M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TV4 (firma)"

Kraj, 10 września 2015

Czekoladowy Mentos na leżance u psychoanalityka

Wystartowała pierwsza kampania Walka dla marki Perfetti Van Meele.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Nowa ramówka w TV4 pod koniec sierpnia

W ofercie programowej stacji znajdą się m.in. nowe polskie i zagraniczne seriale oraz programy dokumentalne i rozrywkowe.

Kraj, 23 lipca 2015

Zuzanna Ziomecka z autorskim programem w Polsacie

W jesiennej ramówce Ziomecka poprowadzi "Demakijaż".

Kraj, 5 maja 2015

SMG Starlink: rynek reklamy TV w I kw. urósł o 3,7 proc.

Wartość netto rynku telewizyjnego to blisko 873 mln zł. Duże stacje zanotowały spadki.

Kraj, 4 maja 2015

Nowe opakowania i kampania marki Kotlin

Za kreację odpowiada agencja Brasil.

Kraj, 23 stycznia 2015

Bahlsen z dużą kampanią dla marki Krakuski

Kampania potrwa w sumie 22 tygodnie i jest zaplanowana na cały rok. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada Starcom.

Kraj, 15 października 2014

Polskie firmy zakupiły na MIPCOM cztery formaty TV

Wśród nabytków jest m.in. "The Phone", format nagrodzony Emmy Award.

Kraj, 2 października 2014

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Ruszyła kampania mleka o obniżonej zawartości laktozy. Jest to jeden z elementów komunikacji marki parasolowej Polmlek.

Kraj, 26 czerwca 2014

"Wysokie Obcasy" mają nową redaktor naczelną

Za markę "Wysokie Obcasy" będzie odpowiadać Marta Herman, a wydawcą sobotniego magazynu będzie Paulina Reiter.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 22 maja 2014

UPC wprowadza Horizon TV

Największy w kraju operator telewizji kablowej w trzech etapach wprowadza platformę streamingu programów TV poprzez internet.

Kraj, 25 kwietnia 2014

Fokus TV chce uzyskać 2 proc. udziałów w grupie 16-59

Choć wewnętrznie stacja będzie się rozliczać na szerszej grupie, to polityka handlowa zostanie oparta na grupie komercyjnej.

Kraj, 17 lutego 2014

Starlink: Rynek reklamowy w 2013 r. skurczył się o 4,5 proc.

Agencja prognozuje dynamikę rynku reklamy w 2014 r. w przedziale pomiędzy 0,5 proc. a 0,9 proc.

Kraj, 6 lutego 2014

Jaja marki Farmio ponownie z kampanią w telewizji

Marketer podkreśla naturalność produktu i wyraźnie sprzeciwia się GMO.

Kraj, 20 grudnia 2013

Beko promuje pralki AquaFusion

Marketer rusza z kilkutygodniową kampanią.

Kraj, 25 listopada 2013

Siedemnastu chętnych na nowy multipleks

Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.

Kraj, 25 listopada 2013

Startuje nowy kanał muzyczno-rozrywkowy Power TV

Nadawcą jest firma producencka Michała Winnickiego, a partnerem TVN.

Kraj, 23 września 2013

Nową kampanię KFC przygotowała agencja Red8

Sieć wprowadza nowe propozycje do menu.

Kraj, 20 września 2013

National Geographic reklamuje "Pułapki umysłu"

Nowa seria programów będzie wsparta kampanią i akcją promocyjną.

Kraj, 17 września 2013

Grupa GPD rozbudowuje oddziały w Warszawie i Poznaniu

W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Rynek reklamy zmniejszył się o blisko 7 proc. w I poł. br.

Analitycy domu mediowego Starlink uważają, że ożywienie na rynku reklamy będzie odczuwalne dopiero w przyszłym roku.

Kraj, 25 lipca 2013

KFC ruszyło z letnią promocją

Kubełek z kurczakiem powiększa się o gratisowy dodatek.

Kraj, 25 lipca 2013

Katarzyna Bojarska ponownie w Telewizji Puls

Po kilku miesiącach pracy w TV4 Bojarska wróciła do Telewizji Puls.

Kraj, 23 lipca 2013

Szum reklamowy i "niedowiezienie" widowni

Przedstawiciele Starlinka twierdzą, że zakończenie procesu cyfryzacji telewizji spowoduje w ciągu najbliższych miesięcy wzrost kłopotów dla czterech głównych anten.

Kraj, 22 lipca 2013

Serial o dziennikarzach promowany głównie w kanałach informacyjnych

HBO przygotowuje kampanię serialu "Newsroom" opowiadającego o dziennikarzach tworzących wieczorne wiadomości "News Night" w fikcyjnej telewizji ACN.

Kraj, 7 maja 2013

Tymbark Next z kolejną kampanią

Maspex kontynuuje inwestycje w Tymbark.

