M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN CNBC (marka)"

Kraj, 9 stycznia 2014

Roman Młodkowski doradcą w Gremi

Były szef TVN CNBC (obecnie Biznes i Świat) będzie doradzał wydawcy "Rzeczpospolitej" i "Parkietu".

Kraj, 25 listopada 2013

TVN24 Biznes i Świat z nowym logo

Grupa TVN wprowadza kolejne zmiany w kanale, który zastąpi TVN CNBC.

Kraj, 19 listopada 2013

TV Republika na czwartej pozycji wśród stacji informacyjnych

Na podium znalazły się: TVN24, Polsat News i TVP Info.

Kraj, 9 października 2013

TVN24 Biznes i Świat ruszy w styczniu

Nadawca wykorzystuje siłę marki kanału TVN24 i zastępuje TVN CNBC stacją TVN24 Biznes i Świat.

Kraj, 2 września 2013

Śląskie rusza z kampanią

Grupa Eskadra przygotowała dla województwa śląskiego kampanię promującą tereny inwestycyjne regionu.

Kraj, 31 lipca 2013

Grupa TVN nie chce już kanału stricte biznesowego

Po sześciu latach kończy się projekt TVN CNBC. Nadawca nie chce jednak rezygnować z samego kanału, tylko zmienić jego formułę.

Kraj, 27 maja 2013

Idea Bank sfinansuje setce małych firm kampanie reklamowe

Marketer chce sfilmować historie przedsiębiorców, które staną się inspiracją dla innych. Firmom zaoferuje reklamy w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, promocję w internecie i w prasie.

Kraj, 15 kwietnia 2013

Mierzwa szefem komunikacji NC+

Były rzecznik Pekao SA przeszedł do platformy NC+.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Ringier tworzy stanowisko dyrektora projektów specjalnych

Monika Antoszczuk pokieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty dla klientów korporacyjnych.

Kraj, 31 stycznia 2013

Polsat Biznes chce być bardziej lifestyle'owy

Rebranding ma poprawić udziały stacji do poziomu ok. 0,1 proc.

Kraj, 17 października 2012

Havas Worldwide Warsaw dla XTB

Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe promujące kampanię "Ryzykować trzeba umieć" prowadzoną przez dom maklerski X-Trade Brokers.

Kraj, 9 października 2012

Santander Consumer Bank reklamuje najwyższe oprocentowanie lokat

W spocie Fernando Alonso mówi po polsku.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Radio PiN wzmacnia zespół

We wrześniu w rozgłośni pojawią się nowe osoby.

Kraj, 18 maja 2012

Japońska precyzja w kampanii Mazdy 6

Importer w reklamach nawiązuje do rankingu magazynu "Motor". Kampanię przygotowała agencja JWT.

Kraj, 6 marca 2012

Pompidou adaptuje spot dla Samsunga

Samsung Galaxy Note rusza z kampanią.

Kraj, 18 października 2011

Skarbiec funduje nagrody i reklamuje się w telewizji

Wprowadzeniu platformy inwestycyjnej Skarbiec24 towarzyszy promocja z wartościowymi nagrodami i kampania telewizyjna.

Kraj, 28 września 2011

Wasowski i Szczęśniak w reklamach DM BOŚ

Po reklamach ubezpieczeń znani satyrycy wystąpili w reklamach usług maklerskich.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Targi China Expo Poland z kampanią

MT Polska poprzez reklamy na outdoorze, w telewizji, radiu i internecie zachęca do odwiedzenia targów.

Kraj, 5 kwietnia 2011

UPC promuje ofertę dla biznesu

UPC Polska przez 3 tygodnie będzie reklamowała kompleksową ofertę dla klientów biznesowych.

Kraj, 24 marca 2011

Zyski z VoD za 4-5 lat - prognozuje Multimedia

Operator kablowy Multimedia liczy, że internetowy serwis VoD Mmtv.pl zacznie na siebie zarabiać za 4-5 lat.

Kraj, 24 marca 2011

Packshot dla Polish National Sales Awards

Studio przygotowało spot do III edycji konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010.

Kraj, 14 marca 2011

TP poszerza ofertę telewizyjną

Kilkanaście nowych kanałów pojawiło się w podstawowym pakiecie operatora.

Kraj, 21 grudnia 2010

"Gazeta Podatkowa" w telewizji

Wizerunkowa kampania potrwa do końca roku.

Artykuły weekendowe, 3 grudnia 2010

TNS Pentor: Co dziesiąty niezadowolony ze świąt

Z badań TNS Pentor zrealizowanych we współpracy z TVN CNBC wynika, że zbliżające się święta Bożego Narodzenia cieszą zdecydowaną większość Polaków. Prawie połowa (46 proc.) odczuwa dużą radość, a 40 proc. nieco mniejszą. Święta nie cieszą co dziesiątego rodaka.

Kraj, 3 grudnia 2010

Link4 pokazuje ludzką twarz

Directowy ubezpieczyciel nakręcił spot reklamowy w swojej siedzibie, m.in. z udziałem pracowników, aby uwiarygodnić markę.

Kraj, 14 października 2010

Polska odsłona kampanii Timberland

Marka promuje się hasłem "Natura potrzebuje bohaterów".

