M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVN24 (marka)"

Kraj, 23 listopada 2015

Pierwsza kampania reklamowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk

Kampanię obejmującą telewizję, internet, radio oraz prasę przygotowały: Grupa Eskadra, dom produkcyjny Tofi oraz ZOG.

Kraj, 18 listopada 2015

Graphite z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej

Grupa Topex promuje markę swoich elektronarzędzi po raz drugi w tym roku.

Kraj, 16 listopada 2015

Sieć Komfort rusza z kampanią

Za planowanie i zakup mediów odpowiada SMG.

Kraj, 5 listopada 2015

Union Investment TFI ostrzega: "nie daj się strzyc fiskusowi"

Owca beczy: "Podatki są beeeee!". Autorem kreacji jest S4, a media kupił Lowe Media.

Kraj, 27 października 2015

Wieczór wyborczy najwięcej widzów zgromadził w TVP1

Sam moment ogłoszenia sondażowych wyników w tej stacji śledziło 3,3 mln widzów.

Kraj, 13 października 2015

Tarczyński z ucztą dla wikingów

Startuje kolejna odsłona kampanii kabanosów.

Kraj, 22 września 2015

Marka Tempur reklamuje się w telewizji

Media zaplanował i kupił Universal McCann.

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 9 września 2015

Paweł Moskalewicz naczelnym "Forum"

Nowy szef redakcji zapowiada poszerzenie tematyki pisma.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 5 sierpnia 2015

Clear Communication Group z nowym partnerem

W sierpniu do zespołu jako partner zarządzający dołączyła Agnieszka Jabłońska-Twaróg.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Choć rosną przychody, zyski TVN znacząco spadły

- Wyniki w pierwszej połowie roku odzwierciedlają niższą niż oczekiwana oglądalność głównego kanału w połączeniu z niższą dynamiką rynku - przyznaje prezes.

Kraj, 23 czerwca 2015

Nowy branding Visy

Organizacja płatnicza zmienia identyfikację wizualną marki oraz hasło, by lepiej odzwierciedlały jej rolę jako "serca ekosystemu płatniczego".

Kraj, 17 czerwca 2015

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Kraj, 11 czerwca 2015

Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku [wideo]

W kampanię zaangażowane są: VML, Flota Filmowa i Mindshare.

Kraj, 19 maja 2015

Vizeum i Isobar promują premierę serialu na kanale Fox

Stacja rusza z kampanią i konkursem dla serialu "Miasteczko Wayward Pines".

Kraj, 15 maja 2015

Walk Creative dla Perfecty z Magdaleną Różczką [wideo]

Za produkcję spotów odpowiada Tank Production.

Kraj, 4 maja 2015

Cyfrowy Polsat z większą ofertą stacji HD

Teraz widzowie platformy zyskują dostęp do kanałów tematycznych TVN.

Kraj, 31 marca 2015

TVN Meteo Active i TVN Fabuła wystartują w połowie kwietnia

TVN Meteo Active kierowany jest do osób zainteresowanych aktywnym stylem życia. TVN Fabuła ma wyróżniać się ofertą filmowo-serialową.

Kraj, 22 grudnia 2014

Cyfrowy Polsat i TVN przedłużyły umowę na dystrybucję kanałów TVN

Dzięki nowym uzgodnieniom w ofercie Cyfrowego Polsatu niebawem pojawią się wersje HD TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

Kraj, 2 grudnia 2014

Laptop HP za 0 zł i zdalne wsparcie - nowa reklama Business Everywhere Orange

Kampanię przygotowały Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.

Kraj, 21 listopada 2014

Grzegorz Sroczyński laureatem Nagrody Radia Zet

Tegoroczna Nagroda im. Andrzeja Woyciechowskiego trafia do dziennikarza "Gazety Wyborczej".

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 13 listopada 2014

Wojciech Kowalik dołączy do zespołu Tok FM

Stacja będzie miała nowego reportera.

Kraj, 4 listopada 2014

TVN dostarczy treści do serwisu wideo na żądanie T-Mobile

Nadawca i telekom zawarli partnerstwo kontentowe.

Kraj, 21 października 2014

Alior: pociąg do marzeń

Kolejny bank obiecuje pomóc spełnić marzenia. W reklamie głosu użyczył Wojciech Malajkat. Za przygotowanie reklamy TV i materiałów BTL odpowiadała agencja PZL.

Kraj, 14 października 2014

Małgorzata Kozieł nową rzeczniczką LOT-u

Przeszła z PGE. Zastąpiła Barbarę Pijanowską-Kuras, która została dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT-u.

Kraj, 16 września 2014

Wizerunkowa kampania serwisu OLX.pl

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 2 lipca 2014

Barbara Wiśniewska-Grzesiak nowym dyrektorem Eska TV

Ze spółką pożegnał się Igor Nurczyński.

Kraj, 1 lipca 2014

Anna Mucha i Anna Dereszowska w kampanii "Zaczytane wakacje"

Wystartowała druga odsłona kampanii promującej czytelnictwo.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 5 maja 2014

Pierwsza ogólnopolska kampania marki Kruger & Matz

Polska marka smartfonów, a od teraz także telewizorów, rusza z działaniami wizerunkowymi.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Marek Wochna na czele domu mediowego PHD

PHD i Easymedia będą miały jednego szefa.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 27 marca 2014

Rockwool rusza z wielokanałową kampanią

Startuje akcja wizerunkowa producenta skalnej wełny mineralnej.

Kraj, 25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 20 grudnia 2013

Kler szykuje się do kampanii wizerunkowej

W Wigilię ruszy kampania reklamowa nowej kolekcji.

Kraj, 19 listopada 2013

TV Republika na czwartej pozycji wśród stacji informacyjnych

Na podium znalazły się: TVN24, Polsat News i TVP Info.

Kraj, 5 listopada 2013

Santander Consumer chwali się 10 milionami klientów

Kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie potrwa do końca roku.

Kraj, 9 października 2013

TVN24 Biznes i Świat ruszy w styczniu

Nadawca wykorzystuje siłę marki kanału TVN24 i zastępuje TVN CNBC stacją TVN24 Biznes i Świat.

Kraj, 24 września 2013

CUK Ubezpieczenia ze spotami w TV

The New Black jest autorem nowej kampanii promocyjnej, która pojawi się wkrótce w TV.

Kraj, 9 września 2013

Edipresse reklamuje akcję promocyjną "Flesza"

Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.

Kraj, 3 września 2013

Publicis dla marki Berlinki

W nowej kampanii parówki mają głos.

Kraj, 2 września 2013

Śląskie rusza z kampanią

Grupa Eskadra przygotowała dla województwa śląskiego kampanię promującą tereny inwestycyjne regionu.

Kraj, 21 sierpnia 2013

Eurobank z BlueCash i aplikacją mobile

Bank rusza z kampanią informującą o przelewach ekspresowych BlueCash oraz bankowości mobilnej.