M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "TVP (firma)"

Kraj, 17 lipca 2018

Aforti Finance reklamuje się w telewizji [wideo]

Za reżyserię, scenariusz i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero.

Kraj, 12 lipca 2018

Dzięki mundialowi TVP mocno zyskała w internecie

W czerwcu witrynę TVP.pl odwiedziło o 1,9 mln internautów więcej niż w maju.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: Będziemy kontynuować działania wobec Nielsena

Jacek Kurski twierdzi, że Nielsen zaniża wyniki oglądalności o 10 proc., a TVP przez to traci.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: telewizja publiczna zarobiła dotąd na reklamach przy mundialu 54 mln zł

Kurski zapowiedział, że br. TVP może zakończyć stratą ok. 100 mln zł.

Kraj, 9 lipca 2018

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.

Kraj, 6 lipca 2018

Hand Made z kampanią dla marek Collaflex i Collaflex Sport

Marka poleca się aktywnym latem - w akcji wzięli udział rekordziści świata.

Kraj, 3 lipca 2018

Wavemaker: "Wiadomości" silne w woj. lubelskim, "Fakty" w małopolskim, a "Wydarzenia" w łódzkim

"Wiadomości" tylko w jednym województwie - lubuskim - zyskały widzów. "Fakty" w większości województw traciły, najwięcej w kujawsko-pomorskim. "Wydarzenia" zyskały w sześciu województwach, najwięcej w podlaskim.

Kraj, 2 lipca 2018

Widownia ostatniego meczu Polaków na mundialu podawana przez TVP i Nielsen różni się o ponad 25 proc.

TVP twierdzi, że spotkanie oglądało ponad 10,6 mln widzów, Nielsen podaje o 2,9 mln mniej.

Kraj, 28 czerwca 2018

Telewizja Polska prowadzi kampanię wizerunkową "Bądźmy razem"

Kampanię przygotowało Biuro Programowe, Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP i agencja Wavemaker.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.

Kraj, 4 czerwca 2018

PKP Intercity z miniserialem reklamowym w TVP

Sześcioodcinkowy "Pociąg do podróży" będzie emitowany przed "Rodzinką.pl".

Kraj, 21 maja 2018

Wirtualna Polska negocjuje z TVP

W usłudze WP Pilot tymczasowo zdjęła kanały TVP.

Kraj, 14 maja 2018

Mundial w TVP w technologii 4K

TVP na piłkarskie mistrzostwa świata uruchomi kanał TVP 4K - tylko dla abonentów NC+ i Orange.

Przetargi, 11 maja 2018

TVP wybiera agencję reklamową

Chodzi o promocję projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA".

Kraj, 25 kwietnia 2018

TVP uruchamia własny serwis SVoD

W ten sposób TVP chce promować płacenie abonamentu RTV, ale będzie też dostęp płatny - za 9,99 zł na miesiąc.

Kraj, 19 kwietnia 2018

Dobenox Forte w nowej kampanii [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Przetargi, 18 kwietnia 2018

Value Media obronił budżet TVP

O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z Arena Media, Caratem i MullenLowe MediaHub.

Kraj, 10 kwietnia 2018

36 firm reprezentuje Polskę na targach i konferencjach MIPTV w Cannes

Samodzielne stoisko ma TVP, TVN po raz pierwszy wystawia się wspólnie z Discovery.

Przetargi, 4 kwietnia 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet TVP

Zlecenia broni Value Media.

Kraj, 16 marca 2018

TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam

Za to z abonamentu RTV nadawca uzyskał o 256 mln zł więcej.

Kraj, 14 marca 2018

Z Interii, TVP i Jetline do Ströer Media

Do zespołu dołączyli Adrian Stępniak, Katarzyna Słyk oraz Bartosz Batycki.

Kraj, 14 marca 2018

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Kraj, 13 marca 2018

KRRiT chce zmusić TVP do uruchomiania programów na MUX8

Rada daje publicznemu nadawcy czas na rozpoczęcie negocjacji z Emitelem do 30 kwietnia.

Kraj, 9 marca 2018

TVP ogłasza cennik reklam na piłkarski mundial w Rosji

W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków koszt spotu mieści się w przedziale 95-395 tys. zł.

Przetargi, 30 stycznia 2018

TVP przedłuża współpracę z Value Media

Umowa obowiązuje do końca maja br.

