M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN Style (marka)"

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 3 listopada 2015

Schulz Brand Friendly dla Mardom Home [wideo]

Komunikacja ponownie nawiązuje do świata mody.

Kraj, 26 października 2015

Wystartowała kampania Cameleo Henny Ziołowej firmy Delia Cosmetics

Działania reklamowe obejmują wybrane stacje telewizyjne oraz ogólnopolską prasę kobiecą.

Kraj, 8 października 2015

TVN wyprodukuje rodzimą wersję amerykańskiego "Polowania na kuchnię"

Program w TVN Style poprowadzi Dorota Szelągowska, znana z innych programów o aranżacji wnętrz. Premiera wiosną.

Kraj, 22 września 2015

Marka Tempur reklamuje się w telewizji

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

Kraj, 24 czerwca 2015

Soda Stream po raz pierwszy z kampanią telewizyjną w Polsce

Marka pokaże billboardy sponsorskie.

Kraj, 19 maja 2015

Vizeum i Isobar promują premierę serialu na kanale Fox

Stacja rusza z kampanią i konkursem dla serialu "Miasteczko Wayward Pines".

Kraj, 4 maja 2015

Cyfrowy Polsat z większą ofertą stacji HD

Teraz widzowie platformy zyskują dostęp do kanałów tematycznych TVN.

Kraj, 20 lutego 2015

Pięć wiosennych nowości proponuje widzom TVN Style

Wśród nowych propozycji m.in. nowe reality show o lekarzach i prywatnych detektywach.

Kraj, 22 grudnia 2014

Cyfrowy Polsat i TVN przedłużyły umowę na dystrybucję kanałów TVN

Dzięki nowym uzgodnieniom w ofercie Cyfrowego Polsatu niebawem pojawią się wersje HD TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

Kraj, 3 grudnia 2014

TVN i T-Mobile chcą przyzwyczaić klientów do oglądania TV i wideo na urządzeniach mobilnych

Na początek firmy przygotowały trzy pakiety programów, seriali i filmów: od bezpłatnego po Multi za 15 zł miesięcznie.

Kraj, 20 listopada 2014

Big-Active z debiutem w telewizji

Działania promocyjne realizowane są pod hasłem "Dopełnienie". Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Engine.

Kraj, 7 listopada 2014

Dwie nowe stacje TVN ruszą w przyszłym roku

Wbrew wcześniejszym spekulacjom jedna z nowości nie będzie kanałem wyłącznie sportowym.

Kraj, 4 listopada 2014

BoboVita z mocnym, warzywnym uderzeniem

Marka chce nauczyć dzieci różnorodności smaku warzyw i zapewnia o naturalności składników. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Havas. Media na potrzeby działań zakupił MediaCom.

Kraj, 4 listopada 2014

TVN dostarczy treści do serwisu wideo na żądanie T-Mobile

Nadawca i telekom zawarli partnerstwo kontentowe.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 22 września 2014

Delia Cosmetics debiutuje z kampanią henny do brwi

Po raz pierwszy kategoria produktów do koloryzacji brwi będzie promowana w telewizji.

Kraj, 3 września 2014

Kotanyi sponsorem programów "MasterChef" i "Pyszne 25"

Markę ulokował dom mediowy Maxus.

Kraj, 26 czerwca 2014

"Wysokie Obcasy" mają nową redaktor naczelną

Za markę "Wysokie Obcasy" będzie odpowiadać Marta Herman, a wydawcą sobotniego magazynu będzie Paulina Reiter.

Kraj, 22 maja 2014

Opel Adam ulokowany w "Prawie Agaty"

Niestandardową akcję przygotowała stacja TVN i dom mediowy Carat Polska.

Kraj, 19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Rusza pierwszy etap kampanii Nałęczowianki [wideo]

Kolejny rozpocznie się w maju.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Product placement w 2013 r. wart 852,9 mln zł

Jesienią ub.r. nastąpił wyraźny wzrost aktywności na lokowanie produktu.

Kraj, 18 marca 2014

TVN zapłaci 200 tys. zł kary za rozpowszechnianie pornografii

KRRiT uznała, że film "Siła pożądania" wyemitowany w TVN Style nie był "nowoczesnym, erotycznym kinem dla kobiet".

Kraj, 25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

Kraj, 20 lutego 2014

Egmont promuje kolekcję "Czytam sobie. Fakty"

Wydawca wprowadza kolekcję dla początkujących czytelników.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 16 stycznia 2014

Joanna Tylman ostatecznie szefem TVN Style

Po kilku miesiącach formalnie objęła funkcję szefa stacji.

Kraj, 20 grudnia 2013

Kler szykuje się do kampanii wizerunkowej

W Wigilię ruszy kampania reklamowa nowej kolekcji.

Kraj, 6 listopada 2013

Pernod Ricard ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty

Dystrybutor win Jacob's Creek sponsoruje Dni Australii.

Kraj, 18 września 2013

Pentagon Research poszerza bazę kanałów do analiz product placement

Firma badawcza analizuje wydatki na product placement w dwóch kanałach tematycznych Grupy TVN.

Kraj, 9 września 2013

Edipresse reklamuje akcję promocyjną "Flesza"

Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.

Kraj, 3 września 2013

Publicis dla marki Berlinki

W nowej kampanii parówki mają głos.

Kraj, 14 czerwca 2013

Samsung kończy z rozmrażaniem

Ruszyła kampania promocyjna lodówek Samsung Cool.

Kraj, 5 czerwca 2013

Małgorzata Łupina przejmuje zarządzanie kanałami tematycznymi TVN

Dotychczasowa szefowa TVN Style awansuje na szefa programowego wszystkich kanałów tematycznych grupy.

Kraj, 22 maja 2013

Samsung jest cool. Jak lodówka bez rozmrażania

Koreańska firma promuje swoje urządzenia z systemem No Frost.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 25 stycznia 2013

MTV promuje serial "Niskozatrudnieni"

Kampania potrwa do 3 lutego.

Kraj, 9 stycznia 2013

Sony szykuje mocne uderzenie reklamowe

Kampania smartfona Xperia Z będzie jedną z większych w historii marketera.

Kraj, 18 grudnia 2012

Ambra inwestuje w największą w historii kampanię marki El Sol

W ciągu dwóch miesięcy reklamy telewizyjne ma obejrzeć 6 mln widzów; agencja PZL pracuje dla kolejnej marki Ambry.

Kraj, 26 listopada 2012

Bielmar promuje margarynę Palma

Rusza wielokanałowa kampania wizerunkowa marki promująca domowe wypieki.

Kraj, 14 listopada 2012

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Kraj, 9 listopada 2012

Katarzyna Pakosińska ponownie w podwójnej roli dla UPC Polska

Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.

Kraj, 10 października 2012

Gatta przez dwa miesiące w telewizji

Wraz z nowym pozycjonowaniem producent marki Gatta inwestuje w działania reklamowe.

Kraj, 2 października 2012

Frosta wystartowała z nową kampanią

Kampania informacyjno-wizerunkowa komunikuje naturalność.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Wpływy reklamowe TVN spadają szybciej niż rynek

Rynek reklamy TV zmalał w II kwartale br. o 11 proc. i optymizmu nie widać, dlatego TVN oszczędza jak może, także na ramówce.

Kraj, 23 lipca 2012

"Party" tańsze i wsparte promocją

Edipresse obniżyło cenę magazynu o blisko 50 gr.