M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "TVP (firma)"

Kraj, 22 marca 2019

TVP i MSZ: Stworzymy TVP Wilno

Prace nad nową anteną trwają od roku.

Kraj, 20 marca 2019

TVP i Polskie Radio dostaną do 1,26 mld zł

Jako rekompensatę za ustawowe zwolnienia z abonamentu za 2018 i br. Wysokość dopłat ustali KRRiT do 31 maja.

Kraj, 8 marca 2019

Nielsen nie weźmie udziału w przetargu na telemetrię ogłoszonym przez TVP

Firma badawcza chce jednak nadal rozmawiać z TVP o współpracy biznesowej.

Kraj, 12 lutego 2019

Telewizja Polska i ZASP podpisały porozumienie o współpracy partnerskiej

Obie instytucje mają wspólnie podejmować inicjatywy i działania promujące polski teatr.

Przetargi, 19 grudnia 2018

TVP wybrała firmę DA Mobile

Wartość zamówienia wynosi 3,4 mln zł.

Kraj, 13 grudnia 2018

NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł

To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.

Kraj, 28 listopada 2018

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Kraj, 16 listopada 2018

Biedronka promuje polskiego pstrąga

Kampanię "Złap pstrąga na zdrowie!" przygotowały Duda Polska i Media Group.

Kraj, 15 listopada 2018

TVP wprowadza innowację reklamową

Jako pierwszy skusił się na nią Alior.

Kraj, 5 listopada 2018

TVP: Audyt w Nielsenie tuż-tuż; Nielsen: audyt nie startuje, nasze stanowisko nie zmieniło się

Wspólny komunikat TVP i Nielsena po roboczym spotkaniu kierownictwa obu firm nadawca publiczny opatrzył własnym komentarzem, który zdaniem firmy telemetrycznej, wprowadza w błąd i mija się z prawdą.

Kraj, 17 października 2018

MIPCOM 2018: Duże zainteresowanie nową ofertą TVP

Nadawca prowadzi na targach zaawansowane rozmowy na temat seriali "Drogi wolności" i "Korona królów".

Kraj, 11 października 2018

Od 2020 r. TVP ma być już finansowana z budżetu

TVP: I tak nie zrezygnujemy z reklam.

Kraj, 21 września 2018

TVP, Polsat i TVN skorzystają z exit poll Ipsosa

Firma przeprowadzi badanie 21 października podczas pierwszej tury wyborów samorządowych.

Kraj, 13 września 2018

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Realizacja działań: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Przetargi, 11 września 2018

TVP szuka agencji do obsługi konkursów SMS-owych

Umowa ma dotyczyć dwuletniej współpracy.

Kraj, 10 września 2018

"Super Express" z numizmatem i książką "Korona Królów - prawdziwa historia"

Cena "Super Expressu" z książką wyniesie 7,99 zł, cena Super Expressu z numizmatem zaś - 29,99 zł.

Kraj, 7 września 2018

TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów

W tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.

Kraj, 31 sierpnia 2018

TVP: audyt w celu zabezpieczenia ekonomicznych interesów firmy

W specjalnym oświadczeniu Telewizja Polska tłumaczy, dlaczego zdecydowała się na audyt, ale jednocześnie krytykuje działania IAA.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Mundial wywindował oglądalność TVP

Zarówno TVN, jak i Polsat w minionym kwartale stracili.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Tym razem telewizja Polsat słabiej niż rynek

W II kwartale br. Polsat zwiększył wpływy z reklam o 4,5 proc., a rynek urósł o 7,9 proc. Beneficjentem była TVP - dzięki mundialowi.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Liga Mistrzów w TVP do końca 2020/21

TVP nabyła sublicencję od Polsatu.

Kraj, 8 sierpnia 2018

Po mundialu internauci odchodzą od TVP

Różnica to ponad 1,2 mln.

Kraj, 3 sierpnia 2018

Andrzej Garapich odchodzi z TVP

Z nadawcą związany był od lipca 2016 r.

Kraj, 17 lipca 2018

Aforti Finance reklamuje się w telewizji [wideo]

Za reżyserię, scenariusz i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero.