Kraj, 10 kwietnia 2013

KRRiT zajmuje stanowisko w sprawie NC+

Zdaniem KRRiT klienci platform satelitarnych powinni m.in. mieć prawną gwarancję obowiązywania kontraktu na stałych warunkach przez cały okres trwania umowy.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Polsat kupuje TV4 i TV6 za 99 mln zł

Dzięki temu liczba kanałów Polsatu wzrośnie do 22 i zyska ok. 23,5-proc. udział w oglądalności i 25,3-proc. - w rynku reklamy.

Kraj, 28 marca 2013

NC+ może odciąć kanały w najtańszych pakietach

Kolejna kontrowersja wokół NC+ - abonentom, którzy wybiorą jeden z dwóch najtańszych pakietów NC+, operator może wyłączyć kilkanaście kanałów i nie będą mogli protestować.

Kraj, 14 marca 2013

Ipla na platformie NetRange

Aplikacja na Smart TV obsługiwać będzie w pierwszej kolejności treści dostępne bezpłatnie, w modelu reklamowym.

Kraj, 13 marca 2013

Polsat kupi TV4 i TV6?

Prezes Cyfrowego Polsatu przyznaje, że transakcja byłaby "uzasadniona biznesowo".

Kraj, 20 lutego 2013

Ponad 5-proc. spadek wydatków reklamowych w ub.r.

Kryzys w branży FMCG, słabsza kondycja firm farmaceutycznych i finansowych istotnie wpłynęły na wyniki za 2012 r., raportuje Starlink.

Przetargi, 1 lutego 2013

MediaVest wygrał budżet Vivus Finance

W przetargu pokonał Carata, Initiative, Mindshare, MPG, Media Direction OMD i U2 Media. Prognozowane wydatki Vivus Finance mają sięgnąć kilkunastu milionów złotych netto.

Kraj, 9 stycznia 2013

Nowa kanapka KFC z kampanią w mediach

Dwa nowe smaki Longera dostają medialne wsparcie.

Kraj, 6 grudnia 2012

PZU zapewnia św. Mikołajowi "renifera zastępczego"

PZU podkreśla, że oferuje klientom "święty spokój" - cokolwiek się zdarzy, na ubezpieczycielu mogą polegać.

Kraj, 23 listopada 2012

TVP1, TVP2 i Polsat najmocniej tracą w pierwszej fazie cyfryzacji

Odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej najczęściej odchodzą ze stacji TVP i Polsatu.

Kraj, 20 listopada 2012

Starlink przewiduje 6-proc. spadek rynku reklamy

Po trzech kwartałach rynek reklamowy skurczył się o 5,3 proc. - wynika z analiz domu mediowego.

Kraj, 19 listopada 2012

KFC obniża ceny

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w TV i radiu.

Kraj, 8 listopada 2012

Bank Pocztowy przedłuża kampanię telewizyjną "Opłacaj rachunki za darmo"

Reklamy będą pojawiać się w telewizji do końca listopada br.

Kraj, 29 października 2012

Radio Plus proekologicznie

Rozgłośnia we współpracy z innymi mediami wspiera recykling zużytych płyt CD i DVD.

Kraj, 16 października 2012

Rusza kolejna część kampanii na temat cyfryzacji

Na kilka tygodni przed pierwszym wyłączeniem nadawania analogowego rusza kolejny etap kampanii naziemnej telewizji cyfrowej.

Kraj, 12 października 2012

"Wprost" świętuje 30-lecie

Z tej okazji prowadzi kampanię w ogólnopolskich mediach.

Kraj, 9 października 2012

Pan Pikuś powraca do telewizji

Wystartowała nowa kampania promująca ubezpieczenia komunikacyjne Avivy.

Kraj, 4 października 2012

Lubella w telewizji i z nagrodami za 190 tys. zł

Maspex postanowił wesprzeć markę makaronów i fiksów.

Kraj, 20 września 2012

Liga Europejska debiutuje w TVN Turbo

Telewizja podpisała umowę na transmisję meczów Ligii Europejskiej.

Kraj, 20 września 2012

KRRiT ułatwi życie nadawcom i kablówkom

Rada chce zwiększyć lub wręcz znieść limity na autopromocje nadawców, rozważy także zniesienie mechanizmu must-carry/must-offer.

Kraj, 4 września 2012

Maspex walczy o zwiększenie częstotliwości spożycia napojów owocowych [wideo]

Nawet "dzicy" wiedzą, że zamiast wody do śniadania można pić napoje owocowe, najlepiej Tymbarku.

Kraj, 3 września 2012

Niebawem Lay's ruszy z dużą promocją

Nowe smaki wsparte silną kampanią promocyjną, w której można wygrać 360 tys. zł.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Rynek reklamowy skurczył się o ponad 4 proc.

Zapaść w branży FMCG, "efekt Euro" i nieznaczne spowolnienie w sektorze finansowym - takie przyczyny spadków widzi dom mediowy Starlink.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Kraft wspiera kampanią Łakotki

Działania reklamowe mają umocnić pozycję ciastek po relaunchu.