M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "TVP Sport (marka)"

Kraj, 7 października 2015

50 tys. kary za reklamy piwa przed godz. 20 dla TVP Sport

KRRiT nałożyła na Telewizję Polską 50 tys. zł kary ze emisję reklam piwa w czasie zakazanym.

Kraj, 7 września 2015

Comperia.pl sponsoruje transmisję Mistrzostw Europy - EuroBasket 2015

Billboardy sponsorskie promujące porównywarkę lokat będą widoczne w TVP Sport i na stronie Sport.tvp.pl.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 23 czerwca 2015

Nowy branding Visy

Organizacja płatnicza zmienia identyfikację wizualną marki oraz hasło, by lepiej odzwierciedlały jej rolę jako "serca ekosystemu płatniczego".

Kraj, 6 maja 2015

Firma Profix promuje swoje narzędzia w telewizji

Marki Proline polecają się do wiosennych remontów.

Kraj, 27 marca 2015

Mecze towarzyskie piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP

Umowa obejmuje spotkania do czerwca 2018 r., czyli do mundialu w Rosji.

Kraj, 3 lutego 2015

Polscy szczypiorniści przyciągnęli widzów do TVP

Mecz piłkarzy ręcznych o trzecie miejsce w MŚ Katar 2015 oglądało na dwóch antenach TVP ponad 5 mln widzów.

Kraj, 9 grudnia 2014

Budżety powyżej 5 mln zł do indywidualnych negocjacji w TVP

Biuro Reklamy TVP informuje reklamodawców o zmianach w polityce handlowej na przyszły rok. Największą z nich będzie wprowadzenie pięciu klastrów.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Topex z nową kampanią

Zaplanowano 5 tys. emisji spotów w TV. Kampanię przygotowały agencja What i dom mediowy Arena.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 3 lutego 2014

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

Kraj, 16 maja 2013

TVP outsourcuje coraz bardziej

Telewizja chce ograniczać koszty, wprowadzając outsourcing.

Kraj, 15 maja 2013

TVP kupuje prawa do igrzysk w Soczi i Rio de Janeiro

Zimowe i letnie zmagania sportowe nadawca zamierza transmitować na kilku kanałach.

Kraj, 16 października 2012

Tajemnicze kody od Orange na meczu Polska - Anglia

Sponsor narodowej drużyny postanowił wykorzystać dzisiejszy piłkarski szlagier do akcji marketingowej.

Kraj, 3 października 2012

Reorganizacja w TVP

Telewizja przeprowadzi reorganizację, co ma skutkować ograniczeniem liczby stanowisk dyrektorskich.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Ponad 38 mln zł wpływów TVP z reklam podczas igrzysk

Procter & Gamble głównym reklamodawcą igrzysk olimpijskich.

Kraj, 3 lipca 2012

Coca-Cola liderem wydatków przy meczach

Producent napoju wydał ponad 12 mln zł na reklamę przy meczach.

Kraj, 22 czerwca 2012

Wpływy z reklam z Euro zgodne z planem

Prezes TVP mówi, że przychody z reklam z I poł. turnieju są zgodne z założeniami. Finał Euro będzie w wersji 3D.

Kraj, 21 czerwca 2012

TVP na razie zarobiła na Euro 83 mln zł

Po zakończeniu I fazy rozgrywek wpływy reklamowe TVP wyniosły ponad 80 mln zł.

Kraj, 18 czerwca 2012

Ostatni mecz Polaków oglądało ponad 13,6 mln widzów

Mecz o wszystko przyciągnął do TVP1 większą widownię niż spotkanie Polska - Rosja.

Kraj, 14 czerwca 2012

Rekordowa oglądalność meczu Polska - Rosja

Jeden z najbardziej emocjonujących meczów Euro 2012 oglądało na wszystkich antenach TVP ponad 16 mln widzów. Jednak dochody z reklam były niższe.

Kraj, 11 czerwca 2012

Ponad 13 mln widzów oglądało mecz otwarcia w TVP1

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek Euro 2012 w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Playlink promuje grę "World of Tanks"

Darmowa gra online otrzyma wsparcie głównie w kanałach tematycznych.

Kraj, 2 marca 2012

Blisko 3 mln zł TVP zebrała z transmisji meczu

Przedwczorajszą transmisję meczu Polska - Portugalia oglądało w TVP ponad 8 mln widzów.

Kraj, 24 października 2011

Enea sponsorem Speedway Ekstraligi

Koncern energetyczny będzie głównym sponsorem ekstraklasy żużlowej przez najbliższe trzy lata.

Kraj, 7 lipca 2011

Samsung promuje przestrzenne lodówki [WIDEO]

Producent chwali się, że nowe lodówki mają większą pojemność przy dotychczasowych wymiarach.

Kraj, 31 marca 2011

Marcin Czubak nowym szefem sprzedaży Mini Media

Zmiana personalna w zespole firmy oznacza koniec jej współpracy z brokerem Media Shop.

