M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN (firma)"

Zagranica, 24 lutego 2016

Roczny zysk Scripps Networks wzrósł o 11 proc.

Firma przedstawiła wyniki finansowe za IV kwartał oraz cały 2015 r.

Kraj, 23 lutego 2016

Ewa Drzyzga reklamuje Play

Dziennikarka i prezenterka od 16 lat związana z TVN reklamuje sieć komórkową Play.

Kraj, 17 lutego 2016

Appetita lokuje się w programach kulinarnych Polsatu i TVN

Marka Coliana gotowa na wiosenną edycję kulinarną w telewizji.

Kraj, 16 lutego 2016

Magda Gessler w odświeżonej kampanii Ulgix Wzdęcia Max [wideo]

Kreację przygotowała agencja ChocolAd.

Kraj, 9 lutego 2016

Jim Samples zastąpi Joego NeCastro w radzie nadzorczej TVN

Joe NeCastro odchodzi ze Scripps Networks Interactive.

Kraj, 2 lutego 2016

Dr. Oetker pomaga w przygotowaniach do Wielkanocy

Marka wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 2 lutego 2016

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

Kraj, 2 lutego 2016

Mali testerzy sprawdzają "czystość" soku Kubuś

Maspex ponownie wspiera markę dla dzieci.

Kraj, 2 lutego 2016

Karolina Hytrek-Prosiecka dyrektorem ds. komunikacji Ekstraklasy SA

Wcześniej pracowała w TVN CNBC.

Kraj, 1 lutego 2016

Joanna Komolka dołącza do Radia Zet

Od lutego będzie reporterką i producentką "Wiadomości", na antenie częściej usłyszymy też Czesława Mozila.

Kraj, 27 stycznia 2016

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek miesięcznik "Nostalgia"

Pismo poświęcone będzie ikonom XX wieku.

Kraj, 26 stycznia 2016

Dr. Oetker rozda kubeczki w sweterkach

Zimowy konkurs wspiera kampania w mediach.

Kraj, 26 stycznia 2016

Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Za realizację projektu odpowiadają: Scholz & Friends, Papaya, Brasil, MEC oraz Value Media. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Kraj, 26 stycznia 2016

TVP2 z największym spadkiem udziału od początku br.

Łączny udział stacji z tzw. wielkiej czwórki w czasie oglądania grupy komercyjnej skurczył się o 4 proc. od początku roku.

Kraj, 19 stycznia 2016

Serwis ZaadoptujFaceta.pl prowadzi kampanię TV [wideo]

Media zaplanował i kupił Media Group.

Kraj, 14 stycznia 2016

Marta Hopfer rozstała się z Discovery Networks

Firma poszukuje nowego consumer marketing & PR managera odpowiedzialnego za region Central Europe.

Kraj, 13 stycznia 2016

NC+ promuje aplikację NC+ Go

Bohaterem kampanii jest aktor Adam Ferency.

Kraj, 12 stycznia 2016

"Be Active" na walentynki wsparte kampanią

Na okładce znajdzie się Ewa Chodakowska w towarzystwie męża.

Kraj, 12 stycznia 2016

Dr. Oetker ponownie promuje pizzę Guseppe

Nowe hasło kampanii reklamowe to "Guseppe - pizza, która wciąga". Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction.

Kraj, 11 stycznia 2016

Hochland startuje z kampanią wspierającą sery do zapiekania

Startują intensywne działania wielokanałowe dla nowej linii w portfolio marketera.

Kraj, 11 stycznia 2016

Bonduelle w wersji na parze

Startują nowe działania reklamowe marki warzyw.

Kraj, 11 stycznia 2016

Nowi dyrektorzy głównych anten TVP

Nowego szefa ma też Telewizyjna Agencja Informacyjna.

Kraj, 8 stycznia 2016

Lubię To - Linked by Isobar pracuje dla marki Groprinosin [wideo]

Agencja przygotowała wielokanałową kampanię dla brandu z portfolio Gedeon Richter.

Kraj, 7 stycznia 2016

Najwięksi reklamodawcy TV 2015 r. to: Aflofarm, Nestle i Unilever

Największą widownię komercyjną w minionym roku miały: Polsat, TVN i TVP1.

Kraj, 22 grudnia 2015

Aegon rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Trzy filmy reklamowe będą emitowane w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 16 grudnia 2015

"Listy do M. 2" pobiły rekord oglądalności w kinie

Produkcja TVN z lepszym wynikiem niż "Shrek", "Harry Potter" i "Lejdis" - 2 mln 594 tys. widzów.

Kraj, 9 grudnia 2015

"Listy do M. 2" biją "Bogów"

Po czwartym weekendzie wyświetlania filmu obejrzało go 2 mln 301 tys. widzów.

Kraj, 4 grudnia 2015

Delecta z piernikową kampanią

Marka z portfolio Bakallandu będzie zachęcała do świątecznych wypieków.

Kraj, 2 grudnia 2015

Świąteczna kampania sieci Carrefour

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Kraj, 1 grudnia 2015

TVN Media z nową polityką na 2016 r.

W polityce handlowej TVN Media na 2016 r. pojawiają się zmiany w strukturze klastrowej i nowe produkty.

Kraj, 30 listopada 2015

Sąd oddalił odwołanie TVN od kary za "Rozmowy w toku"

Sąd Okręgowy w Warszawie podzielił stanowisko KRRiT, która ukarała TVN karą 250 tys. zł.

Kraj, 26 listopada 2015

TVP powiększy liczbę klastrów w 2016 r.

Powstanie dodatkowy, najwyższy próg dotyczący budżetów na poziomie 5-6 mln zł rocznie.

Kraj, 24 listopada 2015

Kanał Mango zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja wizualna zostanie wdrożona we wszystkich kanałach sprzedaży.

Kraj, 18 listopada 2015

W Polsce kinomani stawiają na świąteczne love story

"Listy do M. 2" w premierowy weekend pobiły nawet frekwencję na Bondzie.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 5 listopada 2015

Łukasz Wiśniewski dyr. ds. produktu i mediów w K2 Media

Przez ostatnie lata związany był ze strukturami SMG.

Kraj, 4 listopada 2015

GPD przygotowała nową kampanię marki Ulgix Total [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 3 listopada 2015

Publicis dla marki Krups [wideo]

Agencja przygotowała adaptację spotu.

Kraj, 3 listopada 2015

T-Mobile szybszy niż Coca-Cola

W tym roku operator jako pierwszy rozpoczyna świąteczną komunikację reklamową i to z ciężarówkami a la Coca-Cola.

Kraj, 28 października 2015

Polski start-up Booksy reklamuje się w stacjach tematycznych TVN

Media zaplanował i kupił Media Group.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 22 października 2015

Samsung sponsorem serialu i strategicznym partnerem Player.pl

Dzięki umowie z TVN właściciele komórek i telewizorów koreańskiej marki będą mieli tańszy dostęp do serwisu.

Kraj, 22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

Kraj, 20 października 2015

Itaka rusza z kampanią letniej oferty

W tegorocznej odsłonie reklamowej największego w kraju touroperatora występują: Joanna Orleańska, Wojciech Błach i Marcelina Zawadzka.

Kraj, 19 października 2015

Internet gratis po doładowaniu w nowej kampanii agencji Publicis dla Orange [wideo]

Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Kraj, 19 października 2015

Branża modowa wydała 96 mln zł na reklamy w pierwszej połowie 2015 r.

Najwięcej pieniędzy trafiło do magazynów.