M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN24.pl (marka)"

Zagranica, 22 czerwca 2016

Mniej Marsa w McDonald's i Burger King?

Koncern Mars przestrzega przed nadmiernym stosowaniem cukru w deserach w sieci fast foodów i rozważa możliwość zmiany receptury lub wycofania niektórych swoich produktów.

Kraj, 11 lutego 2016

Alma rozpoczyna działania promocyjne przed walentynkami

Od początku tygodnia trwa kampania pod hasłem "Słodkie walentynki".

Kraj, 16 listopada 2011

MBank inwestuje we wsparcie polis komunikacyjnych [WIDEO]

Bank reklamuje promocję będącą połączeniem produktu ubezpieczeniowego z bankowym.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Artykuły weekendowe, 2 sierpnia 2011

Niech cię usłyszą

Zbigniew Forjasz z agencji Yasna Communications analizuje funkcjonalności polskich serwisów dziennikarstwa obywatelskiego. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Artykuły weekendowe, 28 kwietnia 2011

Gdzie obejrzeć królewski ślub?

TVP1 HD, E! Entertainment i BBC Entertainment pokażą na żywo ślub brytyjskiego następcy tronu księcia Williama i Kate Middleton.

Kraj, 4 listopada 2010

Hestia reklamuje się w internecie

Ubezpieczyciel reklamuje swoją ofertę i nowe logo w kampanii online.

Kraj, 21 października 2010

Tchibo kompleksowo wspiera nowy produkt [WIDEO]

Marketer zdecydował się na integrację działań reklamowych, sponsoringu telewizyjnego oraz samplingu.

Kraj, 7 października 2010

BRE Bank uderza w mniejszych miastach

Poza największymi aglomeracjami bank reklamuje ofertę dla przedsiębiorców także w mniejszych miastach.

Kraj, 18 listopada 2009

Fundusze inwestycyjne wracają z reklamą do mediów

Po ponadrocznej bessie i zapaści na giełdzie towarzystwa funduszy inwestycyjnych powracają pomału z reklamami do mediów. Na razie nieliczni i...

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 25 czerwca 2009

WWF, zespół Wilki i Hypermedia pomagają wilkom

Agencja Hypermedia (Isobar Polska) jest współautorem strategii komunikacji internetowej w najnowszej kampanii społecznej prowadzonej przez fundację WWF dotyczącej ochrony polskich...

Przetargi, 31 lipca 2008

EFresh pracuje dla Centrum Językowego "Idea"

Agencja marketingu interaktywnego eFresh w wyniku wygranego przetargu zajmie się obsługi jesiennej kampanii promocyjnej online kursów językowych Centrum Językowe "Idea"....

Kraj, 6 grudnia 2007

Inteligo powiększa dział marketingu; po długiej nieobecności wraca z komunikacją marki

Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji...

Kraj, 16 maja 2007

Deutsche Bank reklamuje w internecie nową ofertę ubezpieczeniowo-inwestycyjną

Deutsche Bank PBC wprowadza do sprzedaży nowy produkt inwestycyjno-ubezpieczeniowy DB Invest Plus. Jest to produkt przygotowany we współpracy z PZU...