M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN (firma)"

Kraj, 26 stycznia 2016

Dr. Oetker rozda kubeczki w sweterkach

Zimowy konkurs wspiera kampania w mediach.

Kraj, 26 stycznia 2016

Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Za realizację projektu odpowiadają: Scholz & Friends, Papaya, Brasil, MEC oraz Value Media. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Kraj, 26 stycznia 2016

TVP2 z największym spadkiem udziału od początku br.

Łączny udział stacji z tzw. wielkiej czwórki w czasie oglądania grupy komercyjnej skurczył się o 4 proc. od początku roku.

Kraj, 19 stycznia 2016

Serwis ZaadoptujFaceta.pl prowadzi kampanię TV [wideo]

Media zaplanował i kupił Media Group.

Kraj, 14 stycznia 2016

Marta Hopfer rozstała się z Discovery Networks

Firma poszukuje nowego consumer marketing & PR managera odpowiedzialnego za region Central Europe.

Kraj, 13 stycznia 2016

NC+ promuje aplikację NC+ Go

Bohaterem kampanii jest aktor Adam Ferency.

Kraj, 12 stycznia 2016

"Be Active" na walentynki wsparte kampanią

Na okładce znajdzie się Ewa Chodakowska w towarzystwie męża.

Kraj, 12 stycznia 2016

Dr. Oetker ponownie promuje pizzę Guseppe

Nowe hasło kampanii reklamowe to "Guseppe - pizza, która wciąga". Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction.

Kraj, 11 stycznia 2016

Hochland startuje z kampanią wspierającą sery do zapiekania

Startują intensywne działania wielokanałowe dla nowej linii w portfolio marketera.

Kraj, 11 stycznia 2016

Bonduelle w wersji na parze

Startują nowe działania reklamowe marki warzyw.

Kraj, 11 stycznia 2016

Nowi dyrektorzy głównych anten TVP

Nowego szefa ma też Telewizyjna Agencja Informacyjna.

Kraj, 8 stycznia 2016

Lubię To - Linked by Isobar pracuje dla marki Groprinosin [wideo]

Agencja przygotowała wielokanałową kampanię dla brandu z portfolio Gedeon Richter.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Aegon rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Trzy filmy reklamowe będą emitowane w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 16 grudnia 2015

"Listy do M. 2" pobiły rekord oglądalności w kinie

Produkcja TVN z lepszym wynikiem niż "Shrek", "Harry Potter" i "Lejdis" - 2 mln 594 tys. widzów.

Kraj, 9 grudnia 2015

"Listy do M. 2" biją "Bogów"

Po czwartym weekendzie wyświetlania filmu obejrzało go 2 mln 301 tys. widzów.

Kraj, 4 grudnia 2015

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

Kraj, 2 grudnia 2015

Świąteczna kampania sieci Carrefour

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Kraj, 1 grudnia 2015

TVN Media z nową polityką na 2016 r.

W polityce handlowej TVN Media na 2016 r. pojawiają się zmiany w strukturze klastrowej i nowe produkty.

Kraj, 30 listopada 2015

Sąd oddalił odwołanie TVN od kary za "Rozmowy w toku"

Sąd Okręgowy w Warszawie podzielił stanowisko KRRiT, która ukarała TVN karą 250 tys. zł.

Kraj, 26 listopada 2015

TVP powiększy liczbę klastrów w 2016 r.

Powstanie dodatkowy, najwyższy próg dotyczący budżetów na poziomie 5-6 mln zł rocznie.

Kraj, 24 listopada 2015

Kanał Mango zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja wizualna zostanie wdrożona we wszystkich kanałach sprzedaży.

Kraj, 18 listopada 2015

W Polsce kinomani stawiają na świąteczne love story

"Listy do M. 2" w premierowy weekend pobiły nawet frekwencję na Bondzie.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 5 listopada 2015

Łukasz Wiśniewski dyr. ds. produktu i mediów w K2 Media

Przez ostatnie lata związany był ze strukturami SMG.

Kraj, 4 listopada 2015

GPD przygotowała nową kampanię marki Ulgix Total [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 3 listopada 2015

Publicis dla marki Krups [wideo]

Agencja przygotowała adaptację spotu.

Kraj, 3 listopada 2015

T-Mobile szybszy niż Coca-Cola

W tym roku operator jako pierwszy rozpoczyna świąteczną komunikację reklamową i to z ciężarówkami a la Coca-Cola.

Kraj, 28 października 2015

Polski start-up Booksy reklamuje się w stacjach tematycznych TVN

Media zaplanował i kupił Media Group.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 22 października 2015

Samsung sponsorem serialu i strategicznym partnerem Player.pl

Dzięki umowie z TVN właściciele komórek i telewizorów koreańskiej marki będą mieli tańszy dostęp do serwisu.

Kraj, 22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

Kraj, 20 października 2015

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

Kraj, 19 października 2015

Internet gratis po doładowaniu w nowej kampanii agencji Publicis dla Orange [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Kraj, 19 października 2015

Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r.

Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.

Kraj, 13 października 2015

Tarczyński z ucztą dla wikingów

Startuje kolejna odsłona kampanii kabanosów.

Kraj, 8 października 2015

TVN wyprodukuje rodzimą wersję amerykańskiego "Polowania na kuchnię"

Program w TVN Style poprowadzi Dorota Szelągowska, znana z innych programów o aranżacji wnętrz. Premiera wiosną.

Kraj, 8 października 2015

TVN stawia na produkcje własne online dla Player.pl

W strategii nadawcy ma mu to zapewnić przewagę w grupie młodych widzów.

Kraj, 8 października 2015

Rosół dobry na wszystko w kampanii Winiar

Nestle startuje z ciepłym, emocjonalnym komunikatem.

Kraj, 7 października 2015

Dr. Oetker rozgrzewa

Startuje kampania Słodkiej Chwili w wersji na chłodne dni.

Kraj, 6 października 2015

Value Media i Change przygotowały kampanię dla Mokate

Kampania ma charakter sponsoringowy.

Kraj, 6 października 2015

Mlekpol z dużym konkursem dla Łaciatego

Firma startuje z konkursem konsumenckim, w którym oferuje 20 tys. zł co tydzień i porcelanę Villeroy & Boch.

Kraj, 6 października 2015

Po raz kolejny powstał polski pawilon na targach TV MIPCOM w Cannes

Polska oferta promowana jest m.in. w ramach wspólnej oferty siedmiu firm. Samodzielne stoisko ma TVP.

Kraj, 6 października 2015

TVN kupił prawa do emisji m.in. "Strażników galaktyki", "Kopciuszka" i nowych "Gwiezdnych wojen"

Umowa z Disney Media Distribution ma charakter na wyłączność i dotyczy zarówno praw telewizyjnych, jak i online.

Kraj, 28 września 2015

VML realizuje kampanię promującą mForex

Kampania prowadzona jest głównie w internecie. Zaplanowano też emisje spotów w TV.

Kraj, 22 września 2015

Ruszyła kampania "Czas na męską decyzję" marki Permen [wideo]

Autorem kreacji jest McCann Worldgroup.