Kraj, 15 września 2010

Wiadomości Onetu w nowej wersji

Portal stawia na wiadomości multimedialne.

Kraj, 23 sierpnia 2010

TVN CNBC z nowymi programami i oprawą

Wraz ze zmianą nazwy biznesowy kanał telewizyjny wprowadzi także nowe programy i oprawę graficzną.

Kraj, 11 czerwca 2010

Volvo stawia na telewizję

Wystartowała kampania promująca odświeżone Volvo C30.

Kraj, 20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Getin Noble Bank ruszył z nowymi kampaniami

Getin Bank promuje hipoteki, a Noble Bank lokaty.

Kraj, 16 marca 2010

Europejski Kongres Gospodarczy z kampanią w mediach

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości SA, organizator II Europejskiego Kongresu Gospodarczego (European Economic Congress - EEC), który odbędzie się w Katowicach...

Kraj, 22 lutego 2010

Grupa TVN rozważa uruchomienie stacji dla dzieci

Grupa TVN rozważa uruchomienie nowego kanału tematycznego. Niejednoznaczne sygnały na ten temat wysyła wiceprezes TVN Piotr Walter. - W 2010...

Kraj, 18 lutego 2010

PZU będzie namawiało Polaków do oszczędzania

Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną "Życie na 100 proc.", dzięki której chce zwrócić uwagę odbiorców na długoterminowe oszczędzanie, emerytury, inwestowanie...

Kraj, 15 lutego 2010

BNP Paribas Fortis kusi firmy kredytami

BNP Paribas Fortis chwali się, że jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku informuje szeroko o programie kredytowania polskich...

Kraj, 4 lutego 2010

"The Washington Post" zastąpił "Financial Timesa" w Onecie

Portal Onet.pl nawiązał współpracę z dziennikiem "The Washington Post". Przypomnijmy, że we wczorajszym DS "MMP" informowaliśmy, że portal już nie...

Kraj, 2 grudnia 2009

Hoop Cola po raz pierwszy reklamuje się na święta

Po raz pierwszy w historii marki Hoop Cola (Hoop Polska) zareklamuje się przed świętami Bożego Narodzenia. Głównym tematem spotu jest...

Kraj, 27 października 2009

Kampania KBC Securities informuje o dwóch nowych platformach inwestycyjnych

Wczoraj KBC Securities rozpoczął kampanię reklamową informującą o dwóch nowych platformach inwestycyjnych - KBCmakler oraz KBCtrader. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna...

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 11 maja 2009

Nokia reklamuje biznesowy E75 jako "E-mail zawsze z Tobą"

Nokia Poland rozpoczęła kampanię nowego modelu skierowanego do klienta biznesowego - Nokia E75. Realizowana pod hasłem "Nokia E75 - E-mail...

Kraj, 16 stycznia 2009

Samsung reklamuje telefon z zaawansowanymi funkcjami foto

Samsung Electronics Polska rozpoczyna dzisiaj kampanię telefonu komórkowego Samsung Pixon pod hasłem "Życie zaskakuje. Uchwyć to". Jej celem jest zaprezentowanie...

Kraj, 24 grudnia 2008

Jasieński/Stadnicki przygotowali projekt dla Noble Banku

Agencja Jasieński/Stadnicki Advertising przygotowała nowy spot dla Noble Banku. Kampania reklamowa rozpocznie się w święta. Koncept reklamy opiera się na...

Kraj, 20 listopada 2008

PKO BP kontynuuje wsparcie reklamowe kredytów hipotecznych

Bank PKO BP rozpoczął kolejną fazą kampanii reklamowej promującej kredyty hipoteczne. W ramach trwającej od połowy września promocji bank oferuje...

Kraj, 29 października 2008

Jaguar Land Rover promuje nową ofertę

Jaguar Land Rover Polska (JLR), generalny importer samochodów Jaguar i Land Rover, we współpracy z BRE Leasing przygotował dla swoich...

Kraj, 24 października 2008

BRE Bank rusza z drugą w historii kampanią telewizyjną

W przyszłym tygodniu BRE Bank rozpocznie drugą w swojej historii kampanię telewizyjną pod hasłem: "3 razy skuteczniej". Pokazuje ona historie...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Dzięki podwyżkom TVN miał udany kwartał - stacje zarobiły prawie 35 proc. więcej

Wzrost cen w kanale TVN o 51 proc. w porównaniu z ub.r. sprawił, że telewizja zarobiła w minionym kwartale o...

Kraj, 13 czerwca 2008

Deutsche Bank będzie produkował własny program telewizyjny

Deutsche Bank PBC we współpracy z agencją reklamową Ambient Infinity i spółką technologiczną Wincor Nixdorf w 64 swoich oddziałach zainstaluje...

Kraj, 11 czerwca 2008

Xelion prowadzi kampanię zachęcającą Polaków do rozmów o planowaniu finansowym

Ruszyła kampania reklamowa firmy Xelion, w której doradcy zachęcają Polaków do rozmowy o planowaniu finansowym. Kampania, która potrwa trzy tygodnie,...

Kraj, 17 marca 2008

Rusza kampania reklamowa "Pulsu Biznesu"

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął kampanię reklamową. Prezentuje się w niej jako wiarygodne źródło informacji i narzędzie do zarabiania...