Kraj, 18 stycznia 2018

Biuro Reklamy TVP przygotowało ofertę specjalną na igrzyska Pjongczang 2018

Biuro rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzono specjalne zasady dotyczące sponsoringu.

Kraj, 18 stycznia 2018

TVP zapowiada na jesień nowy serial historyczny

Pomysłodawcą "Dróg wolności" jest Stanisław Krzemiński, a wyreżyseruje je Maciej Migas.

Kraj, 18 stycznia 2018

TVP pokaże mistrzostwa kraju i mityngi lekkoatletyczne

Umowa z PZLA do końca 2020 r.

Kraj, 10 stycznia 2018

Otodom wraca z kampanią z zeszłego roku [wideo]

Działania wizerunkowe będą prowadzone przez dwa miesiące.

Kraj, 2 stycznia 2018

TVP Info w standardzie HD

Stacja nadawana jest w wysokiej rozdzielczości zarówno w ofercie naziemnej, jak i satelitarnej.

Kraj, 11 grudnia 2017

Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Polityka sprzedaży na 2018 r. zakłada wzrost cen od 2 do 8 proc. Inflacja jest jednocyfrowa i różna w zależności od wielkości budżetu.

Kraj, 8 grudnia 2017

TVP wprowadzi zmiany w organizacji swoich jednostek

Jedna z nowych jednostek - Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy - będzie m.in. produkować spoty reklamowe na zlecenie podmiotów zewnętrznych.

Kraj, 7 grudnia 2017

Weronika Książkiewicz w kampanii marki Cymes [wideo]

Działania realizują MK Group i MediaOn.

Kraj, 28 listopada 2017

Oranżada Hellena ze świąteczną kampanią

W działaniach ponownie wykorzystano wizerunek Kuby Wojewódzkiego.

Kraj, 24 listopada 2017

Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski 2017 r. bez TVP, ale z Polsatem

Organizator konkursu i gali po 15 latach rozstał się z nadawcą publicznym.

Kraj, 20 listopada 2017

Trwa kampania Grecosa [wideo]

Została przygotowana we współpracy z agencją Skyboat.

Kraj, 15 listopada 2017

"Korona królów" od stycznia w TVP

Serial o panowaniu Kazimierza Wielkiego będzie emitowany w TVP1 cztery razy w tygodniu.

Kraj, 17 października 2017

Makaron Czaniecki wystartował z kampanią

Reklamy odwołują się do tradycji i dawnych smaków.

Kraj, 12 października 2017

Regina pracuje z agencją Grey

Marka z portfolio firmy Sofidel startuje z kampanią na europejskich rynkach.

Kraj, 11 października 2017

Szef KRRiT: nowy abonament RTV oznacza zmiany na rynku reklamy

Według Witolda Kołodziejskiego z KRRiT uchwalenie nowej uchwały o abonamencie RTV powinno otworzyć dyskusję o udziale mediów publicznych w rynku reklamowym.

Kraj, 10 października 2017

SuperGrosz z pierwszą kampanią telewizyjną

Za pomysł kreatywny oraz produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny F25.

Kraj, 10 października 2017

Mecze reprezentacji w TVP

Od 9 października TVP ma wyłączne prawa do rozgrywek polskiej reprezentacji piłki nożnej.

Kraj, 9 października 2017

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Kraj, 3 października 2017

Wirtualna Polska wzmacnia zespół wydawców strony głównej

Raportować będą do Marcina Ręczmina, który jest szefem strony głównej WP.

Kraj, 28 września 2017

Morizon.pl startuje z największą kampanią w swojej historii [wideo]

Za kreację odpowiada LiquidThread.

Kraj, 26 września 2017

Wystartowała nowa kampania Frosty

W mediaplanie akcentowane są telewizja i radio.

Kraj, 12 września 2017

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

Kraj, 11 września 2017

Mickiewicz jako uczeń Roberta Górskiego w nowej kampanii Publicisu dla Orange

Nowa komunikacja Orange na kartę wykorzystuje koncept zaczerpnięty z "Pana Tadeusza".

Kraj, 8 września 2017

Marek Jankowski na czele Platige Events

Do tej pory był zaangażowany w produkcję m.in. Sopot Hit Festival, "Kocham cię Polsko" czy "The Voice of Poland".