M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP ABC (marka)"

Kraj, 30 listopada 2015

Piątuś rusza z kolejną kampanią

OSM Piątnica ponownie wspiera sprzedaż swojego produktu dla najmłodszych.

Kraj, 16 listopada 2015

MEC: widzowie doceniają naziemną TV

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Kraj, 12 listopada 2015

Carat prowadzi kampanię dla Lego Duplo

Działania kontentowe wspierane są również w mediach ATL i internecie.

Kraj, 10 listopada 2015

KRRiT: samoregulacja dotycząca niezdrowej żywności działa

Regulator rynku radiowego i telewizyjnego przedstawił raport o realizacji porozumienia nadawców w sprawie reklamy kierowanej do dzieci.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Kolejne pismo dla dzieci od Media Service Zawada

"Playmobil" ma być magazynem kierowanym do odbiorców w wieku 4-10 lat.

Kraj, 18 marca 2015

Edipresse wyda miesięcznik sygnowany logo stacji TVP ABC

Pismo kierowane jest do dzieci i ma mieć charakter edukacyjny.

Kraj, 28 stycznia 2015

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy miesięcznik

Będzie to magazyn "Lego Ninjago" adresowany do chłopców w wieku 6-11 lat.

Kraj, 26 stycznia 2015

Media Service Zawada wprowadza nową kolekcję filmową

To jedna z pierwszych nowości zaplanowanych na ten rok.

Kraj, 20 stycznia 2015

Egmont Polska poszerza portfolio pism dla dzieci

Na rynku debiutują dwa tytuły: "Palace Pets Magazyn" i "Star Wars Rebelianci".

Kraj, 16 stycznia 2015

TVP i Grupa ZPR poszerzą projekty związane z telewizją hybrydową

Obaj nadawcy chcą jeszcze wyraźniej personalizować kontent i poszerzać dostępność oferty HbbTV.

Kraj, 17 grudnia 2014

Biuro Handlu TVP będzie nadzorować sprzedaż mediów interaktywnych

Rada Nadzorcza TVP zaakceptowała plan na rok 2015 i zmiany organizacyjne w firmie.

Kraj, 2 grudnia 2014

Jesienią spadł udział stacji top 4 i wzrósł naziemnej TV kosztem płatnej

Udział kanałów dużej czwórki spadł do 44 proc., ale mniejsze kanały z multipleksów mają już blisko jedną czwartą udziału w czasie oglądania grupy komercyjnej - pokazują dane Nielsena za okres IX-XI.  

Kraj, 20 listopada 2014

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Kraj, 31 października 2014

MUX8: 2 lub 3 kanały dla TVP, cztery - dla wszystkich chętnych

KRRiT podjął nową decyzję w sprawie multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej.

Kraj, 16 września 2014

Wizerunkowa kampania serwisu OLX.pl

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 31 marca 2014

TVP zanotowała 20,5 mln zł straty

Wzrosły przychody z abonamentu, ale spadły z reklam.

Przetargi, 18 lutego 2014

Minds Up odpowiada za oprawę TVP ABC

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Kraj, 29 stycznia 2014

W połowie lutego debiutuje TVP ABC

Telewizja rusza z emisją kanału dla dzieci.

Kraj, 10 września 2013

Stopklatka i TV Spectrum wygrały miejsca na MUX1

KRRiTV zakończyła proces przyznawania koncesji na pierwszy multipleks. ZPR-y z trzecim kanałem na MUX-ach.

Kraj, 15 marca 2013

16 chętnych na cztery nowe kanały cyfrowej telewizji

Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.

Kraj, 17 stycznia 2013

Kanał dziecięcy TVP będzie się nazywał TVP ABC

Telewizja chce najpóźniej w kwietniu przyszłego roku wystartować z nowym kanałem.