Kraj, 15 marca 2011

Robert Korzeniowski doradcą UEFA

Mistrz olimpijski i były szef redakcji sportowej TVP będzie doradzał UEFA w zakresie PR i marketingu programu pakietów korporacyjnych Hospitality na Euro 2012.

Kraj, 8 marca 2011

Justyna z offu

Polbank jako kolejny rusza z kampanią pożyczek gotówkowych.

Kraj, 2 marca 2011

Sportklub znalazł się w ofercie Cyfry+

To już 16. kanał sportowy dostępny na platformie.

Kraj, 16 lutego 2011

Emocjonująca wiosna w TVP Sport

Będą relacje z imprez sportowych, wracają także programy "4-4-2", "Goalissimo" i inne.

Kraj, 7 lutego 2011

TVP gotowe na obsługę zimowych zmagań w Oslo

Zmagania sportowców podczas zbliżających się mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym skomentują Szaranowicz, Jóźwik, Snopek i Szczęsny, a studio w Norwegii poprowadzą Kurzajewski i Babiarz.

Kraj, 20 stycznia 2011

IMM poszerza monitoring o stacje sportowe

Coraz większe zainteresowanie sportem powodem rozszerzenia monitoringu o stacje telewizyjne o tej tematyce.

Kraj, 9 listopada 2010

Justyna Kowalczyk w kolejnej reklamie Polbanku [WIDEO]

Mistrzyni biegów narciarskich reklamuje Mistrzowskie Konto Osobiste.

Kraj, 6 października 2010

N promuje telewizję na kartę

Kampania obejmuje telewizję i internet.

Kraj, 13 lipca 2010

Ponad 125 mln zł TVP zarobiła na mundialu

Według Nielsena finał piłkarskich mistrzostw przyciągnął przed telewizory 8,53 mln Polaków.

Kraj, 1 lipca 2010

Cisowianka w wielkim mieście

W nowej kampanii marketer odchodzi od tradycyjnie wykorzystywanych w spotach wód argumentów przemawiających za piciem wody.

Kraj, 31 maja 2010

TVP pokaże cały mundial

Wszystkie mecze mundialu w RPA pokaże Telewizja Polska.

Kraj, 18 maja 2010

Cyfrowy Polsat szykuje mocne wsparcie triple play

Operator pracuje nad ofertą zintegrowaną i jej wsparciem reklamowym.

Kraj, 12 kwietnia 2010

TVP Seriale już wkrótce

Zbliża się start serialowego kanału TVP.

Kraj, 2 kwietnia 2010

TVP Sport na razie zostaje; do mundialu?

Plany zakończenia emisji TVP Sport odroczone.

Kraj, 30 marca 2010

Niebawem trzy stacje TVP mogą zawiesić nadawanie

Niebawem zarząd TVP może zadecydować o zawieszeniu lub zamknięciu wybranych stacji. W grę wchodzą TVP HD, TVP Historia i TVP...

Kraj, 30 marca 2010

"Gangsterska" odsłona kampanii Okocimia

Carlsberg Polska wspiera markę Okocim kampanią w konwencji filmu gangsterskiego z lat 20. Spot wykorzystuje ideę marki, gdzie Okocim stanowi...

Kraj, 2 marca 2010

TVP zarobiła na igrzyskach blisko 34 mln zł; złoto Kowalczyk przyciągnęło ponad 7 mln widzów

Jak wylicza firma AGB Nielsen Media Research, Telewizja Polska SA zarobiła na reklamach wokół transmisji zawodów podczas zimowych igrzysk olimpijskich...

Kraj, 18 lutego 2010

PZU będzie namawiało Polaków do oszczędzania

Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną "Życie na 100 proc.", dzięki której chce zwrócić uwagę odbiorców na długoterminowe oszczędzanie, emerytury, inwestowanie...

Kraj, 27 stycznia 2010

TVP planuje 130 godzin transmisji z igrzysk w Vancouver na dwóch głównych antenach

Telewizja Polska deklaruje, że rozgrywane pomiędzy 12 a 28 lutego br. XXI Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver to najważniejsza obok...

Kraj, 8 stycznia 2010

Biuro Reklamy TVP wprowadza specjalną olimpijską ofertę handlową

Telewizja Polska zapowiada ponad 450 godzin transmisji z zimowych igrzysk olimpijskich, które w dniach 12-28 lutego rozgrywane będą w kanadyjskim...

Kraj, 9 listopada 2009

Robert Korzeniowski odchodzi z TVP

Robert Korzeniowski, dyrektor centrum programów wyspecjalizowanych TVP, rozstaje się z Telewizją Polską. Korzeniowskiemu podlegały stacje tematyczne nadawcy publicznego, w tym:...

Kraj, 9 listopada 2009

Allianz Bank inwestuje w pierwszą telewizyjną kampanię reklamową

Allianz Bank rozpoczyna swoją pierwszą w historii telewizyjną kampanię reklamową. Spot reklamowy promuje ofertę "Zniżka na składkę" - obniżki na...