M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "TVN Media (firma)"

Kraj, 3 kwietnia 2019

Nowy produkt reklamowy TVN Media

Pierwszym marketerem, który z niego skorzystał, jest Škoda.

Kraj, 11 stycznia 2019

TVN Media podpisała umowę z Red Carpet Media Group

Polski kanał telewizyjny poświęcony jest show-biznesowi.

Przetargi, 14 grudnia 2018

Zdrovit prowadzi przetarg mediowy

Drugi pod względem wielkości marketer branży farmaceutycznej w Polsce szuka agencji.

Kraj, 6 grudnia 2018

TVN Media wprowadza platformę Primus

To narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo online.

Kraj, 4 grudnia 2018

ScreenLovers: programmatic i addressable TV odmienią reklamową rzeczywistość

Zdaniem większości polskich media plannerów to TVN Media jako pierwsze biuro reklamy wprowadzi możliwość programatycznego zakupu TV - wierzy w to 41 proc.

Kraj, 28 listopada 2018

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Kraj, 28 listopada 2018

Zmiana brokerów: Eleven Sports z Polsat Media, Eurosport z TVN Media

To konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r.

Kraj, 21 listopada 2018

Agnieszka Gajzler dyrektorem ds. strategii i rozwoju digital TVN Media

Do biura reklamy TVN i Discovery Polska przechodzi z Dentsu Aegis Network.

Kraj, 20 listopada 2018

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę

Strony podpisały umowę na kolejny rok.

Kraj, 16 listopada 2018

Rusza seriws Eurosport.pl

Sprzedażą reklam w nowym serwisie zajmie się TVN Media.

Kraj, 7 listopada 2018

TVN Media podpisuje umowę z urzędem miasta Gdańsk

Umowa dotyczy reklamy Gdańska jako produktu turystycznego w formie lokowania produktu w serialu pod roboczym tytułem "Motyw" w telewizji TVN.

Kraj, 26 października 2018

Jacek Nowak new business directorem w Film Produkcji

Przez ostatnie 18 lat był związany z TVN Media.

Kraj, 27 sierpnia 2018

Wspólny projekt Stowarzyszenia SAR i TVN Media - #opiniejuroraeffie

Celem jest przedstawienie opinii na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością komunikacji marketingowej.

Kraj, 17 lipca 2018

CPP w telewizji nadal będzie rosnąć

- W pierwszej połowie tego roku cztery duże stacje podniosły cenę płaconą za widza o 15 proc. - mówi Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora BR TVP.

Kraj, 10 lipca 2018

TVN będzie brokerem wideo online dla Edipresse

Wydawca zdecydował się na współpracę z grupą telewizyjną, by lepiej sprzedawać reklamy wideo w serwisach: Polki, Wizaz, Mamotoja, Party, Gotujmy oraz Ilewazy.

Kraj, 8 czerwca 2018

TVN Media wprowadza zmiany w ofercie sponsorskiej Premium TV

Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą teraz także Discovery Channel i TLC.

Kraj, 9 maja 2018

Piotr Korycki pokieruje TVN i Discovery w Polsce

Dotychczasowy prezes TVN Jim Samples przechodzi do rady nadzorczej.

Kraj, 6 marca 2018

Jaguar promuje SUV-a - E-Pace [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media.

Kraj, 16 lutego 2018

Viacom rusza z kanałem Nicktoons

Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.

Kraj, 24 stycznia 2018

Nicktoons w ofercie TVN Media

Broker będzie sprzedawać czas reklamowy w nowej stacji dziecięcej Viacomu od połowy lutego.

Kraj, 10 stycznia 2018

TVN Media rozpoczyna sprzedaż reklam na kanałach własnych na YouTube

Reklama w kanałach TVN na tej platformie ma stanowić w 2018 r. jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy.

Kraj, 21 grudnia 2017

Michał Winnicki Entertainment przedłuża współpracę z TVN Media

Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 62 kanały telewizyjne.

Kraj, 19 grudnia 2017

Motowizja przedłuża współpracę z TVN Media

Nadal obsługiwana będzie przez tego brokera na wyłączność.

Kraj, 6 grudnia 2017

TVN Media: w 2018 r. kluczowe zasady bez zmian, inflacja 4-8 proc.

Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.

