M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN Turbo (marka)"

Kraj, 16 grudnia 2015

Inbornmedia przygotowuje własny format podróżniczy

Chce zainteresować produkcją międzynarodowych nadawców kanałów tematycznych.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 8 października 2015

TVN wyprodukuje rodzimą wersję amerykańskiego "Polowania na kuchnię"

Program w TVN Style poprowadzi Dorota Szelągowska, znana z innych programów o aranżacji wnętrz. Premiera wiosną.

Kraj, 6 października 2015

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych [wideo]

Firma prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny.

Kraj, 8 maja 2015

Trzej nowi dyrektorzy zarządzający w Grupie Onet-RASP

Będą odpowiadać za segmenty: motoryzacja, nowe technologie oraz podróże.

Kraj, 4 maja 2015

Cyfrowy Polsat z większą ofertą stacji HD

Teraz widzowie platformy zyskują dostęp do kanałów tematycznych TVN.

Kraj, 31 marca 2015

TVN Meteo Active i TVN Fabuła wystartują w połowie kwietnia

TVN Meteo Active kierowany jest do osób zainteresowanych aktywnym stylem życia. TVN Fabuła ma wyróżniać się ofertą filmowo-serialową.

Kraj, 3 marca 2015

Adam Kornacki reklamuje ubezpieczenia samochodów w Avivie

Dziennikarz TVN Turbo został twarzą reklamową firmy ubezpieczeniowej.

Kraj, 22 grudnia 2014

Cyfrowy Polsat i TVN przedłużyły umowę na dystrybucję kanałów TVN

Dzięki nowym uzgodnieniom w ofercie Cyfrowego Polsatu niebawem pojawią się wersje HD TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

Kraj, 3 grudnia 2014

TVN i T-Mobile chcą przyzwyczaić klientów do oglądania TV i wideo na urządzeniach mobilnych

Na początek firmy przygotowały trzy pakiety programów, seriali i filmów: od bezpłatnego po Multi za 15 zł miesięcznie.

Kraj, 4 listopada 2014

TVN dostarczy treści do serwisu wideo na żądanie T-Mobile

Nadawca i telekom zawarli partnerstwo kontentowe.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Topex z nową kampanią

Zaplanowano 5 tys. emisji spotów w TV. Kampanię przygotowały agencja What i dom mediowy Arena.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Marquard uruchamia serwis moto

Wydawnictwo poszerza portfolio serwisów internetowych.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Product placement w 2013 r. wart 852,9 mln zł

Jesienią ub.r. nastąpił wyraźny wzrost aktywności na lokowanie produktu.

Przetargi, 18 marca 2014

Kalicińscy.com wygrywają budżet Castrola

Agencja stworzy nową strategię obecności marki Castrol w social mediach.

Kraj, 25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

Kraj, 3 lutego 2014

Skoda Yeti porywa [wideo]

Ruszyła kampania Skody Yeti.

Kraj, 14 stycznia 2014

Ewa Czechowska szefową newsroomu moto w RASP

Segment moto ma nowego szefa wspólnego newsroomu. Z firmą rozstał się Wojciech Jakóbczyk.

Kraj, 13 stycznia 2014

TVN Turbo ma nowego szefa

Przemysław Kwiatkowski zastąpił Pawła Jordana.

Kraj, 6 listopada 2013

Pernod Ricard ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty

Dystrybutor win Jacob's Creek sponsoruje Dni Australii.

Kraj, 24 września 2013

CUK Ubezpieczenia ze spotami w TV

The New Black jest autorem nowej kampanii promocyjnej, która pojawi się wkrótce w TV.

Kraj, 18 września 2013

Pentagon Research poszerza bazę kanałów do analiz product placement

Firma badawcza analizuje wydatki na product placement w dwóch kanałach tematycznych Grupy TVN.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 25 stycznia 2013

NC+ wygrała prawa do Enea Ekstraligi

Liga żużlowa przechodzi z TVP do NC+.

Kraj, 11 grudnia 2012

Kruger & Matz ma kampanię ATL

Firma chce zwiększyć świadomość swojej marki.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 3 października 2012

Jeżyki promują się w telewizji

Za działania dla marki Jutrzenki odpowiada agencja 4Frame.

Kraj, 20 września 2012

Liga Europejska debiutuje w TVN Turbo

Telewizja podpisała umowę na transmisję meczów Ligii Europejskiej.

Kraj, 17 września 2012

Cyfra+ i N mogą się połączyć

UOKiK uznał, że połączenie dwóch platform satelitarnych nie zagrozi konkurencyjności na rynku.

Kraj, 27 lipca 2012

TVN i Orange kupili prawa do transmisji Pucharu Polski

TVN Turbo i Orange Sport wspólnie kupiły prawa do transmisji rozgrywek Pucharu Polski na kolejne dwa sezony.

Kraj, 20 czerwca 2012

Trejdoo.com reklamuje się w stacjach TVN

Internetowa platforma wymiany walut ruszyła z kampanią reklamową w stacjach Grupy ITI.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Rusza nowa edycja kampanii "Piłeś? Nie jedź!"

ZP PPS po raz czwarty nawołuje do trzeźwości kierowców.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Playlink promuje grę "World of Tanks"

Darmowa gra online otrzyma wsparcie głównie w kanałach tematycznych.

Kraj, 22 marca 2012

Oknoplast i sponsoring Interu

Autorem kreacji nowej kampanii jest Grupa Eskadra.

Kraj, 14 marca 2012

Animowane jeżyki po raz pierwszy w kampanii [wideo]

Cel - zbudować skojarzenie marki z przyjemnością.

Kraj, 23 lutego 2012

Burger King konsekwentnie podkreśla smak swoich burgerów

Grill, ogień i wołowina niezmiennie w najnowszej kampanii sieci.

Kraj, 29 grudnia 2011

DeLord zrealizował nową produkcję dla TVN Turbo

Na antenie TVN Turbo zadebiutuje najnowsza produkcja serialowa, za której realizację odpowiada DeLord.

Kraj, 7 grudnia 2011

The Media Insight koordynuje działania mediowe Motoroli w regionie

W ramach kampanii Motoroli Razr dom mediowy The Media Insight koordynuje działania w Polsce oraz na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 24 października 2011

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym

Wspiera w niej dwie marki premium: Goodyear i Dunlop.

Kraj, 13 października 2011

Orlen promuje oleje Platinum Max Expert

Nowa linia olejów napędowych promowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 2 września 2011

Tiger ze smokiem w nowym spocie [WIDEO]

Autorem kreacji reklam jest Brand Place.

Kraj, 7 lipca 2011

Samsung promuje przestrzenne lodówki [WIDEO]

Producent chwali się, że nowe lodówki mają większą pojemność przy dotychczasowych wymiarach.

Kraj, 6 lipca 2011

Sympatia.pl w wielokanałowej kampanii [WIDEO]

Grupa Onet odświeżyła serwis randkowy i komunikuje to szeroko w mediach.

Kraj, 30 czerwca 2011

Maznas nie będzie naczelnym "Cars"

Motoryzacyjny miesięcznik będzie miał nowego naczelnego. Jarosław Maznas skupia się na telewizji.

Kraj, 26 maja 2011

Hellena łączy pokolenia

Marketer kontynuuje działania z ub.r.

Kraj, 25 maja 2011

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

Kraj, 24 maja 2011

TP obiecuje superszybki internet

W nowej kampanii reklamowej operator będzie zachęcał do porównania swojej oferty z konkurencją.