie reklamował w telewizji dostępność swojej oferty w urzędach pocztowych.

Kraj, 16 września 2011

Nestorzy na celowniku Banku Pocztowego

Bank podkreśla w kampanii, że dzięki Poczcie Polskiej jest łatwo dostępny.

Kraj, 14 września 2011

Rusza kampania nowego Falvitu Estro+

Duży nacisk w kampanii położono na telewizję i prasę.