Kraj, 12 lipca 2018

Dzięki mundialowi TVP mocno zyskała w internecie

W czerwcu witrynę TVP.pl odwiedziło o 1,9 mln internautów więcej niż w maju.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: Będziemy kontynuować działania wobec Nielsena

Jacek Kurski twierdzi, że Nielsen zaniża wyniki oglądalności o 10 proc., a TVP przez to traci.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: telewizja publiczna zarobiła dotąd na reklamach przy mundialu 54 mln zł

Kurski zapowiedział, że br. TVP może zakończyć stratą ok. 100 mln zł.

Kraj, 9 lipca 2018

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.

Kraj, 6 lipca 2018

Hand Made z kampanią dla marek Collaflex i Collaflex Sport

Marka poleca się aktywnym latem - w akcji wzięli udział rekordziści świata.

Kraj, 3 lipca 2018

Wavemaker: "Wiadomości" silne w woj. lubelskim, "Fakty" w małopolskim, a "Wydarzenia" w łódzkim

"Wiadomości" tylko w jednym województwie - lubuskim - zyskały widzów. "Fakty" w większości województw traciły, najwięcej w kujawsko-pomorskim. "Wydarzenia" zyskały w sześciu województwach, najwięcej w podlaskim.

Kraj, 2 lipca 2018

Widownia ostatniego meczu Polaków na mundialu podawana przez TVP i Nielsen różni się o ponad 25 proc.

TVP twierdzi, że spotkanie oglądało ponad 10,6 mln widzów, Nielsen podaje o 2,9 mln mniej.

Kraj, 28 czerwca 2018

Telewizja Polska prowadzi kampanię wizerunkową "Bądźmy razem"

Kampanię przygotowało Biuro Programowe, Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP i agencja Wavemaker.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.

Kraj, 4 czerwca 2018

PKP Intercity z miniserialem reklamowym w TVP

Sześcioodcinkowy "Pociąg do podróży" będzie emitowany przed "Rodzinką.pl".

Kraj, 21 maja 2018

Wirtualna Polska negocjuje z TVP

W usłudze WP Pilot tymczasowo zdjęła kanały TVP.

Kraj, 14 maja 2018

Mundial w TVP w technologii 4K

TVP na piłkarskie mistrzostwa świata uruchomi kanał TVP 4K - tylko dla abonentów NC+ i Orange.

Przetargi, 11 maja 2018

TVP wybiera agencję reklamową

Chodzi o promocję projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA".

Kraj, 25 kwietnia 2018

TVP uruchamia własny serwis SVoD

W ten sposób TVP chce promować płacenie abonamentu RTV, ale będzie też dostęp płatny - za 9,99 zł na miesiąc.

Kraj, 19 kwietnia 2018

Dobenox Forte w nowej kampanii [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Przetargi, 18 kwietnia 2018

Value Media obronił budżet TVP

O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z Arena Media, Caratem i MullenLowe MediaHub.

Kraj, 10 kwietnia 2018

36 firm reprezentuje Polskę na targach i konferencjach MIPTV w Cannes

Samodzielne stoisko ma TVP, TVN po raz pierwszy wystawia się wspólnie z Discovery.

Przetargi, 4 kwietnia 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet TVP

Zlecenia broni Value Media.

Kraj, 16 marca 2018

TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam

Za to z abonamentu RTV nadawca uzyskał o 256 mln zł więcej.

Kraj, 14 marca 2018

Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media

Do zespołu dołączyli Adrian Stępniak, Katarzyna Słyk oraz Bartosz Batycki.

Kraj, 14 marca 2018

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Kraj, 13 marca 2018

KRRiT chce zmusić TVP do uruchomiania programów na MUX8

Rada daje publicznemu nadawcy czas na rozpoczęcie negocjacji z Emitelem do 30 kwietnia.

Kraj, 9 marca 2018

TVP ogłasza cennik reklam na piłkarski mundial w Rosji

W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków koszt spotu mieści się w przedziale 95-395 tys. zł.

Przetargi, 30 stycznia 2018

TVP przedłuża współpracę z Value Media

Umowa obowiązuje do końca maja br.

Kraj, 18 stycznia 2018

Biuro Reklamy TVP przygotowało ofertę specjalną na igrzyska Pjongczang 2018

Biuro rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzono specjalne zasady dotyczące sponsoringu.