Kraj, 21 listopada 2017

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Kraj, 9 października 2017

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Kraj, 21 września 2017

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Kraj, 7 września 2017

TVN współpracuje z Grupą Onet-RAS

Umowa dotyczy serwisów wideo na żądanie.

Kraj, 20 lipca 2017

Sympatia.pl rusza z nową kampanią [wideo]

Działania będą prowadzone pod hasłem "Daj się poznać".

Kraj, 10 maja 2017

Ekskluzywne bloki reklamowe w ofercie Premium TV

Oferta związana jest z transmisjami sportowymi na żywo.

Kraj, 23 marca 2017

Piotr Tyborowicz prezesem TVN Media

Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję wiceprezesa spółki zależnej TVN.

Kraj, 23 marca 2017

Piotr Wysocki przechodzi z Codemedia do Centraals

Będzie odpowiadać m.in. za zarządzanie działaniami operacyjnymi oraz relacjami z klientami.

Kraj, 28 lutego 2017

Top Kids w ofercie TVN Media

Od marca kanał będzie reprezentowany przez biuro reklamy TVN.

Kraj, 16 lutego 2017

Tomasz Trojnar wzmocni szeregi Codemedia

Zajmie się nawiązywaniem kontaktów biznesowych i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi klientami, a także strategicznym wsparciem prowadzonych przez Codemedia działań.

Kraj, 31 stycznia 2017

Sportklub w portfolio TVN Media

Broker będzie mieć wyłączność na sprzedaż czasu reklamowego w tym kanale.

Kraj, 30 stycznia 2017

TVN Media będzie pracować dla TVR

Od lutego kanał będzie monitorowany przez Nielsena.

Kraj, 13 grudnia 2016

TVN Media publikuje ofertę handlową na 2017 r.

Główne zasady polityki handlowej pozostają bez zmian, wprowadzono niewielką korektę. Największa podwyżka dotyczy największych klientów.

Kraj, 8 grudnia 2016

Telewizja Puls przedłużyła współpracę z TVN Media

Nadawca zakończył przegląd ofert.

Kraj, 30 listopada 2016

"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku

Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.

Kraj, 28 listopada 2016

TVN Media i WP1 potwierdzają umowę

Biuro Reklamy TVN Media będzie brokerem reklamowym nowego kanału Wirtualnej Polski.

Kraj, 28 listopada 2016

4fun Media przechodzi do Polsatu

Po sześciu latach współpracy z TVN Media nadawca zmienia brokera reklamowego.

Kraj, 21 listopada 2016

TVN Media startuje z platformą TV.tvnmedia.pl

Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej.

Kraj, 17 listopada 2016

TVN Media przedłuża współpracę z AXN Poland

Podmioty nadal będą współpracować w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

Kraj, 16 listopada 2016

TVN Media wprowadza do oferty reklamę 360 stopni

Format ma zachęcać użytkownika do interakcji ze spotem wideo.

Kraj, 25 października 2016

TVN Media oprócz telewizji zajmie się także brokerką wideo w internecie

Na czele utworzonej w tym celu jednostki Premium Digital stoi Kinga Kucharska, która przeszła z Polsat Media.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Nuta.TV w ofercie TVN Media

Biuro Reklamy TVN Media podpisało umowę o sprzedaży czasu reklamowego z Michał Winnicki Entertainment.

Kraj, 10 maja 2016

Joanna Pilarowska kierownikiem ds. projektów specjalnych w Polsat Media

Będzie raportowała bezpośrednio do Katarzyny Tomczuk, dyrektor ds. projektów specjalnych i sponsoringu.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Mariusz Wyglądała dyrektorem ds. rozwoju sprzedaży w biurze reklamy TVN Media

Były dyrektor strategii w Biurze Reklamy TVP objął nowo utworzone stanowisko w TVN.

Kraj, 12 kwietnia 2016

Biuro Reklamy TVP chce być brokerem kanałów tematycznych

Biuro nadawcy publicznego chce bezpośrednio konkurować z Polsat Media i TVN Media. Trwają rozmowy z pierwszymi kanałami.

Kraj, 1 grudnia 2015

TVN Media z nową polityką na 2016 r.

W polityce handlowej TVN Media na 2016 r. pojawiają się zmiany w strukturze klastrowej i nowe produkty.