M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN Turbo (marka)"

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 8 października 2015

TVN wyprodukuje rodzimą wersję amerykańskiego "Polowania na kuchnię"

Program w TVN Style poprowadzi Dorota Szelągowska, znana z innych programów o aranżacji wnętrz. Premiera wiosną.

Kraj, 6 października 2015

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych [wideo]

Firma prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny.

Kraj, 8 maja 2015

Trzej nowi dyrektorzy zarządzający w Grupie Onet-RASP

Będą odpowiadać za segmenty: motoryzacja, nowe technologie oraz podróże.

Kraj, 4 maja 2015

Cyfrowy Polsat z większą ofertą stacji HD

Teraz widzowie platformy zyskują dostęp do kanałów tematycznych TVN.

Kraj, 31 marca 2015

TVN Meteo Active i TVN Fabuła wystartują w połowie kwietnia

TVN Meteo Active kierowany jest do osób zainteresowanych aktywnym stylem życia. TVN Fabuła ma wyróżniać się ofertą filmowo-serialową.

Kraj, 3 marca 2015

Adam Kornacki reklamuje ubezpieczenia samochodów w Avivie

Dziennikarz TVN Turbo został twarzą reklamową firmy ubezpieczeniowej.

Kraj, 22 grudnia 2014

Cyfrowy Polsat i TVN przedłużyły umowę na dystrybucję kanałów TVN

Dzięki nowym uzgodnieniom w ofercie Cyfrowego Polsatu niebawem pojawią się wersje HD TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

Kraj, 3 grudnia 2014

TVN i T-Mobile chcą przyzwyczaić klientów do oglądania TV i wideo na urządzeniach mobilnych

Na początek firmy przygotowały trzy pakiety programów, seriali i filmów: od bezpłatnego po Multi za 15 zł miesięcznie.

Kraj, 4 listopada 2014

TVN dostarczy treści do serwisu wideo na żądanie T-Mobile

Nadawca i telekom zawarli partnerstwo kontentowe.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Topex z nową kampanią

Zaplanowano 5 tys. emisji spotów w TV. Kampanię przygotowały agencja What i dom mediowy Arena.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Marquard uruchamia serwis moto

Wydawnictwo poszerza portfolio serwisów internetowych.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Product placement w 2013 r. wart 852,9 mln zł

Jesienią ub.r. nastąpił wyraźny wzrost aktywności na lokowanie produktu.

Przetargi, 18 marca 2014

Kalicińscy.com wygrywają budżet Castrola

Agencja stworzy nową strategię obecności marki Castrol w social mediach.

Kraj, 25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

Kraj, 3 lutego 2014

Skoda Yeti porywa [wideo]

Ruszyła kampania Skody Yeti.

Kraj, 14 stycznia 2014

Ewa Czechowska szefową newsroomu moto w RASP

Segment moto ma nowego szefa wspólnego newsroomu. Z firmą rozstał się Wojciech Jakóbczyk.

Kraj, 13 stycznia 2014

TVN Turbo ma nowego szefa

Przemysław Kwiatkowski zastąpił Pawła Jordana.

Kraj, 6 listopada 2013

Pernod Ricard ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty

Dystrybutor win Jacob's Creek sponsoruje Dni Australii.

Kraj, 24 września 2013

CUK Ubezpieczenia ze spotami w TV

The New Black jest autorem nowej kampanii promocyjnej, która pojawi się wkrótce w TV.

Kraj, 18 września 2013

Pentagon Research poszerza bazę kanałów do analiz product placement

Firma badawcza analizuje wydatki na product placement w dwóch kanałach tematycznych Grupy TVN.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 25 stycznia 2013

NC+ wygrała prawa do Enea Ekstraligi

Liga żużlowa przechodzi z TVP do NC+.

Kraj, 11 grudnia 2012

Kruger & Matz ma kampanię ATL

Firma chce zwiększyć świadomość swojej marki.

Kraj, 19 listopada 2012

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

Kraj, 3 października 2012

Jeżyki promują się w telewizji

Za działania dla marki Jutrzenki odpowiada agencja 4Frame.

Kraj, 20 września 2012

Liga Europejska debiutuje w TVN Turbo

Telewizja podpisała umowę na transmisję meczów Ligii Europejskiej.

Kraj, 17 września 2012

Cyfra+ i N mogą się połączyć

UOKiK uznał, że połączenie dwóch platform satelitarnych nie zagrozi konkurencyjności na rynku.

Kraj, 27 lipca 2012

TVN i Orange kupili prawa do transmisji Pucharu Polski

TVN Turbo i Orange Sport wspólnie kupiły prawa do transmisji rozgrywek Pucharu Polski na kolejne dwa sezony.

Kraj, 20 czerwca 2012

Trejdoo.com reklamuje się w stacjach TVN

Internetowa platforma wymiany walut ruszyła z kampanią reklamową w stacjach Grupy ITI.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Rusza nowa edycja kampanii "Piłeś? Nie jedź!"

ZP PPS po raz czwarty nawołuje do trzeźwości kierowców.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Playlink promuje grę "World of Tanks"

Darmowa gra online otrzyma wsparcie głównie w kanałach tematycznych.

Kraj, 22 marca 2012

Oknoplast i sponsoring Interu

Autorem kreacji nowej kampanii jest Grupa Eskadra.

Kraj, 14 marca 2012

Animowane jeżyki po raz pierwszy w kampanii [wideo]

Cel - zbudować skojarzenie marki z przyjemnością.

Kraj, 23 lutego 2012

Burger King konsekwentnie podkreśla smak swoich burgerów

Grill, ogień i wołowina niezmiennie w najnowszej kampanii sieci.

Kraj, 29 grudnia 2011

DeLord zrealizował nową produkcję dla TVN Turbo

Na antenie TVN Turbo zadebiutuje najnowsza produkcja serialowa, za której realizację odpowiada DeLord.

Kraj, 7 grudnia 2011

The Media Insight koordynuje działania mediowe Motoroli w regionie

W ramach kampanii Motoroli Razr dom mediowy The Media Insight koordynuje działania w Polsce oraz na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 24 października 2011

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym

Wspiera w niej dwie marki premium: Goodyear i Dunlop.

Kraj, 13 października 2011

Orlen promuje oleje Platinum Max Expert

Nowa linia olejów napędowych promowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 2 września 2011

Tiger ze smokiem w nowym spocie [WIDEO]

Autorem kreacji reklam jest Brand Place.

Kraj, 7 lipca 2011

Samsung promuje przestrzenne lodówki [WIDEO]

Producent chwali się, że nowe lodówki mają większą pojemność przy dotychczasowych wymiarach.

Kraj, 6 lipca 2011

Sympatia.pl w wielokanałowej kampanii [WIDEO]

Grupa Onet odświeżyła serwis randkowy i komunikuje to szeroko w mediach.

Kraj, 30 czerwca 2011

Maznas nie będzie naczelnym "Cars"

Motoryzacyjny miesięcznik będzie miał nowego naczelnego. Jarosław Maznas skupia się na telewizji.

Kraj, 26 maja 2011

Hellena łączy pokolenia

Marketer kontynuuje działania z ub.r.

Kraj, 25 maja 2011

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

Kraj, 24 maja 2011

TP obiecuje superszybki internet

W nowej kampanii reklamowej operator będzie zachęcał do porównania swojej oferty z konkurencją.

Kraj, 16 maja 2011

Nie święci... sprzedają ubezpieczenia [WIDEO]

W nowych reklamach mBank po raz kolejny bawi się konwencją.