M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN (firma)"

Kraj, 16 grudnia 2015

"Listy do M. 2" pobiły rekord oglądalności w kinie

Produkcja TVN z lepszym wynikiem niż "Shrek", "Harry Potter" i "Lejdis" - 2 mln 594 tys. widzów.

Kraj, 9 grudnia 2015

"Listy do M. 2" biją "Bogów"

Po czwartym weekendzie wyświetlania filmu obejrzało go 2 mln 301 tys. widzów.

Kraj, 4 grudnia 2015

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

Kraj, 2 grudnia 2015

Świąteczna kampania sieci Carrefour

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Kraj, 1 grudnia 2015

TVN Media z nową polityką na 2016 r.

W polityce handlowej TVN Media na 2016 r. pojawiają się zmiany w strukturze klastrowej i nowe produkty.

Kraj, 30 listopada 2015

Sąd oddalił odwołanie TVN od kary za "Rozmowy w toku"

Sąd Okręgowy w Warszawie podzielił stanowisko KRRiT, która ukarała TVN karą 250 tys. zł.

Kraj, 26 listopada 2015

TVP powiększy liczbę klastrów w 2016 r.

Powstanie dodatkowy, najwyższy próg dotyczący budżetów na poziomie 5-6 mln zł rocznie.

Kraj, 24 listopada 2015

Kanał Mango zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja wizualna zostanie wdrożona we wszystkich kanałach sprzedaży.

Kraj, 18 listopada 2015

W Polsce kinomani stawiają na świąteczne love story

"Listy do M. 2" w premierowy weekend pobiły nawet frekwencję na Bondzie.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 5 listopada 2015

Łukasz Wiśniewski dyr. ds. produktu i mediów w K2 Media

Przez ostatnie lata związany był ze strukturami SMG.

Kraj, 4 listopada 2015

GPD przygotowała nową kampanię marki Ulgix Total [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 3 listopada 2015

Publicis dla marki Krups [wideo]

Agencja przygotowała adaptację spotu.

Kraj, 3 listopada 2015

T-Mobile szybszy niż Coca-Cola

W tym roku operator jako pierwszy rozpoczyna świąteczną komunikację reklamową i to z ciężarówkami a la Coca-Cola.

Kraj, 28 października 2015

Polski start-up Booksy reklamuje się w stacjach tematycznych TVN

Media zaplanował i kupił Media Group.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 22 października 2015

Samsung sponsorem serialu i strategicznym partnerem Player.pl

Dzięki umowie z TVN właściciele komórek i telewizorów koreańskiej marki będą mieli tańszy dostęp do serwisu.

Kraj, 22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

Kraj, 20 października 2015

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

Kraj, 19 października 2015

Internet gratis po doładowaniu w nowej kampanii agencji Publicis dla Orange [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Kraj, 19 października 2015

Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r.

Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.

Kraj, 13 października 2015

Tarczyński z ucztą dla wikingów

Startuje kolejna odsłona kampanii kabanosów.

Kraj, 8 października 2015

TVN wyprodukuje rodzimą wersję amerykańskiego "Polowania na kuchnię"

Program w TVN Style poprowadzi Dorota Szelągowska, znana z innych programów o aranżacji wnętrz. Premiera wiosną.

Kraj, 8 października 2015

TVN stawia na produkcje własne online dla Player.pl

W strategii nadawcy ma mu to zapewnić przewagę w grupie młodych widzów.

Kraj, 8 października 2015

Rosół dobry na wszystko w kampanii Winiar

Nestle startuje z ciepłym, emocjonalnym komunikatem.

Kraj, 7 października 2015

Dr. Oetker rozgrzewa

Startuje kampania Słodkiej Chwili w wersji na chłodne dni.

Kraj, 6 października 2015

Value Media i Change przygotowały kampanię dla Mokate

Kampania ma charakter sponsoringowy.

Kraj, 6 października 2015

Mlekpol z dużym konkursem dla Łaciatego

Firma startuje z konkursem konsumenckim, w którym oferuje 20 tys. zł co tydzień i porcelanę Villeroy & Boch.

Kraj, 6 października 2015

Po raz kolejny powstał polski pawilon na targach TV MIPCOM w Cannes

Polska oferta promowana jest m.in. w ramach wspólnej oferty siedmiu firm. Samodzielne stoisko ma TVP.

Kraj, 6 października 2015

TVN kupił prawa do emisji m.in. "Strażników galaktyki", "Kopciuszka" i nowych "Gwiezdnych wojen"

Umowa z Disney Media Distribution ma charakter na wyłączność i dotyczy zarówno praw telewizyjnych, jak i online.

Kraj, 28 września 2015

VML realizuje kampanię promującą mForex

Kampania prowadzona jest głównie w internecie. Zaplanowano też emisje spotów w TV.

Kraj, 22 września 2015

Ruszyła kampania "Czas na męską decyzję" marki Permen [wideo]

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup.

Kraj, 22 września 2015

Startuje kampania telewizyjna Podravki

Tym razem działania komunikacyjne realizowane są pod hasłem "Zmysłowe smaki przez cały rok".

Kraj, 22 września 2015

Raiffeisen Polbank rozpoczyna kampanię reklamową konta oszczędnościowego Wymarzony Cel

W roli ambasadora marki Raiffeisen Polbank ponownie Paweł Orleański.

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 16 września 2015

Amica sponsorem "MasterChefa" w TVN

Współpraca firmy Amica z TVN potrwa do grudnia br.

Kraj, 14 września 2015

Publicis przygotował kampanię dla Śmietanki Łaciatej

Startują kolejne działania promocyjne Mlekpolu.

Kraj, 14 września 2015

Czesław Mozil ma własną audycję w Radiu Zet

"Bumerang Czesława" będzie można usłyszeć na antenie w poniedziałki od 23 do północy.

Kraj, 10 września 2015

Czekoladowy Mentos na leżance u psychoanalityka

Wystartowała pierwsza kampania Walka dla marki Perfetti Van Meele.

Kraj, 8 września 2015

Grzegorz Rogowski wzmacnia polski zespół Interactions Europe

Senior sales manager dołącza do zespołu firmy.

Kraj, 8 września 2015

Orange promuję ofertę Orange Energia [wideo]

Do korzystania z nowej usługi zachęca Natalia Boska.

Kraj, 8 września 2015

Małgorzata Perkowska dyrektorem ds. produkcji programów międzynarodowych w Endemol Shine

Będzie odpowiedzialna m.in. za wdrażanie formatów telewizyjnych na różnych rynkach.

Kraj, 7 września 2015

Publicis z kolejną odsłoną kampanii dla Orange [wideo]

Robert Górski nadal w kiosku.

Kraj, 7 września 2015

Appetita w "MasterChefie"

Colian lokuje swoje produkty w kolejnym programie kulinarnym.

Kraj, 2 września 2015

"Media & Marketing Polska" najchętniej czytany w domach mediowych

Dla 27 proc. badanych to "MMP" jest najważniejszym tytułem branżowym - wynika z badania przeprowadzonego przez autorów bloga ScreenLovers.

Kraj, 2 września 2015

Polsat z największymi udziałami w wakacje

Najwięcej na reklamę TV wydali latem Aflofarm, Procter & Gamble i P4.